×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.4 | 45.4 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
ЖАЛОБА в обслуживании онлайн центра
Коментарі (2)
Уменьшение кредитного лимита без предупреждения
Коментарі (1)
Банк «ЖАХ», або ШАХРАЇ з білими воротничками
Я, згідно свідоцтва про право на спадщину став спадкоємцем банківського карткового рахунку який належав моєму батькові, при цьому, в звязку із довготривалою хворобою батька, я повністю користувався його банківським рахунком в т. ч. і через систему «Приват 24». Батька не стало 23.12.2020р., а 26.12.2020р. я зробив скріншот по залишку коштів на рахунку який складав 40095,45грн. і подумав, що залишок коштів я зніму пізніше, але після відвідування Пенсійного фонду з метою отримання відшкодування на поховання, банківський рахунок батька і доступ до «Приват 24» був заблоклований, відповідно залишок грошових коштів я не зняв. Після чого в січні 2021 року я звернувся до нотаріуса з метою вступу у право на спадщину на банківський рахунок батька.
У вересні отримав свідоцтво про право на спадщину де зазначено, що залишок по рахунку становить 30046,67грн. ДЕ ще сума понад 10 тис. грн???
Я був у шоці, терміново відвідав відділення банку, там сказали що не допоможуть бо вони не бачать інформації по рахунку померлого, порекомендували телефонувати на гарячу лінію 3700, там також нічого не можуть допомогти і порекомендували написати їм запит на розкриття банківської таємниці по рахунку, але натякнули що інформації все одно не нададуть і рекомендували судитися з банком.
ШАХРАЇ ПОВЕРНІТЬ 10048,78 грн.
Для офіційного проведення розслідування в зазначеній ситуації ви можете звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (8)
Правда про VIP-обслуговування у Приватбанку
Кілька років під ряд вони мені телефонували і наполегливо нав’язували свої преміальні карти. В якийсь момент я таки погодився і підписався на vip-обслуговування (котре коштує кілька тисяч гривень).
Спочатку все було ок, навіть рекомендував сервіс своїм друзям.
Але минулого тижня трапилась ситуація, котра змусила мене переоцінити рівень своєї довіри до цієї установи.
У вересні місяці у мене була запланована бізнес поїздка в Хорватію. За 2 тижні до вильоту я зв’язуюсь із персональним банкіром аби уточнити чи достатньо трат по віп-картам для доступу до преміальних сервісів в аеропорту. Виявилось що не вистачає ~8000 гривень.
Роблю, як завжди, покупки в мережі інтернет на цю сумму, розраховуюсь за них через Приватівський сервіс Liqpay.
Яким же було моє здивування коли по приїзду в аеропорт я виявляю що мені не доступний ані fast line, а ні бізнес-лаунж, взагалі нічого.
Телефоную конс'єржу і отримую відповідь «у вас недостатньо трат по картам».
Надсилаю конс'єржу скріншоти операцій по оплатам в інтернеті, у відповідь «ви можете оплатити всі потрібні вам послуги, подати скаргу, по факту розгляду скарги вам можливо компенсують ваші витрати».
Всі ми, хто живе в Україні добре знають що означає це «можливо». Я не купую ніякого fast-line'у, стою в загальній черзі, після проходження всіх процедур контролю йду у бізнес-зал де оплачую в районі 40$ за вхід (хоча мав би потрапити туди безкоштовно).
При поданні скарги мені сказали що попереднє рішення по ситуації я отримаю через 24 години.
По факту працівники банку на маю скаргу просто «забили». Жодної відповіді!
На третій день я сам пишу листа до банку аби з’ясувати статус скарги та розібратись у ситуації.
У відповідь мене називають Євгенієм Олександровичем (мене звати взагалі не так), після чого повідомляють що «даний МСС знаходиться в винятку». В якості доказу мені скидають лінк на гугл-документ, який у мене навіть на відкривається тому що мені ніхто не надав до цього документу доступ.
