Мінфін - Курси валют України

Встановити

Мошенническая операция

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
mindguru 26 квітня 2021, 16:09
Відділення за адресою: Дніпро, Набережная Победы, 30
Собственно, та же проблема, что в предыдущем случае. Я проживаю в Киеве и в Днепре никогда не был. 4 марта с моей карты списали в сумме 3830 грн. якобы за покупки в интернет-магазине, в котором я никогда ничего не покупал. Всего две операции, для каждой есть чек POS-терминала. Адрес регистрации терминала совпадает с адресом отделения (УКРАЇНА, ДНIПРО, НАБ. ПЕРЕМОГИ, 30). Причём в обоих случаях лимит оплаты в интернете был проигнорирован. Просьба разобраться в ситуации и по возможности вернуть деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 18:00
Добрий вечір!
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжною системою.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно співпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Також, ми бачимо, що за вашим зверненням, вам раніше було надано шлях, за яким ви можете перевірити сайт, на якому було здійснено платіж.

Коментарі - 2

+
+9
mindguru
mindguru
26 квітня 2021, 18:41
#
При чём здесь полиция? Почитайте комментарии, аналогичные проблемы у многих людей. Ваше отделение целенаправленно списывает средства с карточек клиентов, а вы как всегда ни при чём?!?
+
0
youknow
youknow
27 квітня 2021, 12:27
#
Ну да… замість службового розслідування — «посилають» до поліції. mindguru — бережіть себе, та робіть висновки.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку