×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Мне заблокировали две минимальные зарплаты на основании решения, на котором отсутствует подпись.
ПриватБанк отказывается мне предоставлять документ с подписью.
ПриватБанк дважды нарушил закон Украины.
1. ПриватБанк заблокировалидве минимальные зарплаты мои. По закону Украины банк может блокировать только сумму, которая превышает две минимальные зарплаты в месяц.
2. ПриватБанк заюлокировал мне 11500 на основании решения, на котором отсутствует подпись уполномоченного лица. И ПриватБанк отказывается предоставить доказательства того, что подпись на решении есть.
На основании документа без подписи ПриватБанк блокирует две минимальные зарплаты и отставляет меня без средств существования за границей. Я даже воды не могу себе купить.
Требую разблокировать сумму 11500 гривен моих немедленно. Требую наказать ПриватБанк за нарушения закона Украины
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. У разі надходження до Банку постанови про зняття арешту обмеження будуть зняти протягом 1-3 днів. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Коментарі (3)
Блокування рахунків та розрив відносин в односторонньому порядку
Ніяких пояснень добитись не можу.
Один раз зателефонував представник сказав надати довідку про заробітну плату. але ж банк бачить що заробітну плату, соціальні виплати я отримую в них… Я надала документи про доходи, про походження коштів на рахунках, пояснення. мені навіть не кажуть які документи треба додати. Обратно зв’язку немає. Я маю кілька депозитів…
Дуже неприємна ситуація. Банк приймаючи такі рішення повинен враховувати історію клієнта…
Як мені тепер забрати кошти з депозитів? Якщо вже два тижні я не можу дізнатися відповідей на мої питання.
Таке враження що банк користується коштами клієнтів. Немаю іншого виходу як звертатися до адвокатів?
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (3)
Блокування карти
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
Всего 1(!) отделение банка на большой микрорайон.
Ми вдячні за вашу пропозицію, наші фахівці в подальшому оглянуть, проаналізують місце і якщо буде можливість, відкриють додаткове відділення.
Коментарі (1)
Приват24 Регулярні платежі
Сьогодні у Приват24 не знайшов ПЕРЕХІД У СТАРУ ВЕРСІЮ. Зрозуміло. Йде рух вперед. Але РЕГУЛЯРНІ ПЛАТЕЖІ у новій версії значно гірші за ті що у старій. Так що поспішили із відключенням. У мене наприклад 85 платежів. І ще можуть додаватись. Оплат електрики тільки 11, Нафтогазів 8. У старій версії для вибору потрібного платежу мені доводилось вибирати по прізвищу або адресі. Зараз же для пошуку доводиться відкривати кожен платіж окремо, вчитуватись і тільки так знаходити потрібний. Не виключено, що у моєму 68-річному віці я нароблю багато помилок, проплативши не на те домогосподарство. Та і молоді люди легко можуть заплутатись. А що вже тоді бабусям-пенсіонеркам робити. Так що поки не вдосконалите регулярні платежі, будь ласка відкрийте людям їх у старій версії. Попіклуйтесь про клієнтів.
Доречно ще нагадати, що я з більше ніж 20-річним стажем співпраці з Банком, як отримувач пенсії через Приватбанк і дещицею платежів через банк, не достойний кредитного ліміту навіть 500грн для тих же самих комунальних платежів. Банк тільки запрошує мене приймати участь в акціях по сплаті комунальних платежів кредитними коштами, але у мізерному кредитному ліміті завжди відмовляє.
Ми постійно працюємо над покращенням наших сервісів, і одним із результатів цієї роботи є оновлення інтерфейсу нашого сайту і відхід від старого дизайну. Наша мета — зробити досвід користувача більш інтуїтивним і зручним для всіх наших клієнтів. У новому інтерфейсі ми намагаємося розподілити функціональність більш ефективно, щоб полегшити навігацію та покращити доступ до потрібної інформації.
Коментарі (1)
Приватбанк заблокував можливість зняття готівки за кордоном
Коли прокинулася вранці, взяла телефон, там повідомлення, що заблокована можливість знімати готівку, бо не пройшла фотопідтвердження, що я користуюся картою.
Звʼязалася зі службою підтримки — через онлайн повідомили, що я не підтвердила, хоча повідомлення такого не було, в телефонному режимі якась прости господи христя сказала, що дійсно, повідомлення не було, але карту треба перевипустити, бо таке негласне розпорядження — зачасто я знімаю готівку (в межах ліміта нбу 12,500 раз на тиждень, бо плачу готівкою за квартиру, за брекети дитини).
Після розбірок — заборону на зняття готівки зняли. А через тиждень те саме повідомлення, і так само, не було жодного повідомлення про фото. Жодні відео з мого приват24 їх не переконали, я просила повідомити, коли саме мені приходили ці повідомлення? бо мені нескладно пройти підтвердження. Картку на зняття готівки заблокували, порадили робити нову віртуальну, або замовляти доставку нової в Польщу.
