Халатне відношення чи шахрайство банку ?!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Моє ім’я Анна, я є користувачем Приват Банку близько 15 років, це єдиний банк якому я довіряла… Але близько 2х тижнів тому зіштовхнулась із халатною роботою чи навіть шахрайством зі сторони банку!
Поповнюючи свою карту в терміналі-банкоматі (авторизувалась власною картою) що приймає гроші пачкам до 200 купюр, банкомат CATE9481
23.11.2020 року о 14.27.33 год., що знаходиться в м.Тернопіль, по Вул.Руська 37, мені видало помилку та чек на якому вказано: ваші гроші в банкоматі, без суми поповнення і тд…
Так як ці кошти були для оплати послуг, мені їх видала бухгалтер в робочому офісі у фіксованій сумі згідно рахунку, відповідно в сумі що було покладено в банкомат я впевнена! а саме це 51950 грн. Зателефонувавши на 3700 та описавши ситуацію, оператор запевнив, що кошти повернуться на карту і справді, наступного дня мені повернулись кошти але в сумі всього 47555 грн! Я знову зателефонувала до оператора де залишила нову заявку на різницю в сумі 4395 грн, і ще через кілька днів мені знову на картку надійшли кошти але в сумі 2700 грн! Після цього я ще три рази створювала заявку на нову різницю в сумі, а саме в 1695 грн, але їх так і не повернули, аргументуючи що грошей в банкоматі немає, цього я не розумію! вони ж не могли зникнути магічним чином?! Як на мене, це шахрайство! чому я маю вимагати СВОІ кошти і отримувати їх малими частинами, немає моєї вини в тому що стався збій техніки, але я витратила вже цілу купу часу та нервів на повернення СВОГО. Я ніколи шахрайством чи обманом не займалась, чи навіть не скаржилась на банк,
думаю це добре видно з моєї історії співпраці з банком і чому таке відношення -не розумію.
Прошу перевірити роботу відділу приват банку що займається такими ситуаціями, та повернути мої кошти на карту! Дуже шкода що не цінуєте вірних клієнтів!
Вже займаємось розглядом вашого питання.
По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.