Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
8316Viki35 16 вересня 2021, 15:58
Здравствуйте, меня зовут Галич Лидия Яковлевна, мне 80 лет и я клиент Приватбанка уже 10 лет. Последние несколько лет я живу у дочери в Софии и у меня нет физической возможности посетить ваше отделиние в Украине чтобы получить новую пластику. Поэтому я себе сделала дигитальную карточку и попыталась ее зарегистрировать в сайте Google Play / конечно мне помогала в этом дочь Викотрия/. И тут начались мои проблемы. Ваши сотрудники почемуто заблокировали мою карточку и вот уже несколько дней подряд я не могу ее разблокировать. Несколько раз я пополняю мои персональные данные и отправляю фото и не получаю никакого ответа. На мои вопросы почему карточка не разблокирована никто не отвечает. Получается, что надо разговаривать самой с собой. Звоню в ваш колцентр, там мне говорят, что принимают жалобы только с финансового номера, а я не могу поплнить счет, потому что карточка заблокирована. И таким образом нахожусь в заколдованном круге уже несколько дней. И никто не может мне помочь. Это издевательство над клиентом, вместо того чтобы помочь ваши сотрудники создают неудобство. Я очень разочарована вашим обслуживанием
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 16:09
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
KlientAlfaBanka 16 вересня 2021, 15:33
Клиент с давних времен. Часто кредиткой пользуюсь. Просрочек никогда не было. Закинула себе деньги для покупки билетов на самолет, в тот же момент мне уменьшили кредитный лимит. Списали все в задолженность. Доставили неудобства. Пришлось ждать утра, менять валюту и покупать билеты уже через другой банк. В отместку закрываю расчетные счета и перешла в другой банк. Гудбай приват.
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 16:00
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. При активному користуванні послугами банку, ліміт може бути збільшений.
Alexmen 16 вересня 2021, 11:39
Приватбанк з моєї точки зору був кращим банком, але останнім часом ситуація кардинально змінилася не в кращу сторону.
Я, згідно свідоцтва про право на спадщину став спадкоємцем банківського карткового рахунку який належав моєму батькові, при цьому, в звязку із довготривалою хворобою батька, я повністю користувався його банківським рахунком в т. ч. і через систему «Приват 24». Батька не стало 23.12.2020р., а 26.12.2020р. я зробив скріншот по залишку коштів на рахунку який складав 40095,45грн. і подумав, що залишок коштів я зніму пізніше, але після відвідування Пенсійного фонду з метою отримання відшкодування на поховання, банківський рахунок батька і доступ до «Приват 24» був заблоклований, відповідно залишок грошових коштів я не зняв. Після чого в січні 2021 року я звернувся до нотаріуса з метою вступу у право на спадщину на банківський рахунок батька.
У вересні отримав свідоцтво про право на спадщину де зазначено, що залишок по рахунку становить 30046,67грн. ДЕ ще сума понад 10 тис. грн???
Я був у шоці, терміново відвідав відділення банку, там сказали що не допоможуть бо вони не бачать інформації по рахунку померлого, порекомендували телефонувати на гарячу лінію 3700, там також нічого не можуть допомогти і порекомендували написати їм запит на розкриття банківської таємниці по рахунку, але натякнули що інформації все одно не нададуть і рекомендували судитися з банком.
ШАХРАЇ ПОВЕРНІТЬ 10048,78 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 12:52
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України. Дійсно, в зазначеній ситуації банк не може розголосити інформацію, що є банківською таємницею. Спробуйте з`ясувати, можливо доступ до рахунку в описаній ситуації був не лише у вас.
Для офіційного проведення розслідування в зазначеній ситуації ви можете звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема вирішена
vdmytro 15 вересня 2021, 22:12
Уже майже рік як я є VIP-клієнтом Приватбанку.
Кілька років під ряд вони мені телефонували і наполегливо нав’язували свої преміальні карти. В якийсь момент я таки погодився і підписався на vip-обслуговування (котре коштує кілька тисяч гривень).

