Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
MMila 21 січня 2022, 18:28
Добрый день!
Вопрос следующий: я нахожусь за границей, у меня украден телефон с украинским номером. В течение недели по несколько часов в день пыталась пройти идентификацию для изменения финансового номера телефона, с различных гаджетов и браузеров. Все мои действия правильны, что подтверждали операторы во время этой процедуры. Но системе распознавания что-то не нравится, доходим до последнего пункта и все, подтверждения нет ((Операторам отдельное спасибо за помощь и терпение! Картой я пользуюсь регулярно за границей, только не могу войти в свой аккаунт (Я обратилась в банк с вопросом, может ли моя дочь по доверенности от моего имени и с моей картой ИЗМЕНИТЬ ФИНАНСОВЫЙ НОМЕР ТЕЛЕФОНА в отделении банка в городе Киеве? На что банк ответил мне отказом!!! ПОЧЕМУ?!?
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 20:18
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
Іван Савченко 21 січня 2022, 17:36
Моя мама отримує пенсію через ПБ, склалась така ситуація що при здійсненні поатежу він був відхилений, а сам додаток не активний тому що номер не є фінансовим. Як так сталось якщо оплату проводили з додатку??? Звернулись на гарячу лінію з маминого телефону але, але. Чекали 42 хв після чого набрав ПБ зі свого фінансового номеру й спілкувався зі спеціалістом вже на 3й хвилині. Чому так що мама чекає 42 хв? Вони не сожуть дати відповіді. Почав пояснювати ситуацію операторові- після здійснення платежу на інший банк з додатку приват24 платіж був відхилений, а сам додаток як і номер зробили не активним. Пояснюючи це тим що ви не підтвердили платіж тому банк в цілях безпеки тому оператор при вашому зверненні зняв номер як фінансовий. На що ми відповіли, що ми не звязувалися з оператором для підтвердження так як надійшов пароль з кодом для підтвердження яким і скористались. Оператор зафіксував звернення і вже через пів години зателефонували з головного офісу щодо скарги. І сказали що потрібно підтвердити номер в відділенні, банкоматі або ТСО тому що інших варіантів не було. І все булоб добре якби це було вже не в 3-тє. КОЖНОГО МІСЯЦЯ ОДНЕ І ТЕЖ. А до найблищого банкомата 24 км. Шановний ПриватБанк мамі на транспортні витрати потрібно 400 грн щоб активувати номер і це вже тоетій місяць підряд така ситуація. 27 грудня я разом з нею вже робив номер фінансовим в м. Бобринесь через ТСО, і ось знов те саме. Працівник головного офісу зрозумівши що з нашої сторони нічоно не незвичного не було принесла вибачення і сказала що не може допомогти з транспортними витратами і порадила знайти інші альтернативи. Питання до вас ПриватБанк, чому ви безпідставно блокуєте номери? Чому хочаб не зателефонуєте і не дізнаєтесь ситуацію якщо вас щось насторожило? Цим самим ви робите собі ажіотаж в відділеннях, відколи мама закрила вашу карту Універсальну відтоді почався цирк. Нічого позитивного додати не можу. Блокують номера потім не відповідають на дзвінки, ганьба такому найбільшому дну.
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 20:07
Вітаємо!
Шкода, що наші піклування про фінансову безпеку вашої мами залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку — це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснює саме клієнт, а не третя особа і цим самим захистити клієнта від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження коштів клієнта.
Для розблокування картки, вашій мамі достатньо написати в нашу підтримку чата, де наші фахівці з радістю допоможуть вирішити дане питання. Підтвердити номер телефону є можливість в найближчому банкоматі.
Просимо проявити терпіння і розуміння в необхідності даної процедури.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kostya5431 21 січня 2022, 16:47
Шановні представники банку, підтвердіть або спройте інформацію: чи почав приватбанк запитувати інформацію про кваліфікацію ФОП-клієнтів?

https://dou.ua/forums/topic/36203/

P. S.: 1 зірка за досвід обслуговування в відділені на зодчих, м вінниця, жахливий досвід користування мобільним додатком та не компетенту технічну підтримку
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 17:53
Добрий день!
В зазначеній вами ситуації необхідна перевірка інформації по клієнту. Для цього, він може звернутися в підтримку на захищені канали, де наші фахівці з радістю проаналізують даний випадок та нададуть відповідь після ідентифікації.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі стосовно ваших зауважень по додатку, підтримці та обслуговування у відділенні.
Проблема вирішена
kordif 21 січня 2022, 15:03
Додзвонитися до оператора це ще той квест.Поки поясниш віртуальному оператору Яні що ти хочеш уже відпадає бажання дзвонити до оператора.А коли тебе нарешті з'єднують з оператором вона не може відповісти на твоє питання і з'єднє тебе з іншим відділом де я чекав; перший раз 40 хвилин, другий раз 20 хвилин, третій раз 20 хвилин і ні разу ніхто так і не говорив зі мною.Це просто «ВЕЛИКЕ ТАКЕ ДНО».Дякую за вам обслуговування.
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 16:48
Добрий день!
Вибачте, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ймовірно, ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на операторів. До речі, ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua
Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб вирішити усі питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
22994771 21 січня 2022, 14:11
Вот и пошла 45 минута прослушивания музыки колл-центра замечательного ПриватБанка пока я пишу данный отзыв. И это у меня просто какие-то отказы по проведению операций которые я не делал, и я просто хочу уточнить, что же там и кто пытался снял. Боюсь представить, что происходит с человеком у которого все украли и нет доступа к Приват 24 и нужно быстро заблокировать карты.
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 15:11
Добрий день!
Приносимо вибачення за таку ситуацію. Ймовірно, ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на операторів телефонної лінії. Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
AntonKra 21 січня 2022, 13:45
Как всегда…приват-банк был на высоте. Сразу хочу уточнить, что на момент моего обращения в банк я не являлся клиентом.
Есть такая замечательная программа помощи от гос-ва, но, к сожалению, социальную карту выдает единственный банк — ПБ.
На официальном сайте написано всё лего и просто, 10 минут и карта у Вас и Вы уже можете подавать заявление. Но… приват банк не был бы приват банком, если бы не кучу НО.
И так. пришел я в отделение приват-банка с единственным желанием — получить соц карту, но мне тут же заявили, что карту мне не выдадут, если я не открою у них счет, на мой вопрос, почему так, мне что-то там объяснили, что это является ОБЯЗАТЕЛЬНЫМ условием получения социальной карты «Пакунок Малюка»… Мне это не очень понравилось, потому что я не хотел открывать никакие дополнительные счета. Ну в общем… решил я позвонить на горячую линию, что бы уточнить, насколько сея информация является правдивой и на какой основании мне отказывают в открытии социальной карты без открытия счета в Приват-Банке… По итогу переговоров, на горячей линии мне сообщили — что они монополисты и будут делать так, как считают нужным…

Ну да ладно… открыть счет, так открыть счет, выбора все равно нет. Пошел, открыл счет, получил 2 карты (универсальная + социальая). Во время открытия счета, мне, почему-то, сообщили, что, я ОБЯЗАН воспользоваться картой «универсальная» иначе, мне МОГУТ ограничить пользования социальной картой…

В общем.приват как хочет, так и вертит этой государственной программой…
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 14:26
Добрий день!
Картка  «Пакунок малюка» оформлюється як Картка для виплат, тому для її отримання ви маєте бути ідентифікованим.
Наявність картки «Універсальної» та здійснення по ній платіжних операцій — не являється обов’язковою умовою для користування Карткою для виплат.
Йдемо приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку стосовно ситуації, що склалася.
Ольга Кудлинскас 21 січня 2022, 11:38
Обратилась в банк за помощью о востановлении финансового номера номер был заблокирован по ихней вине, а они теперь отворачиваются.
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 14:56
Добрий день!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонує наш співробітник.
Проблема вирішена
Vladislav1235 21 січня 2022, 9:54
Отвратительное обслуживание! Неоднократно списываются деньги в никуда! На горячую линию к оператору дозвониться невозможно хотя ежемесячно плачу взнос за обслуживание в голд клубе, после соединения с оператор не может предоставить нужную информацию! Что у Вас происходит? Вижу только один выход сменить банк!
