×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Банкомат не выдал деньги, но успешно списал их со счета
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Заявка може бути опрацьована раніше, ніж на 14-й день, адже даний строк вказується, як максимальний та зазвичай розгляд заявки займає менше часу(1- 3 дні). За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (2)
Просто украли целую рабочую неделю
Перепрошуємо за незручності.
Ми вже передали інформацію нашим колегам, щоб провести перевірку за ситуацією. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (2)
Все коректно пояснюють, дуже обізнаний спеціаліст, пояснила все по кредитній карті, вказала дати, відповіла на всі мої запитання. А головне все це було без напруги і без стресів.Дуже дякую вам за спеціалістів.Я думаю так буде і в Новому році.
Все коректно пояснюють, дуже обізнаний спеціаліст, пояснила все по кредитній карті, вказала дати, відповіла на всі мої запитання. А головне все це було без напруги і без стресів.Дуже дякую вам за спеціалістів.Я думаю так буде і в Новому році.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Не очікував такої підстави…
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В деяких випадках для обробки заявки на повернення коштів необхідне проведення та звірка результатів інкасації, що дає нам змогу впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прагнемо вирішити питання якомога швидше та інформуємо клієнта за результатом обробки заявки.
Щодо звернення в підтримку, в голосовому меню можна натиснути нуль для з'єднання з фахівцем. Також завжди до ваших послуг онлайн підтримка на нашому сайті pb.ua або в Приват24.
Коментарі (4)
Приватбанк обманює своїх користувачів
Для проведення оплати в інтернеті крім введення одноразового паролю 3D Secure, котрий банком відправляється в мобільний додаток Приват24 або на фінансовий номер клієнта, також необхідно ввести дані картки, котрі відомі лише її власнику. Бачити код 3D Secure може лише той у кого знаходиться фінансовий номер телефону.
На жаль, в описаній вище ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Оскарження платежів проводиться за правилами міжнародної платіжної системи, котрі діють для всіх гравців на ринку. В деяких випадках, списання не можуть бути оскаржені, як шахрайські, наприклад, якщо було введено одноразовий пароль 3D Secure для підтвердження оплати, як і було у вашому випадку.
Дзвінки з банку були здійснені для отримання від вас підтвердження входу чи відновлення доступу до особистого кабінету Приват24. Тому з міркувань безпеки радимо змінити пароль від акаунту.
Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
Коментарі (14)
Отримала консультацію по зарахуванню коштів
Написати коментар
ШАХРАЙСЬКА СХЕМА у Хмельницькому
У разі, якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте про це до підтримки банку.
Дійсно, розмір кредитного ліміту переглядається банком регулярно для кожного клієнта індивідуально, згідно з умовами та правилами.
Коментарі (5)
Лимит на пополнение карты физ. лица предпринимателя
1. При створенні платежів на поповнення бізнес-карт ПриватБанку на будь-яку суму через «Приват24 для фізичних осіб», ТСО або касу ПриватБанку, платник автоматично «переадресовується» на поповнення поточного рахунку одержувача з автоматичною підстановкою всіх обов'язкових реквізитів (IBAN та ін.).
2. При створенні платежів з інших банків на поповнення бізнес-карт клієнтів ПриватБанку на суму понад 30 тисяч гривень за місяць, ПриватБанком не буде прийнятий такий платіж. Платник отримає рекомендацію використовувати для поповнення IBAN-номери поточних рахунків клієнтів ПриватБанку, оскільки при їх поповненні обов'язково вказуються реквізитів платника, що передбачено законодавством про фінансовий моніторинг.
Таким чином, всі бізнес-клієнти ПриватБанку можуть приймати оплату від покупців і партнерів (клієнтів ПриватБанку або будь-яких інших банків) безпосередньо на поточні рахунки без будь-яких обмежень.
Коментарі (7)
ПриватБанк поддерживает мошенников
Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За зверненням до підтримки банку може бути сформовано запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (9)
Постраждалі від неправомірних дій Приватбанку
терпіння виходить через край… одні емоції…
Люди… пора вже з цим щось робити… приєднуйтесь… розказуйте свої реальні історії стосовно цього банку.
