Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк. Самоуправвство, хамское, пренебрежительное отношение к клиентам!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Yuliyu 12 квітня 2021, 19:16
Приватбанк самовольно заблокировал мою карту, срок действия которой заканчивается в 2023. Веской причиной, по мнению сотрудников банка, является, то, что я не предоставила информацию идентифицирующую меня (стоит отметить, что эта информация была предоставлена при открытии карты). Хотя, как следует из онлайн переписки, у меня дня этого «уточнения» есть 30 дней, что нужно актуализировать информацию. Так вот, 30 дней не прошли со дня уведомления меня (через Приват 24).
Отвратительное отношение к клиенту, который не имеет задолженности, непогашенного кредита перед банком. Самое прискорбное, что комиссию за обслуживание карты снять не забыли, а о блокировании карты я узнала на кассе в супермаркете. А если человек за границей и ему понадобиться снять наличные? Или в больницу попал?
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2021, 20:14
Добрий вечір!
Необхідність актуалізації – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства.
Надати потрібну інформацію є можливість дистанційно в оновленому Приват24.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.

Коментарі - 3

+
+15
MykolaA
MykolaA
12 квітня 2021, 20:05
#
Цитата: «А если бы он вез патроны!»
+
+15
Toxa David
Toxa David
13 квітня 2021, 10:52
#
«у меня дня этого „уточнения“ есть 30 дней, что нужно актуализировать информацию» — только ограничение доступа к расходам по счету заставляет некоторых клиентов шевелиться и все-таки предоставить актуальные данные о себе в банк. Правда, ведь в магазин у вас есть время ходить, а на актуализацию данных нет времени.
Актуализацию данных о клиенте придумал не приват и этому постановлению НБУ подчиняются все банки. https://bank.gov.ua/ua/legislation/Resolution_1905202065?fbclid=IwAR1xj0s6Ixdy_1IAA5KTEiEGnmaMeZ3qIvT_7H3Ms2oo-tIf_x1OeZCu1Mg
Постанова Національного банку № 65 від 19.05.2020 Додаток 1 Належна перевірка клієнтів
13. Банк зобовʼязаний забезпечувати актуалізацію даних про клієнта (отриманих та існуючих документів, даних та інформації про нього): 1) не рідше одного разу на рік, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є високим; 2) не рідше одного разу на три роки, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є середнім; 3) не рідше одного разу на пʼять років — в інших випадках за умови відсутності підозр.
+
0
Jokets
Jokets
13 квітня 2021, 15:11
#
Вы видели в Приват24 уведомление, но забили болт, ведь очень трудно закрепить фото паспорта и отправить на актуализацию, это занимает наверное целый рабочий день. Вы не выполнили то что от вас просили- получайте последствия
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 40.75 41.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 40.75 41.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Приватбанк. Самоуправвство, хамское, пренебрежительное отношение к клиентам!