Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
micks 25 липня 2024, 8:18
Доброго дня.
Вчора 25 липня 2024р. я зранку закинув в Приват24 в корзину 3 комунальні платежі на суму близько 2200грн.Трохи пізніше підійшов до терміналу, щоб поповнити кошти, там мені показала система що в корзині є платежі і запропонувала оплатити, я навіть зрадів, що ця функція відновилась і знову працює, бо колись активно користувався нею і був задоволений. Але як виявилось я глибоко помилявся — я натиснув оплатити, продовжити і вкінці мене система повідомила що знято 28грн. комісії, хоча комісія була вже включена і ті платежі в корзині зовсім менша, десь біля 5грн.
Але це не всі фокуси — коли я пізніше зайшов в Приват24 в корзині мої платежі
залишились, так ніби я їх і не оплачував, чому? Але найцікавіше і найгірше я побачив сьогодні зранку, зайшовши в Приват24, щоб скачати собі ці комунальні квитанції — цих трьох платежів за комунальні послуги НЕМАЄ в мене ні в історії платежів, ні в АРХІВІ. ДЕ ЦІ ПЛАТЕЖІ? ДЕ МОЯ ОПЛАТА?
Тому прошу скасувати ці три платежі і повернути мені кошти на карту!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2024, 9:46
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
doroshand1982 24 липня 2024, 13:06
Рекомендую перевірити свої картки, а по можливості- обрати інший банк. На жаль, у ПриватБанк не працює система захисту даних і дані вашої картки можуть легко опинитися у шахраїів. На днях з моєї картки (якою я користувався мало часу) кілька разів списано кошти. Без жодного підтвердження! яким чином це могло статися без відома працівників банку- не зрозуміло. При чому на картці стояв ліміт на інтернет платежі і коштів на картці не було, списали кредитні. Дані моєї картки були лише у ПриватБанк. Що з цього слідує навіть не хочеться озвучувати. Все, що зміг зробити банк- заблокувати картку (запізно) і повідомити, що можливо від 90 до 120 днів можна буде повернути кошти. Варто провести службовн розслідування, чи не причетні працівники банку до цих дій
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 липня 2024, 14:34
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
ZloiAvtor 23 липня 2024, 15:21
Много лет пользовался приватом и считал его надежным и ориентированным на клиента. Скопил небольшие сбережения в долларах и крутил их на депозитах. Сейчас потребовались деньги. В кассе говорят в наличии только старые купюры 1996 года. Заказал через приват 2000 долларов. И что вы думаете? Все купюрами 1996 года, которые естественно брать нет смысла. Можно сколько угодно заливать о том, что они являются действующем платежным средством. Но кому то отдать такие потом будет невозможно, а обменники либо откажуться принимать, либо возьмут по сниженному курсу. Приват совсем озверел. Являюсь также клиентом ощада и даже там без проблем снимал доллары нового образца. А тут видимо хотят списать их за счет клиентов. Ну ок. Сниму гривнами и больше ни ногой в эту контору.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 липня 2024, 16:55
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Ілля Володимирович 22 липня 2024, 21:13
21.07.2024 Звернувся у приват24 в службу підтримки о 20.30 стосовно повернення помилково перерахованих коштів у додатку за речі які планував купити пізніше. Не Розібравшись у цінах проплатив. Але сума була завелика тому звернувся, що б кошти повернули на картку з якої були списані. Оперативно підключився співробітник. Усе зрозуміло пояснив та порадив звернутися до підтримки сайту на якому було здійснено платіж. На сайті отримувача підтримка теж зреагувала швидко та допомогла скасувати замовлення та оформити повернення коштів. Проте служба підтримки приват24 оформила належним чином заяву на повернення коштів. Відзвітували у додатку приват24 де можна передивитися статус заявки. 22.07.2024 о 18.20 кошти були повернуті з картки якої перераховані. Хоча у прийнятому зверненні було зазначено, що повернення коштів на протязі 10 днів. В разі звернення до платіжної системи 120 днів. Але усе зроблено за один робочий день. Дуже задоволений роботою команди яка змінила приватну структуру на Державну. Так тримати, тільки вперед продовжуйте дивувати новими програмами лояльності. Творчих успіхів та захмарних прибутків на користь нашої Держави.✌️
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 липня 2024, 9:24
Доброго ранку!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч і з радістю допоможемо, можете на нас розраховувати!
redsyster 22 липня 2024, 20:15
Найгіршим рішенням було розпочати співпрацю с цим банком! Неможливо вирішувати питання, закрити рахунки, підтримка ніколи не дає однозначної відповіді.
Немає де подати заяву онлайн, питання розглядаються дуже довго
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 23 липня 2024, 9:20
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Taras35 22 липня 2024, 12:45
І так проблема перекочувала з одної категорії в іншу. За двадцятим разом в застосунку Приват24(Все інше браузери на компютері видавало помилку і не передавало документи взагалі) «актуалізація» пройшла «дані оновлено». Але рахунки раптом стали «недіючі». Для «актуалізації» довбаної перефотографовував паспорт сотні раз. Знайшов в інтернеті підказки: забрати клавіатуру з кадру — все позабирав і навіть тінь щоб на номер не падала коли «тримав розворот» паспорта. І камеру як підказано розмір 1:1 щоб сторонні предмети не займали більше. Чи це спрацювало чи просто «неадіючі рахунки» зробили і далі «актуалізовуйся «собі? Тепер шукаю спосіб перевести гроші з «Недіючих рахунків» на свою картку. Віртуальний помічник по колу одне і теж питає. Спеціаліста не підключає. Приватбанк — став море зайвих проблем. Не працює як слід інтернет-банкінг заявлених можливостей. Допомога онлайн теж не інформує в чому причина.
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2024, 13:35
Вітаємо.
Для перерахування коштів з відповідного рахунку потрібно звертатися до відділення банку. Актуальний графік роботи відділень Ви можете перевірити на сайті http://map.pb.ua або в Приват24. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Volodymyr1005 21 липня 2024, 22:50
Доброї ночі. Клієнтка банку з картковим рахунком 5169155152624654 є шахраєм. Вона сидить на платформах для знайомств, в тому числі пропонує делікатні послуги за гроші. В ході спілкування в неї відбуваються різні фінансові трудності, на які потребує допомоги. Коли доходить розмова до зустрічі, вона пропонує замовити їй таксі. Так от, після отримання коштів на таксі, вона зникає з звязку з повним блокуванням. Сума в декілька сотен грн не настільки і велика, але так можна в день і 5 і 10 чоловік «кидати». Переписку на руках маю, у випадку чого можу підтвердити свої слова. Сподіваюсь на реакцію і те, що вона перестане таким займатися і знайде собі більш стабільний дохід. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2024, 10:06
Вітаємо.
Відповідну картку відкрито не у ПриватБанку. У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, рекомендуємо звертатися до банку емітента та до правоохоронних органів.
MariaKu 21 липня 2024, 0:06
Доброго дня. Хочу донести до уваги мою ситуацію, яка почалася рік тому. При транзакціях на онлайн терміналі банк виявив «шахрайський дії», я не стала робити ніяких кроків по вирішенню, бо перший раз попала в таку ситуацію, злякалась. Як потім я зрозуміла — кожна друга транзакція ПриватБанку — викликає підозру))
Тож, повернувши гроші клієнтам за своїх коштів — я мала думку, що мої гроші з терміналу спокійно повернуть, хоч и відмовлять в обслуговуванні. Але не все так просто, перший раз мені пообіцяли повернути гроші через 180 днів (було якесь розслідування), після 180 днів я неділю намагалася отримати хоч якусь інформацію, та написала заяву на вивід коштів на мій інший рахунок. Заяви для ПриватБанку — просто іграшки …
Пройшло ще 100+ діб, зараз, коли я знаходжуся на іншому материку — мені кажуть, що мені можуть повернути кошти тільки у відділенні ПриватБанку.
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2024, 10:15
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Олег Величко 20 липня 2024, 22:56
Сьогодні, із моєї кредитної, та зарплатної карток, було знято, перераховано суму 50000 гривень. Це все пройшло без мого відома, мені не прийшло жодного сповіщення, про проведення транзакцій. Приват 24 заблокувалося.
Питання, до працівників банку: чому, служба безпеки банку, пропустила дану процедуру, чому не було сповіщення, про транзакції, і як невідомі персони змогли скористатися коштами обох карток???
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2024, 9:49
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Для розгляду питання стосовно повернення коштів рекомендуємо звертатися до правоохоронних органів. Ви можете подати відповідну заяву на сайті https://cyberpolice.gov.ua/, натиснувши внизу сторінки на кнопку 'Подати електронне звернення'. Ознайомтеся з пам´яткою та оберіть тип звернення. Після чого, зможете вказати особисті дані й надати інформацію про подію.
Проблема вирішена
ImKate 19 липня 2024, 21:50
Відділення за адресою: Харків, пр-т Героїв Харкова, 293-А
