Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
94423399062 2 грудня 2021, 15:21
Столкнулся с проблемой, снимал в банкомате 8000 грн, банкомат очень долго думал и в итоге выдал ошибку, денег и квитанцию он не выдал, но успешно списал деньги со счета. Я сразу позвонил на 3700 но кроме общения с ботом ничего не получилось, я забежал в ближайшее отделение, там оформили заявку и сказали ждать инкасацию до 2 недель, кроме того предложили открыть кредитку на эту сумму, зачем мне эта кредитка? Я хочу, чтобы вернули мои деньги, у меня нет возможности ждать 2 недели, за что мне существовать эти 2 недели? Если бы банк пошел в убыток быстро бы все нашли! Верните мои деньги! 8000 тысяч не маленькая для меня сумма!
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 16:31
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Заявка може бути опрацьована раніше, ніж на 14-й день, адже даний строк вказується, як максимальний та зазвичай розгляд заявки займає менше часу(1- 3 дні). За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Проблема вирішена
yaya84tim 2 грудня 2021, 14:38
Відділення за адресою: Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, 22
Я обратилась в отделение Приват банка, для переоформления карты. Человек, который меня об этом попросил, находится за границей. На моё имя были высланы все необходимые документы из посольства, подписанные консулом. Здесь я с помощью нотариуса зарегистрировала эту доверенность в реестре, по номеру, указанному консулом. При первом обращении в Приват банк, доверенность была отправлена юристам на проверку, при этом «витяг з реєстру» отправлен не был, так как оператор решила, что он не потребуется, хотя я настаивала. На следующий день она сказала, что у меня на проверку не хватает документов, а именно того самого «витяга» который я просила отправить тоже. В третий мой приход в Приват банк, документы просто не проверили юристы. После чего я позвонила на горячую линию 3700. И именно там выяснилось, что моей заявки на проверку вообще НЕТ!!! Как этот банк можно вообще назвать «КЛИНТООРИЕНТИРОВАННЫМ»? Я потеряла рабочую неделю, потеряла деньги и до сих пор мой вопрос остаётся нерешённым.
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 15:28
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Ми вже передали інформацію нашим колегам, щоб провести перевірку за ситуацією. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
M191186v 2 грудня 2021, 10:37
Зверталася за уточненням платежу по кредитній карті.
Все коректно пояснюють, дуже обізнаний спеціаліст, пояснила все по кредитній карті, вказала дати, відповіла на всі мої запитання. А головне все це було без напруги і без стресів.Дуже дякую вам за спеціалістів.Я думаю так буде і в Новому році.
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 10:55
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу! Дякуємо, що ви з нами :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 грудня 2021, 18:06
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 04.12.2021).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Denain 2 грудня 2021, 3:23
Приват мабуть спеціально доводять до занепаду, щоб продати комусь за копійки. При спробі зняти зарплату готівкою 1.12.2021 стався збій банкомату і готівку він не видав, і ця інформація про збій була на екрані. Але гроші з картки були списані. Автоматично (!) була сформована заявка на повернення, весь час велося відеоспостереження. Здавалося б — все ясно, буває, техніка інколи ламається. Але далі вмикається довбаний «людський фактор». Дістатися до оператора на 3700 — лютий треш, потрібно вислухати всю цю хрінь про банк, навіщо мені пояснювати нюанси якихось кредитів, коли у мене невідкладна ситуація. Який ідіот складав цей алгоритм? Далі ще круче. Якась стомлена дівчина поясняє, що гроші можуть повертати аж 14 днів і тільки після інкасації банкомату. Ви офігелі? При чому тут інкасація??? Все ж зафіксовано автоматично! Спробуйте прострочити на два тижні затримати виплати банку, задовбають штрафами. Мої ж гроші вони можуть тримати досхочу просто так, під чесне слово інкасаторів нечесного банку. Я є клієнтом ПриватБанку багато років, регулярно проходжу всі ці банківські процедури веріфікації і актуалізації, банк знає про мене все і навіть може генерувати мій електронний підпис. Але вигадує дурні правила, за якими може красти і затримувати мої гроші в результаті інцидента, який стався з вини самого банку. Якщо о 19:30 вечора людина змушена знімати 20 тисяч, то зазвичай це має важливі причини! Я був змушений до пізньої ночі шукати ті кляті гроші по знайомим. І невідомо, чи побачу свої. Яка ж наволоч цей банк із своїми «доброзичливими» правилами і співробітниками.
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 9:31
Доброго ранку!
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані з роботою банкомату.
В деяких випадках для обробки заявки на повернення коштів необхідне проведення та звірка результатів інкасації, що дає нам змогу впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прагнемо вирішити питання якомога швидше та інформуємо клієнта за результатом обробки заявки.
Щодо звернення в підтримку, в голосовому меню можна натиснути нуль для з'єднання з фахівцем. Також завжди до ваших послуг онлайн підтримка на нашому сайті pb.ua або в Приват24.
AnnaPlotko 1 грудня 2021, 22:05
У понеділок шахраями з моєї картки було знято 13.000 грн. Був дзвінок від приватбанку на підтвердження транзакції. Переказ я не підтвердила, проте якимось чином гроші виявилися у руках шахраїв. У мене питання, чому приватбанк належним чином не охороняє кошти користувачів? Чи, можливо, ви у згоді з крадіями? Мало того, вони ще й надають недостовірну інформацію. На гарячій лінії сказали, що дзвінка від банку не було, бо це був дзвінок від шахраїв. Коли прийшла в банк, виявилося, що телефонував приват насправді. Проте проти моєї згоди, вони перевели кошти на рахунок крадіїв. Моя скарга, щодо транзакції без моєї згоди, була відхилена. На прохання надати докази того, що я її підтверджувала, була лише відповідь «Ви її підтверджували». Мої заяви були надані до правоохоронних органів у зв’язку з беззаконними діями Приватбанку. Наступного дня, коли я створила нову картку, ніде ще нею не користувалася, мені прийшло повідомлення на підтвердження ще однієї транзакції. Яким чином це вийшло? Адже ніхто не знав дані моєї нової карти? Приватбанк допомагає красти гроші в українців???
