Складна схема підтвердження платежів через приват 24 десктоп
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
У приват 24 у десктопній версії є дуже складна схема підтвердження платежів. Чомусь раніше не виникало таких складнощів, але, як розробили мобільну версію, так і тулять її усюди, де треба і не треба. І навіть, коли в мене не було мобільної версії на телефоні, все одно приходило підтвердження через мобільну версію. Добре, поставила мобільну версію. Але все одно мені зручніше користуватися десктопною. І тепер, аби мені підтвердити операцію у десктопній версії, то треба йти у мобільну версію, далі йти через 4 екрани (дуже зручно..), шукати, де те підтвердження є у мобільній версії, а потім ще його там і немає… Потім йти назад у десктопну версію, бо мені ж треба все-таки підтвердити транзакцію, при цьому приват 24 наче знущається з тебе та питає, чи ти хочеш ще підтвердити цю транзакцію… ну я-то хочу підтвердити, але ви ж все зробили для того, щоб мені було якомога складніше це зробити! Короче далі тобі пропонують підтвердити за допомогою смс, ну ти думаеш, що зараз все, по-старому все підтверджу, і тут що ви думаєте? звісно, смс-ка не приходить… ну і останній варіант далі тиснеш «подзвоніть мені» для підтвердження транзакції, чекаєш дзвінка, слухаєш дівчину, тиснеш ще правильну цифру, і тільки потім твоя тразакція підтверджена! фуххх… я теж так думала, що банківські послуги мають бути дуже затратними по часу і енергії, а ще щоб задіювати одночасно всі свої гаджети… І найцікавіше: коли дзвониш на гарячу лінію приват банку і говориш про наявну незручність у користуванні, менеджер, звісно, тебе вислухає, але скаже, що нічого з цим зробити не можуть і взагалі у всіх нормально працює, а ти ( *** ) просто користуватися сервісом не вмієш. Вибачайте вже за емоційність. Короче так і живемо. Нікому той клієнт не потрібен, щоб слухати ще про його проблеми, користуйся, чим дають, і не гавкай.
Відповідь банку
11 липня 2020, 14:43
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, підтвердження в мобільний додаток може приходити тільки якщо на якомусь з Ваших пристроїв, з яких Ви входили в додаток, залишилася активна сесія. У разі, якщо немає доступу до того пристрою, Ви завжди можете звернутися в нашу підтримку для віддаленого переривання сесії. Також, для зручності клієнтів система запропонує альтернативні способи підтвердження.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар