Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентність спеціаліста Жмеринського відділення ПриватБанку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Kostya888 6 квітня 2021, 10:53
11.03.2021 року я звернувся до відділення ПриватБанку за адресою м. Жмеринка, вул Центральна 20 з приводу того що у мене закінчився строк придатності картки для Виплат, в подальшому спеціаліст Федченко Марина замінила мені картку на Універсальна для не вигідних для мене умов після чого я звернувся повторно вже до іншого спеціаліста та пояснив щоб замінили мені картку на іншу після чого мені було повторно відмовлено та прокоментовано спеціалістом що таку картку яку ви хочете простим людям не видається, спеціаліст, яка проводила прийом клієнтів яка знаходилася на робочому місті була без робочої форми, індентифікуючого бейджика, а тому призвіще мені невідоме. Після чого я поскаржився в службу підтримки ПриватБанк в м. Київ в подальшому в телефонному режимі мені зателефонували з Головного управління ПриватБанк м. Київ і чітко роз’яснили що я маю повне право на оформлення банківської картки для Виплат.
29.03.3021 року я в третє звернувся до Жмеринського відділення ПриватБанк так як черга була вільна до спеціаліста Федченко Марини я звернувся до неї та пояснив її що я хочу оформити картку для виплат після чого мені було повторно відмовлено в оформленні карти для Виплат, показавши своїми діями свій не професіоналізм після чого я пояснив спеціалісту Федченко Марині що я звернувся в службу підтримки ПриватБанк м Київ, після чого мені був дзвінок і там чітко пояснили що я маю повне право на оформлення такої картки, а спеціалісти Жмеринського відділу ПриватБанку є некомпитентними в своїй справі, що її та іншим спеціалістам буде зауваження від вищого керівництва ПриватБанка. В подальшому Федченко М розлютилася та в агресивній формі почала мені висказувати свої незадоволення потом при оформленні карти потрібно було встановити пароль на терміналі який знаходиться в приміщенні відділення приватбанку так я не знав, як його встановити я попросив Федченко М мені його встановити на що мені було відмовлено та я отримав відповідь йдіть собі його встановляйте з незадоволенням та презирством до мене. В ході розмови почала мені погрожувати що тепер в мене будуть проблеми з податковою. В подальшому не повідомивши мене та не запитавши мого дозволу підключила функцію, а саме страховку Захист на кожний день. В подальшому прийшовши додому я виявив на новій оформленій мені карткі пусто, а кошти, які залишилися на старій карткі переведені не були. В то й же день я повторно звернувся до Жмеринського відділення ПриватБанк при очікування своєї черги в коридорі до мене підійшла спеціаліст Федченко Марина та з незадоволенням сказала: Що знову до нас прийшли! На що я відповів що я є клієнтом ПриватБанка, а не порушник і скільки мені буде потрібно стільки я буду звертатися. В подальшому інший спеціаліст кошти все ж таки перевели, але з не зрозумілою комісією в 11 грн
31.03.2021 року я виявив що з моєї картки для Виплат було в ночі знято 20 грн за не зрозумілу мені страховку Захист на кожний день, яку я не оформлював, не замовляв, не підключав. Що це за безлад в відділенні ПриватБанк м Жмеринка, такі дії спеціалістів ПриватБанк які були вище вказані є неприпустимі я є клієнтом ПриватБанку 5 років вважаю що спеціалісти повинні бути ввічдивими, доброзичливими, з повагою до своїх клієнтів вони повинні були про консультувати, допомогти в будь якому вирішенні питання, а не хамсько відноситися до клієнтів та не бути до клієнтів зарозумілою, пихатою, зневагливою, гордовитою, та відноситися з презирством. Я так розумію що в Жмеринському відділенні ПриватБанку це тепер авторитет! З не повагою відноситися до клієнтів, в агресивній, грубій, погрозливій формі, спілкуватися до клієнтів так це що є нормою життя.
29.03.2021 року Федченко М замість того щоб виконувати свої службові обов’язки вона в особистих цілях зайшла в программу Вайбер не дивлячись на те що за одним столом з нею на прийомі сидить клієнт переписквалася з невідомою особою. Також працівники відділення приватбанку порушують однострій, а саме форму одежі, ходять визиваючи, без розпізнавальних знаків, без індентифікуючого бейджика, тому неможливо розпізнати чи це є працівник банку чи ще постороня людина з вулиці. У разі недовіри то на камерах відео спостереження все чітко записано.
Ви тепер самі запевниль в тому що дійсно дзвінка щодо страховки не було, що смс ніслова про страховку не було, працівники Жмеринського відділення ПриватБанку вводять в оману та надають неправдиву інформацію службу підтримки та спеціаліста департаменту по скарг та заяв Валентину. Прошу терміново вжити всіх заходів та терміново направити копію мого звернення до вищого керівництва ПриватБанку міста Києва та вжити най строгих заходів щодо не допущення таких ситуацій. А Федченко М негайно звільнити з займаної посади

Прошу

1. Провести службове розслідування Головним управлінням ПриватБанка в місті Київ.
2. Звільнення з займаної посади спеціаліста Жмеринського відділення ПриватБанку Федченко Марину за агресивне спілкування, за неповагу до громадяна України та клієнта банку, за грубе спілкування, та погрозливе спілкування, за незаконне підключення страховки на Кожний день яку вона підключила при оформленні карти без дозволу, не запитавшись клієнта
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 11:30
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.

Коментарі - 4

+
+18
MykolaA
MykolaA
6 квітня 2021, 11:09
#
Все не осилил. Но внешне выглядит вполне убедительно.
Поддерживаю — лишить банк лицензии! Навечно! Срочно!
+
+16
DCLXVI
DCLXVI
6 квітня 2021, 13:06
#
Вам бы не отзывы, а романы писать или трилогии.
+
+30
OkeyDoki
OkeyDoki
6 квітня 2021, 13:21
#
Стандартное отделения которое работает на планы, а не на клиентов. По поводу карты стандарт зачем банку выпускать бесплатные карты) По поводу страховки стандарт. Не выполнишь план полетишь с работы. Банку абсолютно пофигу как, но страховку обязана продать). Отключить страховку через приват 24, перевести тоже. Установить пин-код тоже). По поводу ответа с Киева тоже стандарт. Во всех банках подключение кредитки страховки обязательно, но в ответе будут писать что как так вы имеете право не оформлять и т. д. ну зато с сотрудника не слезут и вся зарплата пойдет на покупку страховок и т. д.) Банку не выгодно что бы вы все получали бесплатно. Ведь на чем ему зарабатывать У нас люди даже порой не знают что такое страховка и как ее отправить при этом имея договор и пример что очень забавно).
+
0
Kostya888
Kostya888
5 червня 2021, 18:19
#
Де результати? Де відповідь?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Некомпетентність спеціаліста Жмеринського відділення ПриватБанку