На 19.07, 22,23,24.07, в отделение по адресу Героев Харькова 293А города Харькова были отклонены все заявки на выдачу наличных, кроме этого молодой человек, который назвался старшим, после просмотра оформленных заявок на моем телефоне в хамской манере начал выяснять почему у меня, как он выразился,, столько много и с какого перепуга я так часто заказываю наличку?, когда я ему сказала что не собираюсь отвечать на этот вопрос и что я ничего не нарушаю меня назвали больной на голову и конченной с которой не о чём разговаривать, после этого мне сказали «до свидания» и обращайтесь куда хотите. На горячей лини ПриватБанка был дан ответ что якобы нет возможности доставить деньги на отделение, хотя кассир сказала что валюта есть в наличии, но поскольку мои заявки были отклонены я получить ее просто обратившись в отделение не могу! Не буду говорить за весь ПриватБанк, но работа именно этого отделения построена на хамстве, высокомерии и беспределе!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 20 липня 2024, 10:15
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
Soloist 19 липня 2024, 20:42
На офіційному сайті банку наявна інформація про 2 підстави списання кешбеку: зарахування на картку та скасування операції внаслідок повернення товару. Однак, банк списав кешбек у розмірі 500 грн з іншої невідомої підстави, адже зарахування на картку не було, а товар був придбаний та не повертався. У описі операції відсутнє посилання на підставу списання, передбачену регламентом банку. Оператори банку повідомили про зміну умов акції, по якій було нараховано кешбек, вже після її закінчення, та без публікації цих змін на сайті, що прямо суперечить чинному законодавству та правилам самого банку. Більше того, не надали відповідь та не змогли пояснити назву документу, дату його прийняття та пункт, який визначає умови списання кешбеку, що був, нагадую, вже списаний поза межами строків проведення будь-яких акцій. Крім того, надавали недостовірну інформацію щодо купівлі товару в оплату частинами та нарахування кешбеку за купівлю цього ж товару кредитними коштами. Отже, у висновку маємо: Порушення умов та правил надання банківських послуг, відсутність офіційного документу, який регламентує загальний порядок та умови нарахування та списання кешбеку, порушення законодавства в частині зазначення підстав списання кешбеку з інших причин, ніж зазначені на сайті, одностороння зміна умов проведення акцій після завершення періоду їх проведення, відсутність визначення термінів, що вживаються в акційних умовах тощо. Будуть вжиті заходи щодо подання скарги регулятору
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 20 липня 2024, 10:30
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають наші спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
На протязі 2 днів замовляю 2400 $, вчора отримала 800$, спокійно пішла. Але сьогодні йду в банк переді мною людина кладе готівкою 9000$. І після неї йду я, і мені видають 1400$ з 2400$. І говорять що цю суму мають поділити на всіх. Я військова в мене немає можливості кожного дня ходити в банк і отримувати по 200−400, в місті буваю раз в пару місяців. Дякую що цей банк так дбає за те що люди такі як і я бережу країну. Слава Героям.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 19 липня 2024, 19:27
Добрий вечір.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
Юрій Мухін 18 липня 2024, 14:28
Весь час закритий. Діє повітряна тривога, сидять без роботи, а коли в обідню перерву відміняється інколи тривога, кажуть, що в них обідня перерва. Бабусі стоять цілий день на сонці. Можно було б їм піти на поступки і по одному запускати у відділення.
Приватбанк
Відповідь банку
18 липня 2024, 14:55
Добрий день!
Під час повітряної тривоги та артобстрілу, затверджено чіткий порядок дій співробітників. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя.
У відділеннях ПриватБанку працівники зачиняють двері та діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.
Більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Разом з тим, ми хочемо, щоб наші клієнти не наражали себе на небезпеку, тому просимо не залишатися на вулиці під час сигналу «Повітряної тривоги». Подбайте про себе та своїх рідних!
У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку для отримання консультації можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або pb.ua/chat.
Сподіваємось на ваше розуміння!
Бережіть себе.
Проблема вирішена
Gerikvolf 18 липня 2024, 14:18
Працював розробником веб ігор на компанію, в якій в моменті зʼявилися величезні фінансові труднощі через недобросовісність замовника.