Що вирішила для себе — це була остаточна крапля не повертатися в Україну. У мене бізнес, оборот у 2023 році був 3,5 млн, кошти заходять в євро, бо це контракти з єс, сша. Буду доводити проєкти до завершення та закриватися. Переводити все в Польщу.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Заблокували карти після оплати megogo
Прийшлося йти до відділення, сидіти пів години у черзі з непрацюючим кондіціонером і доводити, що то таки я заплатив картою, а не хтось інший.
До співробітників претензій немає, все розблокували.
Розуміємо, що блокування картки для вас могло стати несподіванкою. Вважаємо, що попередити можливе шахрайство та зберегти кошти краще, ніж після намагатись їх повернути. Банк прагне максимально забезпечити збереження ваших коштів. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
Розірвали договір у односторонньому порядку
Виникає питання, чому не повідомити про проблему телефоном? Раз на місяць мені пропонують якісь послуги від приватбанку, отже мій телефон є. Інше питання, чому не надіслати лист на мою електронну пошту, яку я останні десять років не змінював (листи від привата я на неї отримував)? Наступне питання, чому працівникам відділення мало документів з дії для актуалізації моїх даних і навіщо ця актуалізація, якщо місяць тому я оновлював голосовий зліпок і у мене вийшло? Ще таке питання, чому не повідомити про намір розірвати договір через застосунок приват24, або особистого банкіра від золотої карти? І останнє, чому працівники відділення не повідомили про можливість отримання залишку коштів за моєю першою вимогою та заявою відповідно до абз.2 ч.1.1.8.5. Договору банківського рахунку (https://privatbank.ua/terms)?
Буду вдячний за відповіді.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Заморозка картки за скаргу від людини яка отримала крипту
За результатом перевірки бачимо, що Вами було надано документи які не відповідають вимогам банку. У такому випадку блокування може бути знято тільки після повернення коштів відправнику або Ви можете звертатися до поліції та після ухвали зі сторони суду, рішення банку може бути змінено.
Коментарі (3)
Шахрайство, олх фішинг
Я перейшла по ссилці яку мені скинули і спілкувалась з «олх менеджером», як виявилось з шахраєм у шахрайському чаті.
У мене ніколи не було кредитів ні в якому банку, грошей на картці теж небуло, тому я була спокійна що нічим не ризикую.
Мене попросили пройти варифікацію даних, сказали що мої картки будуть заблоковані і невидимі, а з’явиться віртуальна картка, з цієї віртуальної картки я повинна перекинути гроші на рахунки які мені написали.
Коли я побачила що все так як мені сказали, що є якась картка (моїх не видно було) і на ній указана сума, ніби то яку переслали мені і мені потрібно її переслати на указані рахунки я ще думала що я нічим не ризикую, бо небуло ні кредитів ні власних грошей.
Шахраї наголошували що це варифікація даних і що якщо я не верну ці гроші мені заблокують всі рахунки, або посадять.
В шоці я зробила як мені сказали, думаючи що це віртуальні гроші.
Я зрозуміла що це шахраї коли вони написали що неможуть провести операцію, щоб я указала іншу свою картку.
Одразу зателефонувала приватбанк і мені повідомили що це шахрайство, що тепер на мені є кредит дуже великий, що я перерахувала кредитні кошти, а не віртуальні.
Заявку на повернення грошей приватбанк відмовив.
На питання як мені могли видати онлайн кредит в такому розмірі, і не перевірити це мені відповіли що у договорі написано що банк в односторонньому порядку може змінювати суму кредиту і не повідомляти про це. А ще я ніби передала свої дані 3 особам, тому сама винна.
Я написала заяву у кіберполіцію, поліцію.
Є всі скріни переписки з шахраями, навіть у пошті у спамі знайшовся лист від приват24 про незвичний вхід у мій акаунт, з немого телефону.
Тобто приватбанк знав що це не я взяла кредит, а шахраї зайшли у мій приват і все зробили.
Але всеодно гроші повертати не будуть і кредит на велику суму до кінця наступного місяця віддавати мені.
Тобто я не застрахована ніяк, на мене повісили кредит, банк ніяк не відреагував на це, знаючи що на картці ніколи такого обігу грошей небуло, не перевірив, не заблокував за сумнівну активність, не заблокував на свій розсуд, і просто одразу без питань видав кредит який пішов на якісь рахунки.
Я живу в Харкові. Тут тривоги 24/7. Попасти у відділення- це велика вдача.
У відділенні мені сказали що цим повинна займатись поліція.
Поліція каже що це банківська тайна і треба через суд робити запрос про картки.