Спочатку все було ок, навіть рекомендував сервіс своїм друзям.
Але минулого тижня трапилась ситуація, котра змусила мене переоцінити рівень своєї довіри до цієї установи.

У вересні місяці у мене була запланована бізнес поїздка в Хорватію. За 2 тижні до вильоту я зв’язуюсь із персональним банкіром аби уточнити чи достатньо трат по віп-картам для доступу до преміальних сервісів в аеропорту. Виявилось що не вистачає ~8000 гривень.
Роблю, як завжди, покупки в мережі інтернет на цю сумму, розраховуюсь за них через Приватівський сервіс Liqpay.

Яким же було моє здивування коли по приїзду в аеропорт я виявляю що мені не доступний ані fast line, а ні бізнес-лаунж, взагалі нічого.
Телефоную конс'єржу і отримую відповідь «у вас недостатньо трат по картам».
Надсилаю конс'єржу скріншоти операцій по оплатам в інтернеті, у відповідь «ви можете оплатити всі потрібні вам послуги, подати скаргу, по факту розгляду скарги вам можливо компенсують ваші витрати».
Всі ми, хто живе в Україні добре знають що означає це «можливо». Я не купую ніякого fast-line'у, стою в загальній черзі, після проходження всіх процедур контролю йду у бізнес-зал де оплачую в районі 40$ за вхід (хоча мав би потрапити туди безкоштовно).
При поданні скарги мені сказали що попереднє рішення по ситуації я отримаю через 24 години.
По факту працівники банку на маю скаргу просто «забили». Жодної відповіді!
На третій день я сам пишу листа до банку аби з’ясувати статус скарги та розібратись у ситуації.
У відповідь мене називають Євгенієм Олександровичем (мене звати взагалі не так), після чого повідомляють що «даний МСС знаходиться в винятку». В якості доказу мені скидають лінк на гугл-документ, який у мене навіть на відкривається тому що мені ніхто не надав до цього документу доступ.

Ось так я і зрозумів що для Приватбанку VIP-обслуговування це:
1. Не попередити жодним чином клієнта про можливі вийнятки та нюанси використання послуги (серед людей це називається «підсунути собаку»)
2. Залишити VIP-клієнта наодинці з його проблемами
3. Наплювати на подану скаргу
4. Не відповідати за свої слова, порушувати власний регламент і взяті на себе зобов’язання
5. У відповідь на звернення VIP-клієнта називати його чужим іменем
6. Скидати VIP-клієнту у якості доказу лінки на неіснуючі документи, які він навіть неможе відкрити (я вже мовчу про те щоб знати про що там йдеться)
7. Оцінити лояльність VIP-клієнта у нещасну тисячу гривень
Ось такий ось VIP по-українськи.

У будь-якій неоднозначній ситуації нормальний бізнес завжди приймає сторону клієнта — це є нормою нормального обслуговування (уже мовчу про VIP-обслуговування).

В цілому ситуацію сприймаю конструктивно — я радий що зрозумів так багато про цей банк за такі незначні гроші.