Протягом майже 4 місяців намагався допомогти компанії, працював за обіцянки.
І ось змінив роботу на нову. Та почав домовлятись з директором старої компанії про виплату заробітної платні.

Він сказав що на данний момент може виплатити тільки таку то суму у крипті, а надалі вже саме на фоп рахунок як буде приходити оплата від замовників.

Я вже не можу в цьому аду працювати, і в купі кредитів та обіцянок в даний момент. Погодився.

Мені прийшло в крипті, я одразу обміняв, закинувши на карту та оплативши кредити.
Після чого в кінці кварталу збираюсь оплатити фоп податки після отримання зп з другої роботи.

Проте, вже сьогодні 18/07 приват банк розриває договір не встановлюючи причину. Чому вони рахують операції з криптою нелегальними? Що саме потрібно зробити щоб вирішити це питання — незрозуміло, бо по договору вони не мають обовʼязку розповідати. Додзвонитись та отримати якусь інформацію на гарячій лінії також неможливо.
Модна спробувати написати лист на канцелярію, що я і зробив, але час очікування щось біля трьох місяців.

Надавати попередження, або доносити детальну інформацію про можливі ризики — банк не вміє.

Користуюсь банком вже років 12. Відношення ніби до скоту, а не людей які попри війну та таку кількість проблем навколо залишаються тут та працюють по 16 годин на день
Приватбанк
Відповідь банку
18 липня 2024, 14:49
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Андрій Уманський 18 липня 2024, 11:44
Багато років користуюся послугами Приватбанку і до цього часу був задоволений, всі питання які виникали вирішувалися в найкоротші терміни, всі рекомендував даний банк. Однак останнім часом зовсім не задоволений роботою даного банку.
Причина в тому що у відділенні відсутня іноземна валюта для купівлі, а точніше долар США. Касир повідолима щоб придбати долари США робіть замовлення через приват 24. Зробив замовлення прихожу у відділення мені видають долари США зразка 1996 року і стан їх не дуже гарний, я відмовився їх отримувати, інших окрім 1996 року в банку немає. Замовив знову через приват 24 і знову привезли долари США 1996 року і стан їх не задовільний. Якщо ви знаєте в подальшому продати долари США 1996 року доволі проблематично, обмінники так і банки не охоче їх приймають назад. Тому в мене питання чому у відділенні Приват банк завозить долари США лише 1996 року?
Приватбанк
Відповідь банку
18 липня 2024, 12:28
Вітаємо.
Сума формується та доставляється для замовлення з купюр того номіналу та року випуску, що є в наявності. Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання. При отриманні коштів Ви можете відмовитися від замовлення та перезамовити їх на іншу дату. Хочемо зауважити, якщо інші установи відмовляється у вас прийняти готівку спираючись на рік, ви можете скаржитись в національний банк.
Проблема вирішена
Reif1 18 липня 2024, 10:56
Відділення за адресою: Київ, вул. Івана Драча, 1
Замовив валюту на відділення Київ, вул.Драча, 1. Прямо переді мною у касу зайшов невідомий чоловік, касир Носуленко Віта, закрила вікно, сказала зачекати. Однак я чув усю їх розмову. «2006 будете брати», «нові але з печатками теж не будете брати?» і.т.д. Після цього коли він пішов, каса відкрилась і звісно мені касир запропонувала лише старий хлам. На мої зауваження, а що це був за чоловік, що це взагалі було, мені грубо сказала що нічого не було і долари є в наявності лише старі, і взагалі я нічого не доведу. Так що шановні клієнти, отакі причини відсутності нормальних купюр через те, що приват тримає таких касирів на роботі і не вживає заходів