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 11:14
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад.
По вашому питанню вже проводиться перевірка. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
Додатково, ми проаналізуємо ваше звернення в підтримку та по результату вам зателефонуємо.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію щодо інших подібних випадків, які ви зазначили у відгуці та розібратися в ситуації детальніше.
amentes 21 січня 2022, 0:12
Просто без матюков не описать. Две недели после закрытия не могли снять деньги, потом час не могла закрыть счет, дебильные тупые ссылки которые просто не работают. Столько нервов и времени я в жизни еще не тратила как на решение вопросов с фоп в привате, настолько не компетентых операторв и просто дебилизма во всем я еще в своей жизни не встречала. Никогда и никому ни в коем случае не советую открывать счет фоп в этом банке. Проценты бешенные, но чтоб снять деньги и закрыть счет, на лечение нервов потом весь зароботк потратите. Чтоб закрыть счет всего лишь надо было перейти по 5 ссылкам, они все глючат и не работают, ждать эти ссылки по 10 минут от оператора, пройти заново регистрацию, и спустя 2 часа подана заявка. Для сравнения в моно банк нет таких проблем ни с лимитами, ни со снятием денег, ни с операторами, все быстро отвечают нормально обьясняют, счет закрыли сами я туда даже не заходила (видимо подтянулась инфа с кабинета налоговой), остаток денег автоматически перевели на обычну карту, никаких проблем не возникло. Тем временем приват это такой п==здец, что нет других слов. Спасибо за то что усложяете жизнь, от вашего банка все скоро откажутся с таким подходом
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 10:25
Добрий день!
Нам шкода, що у вас накопичилося скільки негативу до нас. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
WinterChase 20 січня 2022, 21:25
На сайтах графік роботи відділення вказаний НЕ правильно (В реальності відділення працює до 17:00).
Замовляла готівку. Повідомлення про те, що кошти надійшли у відділення НЕ прийшло.
Прикро, що при сучасних технологіях ти на них не можеш розраховувати…
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2022, 10:22
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ярослав Клюєв 20 січня 2022, 15:44
https://newpromos.privatbank.ua/vash_prostir_dlya_heyminhu

Зареєструвався у акції. Для надійності ще раз спробував це зробити, отримав повідомлення «ви вже зареєстровані». чи шось таке. Провів після цього 4 транзакції по 200 грн (в детальних умовах акції написано що кожна транзакція підвищує шанси, тому так і зробив). Четверту транзакцію біло зробити дуже важко, довелось декілька годин провести в чатах привата, щоб довести що я це я (і четверта транзакція поки досі «в обробці»). Пізніше в чатботі знайшов кнопку «перевірити участь в акціях»… і він показує що я в жодній не приймаю участь. Почав розбиратись, підтримка сказала що я теж «ще не приймаю участь і треба зареєструватись». Я спробував ще раз, отримав «Ви вже берете участь в цій акції». Ну і чотири транзакції що я зробив заради участі в акції, схоже в ній участь приймати не будуть, і відмінити їх не можна, і зареєструватись так щоб приймати участь і зробити хоча б одну транзакцію поки теж скоже не можна. Коротше витратив 600−800 грн для участі в акції до якої мене навіть не додали
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2022, 17:13
Добрий день!
Уточнюємо інформацію по вашому питанню. Додатково відпишемо в приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Edna 20 січня 2022, 13:52
Заплатила 2.01.2022 в приват 24 за электроэнергию. Платеж не проходит.
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2022, 14:59
Добрий день!
Якщо в шаблоні платежу відображається заборгованість за послугою по якій ви провели оплату, це означає, що постачальник послуги не надав до банку оновлені дані після вашої оплати.
Платіж про який йде мова успішно відправлено на рахунки отримувача в той же день. Ви можете отримати квитанцію за платежем через Приват24 в архіві платежів та надати її отримувачу за необхідності.
Уточнити актуальну суму заборгованості чи переплати ви можете в особистому кабінеті постачальника послуг або звернувшись в їх підтримку.
