Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
IarDonets 25 травня 2021, 21:48
Менеджер врятував мене від шахрайства у розмірі 50 тис.грн. Дуже вдячний Івану за допомогу!!!
Це була онлайн підтримка, не у відділенні бану.
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2021, 9:10
Беремо і допомагаємо!
Проблема вирішена
Yaha 25 травня 2021, 21:47
Добрый вечер, была написана заявка на вывод средств в другой банк. В пятницу, 21 мая. Оператор говорил, что нужно 1−3 банковских дня. Сегодня третий, 25 мая. Деньги не выведены. Оператор говорит, что нужно еще ждать. Сколько не говорит. Может год, может полгода, а может неделю. Регламент уже нарушен. Специалист, проверяет. Как блокировать так 3 секунды, а как вернуть деньги так нарушая все сроки. Огорчен. Мало того, что разорвали сотрудничество после 10+ лет работы, так теперь вынужден выпрашивать свое
Приватбанк
Відповідь банку
26 травня 2021, 14:07
Добрий день!
Усі кошти вже перераховані за реквізитами, які були вказані в заяві.
Вибачаємось за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
Yaha 26 травня 2021, 14:28
Все вернули.
Проблема вирішена
alians72 25 травня 2021, 17:37
Проводил платёж в приват 24 по реквизитам услуга оплата за товар в окошке сумма комиссии приват выставил 3 грн при этом я решил заплатить с карты универсальная с кредитных средств по итого произошло списание 3 грн + 3% а это более 900 грн составило оказалось скрытый платёж позвонив на 3700 и после общения с менеджером скинул скриншот платежки где указана сумма комиссии 3 грн пообещали разобраться, а течении 24 часов в итоге со мною связались объяснив что с кредитных средств берётся комиссия 3%.Советую всем будьте внимательны
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2021, 18:33
Добрий вечір!
Інформація про комісію за рахунок кредитних коштів відображається одразу на етапі вибору картки для оплати (в мобільному додатку) або окремо в кошику платежів (для веб версії Приват24) з посиланням на сайт банку з тарифами.
Проблема вирішена
Lg87 25 травня 2021, 17:31
Я являюсь клиентом банка уже больше 15 лет. Пришло мне время менять карту, срок закончился. Я хотела карту с бесконтактной оплатой (сейчас это более чем актуально), но бесплатно выдают только обычные карты… Хотя уже больше 3 лет имею карты и Ощадбанка, Монобанка, ПУМБ, все они идут уже с чипом, при чем совершенно бесплатно и с прикольным дизайном)
В Привате, чтоб заказать карту с чипом, нужно заказать обычную карту для выплат с чипом за 100 или с дизайном за 150. Что ж за сервис… Остальные банки заманивают и чипом, и кешбеками! А тут получаю ЗП уже столько лет, и платить за обычные технологии, какие сейчас везде… Но выхода нет, т.к. ЗП мы получаем именно здесь и мне надоело перекидывать на другие карты, чтоб пользоваться в магазине…
Я выбрала последнюю, за 150, если уж платить, то хоть за красивую карту. Выбрала симпатичного котика, заказала, оплата снялась сразу.
Карта пришла через дней 10−12, Укрпочта работает быстрее))
Но это все ерунда, если бы она работала, я бы в принципе претензий не имела особых.
Первый блин оказался комом, пополнила карту и пошла в магазин. Стою на кассе, одной рукой пакую покупки, второй приклала карту к терминалу, ничего, со всех сторон уже приклала, ничего… Сзади меня 10 человек в очереди, думаю, не когда пробовать, провела сбоку картой, как в обычных терминалах, пишет воспользуйтесь чипом!!! Что за бред! Уже кассир не выдержала, впихнула карту спереди терминала и я ввела пин код. В другом магазине та же история, я уже сама брала в руки терминал, совала спереди карту (что совсем не удобно) и вводила пин код (что совсем не бесконтактная оплата!)
Это для простоты и быстроты обслуживания? Да я теперь теряю в 2 раза больше время на оплату, чем раньше! Хотите геморрой за 150 гривен? Закажите карту с индивидуальным дизайном! Приват, я думала вы идете в ногу с технологиями, а видимо шагаете вы назад…
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2021, 18:21
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. Ми вже передали інформацію колегам для перевірки за даною ситуацією. З вами додатково зв'яжеться співробітник банку.
LiudmylaC 25 травня 2021, 17:03
Дякую Приватбанку та операторам за високу якість онлайн сервісів та підтримки
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2021, 17:19
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук.
Стараємось для вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lola41156 25 травня 2021, 16:51
Відділення за адресою: Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Я дуже вдячна Приват Банку, а також онлайн операторам за то що вони так швидко рішають проблеми
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2021, 17:18
Дякуємо вам за відгук!
Ми поруч 24/7 :)
dollarsale1 25 травня 2021, 12:56
Вирішила відправити відгук щодо співпраці з працівником Приватбанку Станіславом, який допоміг мені дуже оперативно із наданням пояснень у повному обсязі щодо мого питання про блокування карток.
Дякую йому ще раз, картки успішно розблоковано за його безпосредньою участю.

