Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некорекна система верифікації

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
nebayduzhyy 26 березня 2021, 15:46
Хочу пояснити, які незручності для клієнта спричиняє банк.
Я здійснював поповнення своєї банківської картки карткою Приватбанку для виплат.
Замість отримання коду підтвердження, я отримав повідомлення про блокування транзакції (ок, нехай, security, все таки).
Повідомлення запропонувало звернутись в онлайн чат. Зайшов у свій Приват24 профайл написав у підтримку. Щоб підтвердити цю онлайн операцію, спеціаліст мені відправив форму, де треба було заповнити свої ПІБ, дату народження, дату зняття готівки з картки (якого милого?! Я ж онлайн транзакцію роблю, а не знімаю гроші і взагалі я навіть не пам’ятаю, наскільки давно я знімав паперові гроші з картки, бо вона в мене для онлайн транзакцій, а не для кешу) і суму останнього зняття. Цього я не знав, бо це могло бути і півроку тому, а я таким сміттям свою голову не забиваю.
Я веду до того, що та форма була некоректною, треба використовувати більш точні і точно відомі лише для клієнта верифікаційна дані, як от кодове слово та інші персональні дані, а не дату і суму останнього зняття готівки.
Як наслідок мені було незаконно, на мій погляд, відмовлено у користуванні моїми ж, бляха, грошима, які я не подарував банку, а довірив у тимчасове зберігання.
І запропоновано відвідати відділ для верифікації особі. Нафіга я, зайнята людина, повинен їхати у якесь відділення і витрачати на дорогу і черги свій дорогоцінний час, ще й ризикувати заразитись коронавірусом у відділенні, якщо я можу пройти швидку верифікацію по телефону по аудіо чи відео зв’язку?
Приватбанк
Відповідь банку
26 березня 2021, 16:36
Добрий день!
Ми піклуємось про кошти наших клієнтів та в деяких випадках, коли система вважає операцію ризиковою, просимо додатково підтвердити платіж. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що операцію здійснює саме клієнт, а не третя особа. Що ж до питань, то при ідентифікації ми уточнюємо лише ті дані, що можуть бути відомі лише клієнту власнику картки. Питання з сумою та датою останньої операції по картці теж відносяться до таких, адже ніхто інший не може знати цю інформацію окрім вас.
Перепрошуємо, якщо наше бажання вберегти ваші кошти доставило незручності.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцем, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.

Коментарі - 1

+
0
Jokets
Jokets
26 березня 2021, 23:54
#
В чем проблема посмотреть сразу на телефоне было когда снимали нал хм
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку