Фахівці банку не вміють працювати з електронними зверненнями
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Maksym Solomko
- 26 квітня 2021, 7:15
- #
Приватбанк, моє звернення банк повинен розглядати вже 5 квітня і впродовж 30 днів надати (до 5 травня) надати відповідь на нього чи повідомити про продовження його розгляду. Поки що спостерігаю…
Але ще не зрозуміло, чому банк не може перевірити файл із накладеним КЕП’ом, який отримано в іншій установі — явне порушення прав громадян. :(
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
22 квітня на електронну пошту банку help@pb.ua вирішив повторно відправити ці файли, щоб електронне звернення взяли в роботу. Отримав відповідь:
«Звернення має бути підписано особистим підписом, або ЕЦП ПриватБанку, на жаль, немає можливості перевірки сторонніх підписів…»
По-перше, поняття ЕЦП уже вживати некоректно через прийняття нового закону — замість ЕЦП використовуються КЕП.
По-друге, фахівець не перевіряв файл із розширенням p7s, оскільки цей файл містив pdf, на який накладений КЕП, одержаний через Приват24.
По-трете, банк став настільки технологічним, що не може перевірити підписи на державних сайтах.
23 квітня повторно вислав електронним листом е-звернення лише файл p7s і його успішно зареєстрували. Двоякі стандарти.
ps Є учасник GOLD-клубу…