Законослухняному клієнту неможливо скористатися послугами банку без порушень чинного законодавства
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
Під час першого дзвінка щодо цієї ситуації оператор колл-центру пішла уточнювати інформацію, за 15 хвилин повідомила що треба ще трохи часу та пообіцяла передзвонити впродовж години, проте ніхто так і не передзвонив. Наступного ж дня я знову подзвонив, цього разу оператор колл-центру одразу розповіла що фотофіксація робиться для можливості відео-підтвердження менеджером банку коли клієнт знаходиться за кордоном та не може скористатися рахунком через прив’язку до українського номера телефону. Варіант оформити картку без фотофіксації не передбачений, хоча залишається незрозумілим чому б не зробити цю можливість опціональною, особливо якщо це не є вимогою НБУ. При цьому як співробітниця відділення, так і оператори колл-центру наполягали що мовляв зніміть маску на секунду та не дихайте, проте у карантинних обмеженнях дозволу знаходитись без маски в приміщеннях у певних часових рамках або ж не дихаючи не передбачено. До відома співробітників банку, при знятті маски у приміщенні та повторному її одяганні ймовірність зараження різко збільшується, оскільки при цьому часточки вірусу з повітря в приміщенні проникають в шар повітря під маскою, яке потім вдихається людиною. Оскільки я законослухняний громадянин, що дбає про своє життя та здоров’я, а також життя та здоров’я оточуючих, я відмовився, на що співробітниця банку відповіла що мовляв приходьте після карантину.
Оператор колл-центру пообіцяла врахувати мої зауваження та пропозиції, але не зрозуміло в яких часових рамках це відбуватиметься. Тому я знову спробую оформити картку законним шляхом десь за тиждень, якщо знову не вийде — доведеться прискорити цей процес викликом поліції та штрафуванням відділень банку аби стимулювати дотримання карантинних обмежень та чинного законодавства.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Саме тому, банк здійснює актуалізацію даних не рідше зазначених законом термінів. Також, банк піклується про здоров'я клієнтів і розробив можливість надання документів віддалено, без відвідування відділень. На даний час ви можете надати документи за допомогою Приват24.
Також, перевіримо інформацію за вашим зверненням до підтримки. Ми зателефонуємо вам додатково.