Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Людмила Со 22 червня 2024, 12:49
Мне заблокировали 11500 гривен на счету. Это единственные мои деньги для выживания за границей. Две мои минимальные зарплаты составляют 14200 гривен. Мне заблокировали сумму, которая меньше двух минимальных зарплат. Никаких других денег у меня нет и я нахожусь заграницей. Мне прислал ПриватБанк банк решение без подписи, на решении нет пометки о том, что решение подписано. Я потребовала у банка предоставить документ с подписью
ПриватБанк отказывается мне предоставлять документ с подписью.
ПриватБанк дважды нарушил закон Украины.
1. ПриватБанк заблокировалидве минимальные зарплаты мои. По закону Украины банк может блокировать только сумму, которая превышает две минимальные зарплаты в месяц.
2. ПриватБанк заюлокировал мне 11500 на основании решения, на котором отсутствует подпись уполномоченного лица. И ПриватБанк отказывается предоставить доказательства того, что подпись на решении есть.
На основании документа без подписи ПриватБанк блокирует две минимальные зарплаты и отставляет меня без средств существования за границей. Я даже воды не могу себе купить.
Требую разблокировать сумму 11500 гривен моих немедленно. Требую наказать ПриватБанк за нарушения закона Украины
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 червня 2024, 14:18
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. У разі надходження до Банку постанови про зняття арешту обмеження будуть зняти протягом 1-3 днів. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Аліна Мороз 22 червня 2024, 10:25
Я клієнт ПриватБанку вже більше ніж 15 років, ніколи не було ніяких нарікань, але 10.06 я зайшла в приват 24 та побачила що всі мої картки заблоковані. Без попередження, без пояснення причин, у відділенні банку причини теж пояснити не змогли, на 3700 говорить що зі мною розірвано відносини по рішенню банка.
Ніяких пояснень добитись не можу.
Один раз зателефонував представник сказав надати довідку про заробітну плату. але ж банк бачить що заробітну плату, соціальні виплати я отримую в них… Я надала документи про доходи, про походження коштів на рахунках, пояснення. мені навіть не кажуть які документи треба додати. Обратно зв’язку немає. Я маю кілька депозитів…
Дуже неприємна ситуація. Банк приймаючи такі рішення повинен враховувати історію клієнта…
Як мені тепер забрати кошти з депозитів? Якщо вже два тижні я не можу дізнатися відповідей на мої питання.
Таке враження що банк користується коштами клієнтів. Немаю іншого виходу як звертатися до адвокатів?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 червня 2024, 11:39
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
elieser 21 червня 2024, 22:34
Добрий вечір. Знайомий обіцяв перевести мені на карту приватбанку 80 грн з додатку моно банку. Потім я отримав повідомлення через приват 24 що потрібно підтвердити переказ 100 грн. від монобанк. Я зайшов в приват 24 і підтвердив платіж, далі потрібно було чекати зв’язку з оператором. Я дочекався оператор мене повідомив що з моєї карти хочуть зняти кошти і чи я підтверджую платіж. Я сказав, що ні я не збирався переказувати нікому кошти, далі оператор мене повідомив що моїми даними заволоділи шахраї і заблокував карту, сказавши перевипуск карти. Скажіть будь ласка чи це можливо помилка чи дійсно з моєї карти хотіли зняти стогоднв 100грн. Дякую за допомогу.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 червня 2024, 9:08
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Pavel60 21 червня 2024, 14:00
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Героїв України, 103/1
В микрорайоне Северный проживает несколько десятков тысяч человек. В наличии 1(!) отделение Приватбанка, да, и то закрыто на неопределенное время на ремонт.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 червня 2024, 15:55
Вітаємо.
Ми вдячні за вашу пропозицію, наші фахівці в подальшому оглянуть, проаналізують місце і якщо буде можливість, відкриють додаткове відділення.
avk49 21 червня 2024, 13:17
Добрий день.