Ось так я і зрозумів що для Приватбанку VIP-обслуговування це:
1. Не попередити жодним чином клієнта про можливі вийнятки та нюанси використання послуги (серед людей це називається «підсунути собаку»)
2. Залишити VIP-клієнта наодинці з його проблемами
3. Наплювати на подану скаргу
4. Не відповідати за свої слова, порушувати власний регламент і взяті на себе зобов’язання
5. У відповідь на звернення VIP-клієнта називати його чужим іменем
6. Скидати VIP-клієнту у якості доказу лінки на неіснуючі документи, які він навіть неможе відкрити (я вже мовчу про те щоб знати про що там йдеться)
7. Оцінити лояльність VIP-клієнта у нещасну тисячу гривень
Ось такий ось VIP по-українськи.
У будь-якій неоднозначній ситуації нормальний бізнес завжди приймає сторону клієнта — це є нормою нормального обслуговування (уже мовчу про VIP-обслуговування).
В цілому ситуацію сприймаю конструктивно — я радий що зрозумів так багато про цей банк за такі незначні гроші.
Висновки зроблено. Дякую за VIP-обслуговування.
Коментарі (3)
Навязывание кредитки некомпетентность сотрудника
И как мне в конечном итоге открыть матери карту для выплат? Без всяких там кредиток?
Оформлення «Універсальної» картки не являється обов'язковою умовою для отримання Картки для виплат.
Вибачаємось за таку ситуацію. Нами буде проведена перевірка стосовно даного інциденту, за результатами якої ми вам зателефонуємо.
Коментарі (2)
ChargeBack. Не компетентность сотрудников, приводящая к потере денежных средств клиентами банка.
на сайте eBay был куплен товар. Вместо товара я получил пустую посылку. Товара в пакете нет. Я подал заявление на оспаривание операции (ChargeBack). Номер заявки 1550544. Я приложил исчерпывающие доказательства в поддержку своей претензии (фото, видео, вес пакета и другие…).
Суть проблемы:
10.06.2021 была подана заявка на оспаривание операции. Только через два месяца 12.08.2021 наконец сотрудники отдела оспаривания передали претензию в Банк-еквайєр. Банк-еквайєр отказал. Сегодня 14.09.2021 и ваши сотрудники никак не сообщили об этом. Я сам решил позвонить и узнать ситуацию, по другому я бы никак об этом не узнал. Мне сообщили, что дальше они рассматривать ничего не будут. Объективного ответа я никакого не получил. Связаться с компетентным сотрудником, который занимается данной проблемой не возможно.
Но проблема даже не в этом.
Проблема в том, что ваши сотрудники утверждают, что они не будут дальше рассматривать эту претензию, т.к. Банк-еквайєр отклонил ее. Не компетентность поражает. На самом деле это выглядит по другому и chargeback в общих чертах выглядит так:
Схема рассмотрения претензии в международной платежной системе выглядит следующим образом:
1. Я подаю претензию и доказательства к ней. (исчерпывающие доказательства я вам передал).
2. Банк-еквайєр соглашается с моими доводами или отказывает.
3. В случае отказа я принимаю решение продолжать спор или нет.
4. Если я решаю продолжать спор, то мои доказательства и доводы передаются на рассмотрение в арбитраж международной платёжной системы в данном случае «mastercard».
5. Международная платежная система принимает решение.
Так вот я хочу продолжить спор и вернуть свои деньги. У меня есть все необходимое для этого. В данном случае только банку нужно приложить минимальные усилия ля этого.
Приносимо вибачення за спричинені незручності. Вашу заявку поновлено в роботі. Ми продовжимо оскаржувати оплату в рамках правил міжнародних платіжних систем. Зробимо все, що від нас залежить, щоб питання було вирішено в найближчий час та на вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Введение в заблуждение.
У меня забрали 30 минут времени, я вынужден был слушать все их предложения, которые меня не интересовали. Меня обманули, заверив что карточка универсальная будет лежать« просто так», если ее не активировать. Как мне избавиться от карты универсальная?!
Перепрошуємо за дану ситуацію.
Ми передали інформацію профільним фахівцям для проведення перевірки. За її результатом з вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (1)
Оплата частинами для колишніх працівників!
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
Коментарі (7)
Заблокировали карты
И по 3700, и в отделении отказываются назвать причины блокировки.
Оставили абсолютно без средств к существованию.
При этом дали какие-то номера телефонов, по которым «вы сами должны узнать, отчего эта блокировка», но по этим телефонам дозвониться невозможно.
Блокування рахунків банком при надходженні запиту від виконавчої служби є обов'язком банку в такій ситуації, що регламентовано діючим законодавством.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Коментарі (17)
Банк разорвал договор
Наші колеги розглянуть дану ситуацію детальніше та зв'яжуться за результатом.
