Відмова страхової
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Ось цей час і настав. Представники страхової ІНГОСТРАХ відмовили в виплаті мотивуючи це тим що страхувальник знав або повинен був знати про настання даного випадка. Хоча згідно договору страхування виплати не призначаються, якщо страховий випадок настав раніше ніж три місяці після укладення договору. Рішення прийняте, маєте бажання оскаржуйте, ніяких пояснень, крапка.
Знаю, що такі формальні відписки надсилались багатьом хто звертався в дану страхову.
ПриватБанк не є страховим агентом, а лише надає зручний сервіс для оформлення та керування страховкою. Рішення про виплату приймає страхова компанія на основі умов договору укладеного між вами.
Якщо вам відмовили у виплаті, більш детальну інформацію про причину відмови можна переглянути в своєму Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» або уточнити звернувшись в підтримку.
Що ж до страхового випадку, то при його настанні необхідно подати заявку через Приват24 або звернувшись в підтримку, щоб страхова могла розглянути можливість компенсації.