Сьогодні у Приват24 не знайшов ПЕРЕХІД У СТАРУ ВЕРСІЮ. Зрозуміло. Йде рух вперед. Але РЕГУЛЯРНІ ПЛАТЕЖІ у новій версії значно гірші за ті що у старій. Так що поспішили із відключенням. У мене наприклад 85 платежів. І ще можуть додаватись. Оплат електрики тільки 11, Нафтогазів 8. У старій версії для вибору потрібного платежу мені доводилось вибирати по прізвищу або адресі. Зараз же для пошуку доводиться відкривати кожен платіж окремо, вчитуватись і тільки так знаходити потрібний. Не виключено, що у моєму 68-річному віці я нароблю багато помилок, проплативши не на те домогосподарство. Та і молоді люди легко можуть заплутатись. А що вже тоді бабусям-пенсіонеркам робити. Так що поки не вдосконалите регулярні платежі, будь ласка відкрийте людям їх у старій версії. Попіклуйтесь про клієнтів.
Доречно ще нагадати, що я з більше ніж 20-річним стажем співпраці з Банком, як отримувач пенсії через Приватбанк і дещицею платежів через банк, не достойний кредитного ліміту навіть 500грн для тих же самих комунальних платежів. Банк тільки запрошує мене приймати участь в акціях по сплаті комунальних платежів кредитними коштами, але у мізерному кредитному ліміті завжди відмовляє.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 червня 2024, 13:35
Вітаємо.
Ми постійно працюємо над покращенням наших сервісів, і одним із результатів цієї роботи є оновлення інтерфейсу нашого сайту і відхід від старого дизайну. Наша мета — зробити досвід користувача більш інтуїтивним і зручним для всіх наших клієнтів. У новому інтерфейсі ми намагаємося розподілити функціональність більш ефективно, щоб полегшити навігацію та покращити доступ до потрібної інформації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DarinaS23 20 червня 2024, 21:38
Зняла готівкою свою зарплату в Польщі.
Коли прокинулася вранці, взяла телефон, там повідомлення, що заблокована можливість знімати готівку, бо не пройшла фотопідтвердження, що я користуюся картою.
Звʼязалася зі службою підтримки — через онлайн повідомили, що я не підтвердила, хоча повідомлення такого не було, в телефонному режимі якась прости господи христя сказала, що дійсно, повідомлення не було, але карту треба перевипустити, бо таке негласне розпорядження — зачасто я знімаю готівку (в межах ліміта нбу 12,500 раз на тиждень, бо плачу готівкою за квартиру, за брекети дитини).
Після розбірок — заборону на зняття готівки зняли. А через тиждень те саме повідомлення, і так само, не було жодного повідомлення про фото. Жодні відео з мого приват24 їх не переконали, я просила повідомити, коли саме мені приходили ці повідомлення? бо мені нескладно пройти підтвердження. Картку на зняття готівки заблокували, порадили робити нову віртуальну, або замовляти доставку нової в Польщу.
Що вирішила для себе — це була остаточна крапля не повертатися в Україну. У мене бізнес, оборот у 2023 році був 3,5 млн, кошти заходять в євро, бо це контракти з єс, сша. Буду доводити проєкти до завершення та закриватися. Переводити все в Польщу.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 червня 2024, 8:43
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 червня 2024, 9:40
Відгук не зарахований (на 22.06.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
BorisO 20 червня 2024, 19:01
Оплатив підписку на сервіс megogo і через 2 хвилини банк заблокував всі карти, мобільний додаток і доступ до інтернет банкінгу. Раніше також багато платив в інтернеті тими ж картами привату і проблем не було.
Прийшлося йти до відділення, сидіти пів години у черзі з непрацюючим кондіціонером і доводити, що то таки я заплатив картою, а не хтось інший.
До співробітників претензій немає, все розблокували.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2024, 20:10
Вітаємо.
Розуміємо, що блокування картки для вас могло стати несподіванкою. Вважаємо, що попередити можливе шахрайство та зберегти кошти краще, ніж після намагатись їх повернути. Банк прагне максимально забезпечити збереження ваших коштів. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
Арсен Ісаєв 20 червня 2024, 16:59
Відділення за адресою: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 24
20.06.24. Дізнався про те, що банк розірвав зі мною договір в односторонньому порядку. Умови договору я не порушував. Підстави та інструкції мали бути у листі (паперовому) який був надісланий на адресу, яка є у приватбанка. У відділені банку де останній раз перевипускав карту нічого повідомити не змогли посилаючись на те, що немає інформації окрім тієї що все сказано у листі. Договір з банком я укладав більше десяти років тому, після того змінив декілька адрес реєстрації. Попросив у відділені хочаб адресу назвати на яку лист пішов. Не назвали тому що треба оновити мої дані, а при мені немає оригіналу паспорту та інн. Документи у ДІЇ не влаштували. Тепер шукаю по своїх старих адресах той лист.
