Хамство керівника відділення!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- +15
- Qwerty1999
- 10 березня 2021, 11:40
- #
Правила обслуживания клиентов банков при адаптивном карантине, введенном постановлением КМУ никто не отменял, начиная с периодической санобработки помещения банка и заканчивая количественными ограничениями по нахождению клиентов в помещении отделений банков…
Ситуація з covid мені відома, але моє повідомлення не про те, що мені довелось би чекати на вулиці, це не проблема, а про те, що мене виставили з банку в хамській формі, та люди себе не поводять, такі речі повинні говоритись коректно, де його клієнтоорієнтованість? Я прошу ще раз, будь ласка, розбиріться з цією ситуацією (стосовно сьогоднішнього ХАМСТВА, саме хамства, клієнтам Вашого банку з боку керівника відділення!)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Ми піклуємось про здоров'я наших клієнтів і просимо ставитись із розумінням до заходів, що вживаються для запобігання росповсюдження COVID-19. Ми проводимо санітарну обробку та провітрюємо приміщення, а за наявності черги, просимо очікувати на свіжому повітрі, доки не з'явиться вільний спеціаліст.
Щоб перевірити інформацію за описаною вами ситуацією та детально розібратись в ній ми звернулись в особистому повідомленні.