Мінфін - Курси валют України

Встановити

дибілізм приватбанку — ЗАШКАЛЮЄ !!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Sergey654321 15 лютого 2021, 12:05
Мені на протязі року приходять СМС, дзвінки, повідомлення у Привт 24 що я маю надати якісь свої первональні дані, при чому звонять у неділю вранці або у суботу вночі!!! Я неодноразово звонив у банк з цього приводу — а вони мені свої інструкції читають… совісті немає ані каплі!!! Пробую пояснити, про те що мої персональні дані не змінилися і такі самі, — які і були!!! — а ці *** не розуміють… Я пробую обновити свої дані через Приват 24 — а система мені відповідає, що первональні дані — «не змінилися»!!! Так і що??? я тут до чого, якщо у мене все стабільно і нічого не змінилося!!! Пробую це ж саме пояснити операторам банку — а вони мені знову тупо читають свої інструкції … — повний дурдом!!! А от коли хочеш подивитися виписки по карткам — немає можливості, бо «дані не доступні», гроші вибрати — у банкоматі грошей немає, робиш покупку в інтернеті — код підтвердження — не приходить !!!, у місті Іршава закрили відділення і залишили тільки одно на ціле місто (25000 жителів + 30 000 жителів по району) та у це відділення потрапити НЕ МОЖЛИВО!!! ЧЕРГА В 80 ЧОЛОВІК -кожен день люди колдядують на морозі, як собаки!!! зайти — не реально!!! і все це свинство робить під час пандемії корововірусу!!! коли люди вдома мають бути!!! Та це в приватбанку — нікого не цікавить! Прийдеться забрати гроші з карток та закрити рахунки, досить вже було свої нерви тріпати, хай провалиться ваш банк разом з вашими персональними даними!!!
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2021, 12:54
Добрий день!
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Згідно з Постановою НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення 'Про здійснення банками фінансового моніторингу' банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Більшість питань з банківського обслуговування ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші фахівці завжди будуть раді вам допомогти.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.

Коментарі - 5

+
0
MykolaA
MykolaA
15 лютого 2021, 12:24
#
Дибілізм приватбанку — ЗАШКАЛЮЄ!!!
Sergey65432115 февраля 2021, 12:05 — то повертайтеся до Ощаду!
+
0
Sergey654321
Sergey654321
15 лютого 2021, 13:48
#
За 12 років ваш довбаний банк не зібрав про мене всіх даних… А які вам потрібні ще дані …Ви що там СБУ чи Контррозвідка …А хто вам заважає приводити у відповідність…Робіть запит у МВС і вони вам нададуть все, що вам треба !!! Я тут до чого… Я нічого вам не винен, -Я ВІЛЬНА ЛЮДИНА !!!, а не ваш раб і ніколи ним не буду !!!
+
+15
Toxa David
Toxa David
15 лютого 2021, 14:35
#
А актуализацию данных о клиенте придумал не приват и этому постановлению НБУ подчиняются все банки.
Https://bank.gov.ua/ua/legislation/Resolution_1905202065?fbclid=IwAR1xj0s6Ixdy_1IAA5KTEiEGnmaMeZ3qIvT_7H3Ms2oo-tIf_x1OeZCu1Mg
Постанова Національного банку № 65 від 19.05.2020 Додаток 1 Належна перевірка клієнтів
13. Банк зобовʼязаний забезпечувати актуалізацію даних про клієнта (отриманих та існуючих документів, даних та інформації про нього): 1) не рідше одного разу на рік, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є високим; 2) не рідше одного разу на три роки, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є середнім; 3) не рідше одного разу на пʼять років — в інших випадках за умови відсутності підозр.
Не хотите выполнять постанову НБУ — не выполняйте, но и не удивляйтесь если банк откажет вам в обслуживании (перестанет проводить ваши операции, закроет договор с вами по собственной инициативе, сообщит вам что вы больше не клиент банка и «вы свободный человек!») - банку не нужны огромные штрафы от НБУ.
+
0
Toxa David
Toxa David
16 лютого 2021, 8:20
#
Https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-20/?lang=uk
1.1.2. Права та обов’язки Клієнта
1.1.2.1. Клієнт зобов’язаний:
1.1.2.1.3. Клієнт зобов’язаний надати Банку документи і відомості, необхідні для здійснення ідентифікації та/або верифікації.
У разі ненадання Клієнтом (представником Клієнта) документів, необхідних для здійснення ідентифікації та/або верифікації…рахунок не відкривається, договори не укладаються, фінансові операції не здійснюються.
Клієнт зобов’язаний надавати Банку уточнюючу інформацію щодо ідентифікації та вивчення Клієнта:
1) не рідше одного разу на рік, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є високим;
2) не рідше одного разу на три роки, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є середнім;
3) не рідше одного разу на пʼять років — в інших випадках за умови відсутності підозр.
+
0
caserg
caserg
17 лютого 2021, 12:25
#
Я являюсь клиентом Привата 5 лет и с меня никто не требует никаких персональных данных. Зато с сына (клиент банка больше 20 лет) при любой транзакции постоянно требуют персональные данные. Притом, что я перевожу\снимаю гораздо большие суммы чем он. Дело в том, что он заключал договор ещё в Донецке, а я — в Киеве.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку