Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некорректный баланс по карте и удаление выписки из мобильного приложения

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Сергей Брожик 4 березня 2021, 10:14
В общем все началось с того, что после поездки в метро 02.03.21, в приложении некорректно отобразился остаток по карте (в меньшую сторону). Написал оператору об этой проблеме, ответили — ждите, должно обновиться. Через день никаких изменений, снова пишу оператору, заявка 29745211. В ответ опять, ждите. Захожу утром в приложение, а у меня история платежей в мобильном приложении только с 10.02. На вопрос оператору куда делась история, получаю ответ — выписка только в веб версии. В общем теперь я не знаю, вернули ли деньги приват банк, либо просто замели следы.
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2021, 11:29
У виписці в графі «Залишок після операції» відображений загальний баланс карти. Загальний баланс, на відміну від доступного балансу, не відображає заблокованих на картці сум (Це кошти, які були вами витрачені, але ще не списані банком).
Також зверніть увагу, що операції у виписці відображені в порядку їх авторизації, а не списання. При проведенні вами витрат сума спершу блокується на рахунку, а списується тільки після отримання банком емітентом картки запиту на списання від банку еквайра, через термінал якого проводилася оплата.
Тобто при перевірці балансу картки потрібно орієнтуватися на доступний баланс, а не на баланс у виписці.
Ви можете отримати виписку за весь період користування карткою в веб Приват24, в меню: 'Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка'.
Вибираєте картку, період, мову і натискаєте кнопку 'Сформувати'.
У разі, якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте про це до підтримки банку.

Коментарі - 2

+
+30
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
4 березня 2021, 12:37
#
В общем теперь я не знаю, вернули ли деньги приват банк, либо просто замели следы.
=================

Так отож… от этого все беды. Для начала надо в своём «компьютере» порядок навести, потом появятся знания и деньги найдутся.
+
+30
OkeyDoki
OkeyDoki
4 березня 2021, 16:30
#
Ну так зайди через веб-банкинг в чем проблема?)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Некорректный баланс по карте и удаление выписки из мобильного приложения