Мінфін - Курси валют України

Встановити

Просто розчарування.... актуалізація данних

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
AlonaSol 6 жовтня 2020, 18:04
Червень місяць, пролунав дзвінок від менеджера банку з проханням пройти актуалізацію данних з вибором або самостійно в приват24 для бізнесу або задопомогою спеціаліста. Ми обрали допомогу спеціаліста… Надали всі документи які запрошував банк і для себе це питання закрили. Приблизно тиждень тому знову дзвінок з банку з проханням перепідписати анкету тому що чернева дата в жовтні не проходить та надати форму довідку Сертифікації FATCA — W8 (яка протрібна тільки тим підприємствам в яких засновники, кінцеві бенефіціари і т.д. резеденти США). Що????? Ви сьогодні маєте на руках всі установчі документи компанії і не бечите, що там таких не має???? 05.10.2020р. рахунок заблоковано зсилаючись на постанову НБУ… анкета на обробці у співробітника крайній строк сплати заробітної плати 07.10.2020р… 06.10.2020р. знову зауваження по кінцевому бенфіціру, зіслались що ПІБ заповнене не так як в витягу (хоча написане буква в букву). Завтра має бути виплата з/п прискорити розгляд анкети, чи зможемо ми завтра користуватися рахунком, дізнатися просто не реально тому, що оператори «тупо» озвучують завчений текст не відхиляючись від нього ні в ліво ні в право. Скарга на
help@pb.ua теж нічого не дала оскільки на неї відповідають тіж оператори.
В мене питання: навіщо нам банк де працюють роботи? З ким в Приваті можна вести нормальний діалог? Ви сьогодні блокуєте роботу підприємства, на чиї плечі ляжуть штрафи та пені за прострочені платежі? Актуалізацію почали робити ще в червні сьогодні жовтень… Просто не має слів… Навіть не має до кого звернутися, ніхто з Привату «тупо» не реагує на проблему.
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2020, 10:16
Згідно з Постановами НБУ № 351 / 417, які вступили в силу з початку 2017 року, і Законами N N 2121-III, N 1702-VII всі банки повинні отримувати і підтримувати в актуальному стані відомості про своїх клієнтів: структуру власності і кінцевих бенефіціарів, фінансову звітність, додаткову інформацію про діяльність підприємства. У разі несвоєчасного отримання цих даних або в разі надання некоректної інформації, банки повинні, в першу чергу, припинити обслуговування таких клієнтів за кредитними програмами, а в подальшому взагалі розглянути доцільність продовження ділових відносин. На поточний момент ваша заявка в обробці.
Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам в вирішенні питання якомога швидше.
Сподіваємось, той факт, що ми чітко та точно дотримуємось вимог чинного законодавства та вимог НБУ, не вплине на нашу подальшу співпрацю.

Коментарі - 7

+
+57
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
6 жовтня 2020, 18:55
#
Избавьтесь от привата и будет вам счастье.
+
0
zig4free
zig4free
6 жовтня 2020, 19:25
#
Я перешел обслуживаться в монобанк.
+
0
abuzaind
abuzaind
6 жовтня 2020, 21:54
#
Юрлицо?
+
+15
zig4free
zig4free
7 жовтня 2020, 17:18
#
ФОП. Но вроде ничего особенного для юриков не нужно, поинтересуйтесь.

Ну вы видите сами, про приват уже много всякого накопилось на этом портале.

То что серьезная организация позволяет себе нарушать законы (смена тарифов в обслуживании).
А про тарифы уже надоело повторять.

Приват должен прекратить существование в том виде котором он есть…
+
0
AlonaSol
AlonaSol
6 жовтня 2020, 19:47
#
Проблема не вирішена!!!
+
0
AlonaSol
AlonaSol
7 жовтня 2020, 13:01
#
Ну по-перше в нас не має кредитів в ПриватБанку
по-друге ви заблокували рахунок підприємства з бездоганною діловою репутацією
по-третє заповненна анкета, завірені копії установчих були передані на відділння банку ще в червні місяці
по-четверте якщо наші документи пролежали у Вашого співробітника на столі до жовтня місяця то чому зараз ми маємо мати ВЕЛИЧЕЗНІ незручності
по-п"яте не звини підприємства виникла данна ситуація, і з Вашого боку не має жодних дій для того щоб питання було вирішенно як найшвидше
Ми зрозумінням відносимося до регламенту роботи банку, але Ви теж повинні зрозумінням відноситися до регламенту робити підприємств.Церез Ваші дії ми сьогодні понесли фінансові втрати.
Ми довірили Вам свої кошти та сподівалися на плідну співрацю. 
Дуже шкода, що клієнти підкреслю з «незаплямованою діловою репутацією» для Вас нічого не значать
+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
7 жовтня 2020, 15:24
#
«Через Ваші дії ми сьогодні понесли фінансові втрати.» - если у вас есть пруфы, а не просто слова, то можете пробовать через суд компенсировать финансовые потери.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Просто розчарування.... актуалізація данних