ПриватБанк блокирует переводы и морочит голову
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Хочу поделиться абсурдной ситуацией, произошедшей на этой неделе (17.12.2020).
ВЫполняю платеж средств с личной карты — перевод не проходит. Не приходит пароль 2-хфакторки. Пересылаю пароль по СМС на свой номер телефона. СМС таки доходит — ввожу — ошибка. На телефоне появляется уведомление в приложении ПриватБанка — смотрю — «Ваш платеж заблокирован системой безопасности. Обратитесь на 3700 или в онлайн чат». ОБращаюсь в чат. Оператор чата: «Пройдите верификацию, предоставьте информацию». И это и есть полный абсурд. Хотя бы с той точки зрения, что верификацию я проходил буквально на прошлой неделе, когда обнаружил, что мои счета заблокированы. Т.е. я последовал в отделение банка и предоставил всю необходимую информацию и блокировку сняли. К слову, стоит уточнить, что предыдущие подобные платежи не блокировались. Вопросы: на каком основании банк позволяет себе подобное поведение? Почему требуется ВТОРАЯ полная верификация? А если это мошенники от имени банка такое себе позволяют?
Нам шкода, що ви відчули незручності, однак дозвольте звернути увагу на важливий момент. Дана процедура не стосується актуалізації даних. При проведенні платежу, нам потрібно розуміти, що операцію проводить саме клієнт, тому при зверненні в підтримку банку, наш оператор здійснює верифікацію, тобто лише звіряє інформацію, яка може бути відома тільки клієнту. Документи при цьому надавати не потрібно.
Повірте, нам дуже шкода тих клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших клієнтів. Не тому, що хочемо витратити ваш час, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили незручності і щиро сподіваємося, що ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.
З повагою, ПриватБанк.