Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблокировали карту и не хотят разблокировать

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
ukrop21 11 вересня 2020, 11:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Якуба Коласа, 12
Я с 2006 года проживаю и официально работаю в Киеве. Жена и ребенок прописаны в Киеве. Был клиентом Приват банка до 2014 года, но при смене места работы, 5 лет пользовался Ощадом. Теперь снова сделал карточку для выплат в Привате. Два раза мне зачислили зп и карточку заблокировали. Просят принести справку переселенца. В связи с тем, что я с 2006 года, мне письменно отказали в этой справке. Попросили прийти в отделение с паспортом и кодом. Пришел, отфоткали. Результата «ноль». На вопрос почему не разблокировали, ответ — принесите справку. После двух дней переписки с операторами, которые дают разную информацию, оставил жалобу на одного из них перезвонили с Днепра. Попросили принести документ родственника, который владеет недвижимостью на территории Украины. Принес Вытяг на владение квартиры братом, паспорт с пропиской жены в Киеве, свидетельство о браке, свидетельство о рождении ребенка. Через 30 минут, оператор сказал что документы проверку не прошли. Деньги на карте зависли, причем, зачислить зп могут, а я снять их не могу. Куда пожаловаться? Как вернуть деньги? Больше никакие документы я им предоставлять не буду. Прописываться на территории Украины я не буду, есть причины.
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2020, 13:32
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Щодо питання про необхідність актуалізації даних, то це описано в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділ I. Загальні положення п.3 зазначено: «Цим Положенням установлюються загальні вимоги Національного банку щодо порядку: ідентифікації, верифікації клієнтів (представників клієнтів), вивчення клієнтів, уточнення/додаткового уточнення інформації про клієнтів.» Розділ V. «Порядок ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів», в якому описано порядок ідентифікації клієнта банку та інших пунктах даної постанови. Таким чином, для можливості подальшого та коректного обслуговування, Банк, діючи в рамках діючого законодавства має отримати від вас документи для проходження ідентифікації.
Додатково з вами зв'яжуться наші співробітники.

Коментарі - 1

+
+15
2769
2769
11 вересня 2020, 13:23
#
Вам надо обслуживаться в банке по месту прописке да и вообще опредилитесь в конце концов,где вам находиться,тут или по месту прописки.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Заблокировали карту и не хотят разблокировать