Тобто я маю на собі кредит, який на мене повісили шахраї, банк який мені нічого не винен, навіть відсотки не відмовились нараховувати, яка там відсрочка, ні, поліцію яка буде місяцями робити запроси через суд, і шахраїв у яких все добре.
У мене немає можливості оплатити кредит, бо немає грошей, але це нікого не цікавить.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (3)
Затримка платежів через Приват24
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (2)
Найгірший банк
Єдине що я хочу зробити це зняти кошти з цих карток і ніколи більше в житті не користуватись Приватбанком
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
мошенник. карта привата 5168752097566122
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (1)
Блокування ПриватБанком грошей та затягування процесу повернення
розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку. Через відсутності можливості особисто прийти до банку та написати заяву на переведення коштів на рахунки іншого банку, але маючи довірену особу з нотаріально підтвердженними документами та пройденою перевіркою самого банку, цієї особи та наданих всіх документів. ПриватБанк відмовився на прийняття всіх заяв від поручитиля, бо його небуло внесено в базу, хоча за декілька тижнів ця особа (поручитель), був внесений на в базу, для внесення готівкого прибутку від мого бізнесу на мій рахунок в ПриватБанку. Далі намагаючись надіслати підписані документи в електронному вигляді та підписаними електронним підписом на електронниу адресу cancelyaria@privatbank.ua три рази, зіткнулася з проблемами, що вказана канцелярія ПриватБанку не володіє всіма програмами для зчитування надісланих підписаних електронним підписом через додаток «Дія» та через сайт https://cap.vchasno.com.ua. Прийнявши документи в PDF форматі, чекаю на відповідь сподіваючись, що вона надійде у поставлені сроки Акціонерного товариства комерційного банку «ПриватБанк».
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (2)
Затримка виплат нарахованої зарплатні
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Ми зарахуємо кошти як тільки отримаємо їх від бухгалтерії. Хочу також додати, що ми отримуємо кошти не завжди в один і той самий день та час, тому інколи зарахування коштів може бути трохи раніше або пізніше.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах.
Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Коментарі (2)
Допомога в чаті
Дякуємо за ваші слова, які дають нам додаткову мотивацію та енергію для подальшої роботи.
Написати коментар
Не працюють відділення у Харкові
Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося якісно. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя. У відділеннях ПриватБанку немає оснащених укриттів, тому співробітники зачиняють відділення і діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.
Поповнити вклад можливо:
Через мобільний додаток «Мої вклади»;
В веб версії Приват24, меню «Депозити» або в мобільному додатку Приват24 на Android;
Через термінал ПриватБанку (для вкладів в гривні — готівкою або з карти Приватбанку);
Регулярним платежем з картки ПриватБанку.
У відділенні ПриватБанку (готівкою або з картки ПриватБанку)
Коментарі (4)
Актуалізація данних для військовослужбовців
Актуалізація даних — це вимога законодавства. Мати актуальні дані — означає користуватись усіма послугами та сервісами банку без обмежень. Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо Вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G.
Коментарі (10)
банк лишил меня права распоряжаться моей пенсией
жду, денег на мобильном нет.
делаю ещё раз тоже самое с подтверждением через звонок. платеж уходит из корзины и его просто нет.
пишу в чат, а мне говорят «особо умная» интеллектуальная система заблокировала ваш платеж. и сделать ничего нельзя и повторить платеж нельзя, ничего нельзя!
такой тупости я ещё никогда не слышала!
как можно устанавливать такую систему которая не проводит платежи???
в такое время мне негде больше пополнить счёт.
получается в очередной раз кто-то получил откат за такую высокоинтеллектуальную систему, а я должна теперь иметь проблемы с пополнением мобильного счета?
Это маразм и высокоинтеллектуальное банковское дно!
Государственные деньги просто разворовывают и издеваются над украинцам!
Нам и внешних врагов не надо у нас есть Приватбанк!
З метою забезпечення безпеки Ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн. Ваш платіж на поповнення мобільного телефону забракований за рішенням інтелектуальної системи. Скористайтесь, будь ласка, альтернативними способами оплати або спробуйте провести поповнення на меншу суму.
Коментарі (3)
Помогли вернуть деньги на счет после мошенников
Но на след день мне перезвонили с банка и сказали что будут работать над моей проблемой, но все же нужно обратится в полицию, но я подумала что это они просто отреагировали на мое обращение в банк, но через пол дня мне перезвонили и сказали что все хорошо и мне вернуть деньги и правда вечером вся сумма уже была на моей новой карте которую я открыла заново!!! Очень благодарна за такую проделанную работу огромное спасибо Вам!!!
Дякуємо вам за відгук. Ваші слова дають нам додаткову мотивацію та енергію для подальшої роботи.
Коментарі (2)