Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблокували карти на невизначений термін

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Liliya Manilko 1 лютого 2021, 17:46
Користуюся послугами ПриватБанку 11 років, жодного разу не порушуючи вимоги банку! Навіть працювала у банку! Але уже більше тижня, як мене заблокували без вагомих на те підстав, в результаті, дитина не може харчуватися в школі (карта юніора заблокована), не можемо скористатися послугами громадського транспорту (у нас лише безконтактний розрахунок), мої особисті кошти заблоковані!!! В умовах суворого карантину, банк змусив, з дитиною, бігати кабінетами та збирати довідки. А багато працівників на карантині працюють дистанційного, але, напевно, працівників банку не попередили про карантин у всій країні. Зібравши довідки, і відстоявши у великому скупченню людей у черзі до консультанта банку, близько години на морзі в толпі, знову ж з дитиною, під час карантину (22 січня) отримала запитання, а не відповіді на свої питання. Консультант не розумів, навіщо я прийшла і принесла усі довідки. В результаті, довідки не підійшли, про що мене повідомили, коли я зателефонував в черговий раз на гарячу лінію, хоча, могли б сповістити. Обіцяли розгляд справи спочатку одну добу, але потім збільшили розгляд до п’яти діб. Сьогодні уже більше тижня як обіцяють розібратися. Ніхто не може обгрунтовано пояснити чим я так завинила перед банком, що мене так заблокували?! Не попередили про блокування, хоча я саме в той день була у відділенні банку і надавала дані, що спричинило величезні незручності! Я не змогла розрахуватися за отримані послуги, повезло, що поліцію не викликали. Жахливе відношення банку до постійних клієнтів. Політика ПриватБанку мені не зрозуміла, безтактна та насторожуюча, ніколи не знаєш в який момент тебе кинуть! Не рекомендую банк тим, хто подорожує, можете в одну мить залишитися без коштів! Та й усім іншим теж рекомендую подумати перш ніж починати користування банком!
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2021, 19:41
Добрий вечір!
Відмітимо, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції.

Коментарі - 1

+
+8
xenium777
xenium777
1 лютого 2021, 18:59
#
У нас час потрібно мати карти, як мінімум, двох банків. А краще — трьох.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Заблокували карти на невизначений термін