Ми завжди поруч і будемо раді допомогти!
anyasc 20 січня 2022, 11:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Коновальця, 33
20.01.2022 року, прийшла в приват Банк по вул. Є. Коновальця,33 оплатити 6 платежів по зп, так як змінилась реквізити по податкам попросила касира вивести на екран і надати платіжки для звірки, на що мені відповіли ви стояли та дивились в телефон потрібно було звіряти, а як можна звірити реквізити коли в касира платіжки? Прошу віддайте платіжки я провірю, на що було сказано вони уже в корзині я не можу вам їх вивести, оплачуйте, а потім звіряйте, навіть керівник відділенна не зміг втихомирити свого касира. Обслуговування минус 100, з таким відношенням.
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2022, 13:35
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Малько Анна 20 січня 2022, 11:48
Вчора робила переказ зі своєї інтернет картки своєму знайомому. Для підтвердження потрібно чомусь було дзвонити на телефон 3700. Позвонила, співробітниця банку була якась підозріла, все їй не подобалось, на всі питання я відповідає вірно, в іноді картку заблокували и зняли мій фінансовий номер. Так як я знаходжусь на непідконтрольній території і змогу звернутися до банку у мене не має, тому що закриті блокпости, я звернулась по телефону до співробітників банку, які окрім того, щоб сказати звернутися у чат, нічим не змогли допомогти. В ітозі, в онлайн чаті пройшла всі перевірки, відправила свої фото з паспортом, зробила все, що потрібно. Карту розблокували. А телефон не прив’язали назад. Написали що мені потрібно підтвердити свій телнілн проводячи транзакції по карті, або у банкоматі. На картці 8000 грн. Карта інтернет, пластикової карти у меге немає. Живу я там, де нема банкоматів. Виїхати фізично у мене немає та і не буде змоги у ближчі декілька років. Відповідь мене вбила. В ставьте карту у банклмат чи через термінал, чи щось їй сплатить у магазині) У нас немає терміналів, банкоматів та магазинів приймаючих картки привата, тим паче що неіснуючих фізично внтернет карту вставити в неіснуючий фізично у нас юанкомат Я ніяк не можу. Вони наче з іншої планети, відповідь завжди одна і та ж. Що тепер робити не знаю. Приват просто лишив мене цих грошей, для мене це не мала сумма.
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2022, 14:00
Добрий день!
При проведенні платежу він може випасти на додаткову перевірку. Якщо при проведенні оплати знадобилось додаткове підтвердження, значить за одним чи декількома критеріями даний платіж був визначений, як ризиковий. Підтвердження такого платежу за допомогою дзвінка дає змогу ідентифікувати клієнта та впевнитись, що операцію проводить саме власник картки. Якщо ж ідентифікація не була вдалою, оператор не має змоги дозволити проведення платежу, так як не певний, що його робить власник рахунку.
— Це може бути, якщо у вас змінились дані, та ви не повідомили банку про це;
— Якщо оплата проводиться під диктовку третіх осіб;
— Якщо оплата проводиться третьою особою.
З міркувань безпеки підтвердження фінансового номеру здійснюється саме в банкоматі чи терміналі ПриватБанку з використанням картки клієнта.
markimarki1992 20 січня 2022, 2:42
Мені заблокували карту І ніхто неможе її розблокувати
навіть сам приват банк
я захожу в приват24
пише ваша карта заблокована якимось виконавцем
Так звертаюся до вас приват банк
Длячого ви видаєте людям карточки якщо їх може любий виконавець
заблокувати І ви неможете нічого зробити
А якщо В людей Стоят накарточці Крупні суми
Іщо їх заблокують якиїсь виконавець
А приват банк неможе нічого зробити
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2022, 10:15
Добрий день!
Інформація у відгуці свідчить про те, що до банку надійшов лист від виконавця з вимогою блокування карток.
Банк не може ігнорувати вимоги чинного законодавства України.
Щодо питання «Якщо сума на картці більше ніж сума в постанові»:
В такому разі буде недоступна саме та сума, що вказав виконавець, якщо на картках коштів більше, то клієнт зможе користуватися залишком.