Приватбанк
Відповідь банку
18 липня 2024, 11:53
Вітаємо.
Наші спеціалісти перевірять інформацію та розберуться в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Хочемо зауважити, що Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання. Національний банк наголосив, що не встановлював жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Навпаки заборонено банкам та небанківським фінансовим установам встановлювати будь-які подібні обмеження. Тобто при виконанні замовлення готівки ми видаємо валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах. Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можна отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату. Якщо інші установи відмовляється у вас прийняти готівку спираючись на рік, ви можете скаржитись в національний банк.
Taras35 17 липня 2024, 15:21
Більше десятка років клієнт Приватбанку. Тримаю гроші на всяк випадок. Зараз є біля 17 тис на різних картках в Приват24. Користуюсь рідко останні роки. Сума майже стабільна весь час. Спробував поповнити мобільний і отримав відмову «картки заблоковано за рішенням банку». Надіслав фото паспорта декілька раз на дурну «актуалізацію» (де ще в Європі таке є?). Ну фіг з вами, з «розумними». Все як в іструкції тричі повторив операцію та після шидкозникаючого повідомлення «ви успішно пройшли» переадресовує на сторінку з підтвердженням адреси «збігається» — «не збігається на поточний момент» після натискання «продовжити» — все зависає: «сторінка не відповідає». З онлайн підтримкою і браузери міняв, оновлював, і чекав до 22:00 «автоматичного спрацювання» — все те саме, чат допопоги вперто пише «не отримували ваших документів», «актуалізуйте дані». То куди вони ділись відіслані фото паспорта декілька раз, якщо система верифікації перед зависанням писала: «успішно»? Останній раз спеціаліст Станіслав після повторення всіх спроб в проміжку між відключеннями світла, як і попередні рази, написав: «передаю інформацію в тех відділ». Уже другий день — нічого. Тож або система не працює повноцінно з актуалізації даних або хтось в ручну блокував. Після того як Приватбанк став державним — це почалась очевидна деградація, замість заробляти гроші забаганки чиновників виконують. Камо грядеш? Як забрати гроші, які ні в кого не крав, і соціалу ніякого не отримував.
Приватбанк
Відповідь банку
17 липня 2024, 16:34
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Star11111 17 липня 2024, 13:34
17.07.2024 я намагався поповнити мобільний через Приват24, але операція не проходила
я звернувся в чат Приват 24 для вирішення цього питання
Оператор близко півгодини задавав питання потім через півгодини почав знову ставити ті самі питання
в кінці розмови він порадив мені не користуватися сервісами Приват для поповнення мобільного, а звертатися безпосередньо до мобільного оператора

ось де яки перли:

Допомога Онлайн
Вітаю у чаті. Мене звати Альона, я вже читаю питання та спробую вам допомогти.
11:47
Не проходить операція з поповнення мобільного
11:47
Допомога Онлайн
Для вирішення Вашого питання надайте, будь ласка, скріншот покроково, що за чим натискаєте та яка помилка виникає.

12:13
Допомога Онлайн
Дякую, хвилину
12:16
Підкажіть, будь ласка, останні рази намагались провести платіж саме через Приват24, вірно?
12:17
так через Приват24
12:17
Допомога Онлайн
Для вирішення Вашого питання надайте, будь ласка, скріншот покроково, що за чим натискаєте та яка помилка виникає.