Написати коментар
То как все клиенты важны для ПБ
З Днем народження!
А знаете что сказал ПриватБанк. А ничего не меила, ни пуш сообщения в приложении.
И мне стало это прям очень и очень обидно. Я прям аж разочаровался в ПБ.
Человек который проработал 5−6 лет на данный банк. Старался сделать его лучше и помог множество клиентов.
Неужели в такой компании нету возможности сделать рассылку клиентам? Можно же, но вопрос в том как банк ставиться к своим клиентам и сотрудникам.
После такого я просто хочу закрыть все карты и больше никогда в жизни не посоветую кому-то данный банк. Что я и сделаю в ближайшем будущем.
Окрім цього ми звісно не забуваємо привітати наших клієнтів з таким світлим та приємним днем.
Ми перевіримо чому вам не надійшло привітання.
Коментарі (6)
Мошенница из канцелярии продолжает делать пакости и работать в Приватбанке
Видео как она же ранее не пускала меня в канцелярию youtu. be/JMAowWIodSY
Наші колеги перевірять інформацію та додатково зв'яжуться з вами.
Написати коментар
Проблема с отправкой анкеты
Финальный момент — анкета не отправлена в банк. Почему — не понятно, т. е. что-то было указано не так — а что — вангу воскрешать надо.
Страна ид***ов честное слово…
Дійсно, необхідність актуалізації даних обумовлена вимогами чинного законодавства, якими передбачено своєчасне надання саме клієнтом до банку актуальної інформації про себе. Таким чином банк може бути певен в тому, що отримані дані для ідентифікації є актуальними. Банк не має фактичного доступу до певних ваших даних, наприклад, дані про доходи, якщо такі були отримані в результаті діяльності на рахунках інших банків.
На даний момент подана вами анкета вже успішно опрацьована. У разі виникнення складнощів або питань наші колеги цілодобово онлайн. Достатньо звернутись в підтримку в вашому Приват24 і фахівці прийдуть на допомогу та підкажуть незрозумілі моменти.
Ми завжди готові до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України. Будемо раді, якщо в майбутньому ваша думка зміниться на краще.
Коментарі (7)
Неправомірне зняття коштів з кредитної картки в суммі майже 1 тис. дол.
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо ви раніше ввели та зберегли дані картки на сайті і дали згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Радимо перевірити виписку по картці на наявність раніше проведених операцій на користь даного сервісу.
За вашим зверненням вже сформовані заявки на повернення коштів. Регламент їх обробки суворо регламентований платіжною системою та складає до 120 днів. Зі своєї сторони ми завжди робимо все, щоб прискорити їх розгляд. Після отримання відповіді від платіжної системи та розгляду заявок ми додатково вас проінформуємо.
Коментарі (7)
подвійне списання коштів
Щоб розібратись в ситуації та перевірити інформацію йдемо в приватні повідомлення.
Коментарі (1)
Увижу скорость работы банка
Перепрошуємо за незручності.
Ми завжди прикладаємо всіх зусиль, щоб вирішити питання клієнта якомога швидше. В деяких випадках для обробки заявки на повернення коштів фахівцям необхідно дочекатись результатів інкасації, що дозволить впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Після обробки заявки ми інформуємо клієнта про результат.
Написати коментар
Приват відмовляється відкривати інтернет карти
Інформація передана в роботу профільним фахівцям для детального розгляду ситуації. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Коментарі (1)
Блокировка счета
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
Як слідує з вашого відгуку, то не було вказано головної фрази «рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати і номер картки», яка має бути для того, щоб арешт не було накладено на картку.
При надходженні постанови про зняття арешту картки буде розблоковано протягом 3х днів. Даний термін є орієнтовним і як правило операція відбувається набагато швидше.
Уточнити по якому саме впровадженню банк не отримав інформацію щодо зняття ви можете у нашої підтримки.
Коментарі (4)
Приват банк не соблюдает законы
Может быть кто-то сталкивался?
И самое интересное то что приват просит остаток суммы))
Если банк был недовольные содовым решением могли подать эпиляцию раз они это не сделали значит их все устроило
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані та розібратись в ситуації.
Коментарі (7)
Сливают номера всем кому не лень
АТ КБ ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Коментарі (2)