Висновки зроблено. Дякую за VIP-обслуговування.
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 11:24
Вибачте, будь ласка, за незручності. Ми обов'язково врахуємо всі зауваження для запобігання їх в майбутньому. Додатково зв`яжемось з вами в телефонному режимі. Сподіваємося, що в подальшому ви будете задоволені нашим обслуговуванням.
Проблема вирішена
Odessit88 15 вересня 2021, 16:22
Сегодня 15.09.2021 г. обратился в отделение ПриватБанка по адресу г. Одесса ул.Заболотного 57/2. Хотел открыть матери карту для выплат что бы я мог отправлять ей деньги. Мало того что сотрудница банка которая отвечает за выдачи карты и работу с клиентами ну очень медленно работает пару человек она обслуживала больше часа времени и все это время мы с матерью сидели в очереди, и за нами ещё толпа народа, так когда уже подошла наша очередь и мы обратились с просьбой открыть «карту для выплат» сотрудница в наглую начала навязывать нам кредитку Универсальную!!! Я несколько раз повторил что нам не нужна кредитка нам нужна исключительно «карта для выплат» на что сотрудница на отрез отказалась выдавать карту для выплат если мы не хотим брать в месте с ней кредитку Универсальную!!! На просьбу выдать книгу жалоб и предложений поступил так же отказ мол звоните на 3700 и там жалуйтесь, а у них якобы бумажной книги на отделении нету! В результате карту нам так и не выдали, а лишь испортили настроение и отняли кучу времени зря. Прошу отреагировать на данное сообщение и наказать сотрудницу за ей некомпетентность, хамское отношение и прямой шантаж клиентов!!! Именно из-за таких сотрудников как она клиенты и уходят от вас в другие банки, ибо не в одном другом банке не ставят такие условия мол хочешь получить карту для выплат открой у нас кредитку, а если нет то и карту мы тебе не дадим. Имя к сожалению не заполнил, но думаю для руководителей не проблема будет посмотреть какой сотрудник работал сегодня в этом отделении по времени то было примерно в 15:50. А так же прошу дать разъяснения почему ваши сотрудники навязывают кредитную карту всем подряд и отказываются выдавать карту для выплат без неё? Ведь на сайте у вас не указано что кредитка является обязательным условием.
И как мне в конечном итоге открыть матери карту для выплат? Без всяких там кредиток?
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 17:35
Добрий день!
Оформлення «Універсальної» картки не являється обов'язковою умовою для отримання Картки для виплат.
Вибачаємось за таку ситуацію. Нами буде проведена перевірка стосовно даного інциденту, за результатами якої ми вам зателефонуємо.
Проблема вирішена
immortalbox 15 вересня 2021, 8:54
Описание ситуации:
на сайте eBay был куплен товар. Вместо товара я получил пустую посылку. Товара в пакете нет. Я подал заявление на оспаривание операции (ChargeBack). Номер заявки 1550544. Я приложил исчерпывающие доказательства в поддержку своей претензии (фото, видео, вес пакета и другие…).
Суть проблемы:
10.06.2021 была подана заявка на оспаривание операции. Только через два месяца 12.08.2021 наконец сотрудники отдела оспаривания передали претензию в Банк-еквайєр. Банк-еквайєр отказал. Сегодня 14.09.2021 и ваши сотрудники никак не сообщили об этом. Я сам решил позвонить и узнать ситуацию, по другому я бы никак об этом не узнал. Мне сообщили, что дальше они рассматривать ничего не будут. Объективного ответа я никакого не получил. Связаться с компетентным сотрудником, который занимается данной проблемой не возможно.
Но проблема даже не в этом.
Проблема в том, что ваши сотрудники утверждают, что они не будут дальше рассматривать эту претензию, т.к. Банк-еквайєр отклонил ее. Не компетентность поражает. На самом деле это выглядит по другому и chargeback в общих чертах выглядит так:
Схема рассмотрения претензии в международной платежной системе выглядит следующим образом:
1. Я подаю претензию и доказательства к ней. (исчерпывающие доказательства я вам передал).
2. Банк-еквайєр соглашается с моими доводами или отказывает.
3. В случае отказа я принимаю решение продолжать спор или нет.
4. Если я решаю продолжать спор, то мои доказательства и доводы передаются на рассмотрение в арбитраж международной платёжной системы в данном случае «mastercard».
5. Международная платежная система принимает решение.