У всьому світі банки з якими працюють поза 16 років (а може й менше або більше…) завжди стараються підтримувати своїх клієнтів. це я правільна поведінка…
Вже було багато неприємних ситуацій. але по людській натурі Українці (більша частина) стараються бути неконфліктними…, думають, а може нам після цього ще гірше зроблять., в нас все корумповано. банки між собою всі звязані. ще й наші дані мають. можуть щось на нас повісити і тд. (хоть таке часто і є…)
Сьогодні сталась чергова неприємна ситуація з Приватбанком. 30.11.2021 року близько 15 години в одному з терміналів самообслуговування я спробував переказати кошти. через деякий час людина повідомляє що кошти їй ненадійшли. звоню на гарячу лінію 3700 там повідомляють що операція неуспішна. гроші будуть повернені за деякий час. дозвонитись до оператора (живої людини неможливо…), повернувшись додому відкриваю чат Приват24.
Спеціаліст Анастасія в чаті
Анастасія
Добрий день, Аркадію!
хвилину, будь ласка
поверення коштів при збійні операції пройшло на картку, я кою Ви провели авторизація в терміналі, по заявці вказана дана картка
в мене основна картка 2285
вона стоїть основною
в приложениї приват24. вона головна і на оплату онлайн і підвязана під мій номер телефону
і щераз збій пройшов непомоїй вені… прошу повторити дану операцію на тогож отримувача
Анастасія
На жаль, дане повернення не може бути скасоване. Все було првоедено згідно вказаній інформації
це є збій в вашій програмі та роботі термінала. мені потрібно здійснити даний переказ
Анастасія
Приносимо вибачення за подібні незручності та, на жаль, дане повернення на картку не може бути скасовано
Розяснуюю. гроші повернули за невдачну операцію на КРЕДИТНУ карточку. а не на основну (доречі яка є основною в додатку приват24)
Аркадію, на жаль, оскільки повернення вже проведено і воно вдало зараховане немає можливості провести його скасування чи змінити картку для отримання
добре. я йду на компроміс. відкрийте мені кредитний ліміт на 8000 грн щоб я зміг здійснити даний переказ. (Вже навіть йду на компроміс щоб якось улагодити дану ситуацію.)
підключили другого фахівця.
збій в переказі даних грошей сьогодні прийшов непомоїй вені. тому я просто прошу піти накомпроміс і вирішити це питання
Мар’ян
Приносимо свої вибачення за незручності. На жаль, оскільки повернення вже проведено і воно вдало зараховане немає можливості провести його скасування чи змінити картку для отримання
Тобто. немає жодного значення по чиїй вені пройшла помилка транзакції. Приватбанк завжди ПРАВИЙ…
Прошу допомоги Юристів. чи дійсно при помилці (збої) додатку чи терміналу самообслуговування немає можливості повторити переказ попередньому адресату (або інші спірні питання) Уточнюю для Юристів і технічного відділу Приватбанку. — коли провине не Клієнта!!! (до речі навіть і клієнта. всі ми живі люди…). де можна знайти або перечитати Угоду з ПриватБанком і знайти відповідь на спірні питання.
Я навіть недумаю., а знаю. у всьому Цивілізованому світі — госструктури, приватні особи. Банки та інші навіть прості люди стараються уникати неприємних (деколи спірних) ситуацій, знаходити якесь компромісне рішення (в Україні видно давно забули що це таке).
Реально це вже просто накіпіло…, така ж ситуація вже неперша в саме мому досвіді. подібне було десь півроку тому. такаж переписка. і такіж відмазки працівників. ми нічого неможем зробити. я то (прохавав.), зараз просто реально я немав щераз такої суми щоб повторити дану транзакцію. (ми всією сімєю перехворіли ковідом. я двічі. минулого року і цього року разом з жінкою і детиною. дочка (9 рочків) лежала в лікарні з ускладненям (пневмонією.).), я багато що розумію. розумію складну ситуацію в Україні і інше… просто нормальні люди можуть увійти у ситуацію. а працівники приватбанку НІ. (доречі помилка сталась по вені обладнання Приватбанку, а немоєї. (на шо я неодноразово наголошував) провині).