Що стосується питання «Хто може розблокувати картку:
Розблокування проводить банк після того, як надходить відповідна вимога від виконавця, що наклав арешт.
Ви можете звернутися до виконавця для вирішення питання або ж до суду, якщо вважаєте, що вимога виконавця незаконна.
Перевірити контакти та деталі щодо впровадження можна на сайті https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors.
Також, зі сторони банка було надіслано інформування про накладення арешту.
Якщо за цей час ви вже вирішили питання щодо даного інциденту, то потрібно, щоб виконавець надіслав нам відповідну інформацію.
Проблема вирішена
Innesa1111 19 січня 2022, 23:17
Обслуговування жахливе працівники що сидять на касі не привітні таке відчуття що я прийшла до них додому і щось вимагаю. Замість того щоб допомогти або видати готівку тільки говорять що в це їхні обов’язки не входить або нема готівки. Щоб забрати свої же гроші треба по два дні ходити в банк і стояти у величезних чергах.
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2022, 9:48
Доброго ранку!
Перепрошуємо за дану ситуацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей, щоб передати інформацію колегам та провести перевірку відносно коректності та якості обслуговування співробітника.
Що ж до питання відсутності готівки, на жаль, касир не має змоги видати потрібну вам суму, якщо в касі немає достатньої кількості готівки. Для зручності клієнтів ми додали в Приват24 можливість заздалегідь замовляти готівку на обране відділення і дату. Ви можете скористатись даним сервісом та якщо в процесі виникнуть питання чи труднощі, будь ласка, звертайтесь, будемо раді допомогти.
Borysoff 19 січня 2022, 17:09
У меня был валютный кредит в этом банке на покупку авто под залог этого авто. Платил всё всегда своевременно и в полном объёме. Когда курс US доллара по отношению к гривне начал расти — банк в одностороннем порядке поднял проценты по кредиту. Выяснение этой ситуации с банком ничего не дали банк в данной ситуации, как говорят — «отморозился». Сумма ежемесячного платежа, естественно — выросла. Кредит я продолжал оплачивать, но не всегда вовремя. Пошли всевозможные штрафы, пени и т. д. Платить кредит стало совсем тяжко. Я перестал платить. И, купленный мною автомобиль, был отдан банку. Дошло дело до суда. Было несколько заседаний. Итог: мой кредитный автомобиль был продан банком. Банк снял все пени и штрафы, осталось только тело кредита. Суммы, полученной от продажи, оказалось недостаточно для покрытия тела кредита. Была оформлена рассрочка, которую я выплатил. Таким образом был закрыт кредит в этом банке. Недавно я зашёл на сайт УБКИ и посмотрел инфу о себе. Банк этот кредит выставил в УБКИ. То есть я, оказывается, неблагополучный кредитополучатель. А банк, который повысил проценты по кредиту в одностороннем порядке, тогда нормальный? Мне очень жаль, что у нас в стране до сих пор в этом банке продолжают так поступать. Я на никакие кредиты не претендую, и вообще — стараюсь обходиться без них. Но осадок на душе остался.
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2022, 17:48
Добрий день!
В УБКІ міститься інформація про кредитну історію, частиною якої є прострочення по кредиту, яке виникає у разі непогашення планового щомісячного платежу клієнтом. Погашення кредиту здійснюється згідно з умовами договору з якими погоджується клієнт укладаючи договір.
У разі виникнення питань ви можете звернутись в підтримку на нашому сайті pb.ua.
Никогда не покупайте валюту в Приватбанке!
Был печальный опыт покупки крупной суммы валюты в одном из отделений Приватбанка. Наряду с нормальной валютой, я получила 15 купюр имеющие дефекты (порванные, вымазанные в чернило, имеющие какие то надписи и печати).

В отделении сказали, что у них вся валюта проверяется и такого случая быть не могло (наглая ложь!) и что это я испортила.
В результате — у меня сорвалась сделка, + ни один банк такие купюры не принимает.

Данный банк никогда не идет навстречу своим клиентам. И это клиентам, с которыми сотрудничает на протяжении 10 лет и у которых хранится не малая сумма в данном банке.

