×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.35 | 45.35 |
USD | 40.98 | 41.58 |
Всі курси банку |
Отличный консультант
Дякуємо вам за відгук!
Вадим — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
черги в відділеннях (((
може там касир взагалі один?(((
Приносимо вибачення за те, що ви відчули незручності, пов'язані з чергою.
Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. На нашому сайті https://privatbank.ua/map ви можете знайти інформацію щодо завантаженості по будь-якому відділенню, що значно допоможе вам розрахувати та заощадити час.
Також, ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за ваше звернення, воно прийнято до уваги.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Не відкрили пенсійний рахунок
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
Коментарі (4)
Зачисление на депозит личных средств
При поповненні вкладу після 22:00, зарахування здійснюється в наступний день, про що вам була відображена інформація на екрані пристрою під час проведення операції.
Просимо очікувати на зарахування.
Якщо у вас є додаткові запитання – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Коментарі (1)
Требование подтверждающих документов
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Сподіваємося на ваше розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (14)
Оператор Марина просто шикарная.
Вдячні вам за відгук!
Марина, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Коментарі (2)
Попытка изменить финансовый номер телефона
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
Написати коментар
Жулики с светлыми и честными глазами
Оформлення послуги страхування не являється обов'язковою умовою для отримання картки.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та провести перевірку стосовно даної ситуації.
Коментарі (2)
Не выдача денег из банкомата 20000грн
При попытке снять свои деньги с карточки, банкомат ровно 5 минут! отсчитывал купюры и в конце выдал ошибку что произошла ошибка и деньги будут возвращены на счет. Сумма 20000грн.
Сумма не была зачислена обратно, сегодня третий день как их нет, я почти уверен что их вернут, но меня беспокоит такое долгое рассмотрение вопроса, схема решения вопроса и еще решение зависит от службы инкассации, т. е. если они там обнаружат лишние деньги то вернут.
Во-первых инкассация может и «не найти», только не утверждайте что это невозможно. В привате возможно в кассе получить лишние 3500грн, так что я верю в подобные чудеса.
Во-вторых это мои деньги, а не кредитные и система их в один миг стерла из системы. если это зарплата человека и эти деньги жизненно необходимы семье для существования. я не представляю что делать в такой ситуации человеку. Благо у меня есть возможность дождаться.
В-третьих почему система заранее еще не выдав деньги уже проводит списание, каждый раз как снимаю тут же приходит уведомление о снятии и я судорожно жду выдачи самой налички. А если свет отключат? А если вот как в моем случае купюра какая-то кривая и банкомат уходит в отказ, потому что транзакция проведена и он обязан или выдать нужную сумму или вообще не выдать ничего, т. е. предложения отредактировать сумму уже не будет.
Мне не нужны смайлики и извинения в чатах, лучше решать реально возникшие проблемы клиентов.
Проведення та звірка результатів інкасації при обробці заявки на повернення коштів дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (12)
Гос. банк
ПриватБанк діє виключно в рамках закону та в ситуації, коли надходить лист від виконавчої служби про накладання арешту, банк не може його ігнорувати. В такому випадку, згідно з постановою, банк має обмежити рахунки клієнта. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від виконавчої служби.
У випадку, якщо у вас є конкретні зауваження чи побажання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Коментарі (3)
Неправомірно заблокували доступ до власної картки
Приносимо вибачення, якщо наші піклування про вашу безпеку спричинили вам незручності.
Дійсно, інколи ця процедура може стати несподіванкою, однак нам потрібно розуміти, що операцію здійснюєте саме ви, а не третя особа. Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Бачимо, що в чаті ваше питання щодо розблокування картки було вирішене. Вам достатньо підтвердити ваш номер телефону в найближчому банкоматі чи терміналі самообслуговування.
Додатково, ми перевіримо діалог з нашим оператором телефонної лінії та по результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
БАНК ОТКАЗАЛ В ОБСЛУЖИВАНИИ БЕЗ ОСНОВАНИЙ
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
Радимо вам перерахувати кошти в інший банк.
Додатково, вам на пошту буде відправлена офіційна відповідь.
Коментарі (4)
Спам на мобильный
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Приватбанк
Був суд з приватбанком.
Суд присудив оплатити лише частину заборгованості.
Оплатили.
Судовий збір поділили пропорційно.
Але ПриватБанк в свою чергу доплюсував до суми боргу усю суму судового збору та щей витрати на їхнього юриста!!!
