Мінфін - Курси валют України

Встановити

выдана пенсия по заблокированной карте

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
viktorleonenko 29 грудня 2020, 0:47
Шановна Служба Безпеки Приватбанку Ауу!!! Чи існуєте ви насправді???
Моїй матері 92 роки.
6-го грудня при переїзді з Херсона до Запоріжжя зникла пенсійна карта моєї матері.
7-го грудня її пенсійна карта була заявлена оператору Приватбанку як вкрадена і оператором прийнята заява на перевипуск нової пенсійної карти.
8-го грудня пенсія матері за грудень місяць була знята сторонньою особою по заблокованій пенсійній карті.
Оператор Приватбанку гарантувала що пенсія після заяви про викрадення картки не може бути видана нікому по заблокованій пенсійній карті. Вона навіть не зайде на пенсійний рахунок. При спробі пенсійного фонду перерахувати пенсію вони отримають відповідь ПОМИЛКА.
Помилки не сталось. Пенсія зайшла на картку і її зняли 8го грудня.
Я не прошу ніякої інформації по пенсійній карті матері. Її обчистили до копійки. Навіть додатково зняли 84 гривні 84 копійки які залишались на картці після зняття основної суми.
Наближується день січневої пенсії. Її також може отримати той в чиїх руках заблокована песійна карта моєї матері.
У базі приватбанку є записи всіх моїх розмов з операторами приватбанку (Є НАДІЯ).
Кожного разу вони вимагали щоб я давав слухавку матері щоб вона підтвердила що я спілкуюсь з оператором від її імені.
Бдительние ви мои. Ви видали материну пенсію за грудень 2020 року по пенсійній карті яка Вашим оператором була зареєстрована як вкрадена.
На всі мої запити відповідь одна. Ми не даємо ніяку інформацію по картці. Не треба мені її давати. Я вам даю інформацію = вкрадено гроші з заблокованої пенсійної картки.
Може хто з читачів порадить що потрібно робити щоб пенсію в 2021 році могла отримувати мати, а не той, в чиїх руках заблокована пенсійна карта матері.
Бо складається враження що приватбанк комплектується такими ж безграмотними співробітниками як і керівництво України.
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2020, 15:03
Добрий день!
Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату ми проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 10

+
0
Jokets
Jokets
29 грудня 2020, 8:14
#
Ну надо наверное как минимум карту поменять, перевыпустить
+
0
viktorleonenko
viktorleonenko
15 січня 2021, 13:43
#
Карту заблокировали, перевыпустили 7 декабря, и по заблокированной карте третье лицо получило пенсию 8-го декабря
+
0
Toxa David
Toxa David
29 грудня 2020, 10:39
#
После закрытия счета и открытия нового в банке с подвязкой новой карты, на основании заявления изменить данные в пенсионном фонде о реквизитах счета для получения пенсии.
+
0
viktorleonenko
viktorleonenko
15 січня 2021, 13:49
#
Все упирается в то что пенсионный работает только с самим пенсионером. Никакие изменения без бабушки не делают. Привозите бабушку или нотариальная доверенность!!! А нотариальная доверенность нужна только для того чтобы пенсию перевезти из Херсона в Запорожье. И плевать им на то что от пенсионного фонда г. Запорожья до дома в котором живет бабушка 300 метров. А база пенсионного фонда висит уже месяц. Программы пишут такие же умники как и государством руководят.
+
0
MykolaA
MykolaA
29 грудня 2020, 11:44
#
«Може хто з читачів порадить «- січневу пенсію ПФ вже нарахував. Вона піде на ті ж реквізити, тоб-то на Приват банк.
1. Блокуйте рахунок в ПБ! Зайдіть особисто у відділення, там заблокуйте. Подайте письмову заяву про блокування. Собі залиште копію. Нехай підтвердять, що він заблокований на видачу.
+
0
MykolaA
MykolaA
29 грудня 2020, 12:44
#
«Моїй матері 92 роки.» — даже ежику понятно, что клиент к банкомату не ходит. Кто из 3-тьих лиц снял пенсию в этот раз — пусть разберутся между собой. ИМХО.
+
0
viktorleonenko
viktorleonenko
15 січня 2021, 13:57
#
Только личное присутствие вкладчика — заявителя или нотариальная доверенность. Или жалобы во все инстанции. Если попадете на адекватного сотрудника — вопрос могут решить. Наш вопрос помогла решить сотрудник приватбанка Дарья. Заблокировала выдачу пенсии по старой карте. Пенсию за январь пока не видно. Получить ее мы не можем. Пенсионный фонд говорит что начисление заблокировано банком. Радует то что ее хотя бы третье лицо не получило. С пенсионным как-то будем воевать чтобы на новую карту начали начислять.
+
0
ovv1
ovv1
29 грудня 2020, 12:01
#
Вам нужно закрыть счёт, и открыть новый, (перевыпуск карты тут скорее не поможет, нужен счёт закрыть и открыть новый, когда-то консультировался с подобным вопросом), а в пенсионный дать новые реквизиты. Ну и писать заявление в полицию.
+
0
viktorleonenko
viktorleonenko
15 січня 2021, 13:40
#
Спасибо всем кто ответил. Все упирается в то что гарант говорит о том что все переходит в электронный вид и бумаг не будет. А пенсионный фонд одно торочит = только привозите бабушку. Приватбанк этот вопрос решил просто — приехал ихний курьер, привез новую карточку, и все это БЕСПЛАТНО. Мало того что бесплатно да еще с бонусом В УДОБНОЕ ДЛЯ ВАС ВРЕМЯ. Никаких торгов. Во сколько сказали во столько он и приехал. Опросный лист три раза заполняли. Малейшая ошибка не допускается — переписываем опять. Курьер молодец. Другой на его месте уже удавил бы бабушку, а у него ни один мускул не дрогнул. Давайте попробуем еще раз. И еще раз. Умничка!!! И сотрудник банка ДАРЬЯ очень внимательно, профессионально разобралась и разрулила проблему.
+
0
viktorleonenko
viktorleonenko
15 січня 2021, 12:39
#
Вопрос с ошибкой по утере пенсии моей матери был решен. Грамотный, внимательный, профессиональный сотрудник Приватбанка ДАРЬЯ разобралась и проблема решена. Огромное спасибо ДАРЬЕ.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / выдана пенсия по заблокированной карте