Не прошёл платеж
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Сегодня около 16:41, хотел пополнить кредитку через терминал приватовский, на улице тенистая 13а, во время пополнения карты, когда я уже внес 8000 гривен, в магазине выключился свет и терминал выключился. Когда включился, никакой платеж не прошёл, просто сожрал 8000 гривен. Звонил 3700 и все что я услышал, « ваша заявка подана, ждите от 1 до 14 дней, ждем инкасацию». Ответьте мне, почему вы не можете посмотреть камеру с терминала?? Для кого вы их туда ставите?? Почему я должен ждать 14 дней?? Что бы вы потом еще разок успели процент списать за пользование картой? Вообщем уже не первая подобная ситуация с приватом, только решиться вопрос, будем прощаться с вами! Обходите люди этот банк стороной!
Відповідь банку
24 листопада 2020, 10:02
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зазвичай інкасація проводиться частіше зазначених термінів. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.78 | 41.38 |
Всі курси банку |