12:20
Допомога Онлайн
Хвилину
12:23
Допомога Онлайн
Дякую за Ваше питання. Для його вирішення підключаю профільного оператора. Спеціаліст відповість протягом декількох хвилин.

12:30
Допомога Онлайн
Вашу скаргу зараз зафіксую, але зворотнього зв’язку нажаль не буде

12:50
Ви офіціїно підтвержуете що платіж по поповненая номеру мобільного оператора через приват 24 зробити неможливо поки не вгадаеш яка сумма прходить, а яка ні? офіціїно підтвердіть цю інформацію
12:52
Допомога Онлайн
Так все вірно
Приватбанк
Відповідь банку
17 липня 2024, 15:51
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Ваш платіж на поповнення мобільного телефону забракований за рішенням інтелектуальної системи. Ви можете скористатися альтернативними способами оплати — терміналом, банкоматом або онлайн сервісами для поповнення, які надає ваш мобільний оператор.
mamanay 17 липня 2024, 12:49
Житомир! 3 дні поспіль не працюють відділення банку. Всі аптеки та магазини підключають генератори, а ПриватБанк, кажуть «не заробив». Все що треба знати про ДЕРЖАВНИЙ БАНК!
Приватбанк
Відповідь банку
17 липня 2024, 14:28
Вітаємо.
Наразі більшість відділень Банку не мають автономного живлення, тому ми залежимо від електроенергії як і будь-яке підприємство в місті. Як тільки буде відновлено електропостачання в місті — запрацюють і відділення. За умов тривалого відключення електроенергії можливо звертатися до чергового відділення з автономним живленням, за адресою — м. Житомир, вул. Iвана Кочерги, 6. Хочемо зауважити, що більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 серпня 2024, 9:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/08/21/133196027/
Проблема вирішена
Ольга Рудоман 17 липня 2024, 12:41
Я військовослужбовець ЗСУ і в Києві з початком війни буваю з періодичністю раз на місяць-півтора і я постійний клієнт Приватбанку вже багато років.Однак ситуація з якою я зіткнулась вчора,16 липня 2024року, це неподобство!
Поповнювала власну карту Привату у терміналі самообслуговування в Т Ц Скаймол, поповнення було на 10 тисяч гривень купюрами по тисячі гривень.При натисненні на кнопку «завершити» операцію гасне світло і вимикається термінал.10 тисяч мені на карту так і не поступили хоч в термінал вони успішно потрапили. Термінал ввімкнувся через деякий час але звісно моя операція на ньому була вже перервана.На негайний мій дзвінок на 3700 працівник Привату сказала що так, вони бачили активність моєї карти у терміналі, що зафіксовано точний час операції та номер терміналу і що гроші повернуть мені за добу, максимум за три доби після інкасації.Доба вже пройшла грошей на карті я не бачу.На моє звернення до банку відповіли що потрібна інкасація терміналу і що потрібно очікувати.
Це дуже схоже на спробу присвоїти мої кошти.Адже сума чимала.І інкасація терміналів у таких супер-людних місцях відбувається щодоби! А не три доби чи інший термін, який називають співробітники Приватбанку.
Я вкрай обурена, у воєнний час установи мають йти назустріч військовим завдяки яким Україна ще існує, а не робити перепони у такому простому рішенні я повернення МОЇХ власних коштів, я ж не їх гроші собі прошу, а свої власні!
Якщо протягом трьох діб 10 тисяч мені не будуть повернені, я звертатимусь зі скаргами на роботу Привату у відповідні установи і також задію наших військових юристів для звернення до суду! Після такого «обслуговування» я замислююсь чи не змінити мені взагалі банк.
Приватбанк
Відповідь банку
17 липня 2024, 14:10
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності! Ми повністю розуміємо, наскільки це може бути неприємно для Вас. В більшості випадків регламент опрацювання заявки на повернення коштів складає до трьох днів. В окремих випадках, максимальний термін може скласти до 14 днів, повернення коштів здійснюється за результатами інкасації. За результатом розгляду заявки Вам надійде повідомлення від банку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 серпня 2024, 9:58
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/08/21/133196027/

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