Мінфін - Курси валют України

Встановити

Кешбек

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Vikylka 26 січня 2021, 15:46
Відділення за адресою: Хмельницький, пр-т Миру, 72/5
На початку грудня мені зателефонував співробітник банку і повідомив, що я буду отримувати кешбек від розрахунку карткою у розмірі 5%. Пізніше цей кешбек буде перераховано мені на картку. Протягом грудня мені нараховано кешбеку у розмірі 405грн. Щоб їх отримати я написала вперше у чат онлайн на початку січня, про що отримала відповідь, що його буде нараховано до 13 січня на картку. Приблизно 21−22 січня я знову написала в допомогу онлайн, адже кешбек так і не було нараховано. Мені повідомили, що кешбек надійде протягом 1−2 днів. 26 січня (сьогодні) я вирішила піти у відділення банку, там мені не змогли допомогти, лише замовили дзвінок. Спеціаліст який до мене телефонував оформив заявку до технічної служби. Пізніше мені перетелефонували з результатами заявки і я повинна була відповісти на питання. Відповіла я вірно, однак мені сказано що мої дані заблоковано, потрібно звернутись у відділення банку. Я знову йду до відділення (з двома дітками 1,5 і 4 роки) вже вдруге за сьогодні. Актуалізую дані і знову подаю заявку на повернення коштів. Не розумію чому все так складно. Якщо банк сам організовує такі пропозиції, то чому щоб отримати кошти мають бути такі складні процедури і багато звернень? Чи банк розраховує на те, що люди побачать незначну суму кешбеку і вирішать, що немає сенсу добиватись його нарахування. Загалом залишилась дуже втомлена і незадоволена від вашого сервісу. Це стосується і чату онлайн і того, що оператори немають доступу до того, щоб допомогти.
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 17:17
Добрий день!
Вибачаємось за таку прикру ситуацію та за те, що після спілкування з нашими фахівцями у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо роботу з оператором чату, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не отримували негативний досвід.
Вже розглядаємо ваше питання. Зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни. По результату вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку