Занесення в чорний список без поважних причин
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 15
«От у мене питання: чому я у цьому списку? До кого звернутись з цим питанням» — зверніться письмово до головного офісу. Потім покажіть тут відповідь. Всім буде цікаво.
- +
- +15
- Станислав Косовцов
- 11 вересня 2020, 16:29
- #
Это слишком банально и скучно. Веселее и интереснее «дзвонити і писати кругом куди зможу і залишати скарги.» :)
Похожая ситуация, написал выше свой отзыв, интересна как решится проблема, напишите плз..
Вопрос закрыт:
«Банк був вимушений припинити подальші ділові відносини через порушення умов договору з вашої сторони.»
«Банк був вимушений припинити подальші ділові відносини через порушення умов договору з вашої сторони.»
Что б вы понимали мне отказали в обслуживании из за нарушений правила 2.1.4.51.2. Клієнт повинен повернути картку в Банк при перевипуску картки до закінчення її терміну дії, при подачі претензії до Банку про несанкціоновані операції по картці, а також на вимогу Банку не пізніше п'яти робочих днів з дати отримання повідомлення від Банку про повернення картки.
При том что банк из за карантина обещал 3 месяца добавить-не добавил. И не приходило никаких уведомлений ни на номер ни на почту о том что заканчивается срок карты. Вот такой злостный нарушитель))) Ребята,не теряйте время,а выбирайте другой банк....
При том что банк из за карантина обещал 3 месяца добавить-не добавил. И не приходило никаких уведомлений ни на номер ни на почту о том что заканчивается срок карты. Вот такой злостный нарушитель))) Ребята,не теряйте время,а выбирайте другой банк....
Похоже банк готовятся под кого-то слить ..... , для этого надо уменьшить количество клиентов и прибыль .
Слава Наблюдательному Совету , с зарплатами по миллиону в месяц . Ну и Ольге Лобайчук , которая защищает права потребителей в НБУ - ну защищает или нет вопрос , но свой миллион в год за это получает .....
И весь этот ЦИРК , за наш счет .... (а возможно и внуки за это будут расплачиваться)
Слава Наблюдательному Совету , с зарплатами по миллиону в месяц . Ну и Ольге Лобайчук , которая защищает права потребителей в НБУ - ну защищает или нет вопрос , но свой миллион в год за это получает .....
И весь этот ЦИРК , за наш счет .... (а возможно и внуки за это будут расплачиваться)
Ну теоретически можно теперь на них накатать заяву за несанкционированное хранение персональных данных: вы не их клиент, они хранят какие-то данные о вас и по вашему требованию не раскрывают, что именно они хранят, и по вашему же требованию эти данные не удаляют. Но это чисто теоретически и с хорошим юристом. И не факт, что оно вам будет выгодно.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Всі курси банку |
От у мене питання: чому я у цьому списку? До кого звернутись з цим питанням, щоб дали мені чітку та обгрунтовану відповідь?
Приватбанком я користуюсь більше 8 років, боргів немає, кредитів не брала. На універсальній картці мої особисті кошти.
Чому мені не називають причини??? Чому я повинна бігати по всьому місту по всіх відділеннях, де працівники тільки руками розводять і нічого не кажуть? Я дуже засмучена, більше нікому не порекомендую Приватбанк і сама не буду користуватись вашими послугами якщо не прояснться ситуація, також буду дзвонити і писати кругом куди зможу і залишати скарги.
На жаль, Банк був вимушений припинити подальші ділові відносини через порушення умов договору з вашої сторони. Надіславши офіційний запит на адресу банку вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна ви можете отримати офіційну відповідь. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.