З повагою, Тетяна
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2021, 13:23
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Станіслав — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Georgiy86 25 травня 2021, 12:32
Всем добрый день! Решил поделиться «приятным» и полезным опытом! Я клиент банка с 2015 года, я ФОП, который легально и официально зарабатывает 1 млн гр в год, плюс указал в анкете дополнительные доходы еще на порядка 1 млн гривен в год. Являют vip-клиентом. С карт привата за последние года сделал оплат на много миллионов гривен, и в Украине, и за рубежом. Ничем криминальным не занимаюсь, полностью открыт для диалога.

В начале года в приват 24 пришло уведомление с просьбой загрузить документы о доходах, что я и сделал. В марте 21 года поступил звонок от начальника отделения на ул. Цветаевой 13 в г. Киев с просьбой прибыть лично для актуализации, что я и сделал на второй день после звонка. Заполнил анкету, сфоткали меня и документы, я НАПИСАЛ В АНКЕТЕ ЧТО ЖДУ 500000 гривен поступлений в течении 3 МЕСЯЦЕВ, на что мне было сказано «вопрос решен, никаких проблем, рады таким клиентам как Вы.

И теперь начинается самое интересное! 11 мая при попытке оплатить с карты я вижу в п24 что она заблокирована с надписью «операции по карте показались нам подозрительными и мы решили её заблокировать». В чате написали «в течении 7 рабочих дней Вам сообщат причину».

Ну как Вам? Как Вам отношение к клиентам? Как Вам эмоции, когда твои 600000 гривен вдруг без предупреждения блочат и пишут «жди 7 дней, может что-то сообщим»???

Хорошо что я vip-клиент и мой персональный банкир Юлия с отделения на улице Вышгородская 45 продемонстрировала, что в привате все-таки есть супер-компетентные люди! По крайней мере с её помощью я выяснил что заблокировал меня фин мониторинг, что мол что-то им непонятно по моим операциям (хотя мои операции каждый год одинаковые и по объемам и по характеру). Я приехал лично в Юлии и написал пояснения, подал все документы которые она попросила. Но это не помогло!

Итого — банк решил расторгнуть отношения со мной, оформил заявление и запросил перевод на счет в другом банке по их требованию.

Я внимательно изучил ситуацию и понимаю что банк действует в рамках закона по противодействию финансированию терроризма и легализации черных денег. И что официально нет смысла с приватом бороться!

Но тем не менее, можно же разработать механизм более человечный! Выходит, любой бизнесмен, который платит налоги и поддерживает нашу многострадальную экономику, пользуясь услугами самого крупного банка Украины в ЛЮБОЙ МОМЕНТ может оказаться без денег, без карт, без счетов (что может у кого-то привести жизнь к катастрофе) только потому, что сотрудникам фин мониторнига «показалось» что-то!!!

Поправьте меня если я ошибаюсь, но не бред ли это?