Попри дані факти я надаю ще один. до речі прошу зацікавитись Поліцію, Прокуратуру і інші госструктури. 2021 році прийшло судове рішення про стягнення з дітей покійної заборгованості по карті в розмірі 7200грн. заблокували всі карти (навіть де нараховувались Допомога (дитячі гроші !!!)), при поході до юристів приватбанку ми взагалі були шоковані. по перше суд пройшов без нас, по друге, після смерті ми принесли довідку про смерть. ще 7 років тому карточка була закрита і при нас порізана…, по третє. юрист дивиться в базу і каже що вона в них жива і до неї навіть звонили…(в нас є цей момент зазнятий)…
Постраждалі від неправомірних дій Приватбанку. в кого ще є достовірна інформація. приєднуйтесь., нехай правління банку перегляне свою політику по відношенню до клієнтів. і нарешті почне прислухатись до наших проблем і йти назустріч населенню.
PS: всі дані переписок, а також відеодокази (по необхідності) по своїй ситуації можу надати в будьякий момент. мій електронний адрес: mazicom@i.ua (всі копії вже зберігаються в довіреної особи)
Відповідно, за відсутності картки для виплат, кошти зараховуються на кредитну картку.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності.
Що стосується обмеження рахунків, в ситуації, коли надходить лист від виконавчої служби про накладення арешту, банк не може його ігнорувати. В такому випадку, згідно з постановою, банк має обмежити рахунки клієнта. Так як картка для виплат може використовуватися для будь-яких операцій, вона не є карткою зі спеціальним статусом. Саме тому банк не може відмовити виконавцю в накладенні арешту на неї.
Щоб ми могли допомогти зняти арешт з конкретної картки, нам потрібно отримати відповідного листа від виконавця. Власник рахунку може надати виконавцю виписку за рахунком з нарахуваннями цільових виплат (якщо даний формат підійде виконавцю). При отриманні такого листа ми зробимо все необхідне в найкоротші терміни.
Коментарі (12)
Оплата частями или как потерять клиента
«На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послугу „Оплата частинами“. Це пов’язано з тим, що за адресою прописки є більше 50% прострочених кредитів. Для перегляду рішення і доступності, необхідно всім хто прописаний або проживає на Вашу адресу погасити прострочену заборгованість перед банком»
Вопрос к банку: «У нас в стране советский союз? Коллективная ответственность? Я даже приблизительно не знаю у кого из родственников/соседей какие кредиты, какое к этому имею отношение, или я обязан оплатить за кого-то кредит? Давайте сразу спишем с меня чужие задолженности с моего счета, пойдем дальше и наложим арест на имущество за чьи-то долги (если они вообще есть).
Каких то пол года назад, колл центр навящиво предлагал расширение кредитного лимита, который «не к чему не обязывает», в чем естественно отказался.
К сожалению, на этом история с «приват банком» окончена, приложение удалено и карты будут заблокированы, крупнейшее фин. учреждения стало разочарованием.
Коментарі (12)
Спасибо!
Євгенія — справжній профі і ваші слова її ще більше мотивують продовжувати в тому ж дусі.
Написати коментар
Незаконно удерживают мои деньги! Сумма 78 343 грн.
Приехал в Киев, нашли машину, договорились с владельцем, Приват Банк вынес положительное решение по лизингу. Оформлением лизинга занималась очень не компетентная сотрудница, казалось что она делает это в первый раз, по несколько раз ходил сканировал документы и отправлял ей, каждый вечер с 22.11 по 25.11 возникали новые проблемы, то нужны документы ФОП, то документы по налогам, прав нет в базе и так далее. все эти нюансы можно было обговорить в первый день ну да ладно, это мелочи.
И вот я собрал весь пакет документов, в кассе Приват Банка внёс сумму которую мне чётко назвала специалист по лизингу, 78 000 грн., к вечеру 26.11 она говорит что ошибка в сумме и нужно доплатить еще 343 грн., хорошо, сделали доплату и тут она сообщает нам что ВАМ ОТКАЗАНО В ЛИЗИНГЕ, И ТЕПЕРЬ БАНК НЕ ВОЗВРАЩАЕТ НАМ НАШИ 78 343 грн. Заявку на возврат подали 27.11, а в Пн. 29.11 нам сообщили что в заявке ошибка и она отклонена (в заявке не может быть ошибки или её допустил сотрудник который её принимал), подали заявку повторно, уже 30.11, в отделении ничем помочь не могут, говорят звоните 3700, там вежливо отвечают мол ждите.
