Мінфін - Курси валют України

Встановити

Фахівці банку не вміють працювати з електронними зверненнями

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Maksym Solomko 25 квітня 2021, 11:55
5 квітня через чат у мобільному застосунку фахівцю підтримки передав електронне звернення дома файлами: pdf-файл, на який накладений КЕП (кваліфікований електронний підпис), і pdf-файл без підпису. Фахівець створив запит, який чомусь 12 квітня мовчки закрили й відповіді мені не надали!

22 квітня на електронну пошту банку help@pb.ua вирішив повторно відправити ці файли, щоб електронне звернення взяли в роботу. Отримав відповідь:
«Звернення має бути підписано особистим підписом, або ЕЦП ПриватБанку, на жаль, немає можливості перевірки сторонніх підписів…»

По-перше, поняття ЕЦП уже вживати некоректно через прийняття нового закону — замість ЕЦП використовуються КЕП.
По-друге, фахівець не перевіряв файл із розширенням p7s, оскільки цей файл містив pdf, на який накладений КЕП, одержаний через Приват24.
По-трете, банк став настільки технологічним, що не може перевірити підписи на державних сайтах.

23 квітня повторно вислав електронним листом е-звернення лише файл p7s і його успішно зареєстрували. Двоякі стандарти.

ps Є учасник GOLD-клубу…
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2021, 13:50
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Коментарі - 1

+
0
Maksym Solomko
Maksym Solomko
26 квітня 2021, 7:15
#
Приватбанк, моє звернення банк повинен розглядати вже 5 квітня і впродовж 30 днів надати (до 5 травня) надати відповідь на нього чи повідомити про продовження його розгляду. Поки що спостерігаю… Але ще не зрозуміло, чому банк не може перевірити файл із накладеним КЕП’ом, який отримано в іншій установі — явне порушення прав громадян. :(
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Фахівці банку не вміють працювати з електронними зверненнями