Заставляют идти в отделение уже раз 5ый
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Владимир Поливальников
- 4 березня 2021, 4:30
- #
Приват, какой Закон обязывает вас (с ваших слов) проводить актуализацию данных клиентов?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Сейчас снова проблема. Отключили мне оплату частями. Оператор говорит что обновлять документы надо чтоб подключили и, внимание, только в отделении! Когда я предложила отправить копию документов через вроде как государственное приложение Дия, мне сообщили что это не сервис ПриватБанка и обновить таким образом документы нельзя. Можно только в отделении банка! Если честно я на грани закрыть счета и начать пользоваться другим банком, который сможет решить такие проблемы без визита в отделение за 20 км
Вибачаємось, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями. Дійсно, для того, щоб ви змогли повноцінно користуватися послугами банку, в тому числі і «Оплатою частинами» потрібно, щоб в нашій базі були ваші актуальні дані.
При наявності документу, ви можете звернутися в наше відділення, де наші фахівці допоможуть вам актуалізувати дані, в тому числі і через застосунок «Дія».
Рекомендуємо ознайомитися з інформацією в нашому прес – релізі: https://privatbank.ua/news/2020/10/5/1302
З повагою, ПриватБанк.