Актуализация данных по достижении 45 лет
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Я им ответил, что на сайте ДМС указано следующее:
Вклеювання фотографій до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45-річного віку
«Увага! Відповідно до підпункту 3 пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (набрав чинності 17.03.2020) установлено, що на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов'язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
Відповідно до пункту 4 розділу ІІ «Прикінцеві положення» цього Закону установлено, що оформлення документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, у період дії карантину здійснюється за місцем звернення особи».
То есть, как я понял, на период карантина действует паспорт без вклеивания фото в 45 лет, но оператор колл-центра в поддержке Приват24 не согласен и требует актуализировать данные, ссылаясь на пункт 1.1.3.2.14 Правил обслуживания Приватбанка:
«1.1.3.2.14. У разі відсутності в Банку інформації, яка ідентифікує Клієнта та потребує актуалізації, Банк вживає заходи щодо отримання від клієнта інформації шляхом встановлення зв'язку з Клієнтом персональними комунікаційними та/або поштовими каналами зв'язку. У разі ненадання протягом 30 днів від дня запровадження заходів Банком по встановленню зв'язку з Клієнтом оригіналів документів, що необхідні для проведення ідентифікації, Клієнт доручає Банку закрити рахунки Клієнта, а грошові кошти перерахувати на рахунки згідно з нормативно-правовими актами НБУ та внутрішньою обліковою політикою Банку.»
Итак, сотрудник банка сообщает, если я не обновлю свои данные, то мои карты/счета будут заблокированы через 45 дней с момента уведомления меня банком и считает, что в приведенной мной норме Закона указано лишь то, что в период карантина приостановлено истечение сроков обращения в ДМС и я имею право вклеить фото не по месту жительства, а по месту обращения.
Кто прав?
Представитель Приватбанка, объясните мне точно, я должен в период карантина, проживая в сельской местности, рисковать здоровьем/жизнью и ездить в город заниматься вклеиванием фото в паспорт или же я могу это спокойно сделать после окончания карантина и предоставить банку необходимые документы?
Может Вам нужно сообщить руководству, юротделу и службе безопасности привести свои Правила в соответствие с требованиями карантина и обезопасить своих клиентов от риска заражения коронавирусом?
Ссылка ДМС:
https://dmsu.gov.ua/poslugi/pasport-gromadyanina-ukrajni/vkleyuvannya-fotografij-do-pasporta-gromadyanina-ukrajni-pri-dosyagnenni-25-ta-45-richnogo-viku.html
Дозвольте зазначити, що згідно з пунктом умов і правил 1.1.3.2.14. у разі відсутності в Банку інформації, яка ідентифікує Клієнта та потребує актуалізації, Банк вживає заходи щодо отримання від клієнта інформації шляхом встановлення зв´язку з Клієнтом персональними комунікаційними та/або поштовими каналами зв´язку.
Банк самостійно ініціює збір документів віддалено в web Приват24, без відвідування відділення. У разі, якщо після входу в акаунт у Вас з´являється сповіщення і посилання — Ви можете надати документи перейшовши за посиланням. В іншому випадку, Ви можете звернутися з документами в будь-яке відділення ПриватБанку.
У разі ненадання протягом 30 днів від дня запровадження заходів Банком по встановленню зв´язку з Клієнтом оригіналів документів, що необхідні для проведення ідентифікації, Клієнт доручає Банку закрити рахунки Клієнта, а грошові кошти перерахувати на рахунки згідно з нормативно-правовими актами НБУ та внутрішньою обліковою політикою Банку.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-21/?lang=uk
Для успішної актуалізації даних – радимо оновити паспорт за віком та надати його в банк.
У разі виникнення додаткових запитань — Ви завжди можете звернутися в нашу службу підтримки. Наші фахівці будуть раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.