Мінфін - Курси валют України

Встановити

банк заінтересований в шахрайстві

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
userhome 3 вересня 2020, 11:07
Наприклад, не приходять SMS повідомлення для входу в систему клієнт-банк, звертаюсь на 3700 і отримую відповідь оператора — ви невірно входите. Питання як це? Усне звернення не реєструеться і відповідно нічого не робиться для надходження SMS.
Звертаю увагу що звернення на 3700 це повна «мурня» тому що є такий пункт договору
— 3.1.2.9.6. Клієнт несе відповідальність у повному обсязі за всі операції супроводжуються авторизацією, до
моменту письмової заяви Клієнта про блокування картки / рахунку / на рух коштів, номера мобільного
телефону на надання банківських послуг.
Відповідно, що коли немає письмового звернення то банк нічого не робить.
Звернувся письмово, але результата немає, SMS повідомлень немає, це напевно дуже складно відновити?
Робимо простий і логічний висновок всі кошти з рахунку забрати і в інший банк, бо такий банк це чисто шахрайский банк.
Приватбанк
Відповідь банку
3 вересня 2020, 12:10
Добрий день!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій. Для цього в банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Причиною неуспішної доставки смс на ваш номер телефону можуть бути різні фактори, в тому числі такі, які не залежать від банку. Щоб розібратись та допомогти у вирішенні питання ми звернулись до вас в особистому повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 вересня 2020, 9:50
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.09.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Коментарі - 3

+
0
userhome
userhome
3 вересня 2020, 13:45
#
Заходимо в систему клієнт-банк - логін телефон + пароль все зашли. SMS з кодом підтведження немає.  
Хто надсилає SMS ?
Якщо банк надіслав SMS з кодом і код не введено то зайти в систему клієнт-банк не можливо. 
Що банку незрозуміло ? І що незалежить від банку ?
+
0
Jokets
Jokets
3 вересня 2020, 23:53
#
А то что банк смс вам отправит, но доставкой смс занимается ваш оператор + могут быть заполнена память на телефоне либо банк в вашем телефоне внесён список ЧС или самим оператором.
+
0
userhome
userhome
9 вересня 2020, 2:20
#
Якщо SMS не прийшла або не введений код підтвердження з любої причини зайти в клієнт-банк повинно бути не можливо. Що не зрозуміло Жокетам  ??? А зараз логін телефон + пароль все зашли і SMS з кодом підтведження немає взагалі. Всі звернення приватбанк ігнорує. Висновок банк заінтересований в шахрайстві.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.95 44.95
USD 40.7 41.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.95 44.95
USD 40.7 41.3
Всі курси банку