Продовження діалогу про те, яким чином Приватбанк блокує доступ до рахунків клієнтів, які знаходяться за кордоном.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Суть проблеми. Клієнт, який мешкає за кордоном, в черговий раз хотів здійснити платіж. Але банк почав вимагати, щоб клієнт зателефонував в банк знаходячись в роумнінгу. Незважаючи на годину очікування додзвонитись було неможливо.
отримав вашу відповідь:
«Виходячи з міркувань безпеки, для операцій в системі liqpay немає можливості внести альтернативні канали підтвердження.
Ви можете змінити фінансовий телефон з українського на місцевий, щоб телефонувати з нього для підтвердження операції.»
Ответить
30 декабря 2020 в 12:22 gsv
Кому: PrivatBankQM
Добре! Давайте розберемся в вашій пропозиції:« змінити фінансовий телефон з українського на місцевий, щоб телефонувати з нього».
Не буду оцінювати роботу системи liqpay, оскільки вона видає РЕКОМЕНДАЦІЇ які ви маєте забезпечувати. Зарєстрований у вас номер працює нормально, до вас зателефонували. Ви Н Е ЗДАТНІ протягом визначеної вами години відповісти на дзвінок. Від того, що я зміню номер на місцевий, АБСОЛЮТНО нічого не зміниться. Різниця тільки в тому, що я буду платити не по роумнінговому тарифу, а по тарифу дзвінків за кордон. Але в ЛЮБОМУ випадку в мене не буде шансів до вас додзвонитися, бо ви просто не відповідаєте.
Припустимо, що я стану на вашу пропозицію по заміні номеру. Крім того, що це нічого не змінить по кінцевому результату, виникає питання про алглритм зміни… Тільки не кажіть, що мені не доведеться починати з того, щоб додзвонитись до вас :)
Тепер уявіть собі ситуацію, що я іноземний громадянин, який хоче інвестувати кошти в Україну і для надійності вибрав провідний ДЕРЖАВНИЙ банк. Як ви гадаєте, буду я продовжувати співпрацю з Україною?
Прошу не зникати, а відповідати на запитання і допомогти в вирішенні проблеми.
Нам дійсно важливо, що кошти клієнтів були надійно захищені та для цього ми робимо все можливе.
Ситуація була розглянута профільними фахівцями та при зворотньому дзвінку надана інформація за вашим питанням.