Можно ли доверять ПриватБанку?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 21 вересня 2020, 13:53
- #
Можно, но осторожно. Доверяй, но проверяй. :)
В чем причина блокировки?
В чем причина блокировки?
Причина блокировки - нужна актуализация данных. Прошло меньше месяца с момента оформления карт, т.е. данные свежие. Я позвонила на 3700, оператор проверил мои данные и сказал что они действительно актуальны. В течении часа одна из карт была разблокирована. За остальные пришлось понервничать. На данный момент проблема решена. Надеюсь это был просто баг в системе, а не чей то злой умысел. Очень хочется верить в хорошее.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних, в тому числі зареєстрованої адреси проживання є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам. Ми перевіримо інформацію за наданими документами та зв'яжемось за результатом.