Не повертають кошти за авіабілет, куплений через ПриватБанк.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Після закінчення вказаного терміну очікування 2 місяці, я знову звернулася до представників Приватбанку за вказаними вище електронними адресами. На що отримала відповідь від privatbank. airlife@gmail.com такого змісту :«Уважаемая Татьяна, добрый день.
Информируем Вас о том, что по Вашему бронированию средства за возврат уже переданы на перечисление и течении двух недель должны поступить на Ваш счёт.
вт, 26 янв. 2021 г. в 09:14″
По перше, питання чому порушуються вказані терміни повернення? По-друге, судячи з цього повідомлення кошти від авіакомпанії повернуті, та будуть зараховані напротязі 14 днів, що суперечить терміну зарахування, вказаному від help@pb.ua, про що звернулася до help@pb.ua. У відповідь без жодних пояснень, чому термін повернення порушується 27.01.2021 отримала
«Тетяна Михайлівна, вітаємо!
Ми підготували відповідь на ваше звернення:
Кошти будуть зараховані на картку після їх перерахування авіакомпанією до банку. Орієнтовний термін повернення 14 днів. Очікуйте, будь ласка.
З повагою, служба підтримки ПриватБанку!"
На мої запитання чому порушуються терміни повернення, чому повідомлення від різних представників Приватбанку різняться стосовно повернення коштів від авіакомпанії, чому в архіві замовлення квитків стоїть статус «ПОВЕРНЕНО», але коштів до сих пір не має, на мої питання ніхто не реагує. Скільки таких термінів «2 місяці», тоді «2 тижні» ще може бути? Цей Приватбанк зареєстровано та ліцензовано в НБУ то це офіційний банк чи шахраї, котрі не повертають кошти, а відповідають« завтра, завтра, завтра. чекайте, будь ласка»
Прошу розібратися в даній ситуації як найшвидше, тому що ми не можемо купити нові квитки для повернення в Україну із-за цих нечесних маніпуляції з боку представників Приватбанку.
Буду вдячна за допомогу.
Нам дуже прикро, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми працюємо над якомога швидшим вирішенням питання.
Наші колеги вже передали запит до авіакомпанії.