Так вот я хочу продолжить спор и вернуть свои деньги. У меня есть все необходимое для этого. В данном случае только банку нужно приложить минимальные усилия ля этого.
Приватбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 10:45
Добрий день!
Приносимо вибачення за спричинені незручності. Вашу заявку поновлено в роботі. Ми продовжимо оскаржувати оплату в рамках правил міжнародних платіжних систем. Зробимо все, що від нас залежить, щоб питання було вирішено в найближчий час та на вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Romanus 14 вересня 2021, 19:25
Відділення за адресою: Харків, вул. Золочівська, 19
14.09.21 г. я пришел в отделение Приватбанка, которое расположено в г. Харькове по ул. Золочевской 19, чтобы поменять платежную карту, у которой закончился срок использования на новую. Мне, кроме карты для выплат, без моего согласия навязали также карту универсальную, на которую через час был начислен кредитный лимит в размере 8000 грн. Я пенсионер с минимальной пенсией! Я предупреждал работницу банка, что кредиты мне не нужны, но мне ответили, что без универсальной карты выдать карту для выплат невозможно. Меня не предупредили о том, что даже без активации карты универсальной, на ней через час появятся деньги, о чем я узнал из СМС -сообщении от банка.
У меня забрали 30 минут времени, я вынужден был слушать все их предложения, которые меня не интересовали. Меня обманули, заверив что карточка универсальная будет лежать« просто так», если ее не активировать. Как мне избавиться от карты универсальная?!
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 19:50
Добрий вечір!
Перепрошуємо за дану ситуацію.
Ми передали інформацію профільним фахівцям для проведення перевірки. За її результатом з вами додатково зв'яжуться.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Roviv 14 вересня 2021, 17:56
Ви можете пояснити чому банк анульовує сервіс оплата частинами працівникам які звільняються з банку??? Це при тому, що НІКОЛИ не було заборгованості й в минулому успішно закрито більше 10 угод! Чому відразу після звільнення послуга перетворюється в 0 кредитного ліміту? На 3700 пояснення не дають, на відділеннях аналогічно не знають! Це така подяка колишнім працівникам? Ставлення банку до працівників й так сумнівне, а до колишніх взагалі ніяке?! Дайте будь ласка відповідь, назвіть причину?!
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 18:44
Добрий вечір!
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
Проблема вирішена
ivanneivan25 14 вересня 2021, 17:36
Заблокировали и кредитную, и пенсионную карты.
И по 3700, и в отделении отказываются назвать причины блокировки.
Оставили абсолютно без средств к существованию.
При этом дали какие-то номера телефонов, по которым «вы сами должны узнать, отчего эта блокировка», но по этим телефонам дозвониться невозможно.
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 18:42
Добрий вечір!
Блокування рахунків банком при надходженні запиту від виконавчої служби є обов'язком банку в такій ситуації, що регламентовано діючим законодавством.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Проблема вирішена
MYROSLAVA16 14 вересня 2021, 17:23
Пришла в банк чтобы перевыпустить карту для выплат, (так как ту что была забыла в банкомате и он соответственно съел карту) а мне говорят что это не возможно так как банк не даёт этого сделать без объяснения причины, позвонили на горячую линию, а та говорят что банк разорвал с вами договор и соответственно причину никто не знает. Идите и пере оформляйте в другом банке вот и весь ответ. А то что мне на карту приходят детские выплаты? никого не смущает? И банк не посчитал необходимым сообщить ету информацию
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 18:37
Добрий вечір!
Наші колеги розглянуть дану ситуацію детальніше та зв'яжуться за результатом.
Lurama Kurama 14 вересня 2021, 17:13
Добрый день. Этот отзыв о Банке будет не в плане того что не работает банкомат или сломалось что-то или может деньги не выдал. Данный отзыв я хотел написать о том что говорит ПриватБанк «кожный клиент для нас важливий». Так говорят на 3700 так говорят в отделениях. И я в этом убедился вот недавно у меня был день рождения. Вот было приятно просто по-человечески приятн, о когда открываешь приложения Монобанка и там тебе их кот говорит.
З Днем народження!