Виникає питання, чому не повідомити про проблему телефоном? Раз на місяць мені пропонують якісь послуги від приватбанку, отже мій телефон є. Інше питання, чому не надіслати лист на мою електронну пошту, яку я останні десять років не змінював (листи від привата я на неї отримував)? Наступне питання, чому працівникам відділення мало документів з дії для актуалізації моїх даних і навіщо ця актуалізація, якщо місяць тому я оновлював голосовий зліпок і у мене вийшло? Ще таке питання, чому не повідомити про намір розірвати договір через застосунок приват24, або особистого банкіра від золотої карти? І останнє, чому працівники відділення не повідомили про можливість отримання залишку коштів за моєю першою вимогою та заявою відповідно до абз.2 ч.1.1.8.5. Договору банківського рахунку (https://privatbank.ua/terms)?
Буду вдячний за відповіді.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2024, 18:16
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
BORDS 20 червня 2024, 16:45
А отже сталась така неприємна ситуація, що 18.06.2024 під час продажу кріпти на платформі Binance, стався форс мажор, у вигляді відключення світла. Покупець звісно як дуже розумна людина кинула скаргу на мене за затримку переказу, за що я отримав блокування картки. Крипту покупець отримав, я її перевів, а ось какртка як була заблокована так і є, бо коли я запросив p2p квитанцію у біржі, то виявилось що піб покупця та піб відправника грошей не співпадають. Покупець кріпти — Анатолійович Мусійчук Максим, а гроші надіслав Лисоконь Ярослав Сергійович. А для банка це ж ціла трагедія, нічого чути вони не хочуть, на всі мої пропозиції по перевірці, вони по скрипту кажуть що такох процедури немає, і що потрібно все співпадати. І крім того як дати безглузду пораду повернути гроші продавцеві, я нічого не почув. Ось мені цікаво, я йому повертаю гроші, а крипту він мені поверне?, при тому що його вже другу добу немає на біржі. Тобто це питання банк вирішити не може, а я став заручником того, що передав крипту, а довести це не можу. Хоча у мене є скріншот, на якому я можу показати номер цього ордеру, те що він виконаний, та чат де система бінанс відображає покупця як Анатолійович Мусійчук Максим, який надіслав мені файл квитанції оплати, де написано Лисоконь Ярослав Сергійович. Невже служба безпеки банку не може сопаставити мою квитанцію, суму оплати, та цей скріншот. Якщо не хоче скріншот, нехай зі мною зв’яжуться, я доведу це у будь-який засіб (можу по відеозв'язку зайти на свій акуанта бінанса та все опказати, можу сам прийти до банку і показати). Не хочуть так, так хай самі пишуть до Binance и дать запит на вказаний ордер, а Binance їм все підвердить що він кинув цю квитанцію у чат підтверджуючи зв’язок з іншою людиною, та навіть вкаже що акуант Анатолійовича Мусійчук Максима заблокований через мій запит, що він заблокував мою картку, а Binance просто так акуанти не блокує, їм теж потрібно було встановити зв’язок цих людей і вони це зробили. А ще забув додати, мені телефонували з головного управління банку, і запитали, чи не хочу я повернути гроші, бо висить скарга, через яку моя картка заблокована…, я був у шоці. Тобто ви мені можете зателефонувати и таке запропонувати, а чому ви не зателефонуєте Лисоконю Ярославу Сергійовичу, та запитаєете, чи отримав він від Ященко Д. О. крипту, та чи не бажає він зняти з мене скаргу? Ці всі варіанти надані мною такі сверхтяжкі? Прикро що банк яким я користуюсь зі студентських років не може допомогти, бо я прекрасно знаю на прикладі іншою людині, де була такаж ситуація, і там банк у всьому розібрався. А оце ваше просто поверніть йому гроші дуже легко сказати, з урахування того, хто поверне мені крипту.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2024, 18:03
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що Вами було надано документи які не відповідають вимогам банку. У такому випадку блокування може бути знято тільки після повернення коштів відправнику або Ви можете звертатися до поліції та після ухвали зі сторони суду, рішення банку може бути змінено.