p. s. Я уже молчу о том, что я активно пользовался кредитным лимитом иногда, делал доход банку, меня просто выгнали будто я какой-то вредитель) Потому что «показалось» что-то))
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2021, 13:22
Добрий день!
Щоб розібратись в ситуації більш детально та уточнити ваші контакти йдемо в приватні повідомлення.
Полезный комментарий
Georgiy86 25 травня 2021, 15:09
После публикации здесь со мной сразу связался представитель Приватбанка и очень оперативно помог решить вопрос — моя заявка выполнена, претензий к банку не имею!
Проблема вирішена
Artenessa 25 травня 2021, 3:23
ПриватБанк стал для меня главным разочарованием 2021 года, несмотря на то, что являюсь его клиентом более 10 лет. Разочарование пришло с процедурой актуализации данных, а вернее в ее незавершённость или несовершенности. 10 попыток личностной подачи документов через Приват24 не увенчались успехом. Далее были походы с документами к менеджерам в отделения банка по ул. Рижская и Дегтяревская-также безрезультатно. Проклятая электронная система ну никак не хотела принимать фото моего паспорта! По началу, мне рассказали, что система очень загружена и они не виноваты, так как это требование не их, а НБУ. Потом они стали рассказывать, что фото в паспорте не такое, как нужно этой заумной электронной системе. Обращение на 3700 дало очень «позитивный» эффект-высказали обеспокоенность, 3 дня вопрошали цифровой отдел и… порекомендовали заменить паспорт и обратиться в отделение. В итоге, я сижу без паспорта (Id карту изготовят через 20дней), но уже с закрытым депозитом, картами, пенсионным контрактом от Династии, потерей времени и денег на изготовление Id, тяжёлым осадком на душе и кучей проблем по замене всех документов в связи с заменой паспорта.
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2021, 14:11
Artenessa, вітаємо!
Документ не пройшов перевірку через те, що була отримана інформація з відкритих джерел про його втрату.
Ви можете зараз в кілька кліків оновити документ в Приват24 дистанційно, якщо цей варіант вам не підходить, то також зробити це можете у відділенні банку, та ми рекомендуємо економити свій час та робити операції онлайн.
Запит на актуалізацію — не примха банку, а необхідність дотримання вимог чинного законодавства.
Щиро сподіваємось, що наша відповідь в повній мірі допоможе вам і ми продовжимо співпрацю.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, ласкаво просимо до приватних повідомлень, завжди будемо раді допомогти!
Проблема вирішена
viktorri 24 травня 2021, 20:29
Сегодня 24.05.2021 г., узнала что украденные деньги возвращать не будут, думаю что и не собирались это делать. Деньги были сняты с моей карты на оплату неизвестной мне услуги и неизвестным номером на счет аваль банка. Заявление в полицию и кибер полицию тоже безрезультатны и без ответны. Я больше чем уверенна в воровстве денег этим банком.
Приватбанка — это вор! 18.03.21 г. начиная с 00;38 до 00;41 было проведено четыре оплаты фирмой PORTMONE без моего ведома и согласия за услуги о которых я не имею представления до сегодня, о воре — PORTMONE все опишу в их отзывах дальше только о привате. Позвонив оператору и заблокировав карту с деньгами я выслушала что это я сама заказывала эти услуги, точно воры не воры и все нормально просто я не соображаю что делаю, а эти услуги заказала я (не одной проплаченой услугой я никогда не пользовалась и оплаченное телевидиние у меня нет такого провайдера и небыло). Ночью сходила в полицию, написала заявление, утром позвонила оператору, девушка согласилась оформить заявку о мошенечестве для разбирательства в банке и посоветовала подать заявление в киберполицию, что я и сделала. Воры PORTMONE посоветовали мне связаться с приватбанком и подать заявку на возврат средств, что я сразу решила сделать и тут оказалась что меня заблокировали и никакой возможности дозвонится и подать заявку через оператора у меня НЕТ!!! Робот меня отсылает в чат, писать сообщения. При всем положении у меня в этом банке есть еще ТРИ карты по мимо заблокированной. Все кто услышал мою историю не сомневаются, что приват и PORTMONE — это два ВОРА работающие вместе, я в этом не сомневаюсь. Не доверяйте денег этому банку.
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2021, 10:31
Viktorri, вітаємо!
Будемо оскаржувати операцію згідно правил міжнародної платіжної системи, зробимо все залежне від нас для позитивного рішення.
Щодо питання та повернення — операцію проведено банком згідно дистанційного доручення (оплати на сайті). При оплаті було вказано коректно дані картки, що може знати лише її власник і тому кошти було списано.
Нам невідомо як саме хтось міг отримати дані картки, якщо з вашого боку не проводилась вказана оплата.
Щоб наші клієнти були в безпеці ми склали декілька простих та в одночас дієвих рекомендацій, що зможуть допомогти зберегти кошти захистивши вас від шахраїв. Рекомендуємо ознайомитися на нашому сайті: https://privatbank.ua/safeness.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MVladlen 24 травня 2021, 17:05
Я не являюсь клиентом монобанка, но многие говорят, что в моно лучше онлайн сервисы. Около 10ти лет являюсь клиентом ПриватБанка, всем доволен. Не однократно приходилось стучаться в чат и просить помощи операторов онлайн. Всегда помогали решать проблему, спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2021, 17:28