А знаете что сказал ПриватБанк. А ничего не меила, ни пуш сообщения в приложении.
И мне стало это прям очень и очень обидно. Я прям аж разочаровался в ПБ.
Человек который проработал 5−6 лет на данный банк. Старался сделать его лучше и помог множество клиентов.
Неужели в такой компании нету возможности сделать рассылку клиентам? Можно же, но вопрос в том как банк ставиться к своим клиентам и сотрудникам.

После такого я просто хочу закрыть все карты и больше никогда в жизни не посоветую кому-то данный банк. Что я и сделаю в ближайшем будущем.
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 18:32
Зі свого боку ми робиме все та навіть більше, щоб наші клієнти отримували найкращий сервіс та можливість проведення тих операцій, яких потребують.
Окрім цього ми звісно не забуваємо привітати наших клієнтів з таким світлим та приємним днем.
Ми перевіримо чому вам не надійшло привітання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alex6765 14 вересня 2021, 15:04
https://youtu.be/GyV8LnCQx2M Мошенница-сотрудник Приватбанка (Днепр, улица Набережная Победы, 32) 14 сентября 2021 г. нарочно поставила печатью неверную дату на двух экземплярах моего заявления, затем корректором для документов и ручкой исправила на число «14». Таким образом в суде такой документ может быть оспорен.

Видео как она же ранее не пускала меня в канцелярию youtu. be/JMAowWIodSY
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 15:27
Добрий день!
Наші колеги перевірять інформацію та додатково зв'яжуться з вами.
Проблема вирішена
tvv91 14 вересня 2021, 13:16
На почту пришло сегодня письмо с требованием срочно заполнить анкету для ФОПов в приват24 для бизнеса. Хотя это и требование из нбу, а не банка, меня все ровно это очень раздражает. Сама анкета составлена сухим канцелярским языком без объяснения что это вообще значит. Я не обязан знать что такое бенефициары какие-то мне это не интересно. Куча форм где нужно ввести ту или иную информацию — а какого черта тогда придумали различные гос-реестры, где можно посмотреть какая мне принадлежит недвижимость или автотранспорт, почему я должен каждому клоуну по 10 раз какие-то справки о себе наводить?! Потом уже претензия лично к банку, там где указывается прибыль за год — у вас есть данные о поступлениях на счет, почему я должен лезть куда-то там, считать сколько я получил от сих до сих оно мне надо? На кой черт я сдаю каждый год отчетность чтобы очередном придуркам еще раз ее предоставлять?

Финальный момент — анкета не отправлена в банк. Почему — не понятно, т. е. что-то было указано не так — а что — вангу воскрешать надо.