Проблема вирішена
xdadm 19 червня 2024, 22:48
1 червня зі мною зв’язався покупець товару який я виставила на олх. Скористались моєю необізнанністю.
Я перейшла по ссилці яку мені скинули і спілкувалась з «олх менеджером», як виявилось з шахраєм у шахрайському чаті.
У мене ніколи не було кредитів ні в якому банку, грошей на картці теж небуло, тому я була спокійна що нічим не ризикую.
Мене попросили пройти варифікацію даних, сказали що мої картки будуть заблоковані і невидимі, а з’явиться віртуальна картка, з цієї віртуальної картки я повинна перекинути гроші на рахунки які мені написали.
Коли я побачила що все так як мені сказали, що є якась картка (моїх не видно було) і на ній указана сума, ніби то яку переслали мені і мені потрібно її переслати на указані рахунки я ще думала що я нічим не ризикую, бо небуло ні кредитів ні власних грошей.
Шахраї наголошували що це варифікація даних і що якщо я не верну ці гроші мені заблокують всі рахунки, або посадять.
В шоці я зробила як мені сказали, думаючи що це віртуальні гроші.
Я зрозуміла що це шахраї коли вони написали що неможуть провести операцію, щоб я указала іншу свою картку.
Одразу зателефонувала приватбанк і мені повідомили що це шахрайство, що тепер на мені є кредит дуже великий, що я перерахувала кредитні кошти, а не віртуальні.
Заявку на повернення грошей приватбанк відмовив.
На питання як мені могли видати онлайн кредит в такому розмірі, і не перевірити це мені відповіли що у договорі написано що банк в односторонньому порядку може змінювати суму кредиту і не повідомляти про це. А ще я ніби передала свої дані 3 особам, тому сама винна.
Я написала заяву у кіберполіцію, поліцію.
Є всі скріни переписки з шахраями, навіть у пошті у спамі знайшовся лист від приват24 про незвичний вхід у мій акаунт, з немого телефону.
Тобто приватбанк знав що це не я взяла кредит, а шахраї зайшли у мій приват і все зробили.
Але всеодно гроші повертати не будуть і кредит на велику суму до кінця наступного місяця віддавати мені.
Тобто я не застрахована ніяк, на мене повісили кредит, банк ніяк не відреагував на це, знаючи що на картці ніколи такого обігу грошей небуло, не перевірив, не заблокував за сумнівну активність, не заблокував на свій розсуд, і просто одразу без питань видав кредит який пішов на якісь рахунки.
Я живу в Харкові. Тут тривоги 24/7. Попасти у відділення- це велика вдача.
У відділенні мені сказали що цим повинна займатись поліція.
Поліція каже що це банківська тайна і треба через суд робити запрос про картки.
Тобто я маю на собі кредит, який на мене повісили шахраї, банк який мені нічого не винен, навіть відсотки не відмовились нараховувати, яка там відсрочка, ні, поліцію яка буде місяцями робити запроси через суд, і шахраїв у яких все добре.
У мене немає можливості оплатити кредит, бо немає грошей, але це нікого не цікавить.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2024, 9:50
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
maximus9 19 червня 2024, 11:41
Добрий день! Вчора 18 червня о 12.11 оплачувала в Приват24 комунальні платежі. З 8 платежів 3 залишилося на опрацюванні. Сьогодні 19.06, платежі так і не виконані. В деталізації написано, що буде оброблено протягом декількох днів. Що це???