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
ITProves 24 травня 2021, 15:10
Не являюсь клиентом банка уже более года. Три дня тому позвонил бот с номера +380634808093 с предложением открыть карту Gold и вопросом «нажмите если интерестно, или нажмите другое если нет». Нажал что предложение не интересует. Сегодня звонок с +380634808312, с формулировкой «заходите в ближайшее отделение для получения своей Gold карты». Уважаемый Приват, я не вернусь в Ваш *** банк
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2021, 17:24
Добрий день!
Нам дуже шкода, що вам не хочеться ставати нашим клієнтом. Ми запросили у вас в приватних повідомленнях номер телефону, щоб заблокувати для вас непотрібні дзвінки.
Volodymyr Dozirtsiv 24 травня 2021, 13:12
Консьєрж-сервіс надав абсолютно некоректну відповідь щодо спільної акції Банку та Добропарк.
Рівень компетентності 0
перед цим дуже помилялись у відповідях, а тепер взагалі набрехали
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2021, 14:21
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Нами було проведено роботу зі співробітником, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
Також, раніше з вами зв'язувався співробітник банку та повідомив про це.
VitaliiPor 24 травня 2021, 12:56
Прошу відмітити професійну роботу оператора Івана, який послідовно та відповідально зміг допомогти з вирішенням моєї проблеми онлайн. Нажаль всі оператори, які були до нього були менш кваліфікованими.
Івану оцінка відмінно.
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2021, 13:34
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Іван буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 травня 2021, 11:39
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Valerii1982 23 травня 2021, 23:13
Сьогодні 23.05 мені відправили переказ через систему РІА. Але чомусь гроші не можно було зарахувати на картку. Під час звернення до чату Приват банка спочатку деякі спеціалісти черговими фразами казали чекайте і нічого не робили. Але надвечір мене з'єднали зі спеціалістом Ярославом, так на відміни від інших, цей хлопець вказав де мені можна перевіряти стан переказу на сайті відправника (а сайт англомовний), а потім попросив почекати і посприяв, щоб статус мого переказу був змінений, та зарахував мені кошти на рахунок!!! Оце дійсно промінь сонця у темному царстві Приватбанку. Побільше таких спеціалістів!
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2021, 8:11
Добрий ранок!
Ярослав — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Також, нами буде перевірено інформацію за іншими вашими зверненнями та, у разі виявлення порушень, проведено роботу зі співробітниками, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
Irvalent 23 травня 2021, 15:24
Відділення за адресою: Дніпро, Набережная Победы, 30
Кожен день приходить смс про списання грошей Дніпропетровським відділенням Приват банку. (VIDMOVA. Nedostatno koshtiv. PB LP Denezhnye perev, Dnipro, NABEREZHNAIA POBEDY, 3 Internet-splata).Звертаюся до них що це таке, отримаю постійно відповідь що це списання грошей Міланом, зекредіт.Нічим вони мені не можуть допомогти, лише заблокувати карту. Я тільки недавно отримала її. Це вже повний дурдом, а не банківська таємниця. Приват банк продає дані клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2021, 17:35
При прив'язці картки на даних сервісах власник карти вводить реквізити картки, які доступні тільки йому.
За зверненням власника рахунку до підтримки банку, зі свого боку, ми можемо нагадати, коли була активована підписка. На жаль, заблокувати запити на оплату ми не можемо. Ми можемо заблокувати картку на всі видаткові операції.
Для відключення необхідно звернутись до підтримки даного сервісу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
symki7 23 травня 2021, 15:14
молодец, всё по делу (без «воды»), быстро и чётко отвечала. Не «зависала» на чай и кофе :). Приятно было общаться.
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2021, 16:51
Обов’язково передамо Айсель. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
eugeen08 23 травня 2021, 9:41
Дякую Анні за швидку та чітку відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2021, 10:24
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
Проблема вирішена
Lyubovs07 22 травня 2021, 22:56
В системе ПриватБанк 13 и 16 сентября 2019 был сбой в системе, мошенники списали с перевыпущеной, заблокированой и с интернет лимитом оплат в 0, списали 6200, в банке девушка сказала, мол я сама виновата, списали 2 последние детские выплаты в счёт долга, и ни кто не решает ету проблему, в чате поддержки когда воровали деньги сказали что ничего не могут поделать, только напоминают о за должности, якобы банк дал мне Овердрафт на 6200грн, Не работающему человеку в декрете
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2021, 10:47
Обов'язково перевіримо, чому так могло вийти та додатково зв`яжемось з вами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
osya2612 22 травня 2021, 22:21
Спасибо оператору Дарье, за профессиональную консультацию) помогла найти мне машину моей мечты) По больше таких операторов бы было. Спасибо ПриватБанку 🌷🌷🌷❤️❤️
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2021, 10:24
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 травня 2021, 17:51
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