Мінфін - Курси валют України

Встановити

Обман Клиентов!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Nikol1111 18 вересня 2020, 20:15
Доброго вечора.Хочу залишити відгук, тим самим, можливо, вберегти когось від рук цих шахраїв.
Не так давно замовив авіаквиток через Приват24.Звісно ж при купівлі додатково оплатив страхування від затримки та відміни рейсу.(суть страхування: при затримці або відміні рейсу ПриватБанк, у разі сплати послуги страхування, гарантує повернути 100 відсотків від вартості квитка).І ось, декілька днів назад приходить лист від авіакомпанії, що рейс скасовано,і не тільки цей рейс, а всі рейси цієї компанії за кордон.Я звертаюся в ПриватБанк для повернення коштів, але там повідомляють, що ніяких коштів за білет вони не повертають, а повертається лише збір аеропорту у розмірі 172 грн.На мої запитання щодо страхування-оператори просто пишуть якісь шаблонні відмазки а потім закривають чат.Ось так.Завжди купував білети через Приват24, але після цього випадку буду обходити цей банк стороною.P.S. Шкода, що у відгук не можна додати скріни переписки з оператором Приватбанку і скріни сторінки купівлі квитка.
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2020, 10:56
Добрий день!
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування. Хочемо звернути вашу увагу, що страховим випадком за послугою «Компенсація вартості рейсу» вважається затримка або скасування рейсу в день вильоту (за 24 години до встановленого часу вильоту згідно електронного квитка).
Також, необхідно розуміти, що у разі відсутності оформленої послуги «Гарантованого повернення» при купівлі квитка, як у вашому випадку, дана послуга буде недоступна в разі відміни рейсу.
Ми завжди дотримуємось умов та надаємо послуги, якщо вони були оформлені клієнтом. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю.

Коментарі - 3

+
0
zig4free
zig4free
18 вересня 2020, 20:50
#
Про шаблонные ответы - это правда.
+
0
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
19 вересня 2020, 14:52
#
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування. Хочемо звернути вашу увагу, що страховим випадком за послугою «Компенсація вартості рейсу» вважається затримка або скасування рейсу в день вильоту (за 24 години до встановленого часу вильоту згідно електронного квитка).
=================

Самолёт та хоть у этой «авиакомпании» есть? Или она только билеты продаёт? Таким аферистам завидовал бы сам Остап Бендер, знавший 400 сравнительно честных способов отъема денег у населения.
+
0
Lolo31
Lolo31
20 вересня 2020, 22:42
#
Неоднозначная ситуация. Такие отзывы помогают анализировать и свои дальнейшие действия при покупках
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Всі курси банку