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2024, 12:54
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема вирішена
Kkkkkkris 19 червня 2024, 10:34
Це найгірший банк з яким я коли-небудь зв’язувалась, при спробі вивести власні кошти моя карта була заблокована, відділення Приватбанку під час виключення світла чомусь не працює здавалось би Масштабна мережа але можливість підключити генератор немає, спілкування з Ботом це взагалі марно витрачені нерви, він пропонує мені ввести номера авторизації при тому що моєю проблемою є заблокування карти відповідно через свій фінансовий номер я авторизуватись не можу стільки сліз і витрачених нервів в мене ще не було
Єдине що я хочу зробити це зняти кошти з цих карток і ніколи більше в житті не користуватись Приватбанком
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2024, 12:49
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 липня 2024, 9:30
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleksii2132 18 червня 2024, 17:30
осторожно. шахрай карта приват банку 5168 7520 9756 6122 Михайлов І.А. або 5168752097566122 Михайлов І.А. видаляє переписки, обманює, не відправляє товар! подана заява в кіберполіцію
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 18 червня 2024, 18:34
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема вирішена
Анастасія Супрун 18 червня 2024, 2:20
30−05−2024 року Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк», сповістив мене про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом
розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку. Через відсутності можливості особисто прийти до банку та написати заяву на переведення коштів на рахунки іншого банку, але маючи довірену особу з нотаріально підтвердженними документами та пройденою перевіркою самого банку, цієї особи та наданих всіх документів. ПриватБанк відмовився на прийняття всіх заяв від поручитиля, бо його небуло внесено в базу, хоча за декілька тижнів ця особа (поручитель), був внесений на в базу, для внесення готівкого прибутку від мого бізнесу на мій рахунок в ПриватБанку. Далі намагаючись надіслати підписані документи в електронному вигляді та підписаними електронним підписом на електронниу адресу cancelyaria@privatbank.ua три рази, зіткнулася з проблемами, що вказана канцелярія ПриватБанку не володіє всіма програмами для зчитування надісланих підписаних електронним підписом через додаток «Дія» та через сайт https://cap.vchasno.com.ua. Прийнявши документи в PDF форматі, чекаю на відповідь сподіваючись, що вона надійде у поставлені сроки Акціонерного товариства комерційного банку «ПриватБанк».
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 18 червня 2024, 11:26
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Юлія Семивеличко 17 червня 2024, 13:03
Вже не вперше цей «Прихват-банк» затримує перераховану бухгалтерією зарплатню. Кілька разів зверталася на гарячу лінію, писала в підтримку та навідь надсилала копії платіжних доручень та інші докази того, що кошти були перераховані. Але все одно грощі на картку надходять з затримкою від 5 до 10 днів. Зверталася до Держказначейства. Вони порадили колективно відмовлятися від обслуговування цим шахрайським банком. Зараз у бухгалтерії відділу освіти Голосіївської РДА ведуться дискусії з приводу вибору більш надійнішого та менш брехливого банку. На сьогодні є також затримка виплат. Бухгалтерії надала данні, що кошти відправлено ще 10 червня. Вже тиждень, як не можемо отримати авансові виплати. Я вихователь садочка. Маю не дуже велику зарплатню та двоїх дітей. Чоловік на війні. А прихват затримує нарахування заработаних грошей… Ганьба цим шахраям, яки користуються коштами бюджетніків.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 червня 2024, 14:56
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Ми зарахуємо кошти як тільки отримаємо їх від бухгалтерії. Хочу також додати, що ми отримуємо кошти не завжди в один і той самий день та час, тому інколи зарахування коштів може бути трохи раніше або пізніше.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах.
Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Мила Людмила 17 червня 2024, 11:44
Оператор Дмитро віднісся дуже уважно до проблеми, яка виникла при оплаті онлайн. Розібрався і надав роз’яснення. Дякую за увагу і компетеність.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 червня 2024, 13:07
Вітаємо.
Дякуємо за ваші слова, які дають нам додаткову мотивацію та енергію для подальшої роботи.
sezap 17 червня 2024, 10:47
Приватбанк, як, ви збираєтесь обслуговувати клієнтів в Харкові??? Вже МІСЯЦЬ не можу потрапити у відділення, поповнити депозит!!! Постійно закрито з самого ранку, толпи людей на вулиці, чекають чи закінчиться тривога до кінця робочого дня, чи ні. Ви хіба не в курсі, що у нас тривога може тривати більше 20 годин!!! Поряд працює Укрпошта, Нова Пошта, супермаркети, ВСІ!!! Тільки ПриватБанк зачинився, бо десь за 100 км літають літаки, це просто маразм! При цьому співробітники, які просто сидять всередені цілий день отримують за це зарплату…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 червня 2024, 11:37
Вітаємо.