Як це так???
Частину неіснуючого боргу вже зняли самостійно із заробітної плати!!!
Прошу розібратись в даній ситуації.
Інакше буду звертатись в НБУ!!!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату зателефонуємо.
Коментарі (11)
Ужасное
Розуміємо, що кожен наш клієнт цінує свій час і зовсім не бажає відчувати великі незручності, пов'язані з очікуванням в черзі.
Саме тому, ми перенесли більшість банківських операцій в Приват24.
Також, ви завжди можете звернутися в нашу підтримку, де фахівці з радістю вам підкажуть та допоможуть цілодобово.
До речі, на нашому сайті https://privatbank.ua/map ви можете побачити завантаженість відділення. Дана функція допоможе заощадити ваш час.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Банк раздает персональные данные
Дійсно, представник компанії міг вам здійснити дзвінок з ціллю надання інформації, однак дозвольте зазначити, що банк не передає жодних персональних даних третім особам чи стороннім організаціям.
Ми врахуємо ваше зауваження для покращення сервісу, щоб таких ситуацій не було.
Коментарі (1)
Актуалізація денних 8 разів за рік безрезультатно
Загалом за минулий рік я була у Приватбанку вісім разів щодо ідентифікації даних. Мені закривали та відкривали рахунки вже у Києві, міняли два рази картки мені та сину у Києві та на переферіі.
Вчора вирішила встановити додаток де потрібна ідентифікація НБУ і випадково з’ясувала, що за даними ПБ я, і в очевідь син, досі за старою реєстрацією. Наразі зрозуміла що саме мала на увазі податкова надсилаючі мені свої листи щастя щодо невідповідності даних.
Звернулася до гарячої лінії ПБ. Дівчина сказала, що наразі сталася технічна помилка, бо вона бачить вісім разів за рік надану реєстрацію у м. Києві (тричі за останні два місяці), яка чомусь не підтягується до банк ID. Те ж саме і у сина, який доречі навіть паспорт отримував у Києві, як і реєстрацію. Я мовчу вже про те, що я розлучена вже 6 років, і п’ять років тому чоловік помер, я повідомляла банк про зміни. Вчора я з’ясувала, що навіть він «воскрес» зусиллями робітників ПБ, чого не скажеш про коректне відображення даних про реєстрацію. Створили звернення до техвідділу щодо виправлення помилок.
Сьогодні передзвонила дівчина із техвідділу ПБ та сказала, що нажаль це не їх помилка, це я не подавала взагалі ніяких нових документів і вона їх не бачить))) Вчора були і дівчина з підтримки все бачила,
навіть сказала «що все як і у мене», а сьогодні магічним чином довідки про реєстрацію зникли. Дівчина з техпідтримки порадила відвідати найближче відділення та звернутися до начальника. Нажаль для ПБ у свої останні два візити до відділень мене обслуговували саме керівники і в ці візити я закривала і відкривала рахунки та меняла картки і як ФОП і як фізична особа! Отже надавала оригінали всіх документів. Яким чином навіть керівники відділень не змогли зробити мені все належним чином дівчина пояснила просто: «я не знаю, що і хто вам робив,
мене ж з вами не було»)))
Я запитала куди приїхати «де вона є», якщо тільки вона знає як потрібно робити — до Дніпра, чи у Києві, мені не відповіли)))
Наразі я поскаржилась до Нацбанку, адже я насправді не впевнена в коректності своїх даних, що надаст ПБ до НБУ після мого особистого дев’ятого візиту за рік щодо актуалізації даних. Та не впевнена, щодо дотримання ПБ ЗУ «щодо захисту персональних даних», якщо вони додають документи невідомо куди в не можуть їх знайти. Мовчу вже про нескінченні візити з дитиною до відділень коли так багато хворих навколо.
Чекаю на відповідь та міркую про зміну банку, але поки не знаю який обрати з таким же зручним банкінгом.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Наші колеги вже займаються вашим питанням та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (1)
Чуть не довели до срыва беременности
Дзвінки інформаційного характеру можуть здійснюватись з метою нагадування про непогашену заборгованість та порушення взятих на себе кредитних зобов'язань. Наші фахівці проведуть перевірку відносно описаної вами ситуації та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (8)
Не законно собирают персональные данные клиентов.
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Коментарі (5)
Військових за людей нневважають?
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та уточнити ваші контакти.
Коментарі (2)