Прошу срочно связаться со мной для решения этого вопроса по ел. почте selezen. egor@gmail.com
Никому не советую пользоваться услугами приват Банка, мы потеряли 1.5 недели нашего времени, кучу нервов, неизвестно вернут ли нам эти 78 343 грн. или нет, это чистой воды мошенничевство, схема проста «мы даём вам лизинг, вносите 78к=>мы не даём вам лизинг=>ваши 78к останутся у нас». Какое право Банк имеет удерживать деньги клиента? Далее я буду писать жалобу в НБУ на вашу Гос. Фин. Установу, будет ролик на Ютуб который я распираю и распространю где только можно!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
Коментарі (1)
Невозможность зачисления депозита на перевыпущенную карту
Дано: открыт депозит, к нему привязана карта для выплат.
Карта заканчивается в этом месяце, старый депозит «стандарт безналоговый» тоже заканчивается и автоматическое продление было отменено из-за того, что не ясно на какой из имеющихся ныне депозитов будут переведены средства. Депозит открывался через приват24, все операции по нему осуществлялись через Приват24.
Сегодня последний день действия карты для выплат и в приват24 она была перевыпущена на новую Digital.
C этого момента банк внезапно превратился в сберкассу, в которой в онлайне нельзя сделать НИЧЕГО. Деньги теперь можно только получить в кассе, перевести деньги на другой депозит после завершения текущего — только в кассе.
Автоматически зачислить депозит на новую перевыпущенную карту — тоже нельзя. По словам представителя банка — можно получить в банке наличные и зачислить их на карту уже с комиссией 0,5%.
Откатить действия чтоб деньги оказались на счету вкладчика карточном или расчётном чтоб не идти в банковское отделение и стоять в кассе с маленьким ребёнком — банк не может.
Подвязать новую карту вместо той, у которой закончился срок действия — тоже не может.
Уважаемый приватбанк: что можно сделать в 21 веке в век цифровых технологий чтоб депозит мог остаться на счету клиента без посещения отделения, снятия наличных и обратного пополнения счёта? Нужно чтоб депозит зачислился на карту для выплат которая перевыпущена вместо старой. Что за сложности?
Наші колеги вже розглядають вашу ситуацію. За результатами перевірки вам зателефонують.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Благодарность
Вдячні вам за такі теплі слова. Тетяна, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Написати коментар
Відмова в отримання карти для виплат
комплексів Банку. Як вийти з цієї ситуації?
На жаль, за наданими вами даними у заявці — немає можливості вас ідентифікувати. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Закриття рахунку
На жаль був клієном даного банку, як клієнт мав відритий рахунок для ФОП. Після ліквідації ФОП, дуже довго не користався рахунком, в такому разі банк не стягує щомісячну плату 125 грн за обслуговування.
На момент закриття рахунку на балансі було 0.96 грн.
Для закриття рахунку скористався онлайн послугою через особистий кабінет, заповнив всі поля. На момент подачі заявки були такі дані
Залишок: 0.96 UAH
Заборгованість за обслуговування: 0 UAH
Заборгованість за кредитним лімітом: 0 UAH
Але в такому разі мені не вдалося закрити рахунок, причина позитивний баланс.
У формі було запропоновано наступні кроки, без яких закрити рахунок не можливо.
1. Перевести залишок на карту універсальна.
2. Зняти готівкою.
3. На благодійність.
Обравши будь-який з варіантів (я обрав 1 варіант), як зясувалось згодом данна операція тягне за собою нарахування коштів за обслуговування в розмірі 125 грн.
Закрити безкоштовно рахунок в данному банку просто не можливо.
Бачимо, що ваше питання стосовно повернення комісії за розрахунково-касове обслуговування було розглянуто позитивно.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Коментарі (1)
співробітники привату шахраї
По зрозумілим причинам, ми не можемо вам надати публічно інформацію щодо руху коштів на вашій картці. Просимо вас звернутися на захищені канали підтримки банку ( в чат-онлайн, або за телефоном 3700 ), де наші фахівці з радістю підкажуть вам отримувача платежу в безпечній сесії.
Коментарі (7)
Комісія яка ніде не вказана і про неї не попереджують.
Платіж на рахунок організації з картки “Універсальна“ за кредитні кошти становить — 3%. Інформація про тарифи банку знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (10)
Никогда не покупайте овгз через приват… обманут и заблокируют
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Ваше питання розглядають профільні фахівці. За результатом з вами зв'яжуться.
Коментарі (1)