У них есть множество способов связаться с менеджерами, написать скаргу и.т.д, но итог будет один — вы потеряете время, испортите себе настроение и в итоге ничего не добьётесь. Все делается для галочки, из разряда — «Ваш звонок очень важен для нас».

Остается только вывести все свои сбережения и перестать быть клиентом данного банка.
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2022, 13:28
Добрий день!
Перед тим, як купюри потраплять в касу вони проходять перевірку при якій сумнівні банкноти відбраковуються та не використовуються для інкасації. При видачі коштів в касі клієнт має змогу перевірити отриману готівку і за бажанням відмовитись від проведення операції та отримання запропонованих йому купюр.
Дійсно, в нас є достатньо каналів для комунікації, через які клієнт може звернутись для вирішення питання та це не означає, що банк задовольняє або відхиляє всі без розбору звернення. Кожне звернення в підтримку за тим чи іншим каналом опрацьовується профільним фахівцем, після чого надається відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Cnegka 18 січня 2022, 18:57
Я вже писала про горе банк Приват!!! Який забрав мої кошти, сама система за мене підтвердила операцію але доказати це неможливо!!! Попри це ДУЖЕ ПРИКРО що в наший час багато таких ошуканих людей але цей банк і далі спокійно собі працює і його дії ніхто не контролює не перевіряє…а ще й підтримують…дають доступи до даних…А таких ошуканих людей, пенсіонерів з кожним днем все більше і нажаль НАС ніхто не захищає, а навпаки звонять та вимагають погасити те чого не брав…Довести це неможливо…І хтось їхню діяльність таку ПОКРИВАЄ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 січня 2022, 19:43
Добрий вечір!
Раніше ми просили вас надати ваш номер телефону в приватних повідомленнях, щоб ми змогли вас ідентифікувати та детально розглянути ваш випадок, однак, на жаль, ви не вказали ваші контакти. Просимо вас надати зворотній зв’язок для перевірки інформації.
Проблема вирішена
Инна Головата-Фомина 18 січня 2022, 16:28
Доброго дня! Зіткнулась уже вдруге із такою проблемою: у невідомому напрямку, за невідомі послуги було списано двічі по 109 грн. Раз — за оплату по LIQPAY*digitalscreens
LIQPAY*DIGITALSCREENS, LIQPAY*DIGITALSCR, ТЕРМІНАЛ #I0220AT6 08/12/2021 11:12:56
КОД АВТОРИЗАЦІЇ: 69351Z ЧЕК N: MDUYDYLV81208. І вдруге: Л П Кабельн Сател Ю А Днiпро, Наб. Перемоги, 30, ТЕРМІНАЛ #I0DN0Z16 13/01/2022 06:40:30
КОД АВТОРИЗАЦІЇ: 77761Z ЧЕК N: MDUTC55BK0112.
Прошу пояснити, чому відбуваються такі списання і як їх уникнути у майбутньому. Як мінімум у м.Дніпро о 06:40 я не могла ні за що платити, оскільки постійно проживаю у м.Львів і стверджую, що у Дніпрі бувала хіба що проїздом, і то не 13.01.2022р.
Приватбанк
Відповідь банку
18 січня 2022, 18:32
Добрий вечір!
Залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши її авторизацію, ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу, або звернувшись в нашу цілодобову підтримку, однак для 100% гарантії припинення списань, вам необхідно додатково припинити підписку або видалити картку в особистому кабінеті сайту, так як сервіс може ігнорувати повідомлення про відмову, та відправляти запити на списання в банк повторно, оскільки платіжні системи (VISA і Mastercard) не вимагають, а рекомендують сайтам реагувати на запити банку про видалення підписок.
Радимо перевірити виписку по картці за інші періоди. Можливо, це вам допоможе згадати, куди саме здійснювалися оплати.
По зрозумілим причинам, ми не можемо вам надати публічно інформацію щодо руху коштів на вашій картці. Просимо вас звернутися на захищені канали підтримки банку ( в чат-онлайн, або за телефоном 3700 ), де наші фахівці з радістю підкажуть вам деталі в безпечній сесії.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
Якщо у вас є додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді вам підказати.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