Бездіяльність банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.82 | 42.42 |
| Всі курси банку | ||
В цьому відгуку я хочу розповісти свою історію співпраці з банком Приват в складній ситуації і пояснення, чому зараз шукаю інший банк для своїх фінансових потреб.
Все почалось 2-го серпня 2020 року, я потрапив на гачок шахрая. Мені надали, через viber, фейкову сторінку ОЛХ для здійснення покупки через сервіс «ОЛХ доставка» (https://m.olx.ua.obyavlinie.com/obyavlenie/nabor-akkumulyatornogo-instrumenta-einhell-IDIO6wF7.html). Будучі в дорозі, (оформлював з телефону) я не звернув уваги на домен цього посилання (сторінка і переходи на оформлення ОЛХ доставки виглядали як справжній сайт ОЛХ) і зробив оплату більш 1600 грн. З пару годин, я дістався до дому і більш детально вивчив посилання з ноутбука зрозумів, що мене ошукали. Я відразу звернувся до представника банку і надав всі можливі данні стосовно шахраїв (в повідомленні я навіть пояснив, що розумію що сам винен і не дуже сподіваюсь на повернення коштів). Мою заяву зареєстрували, дякую, і надіслали що дається 15 днів на мирне вирішення і 120 днів на відкриття і вирішення суперечки з проханням надати всю можливу інформацію за цією операцією на електронну адресу chargeback@privatbank.ua, що я і зробив надіслав всі можливі данні на цю адресу (посилання, скрини листування з шахраєм у вайбері, копі витягу з досудових розслідувань). Більше від банку ні звістки, на жоден лист не відповіли. Я собі чекаю (в надії що банк намагається вирішити питання), а 18-го серпня отримую смс повідомлення з номеру +1 251-283-5123, про «Ошибка платежа! Возврат средств: https://olx.ua.obyavlinie.com/?item_id=nabor-akkumulyatornogo-instrumenta-einhell-IDIX5Zt5.html&refund» і знову цей самий шахрай намагається ошукати мене. Звісно, я ничого вже не вводив, а надіслав цю інформацію на той самий імейл і знову тиша. Сьогодні, 1 вересня 2020р. вирішив перевірити стан звернення і був здивований, статус «Закрита» і дата 02 СЕРПНЯ 2020р. Зв’язавшись з оператором отримав відповідь: «Причина відмови – Данна транзакція класифікується як переказ грошових коштів».
Я вибачаюсь, а що, відразу не має можливості надати чітку відповідь? Навіщо давати людям хибні надії, а самі нічого не робите? А головне, мене навіть ніхто не проінформував про відмову. Більш того ви ніяким чином не відреагували на наданні докази шахрайських дій і продовжуєте обслуговувати цей рахунок. Я при першому зверненні закцентував увагу на те що, розумію що сам винен і не дуже сподіваюсь на повернення коштів, мені важливо розуміти, що ви також щось робите для убезпечення фінансових онлай дій і те що ви інформуєте своїх клієнтів про змінення стану звернене і отримуєте листи, які ви просите надіслати.
Поставлю вам в приклад, як працює ОЛХ. Коли ви просили всі можливі данні про цей випадок, я звернувся до служби підтримки ОЛХ і попросив підтвердити чи спростувати належність до їхнього сайту того посилання, вони відповіли, що не належить (що вже і так було зрозуміло) і поцікавилися всіма подробицями і всіма можливими даними шахрая. Я їм все розповів, надав все що мав і додаткові данні за номером(з якого я отримав посилання на фекову сторінку ОЛХ), що на нього є вже скарги в інтернеті і знаєте чим закінчилась розмова?
ЦИТУЮ: «Ольга (OLX Ukraine)
4 авг. 2020 г., 11:46 GMT+3
Вы молодец, что принимаете меры!
Указанный номер телефона будет проверен на сервисе.
Безопасные онлайн покупки для нас — приоритет. Поэтому мы решили, что после возбуждения уголовного дела компенсируем утерянные средства на Ваш счет в банке.
С Вашей стороны необходимы:
— копия документа, подтверждающего факт начала досудебного расследования по уголовному делу (это выписка из ЕРДР, запросить ее можно у следователя;
— заявление о возмещении (шаблон прикрепляю к письму — распечатайте и заполните его);
— копии всех страниц паспорта, идентификационного кода;
— Ваши полные банковские реквизиты (для этого сообщите банку, что средства Вам будет перечислять юридическое лицо).
Документы нужно предоставить в течение 30 дней (от даты инцидента). Обязательно сохраните оригиналы, т.к. после проверки скан-копий мы попросим Вас отправить нам их почтой.
Все документы должны быть оформлены на имя лица, являющегося заявителем по открытому уголовному делу.
Будьте готовы немного подождать, т.к. процесс возмещения занимает время, иногда до пары месяцев.
Дополнительно прошу Вас переслать скриншот истории браузера с отображением ссылки, по которой была совершена оплата, и даты.
Если возникли вопросы — смело задавайте!
С наилучшими пожеланиями,
Ольга
»
Компанія намагається боротися своїми силами з шахраями, так вони їх не посадять, так вони з них не стягнуть гроші, але вони намагаються робити все можливе щоби їх не було на їхньому сайті, більш того навіть вирішили мені компенсувати витрати, хоча їх це вже точно ні яким крайом не чипало. А ви навіть на листи відповісти не маєте можливості і проінформувати про статус звернення.
Ви мене дуже розчарували….
Зазначимо, що при прийнятті заявки, профільні фахівці розглядають всі можливості для повернення коштів клієнта, так як можуть бути випадки, коли кошти не дійшли отримувачу і в такому разі послуга не может вважатись наданою. З цієї причини, у поверненні коштів не може бути відмовлено одразу.
Також, ми перевірили інформацію за рахунком отримувача, та можемо повідомити, що його відкрито не у ПриватБанку, ми не можем блокувати рахунки, що відкрито в інших банках.
Що стосується сигналу про відсутність повідомлення за результатам роботи, ми вже перевіряємо по якій причині його не було.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку.
Додатково надамо відповідь на ваш лист.
Дякуємо вам за сигнал!