Страна ид***ов честное слово…
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 15:06
Добрий день!
Дійсно, необхідність актуалізації даних обумовлена вимогами чинного законодавства, якими передбачено своєчасне надання саме клієнтом до банку актуальної інформації про себе. Таким чином банк може бути певен в тому, що отримані дані для ідентифікації є актуальними. Банк не має фактичного доступу до певних ваших даних, наприклад, дані про доходи, якщо такі були отримані в результаті діяльності на рахунках інших банків.
На даний момент подана вами анкета вже успішно опрацьована. У разі виникнення складнощів або питань наші колеги цілодобово онлайн. Достатньо звернутись в підтримку в вашому Приват24 і фахівці прийдуть на допомогу та підкажуть незрозумілі моменти.
Ми завжди готові до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України. Будемо раді, якщо в майбутньому ваша думка зміниться на краще.
Svitlana2686 14 вересня 2021, 11:57
02.09.2021 з моєї кредитної картки (кредитні кошти) зняли майже 1 тис. дол. (10 платежів по 99,99 дол.,) сплата за послуги Apple music (звичайний щомісячний платіж 4,99 дол.) приват кошти списав з інтервалом 1 хв. між платежами, деталізацію платежів відмовляються надавати (повні банківські реквізиті отримувача коштів).Apple не підтверджуе надходження данних коштів. 02.09.2021 оформила в банку заявку про неправомірне списання коштів, шахрайскі діїї, та на повернення данних коштів. 03.09.2021 оформила скаргу в Apple. Додаткових підписок на списання грошових коштів не здійснювала. Станом на 14.09.2021від Приватбанку не отримала повернення коштів на картку та зворотнього звязку по стану вирішення мого питання. Велике прохання допомогти у вирішенні мого питання!!!
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 13:12
Добрий день!
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо ви раніше ввели та зберегли дані картки на сайті і дали згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Радимо перевірити виписку по картці на наявність раніше проведених операцій на користь даного сервісу.
За вашим зверненням вже сформовані заявки на повернення коштів. Регламент їх обробки суворо регламентований платіжною системою та складає до 120 днів. Зі своєї сторони ми завжди робимо все, щоб прискорити їх розгляд. Після отримання відповіді від платіжної системи та розгляду заявок ми додатково вас проінформуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natinka 14 вересня 2021, 10:25
У мене відбулося подвійне списання коштів на рахунку. Чому я повинна чекати 12 днів, і при цьому банк не дає гарантії, що все буде вирішено. Кошти кредитні, сума велика. І зняли в подвійному розмірі.
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 11:11
Добрий день!
Щоб розібратись в ситуації та перевірити інформацію йдемо в приватні повідомлення.
deziik 14 вересня 2021, 9:52
Сегодня снимал деньги на банкомате сума 13 тыс, банкомат завис и деньги не видались, но с карты были списанв. Отзвонился на гарячую линию сказали в течении 24ч решим ету проблему, а если нет то в течении 14дней, Не понятно почему так долго не понятно, подожду результата дальше ли сотрудничать с банком ето вопрос. День были нужни срочно, но для банка ето не аргумент.
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 10:17
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Ми завжди прикладаємо всіх зусиль, щоб вирішити питання клієнта якомога швидше. В деяких випадках для обробки заявки на повернення коштів фахівцям необхідно дочекатись результатів інкасації, що дозволить впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Після обробки заявки ми інформуємо клієнта про результат.
lipka2013 14 вересня 2021, 9:32
Спочатку співробітники банку говорили що потрібно пройти актуалізацію даних і все буде добре, пройшовши актуалізацію нічого не змінилося, а їхня відповідь така- за рішенням банку вам відмовлено в випуску карт. Кредитів не маю, клієнтом являюсь біля 10 років
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 9:57
Доброго ранку!
Інформація передана в роботу профільним фахівцям для детального розгляду ситуації. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Nastya2009 13 вересня 2021, 22:31
Это полный ужас. Являюсь клиентом ещё с 2008 года, всегда говорила что Приват Банк самый лучший. А в итоге получила, фиг. Ситуация следующая, на меня был наложен арест на расчетный счет в приват банке, даже не смотря на то, что на этот счет приходят алименты и выплата по безработице, на которые по закону запрещено взыскание, на что приват сразу же заблокировал и отморозил. На протяжении 10 месяцев это банк пользуется моими деньгами, в итоге закрыл исполнитель исполнительное производство, и вуаля, ждите пока мы получим постановление и на протяжении 3 дней мы возможно сможем снять арест. А интересно, что же как блокировать то за две минуты, А как снять, то три дня? С какого хрена я должна ждать свои деньги, пока вы на них зарабатываете. Буду на Вас жаловаться куда только можно. И закрою все счета.
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 9:31
Доброго ранку!
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
Як слідує з вашого відгуку, то не було вказано головної фрази «рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати і номер картки», яка має бути для того, щоб арешт не було накладено на картку.
При надходженні постанови про зняття арешту картки буде розблоковано протягом 3х днів. Даний термін є орієнтовним і як правило операція відбувається набагато швидше.
Уточнити по якому саме впровадженню банк не отримав інформацію щодо зняття ви можете у нашої підтримки.
Privatdno21 13 вересня 2021, 22:18
Всем добрый вечер, хочу вам рассказать одну занимательную историю, Был судебный спор с приватом, иск привата был удовлетворён частично, и все выплачено по закону, и с подачей исполнительной службы, после чего наше под приятие перевело зп на приват, и вот чудо, приват снова называет меня должником и приносит оплатить непонятную задолженность, даже счет для оплаты в смс прислал, нужен совет знающих людей, стоит ли обращаться в суд, если они что-то попытаюсь списать с зарплатной карты?
Может быть кто-то сталкивался?
И самое интересное то что приват просит остаток суммы))

Если банк был недовольные содовым решением могли подать эпиляцию раз они это не сделали значит их все устроило
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 8:57
Доброго ранку!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані та розібратись в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sesopcat1 13 вересня 2021, 21:52
У важаемый приват банк вам не ненадоело сливать номера не известным МФО? Это противозаконно и Уголовно наказуемо
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 8:55
Доброго ранку!
АТ КБ ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.4 45.4
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.4 45.4
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