Безпідставно забрали ліміт по оплаті частинами
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Восени минулого року я оплатив покупку в магазині з карти універсальна на суму 5000 гривень, того ж дня, а точніше вечора (після 21 години) до мене зателефонувала жіночка і представилась представником ПриватБанку. Запропонувала мені повернути гроші за покупку назад на картці оформити «миттєву розстрочку». Я відмовився, на що вона почала наполягати на тому що я повинен оформити цей кредит, це тривало біля півгодини,і я не погодився на її пропозицію.В кінці розмови вона сказала що в мене ще є час до кінця доби.
Наступного ранку в мене обнулити ліміт по оплаті частинами. При зверненні до банку мені відповіли що це банк прийняв таке рішення, і що мені потрібно накопичувати позитивний кредитний рейтинг.
Питання: чому ваші працівники телефонують в неробочий час?
Чому в мене після відмови від кредиту став поганий кредитний рейтинг?
Коли мені повернуть ліміт?
Для доступності «Оплати частинами» рекомендуємо мати цільову зарплатну карту в банку з оборотом не менше 1000 гривень на місяць, наявність депозиту от 2000 грн.
Ліміт за сервісом перераховується щодня. Рекомендуємо очікувати перегляду вирішення банку. Перевірити доступну для купівель за сервісом суму ви можете в Приват24 або надіславши SMS із текстом CHAST на номер 10060.
Що ж стосується дзвінку від банку, ми перевірили інформацію та бачимо, що вам дійсно надходим дзвінок від банку, але у робочий час.
Відмова або ж згода на додаткову послугу, що пропонував співробітник жодним чином не впливає на рішення щодо доступного ліміту.