Обман клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Користуючись терміналом банку на поповнення 24 листопада після зарахування тисячі гривень пропало світло, але зарахування не відбулося; після спілкування з оператором кол-центру, запропонували відправити кошти на мобільний номер, завчасно знав всі мої дані тричі перепитав на який номер відправляти кошти, вніс не вірний номер, тобто, знаючи мій номер, авторизували якийсь інший. При подальших зверненнях до працівників банку мене не підключали. Вкрай незадоволена роботою працівників, які лишили мене довіри цьому банку.
Працівники або присвоїли кошти або це політика установи.
Кошти, які можливо відправили іншій людині, тільки по вині служби підтримки, і потім в подальшому не хочуть брати відповідальності.
Сподіваюсь, що на ринку багато терміналів і фінустанов, які зроблять конкуренцію і такому злочинному відношенню до клієнта наступить кінець.
Давайте розберемось в ситуації більш детально. Звернулись в особистому повідомленні.