Мінфін - Курси валют України

Встановити

Величезні проблеми з нічого при відправленні платежу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
NATALIA1962 23 грудня 2020, 0:20
Я вже тривалий час законослухняно користувалась послугами банка (кредитною картою). Мій кредитний ліміт в межах 50000 і жодних проблем зі зняттям різних сум і згодом вчасним поверненням грошей ніколи не було аж до 22 грудня 2020 року, коли не знаю з якого переляку сильно засумнівалися в моєму платежі і його підтвердженні (хоча процедура стандарта і раніше в мене з цим проблем не виникало) і дійшло до повного блокування карти. На мої звернення онлайн оператори безкінечно вимагали то одного підтвердження, то іншого, довели мене до гіпертонічного кризу фактично. Тягомотна і вкрай непрофесійна робота оператора (Олександра чи можливо ще когось із команди) затягнулася на годин 5-6. Із цим треба щось робити, я з банком давно і мене до цього випадку все влаштовувало, не хочеться погіршення якості або взагалі припинення співпраці.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2020, 10:54
Добрий день!
З метою забезпечення безпеки Ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
На жаль, через те, що ви відмовились від проходження перевірки, платіж не було проведено.
Для вирішення питання, на даний час, ви можете звернутись до підтримки банку та розблокувати доступ до Приват24, пройшовши перевірку.

Коментарі - 1

+
0
NATALIA1962
NATALIA1962
23 грудня 2020, 19:47
#
Я всі перевірки пройшла як вчора так і сьогодні (інакше якби розблокували мою картку, яка була абсолютно безпідставно заблокована тому що ваші оператори чи глухі, чи упереджені чи просто непрофесійні. Самі собі суперечите замість того щоб допомогати клієнту), а віз і нині там. Вкрай непрофесійна робота. Я вже писала, що є клієнтом банка давно і все було просто і зручно, а що Ви зараз стали вигадувати це здоровому глузду повністю суперечить. Не потрібно мою картку замість мене оберігати, я сама цьому раду дам якщо залишусь з банком. Мені ця ситуація дуже не подобається, мені такі послуги стануть непотрібні щоб у мене тиск піднімайся через чиюсь дурість і некомпетентність. І це продожується і сьогодні, я не змогла провести онлайн платіж, хоча всі підтврдження і перевірки пройдені, мені не потрібні альтернативні варіанти як пробувала «співати» Ваш оператор. Поверніть сервіс і зручність. Хоча розумію, всі мої слова це впусту, дієвим буде просто припинення користуваннями Вашими послугами і виведення депозиту, прощо вжне думаю. Це просто обєктивна реальність, якщо немає належного спокійного сервісу, то знайдеться альтернатива.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.78 41.38
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.78 41.38
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Величезні проблеми з нічого при відправленні платежу