Банк щодня працює над тим, щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося якісно. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя. У відділеннях ПриватБанку немає оснащених укриттів, тому співробітники зачиняють відділення і діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.

Поповнити вклад можливо:
Через мобільний додаток «Мої вклади»;
В веб версії Приват24, меню «Депозити» або в мобільному додатку Приват24 на Android;
Через термінал ПриватБанку (для вкладів в гривні — готівкою або з карти Приватбанку);
Регулярним платежем з картки ПриватБанку.
У відділенні ПриватБанку (готівкою або з картки ПриватБанку)
Pesik22 16 червня 2024, 11:55
Я військовослужбовець. Зайшов в застосунок Привата. Написано, що потрібна актуалізація даних. Мені зараз зовсім не зручно оновлювати якусь там інформацію. Ладно, думаю швидко через Дію. Підтягнув Дію. Потім анкета. Треба вписати свій соціальний статус — працюю я чи ні. Я працюю чи ні? Може я працівник з повною зайнятістю? Приват не бачить, що я отримую зарплату на картку Привата? Звернувся на гарячу лінію Привата. Кажуть, якщо не оновити данні, то заблокуємо картки. Я в шоці.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2024, 12:38
Вітаємо.
Актуалізація даних — це вимога законодавства. Мати актуальні дані — означає користуватись усіма послугами та сервісами банку без обмежень. Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24. Для зручності додаємо Вам також відеоінструкцію https://pb.ua/short?5YT3G.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 липня 2024, 9:27
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/
Проблема вирішена
olgask 16 червня 2024, 0:05
поздний вечер. пыталась пополнить мобильный телефон. один платеж сделала на 420, а второй на 410 вроде бы тоже сделала, через подтверждение платежа звонок от банка. нажала подтвердить платеж.
жду, денег на мобильном нет.
делаю ещё раз тоже самое с подтверждением через звонок. платеж уходит из корзины и его просто нет.
пишу в чат, а мне говорят «особо умная» интеллектуальная система заблокировала ваш платеж. и сделать ничего нельзя и повторить платеж нельзя, ничего нельзя!
такой тупости я ещё никогда не слышала!
как можно устанавливать такую систему которая не проводит платежи???
в такое время мне негде больше пополнить счёт.
получается в очередной раз кто-то получил откат за такую высокоинтеллектуальную систему, а я должна теперь иметь проблемы с пополнением мобильного счета?
Это маразм и высокоинтеллектуальное банковское дно!
Государственные деньги просто разворовывают и издеваются над украинцам!
Нам и внешних врагов не надо у нас есть Приватбанк!
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2024, 9:49
Вітаємо.
З метою забезпечення безпеки Ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн. Ваш платіж на поповнення мобільного телефону забракований за рішенням інтелектуальної системи. Скористайтесь, будь ласка, альтернативними способами оплати або спробуйте провести поповнення на меншу суму.
Lera12 14 червня 2024, 18:59
Хотела бы очень поблагодарить Приват банк.Недавно со мной случилась беда и сняли с карты мошенники все деньги.Я позвонила в банк сразу и рассказала все и они мне заблокировали счета и посоветовали обратится в полицию, но как все мы знаем обычно денег не вернешь даже с обращением в полиции и я уже расстроилась поняла что денег не вернуть никогда!
Но на след день мне перезвонили с банка и сказали что будут работать над моей проблемой, но все же нужно обратится в полицию, но я подумала что это они просто отреагировали на мое обращение в банк, но через пол дня мне перезвонили и сказали что все хорошо и мне вернуть деньги и правда вечером вся сумма уже была на моей новой карте которую я открыла заново!!! Очень благодарна за такую проделанную работу огромное спасибо Вам!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 14 червня 2024, 19:16
Вітаємо.
Дякуємо вам за відгук. Ваші слова дають нам додаткову мотивацію та енергію для подальшої роботи.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