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 9:23
Доброго ранку!
Для проведення оплати в інтернеті крім введення одноразового паролю 3D Secure, котрий банком відправляється в мобільний додаток Приват24 або на фінансовий номер клієнта, також необхідно ввести дані картки, котрі відомі лише її власнику. Бачити код 3D Secure може лише той у кого знаходиться фінансовий номер телефону.
На жаль, в описаній вище ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Оскарження платежів проводиться за правилами міжнародної платіжної системи, котрі діють для всіх гравців на ринку. В деяких випадках, списання не можуть бути оскаржені, як шахрайські, наприклад, якщо було введено одноразовий пароль 3D Secure для підтвердження оплати, як і було у вашому випадку.
Дзвінки з банку були здійснені для отримання від вас підтвердження входу чи відновлення доступу до особистого кабінету Приват24. Тому з міркувань безпеки радимо змінити пароль від акаунту.
Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Galina1535 1 грудня 2021, 20:02
Повертала товар в магазин, магазин надіслав кошти і через PrivatMoney. В магазині повідомляли, що лише в відділенні можна отримати кошти, але працівники ПриватБанку за номером 3700 допомогли зарахувати кошти на картку без звернень у відділення. Професійно, швидко, зручно!
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 20:33
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
2Olga2 1 грудня 2021, 16:39
У мене на кредитній картці 29.11.2021 було девять тисяч 480 грн (ліміт по кредиту нуль). Так ось 30.11.2021 ця банда Привату ділить мої гроші наступним чином 5000 — кредитний ліміт+ 4 480 — власні кошти!!! Звідки там кредитні кошти? Як вони пояснили — ми коли хочемо, тоді і ставимо ((((Але далі — гірше. Заявлені мої власні кошти кредитними щезають без сліду транзакції!!! Уявляєте? Ніби гумкою витерто і не доведеш!!! Як вони цинічно либляться — а доведіть, що то ваші кошти…
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 17:43
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, весь рух коштів — доступні у виписці в особистому кабінеті Приват24 https://privat24.ua.
У разі, якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте про це до підтримки банку.
Дійсно, розмір кредитного ліміту переглядається банком регулярно для кожного клієнта індивідуально, згідно з умовами та правилами.
Проблема вирішена
22994771 1 грудня 2021, 9:47
Принять решение и ограничить пополнение ПК предпринимателя одной сотней транзакций в месяц, нужно быть идио*ом на максималках. Как вообще можно было дойти до этого? Как можно соблюдать закон и не пользоваться счетами ФЛ если «главный банк» страны тебя тупо открыто на это толкает. Ладно счета физического лица, но счет ФЛП и всего 100 входящих транзакций в месяц, это МАЛО, очень МАЛО, очнитесь там у себя в Днепре, ау! Как только моно банк расширит функционал П К Физического лица предпринимателя, счет в ПриватБанке закрою в этот же день. Позорище. И не нужно мне писать ответ о пополнении через IBAN, мне и моим клиентам не подходит такой вариант. ДумайТЕ перед тем как вводить *** и нелогические ограничения.
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 11:44
Добрий день.
1. При створенні платежів на поповнення бізнес-карт ПриватБанку на будь-яку суму через «Приват24 для фізичних осіб», ТСО або касу ПриватБанку, платник автоматично «переадресовується» на поповнення поточного рахунку одержувача з автоматичною підстановкою всіх обов'язкових реквізитів (IBAN та ін.).
2. При створенні платежів з інших банків на поповнення бізнес-карт клієнтів ПриватБанку на суму понад 30 тисяч гривень за місяць, ПриватБанком не буде прийнятий такий платіж. Платник отримає рекомендацію використовувати для поповнення IBAN-номери поточних рахунків клієнтів ПриватБанку, оскільки при їх поповненні обов'язково вказуються реквізитів платника, що передбачено законодавством про фінансовий моніторинг.
Таким чином, всі бізнес-клієнти ПриватБанку можуть приймати оплату від покупців і партнерів (клієнтів ПриватБанку або будь-яких інших банків) безпосередньо на поточні рахунки без будь-яких обмежень.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gelen 30 листопада 2021, 23:16
Сегодня, 30.11.21, у меня с кредитки сняли 1530гр, с непонятного сайта, какие-то игры, без запроса пин-кода, без звонка, подтверждения операции, в десять!!! платежей, как??? В течении часа снимали от 60грн до 300 грн. Банк покрывает мошенников!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 9:15
Оплата доступна при коректному введенні данних картки на сайті.
Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За зверненням до підтримки банку може бути сформовано запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
mazicom 30 листопада 2021, 19:47
Приватбанк…
терпіння виходить через край… одні емоції…
Люди… пора вже з цим щось робити… приєднуйтесь… розказуйте свої реальні історії стосовно цього банку.
У всьому світі банки з якими працюють поза 16 років (а може й менше або більше…) завжди стараються підтримувати своїх клієнтів. це я правільна поведінка…
Вже було багато неприємних ситуацій. але по людській натурі Українці (більша частина) стараються бути неконфліктними…, думають, а може нам після цього ще гірше зроблять., в нас все корумповано. банки між собою всі звязані. ще й наші дані мають. можуть щось на нас повісити і тд. (хоть таке часто і є…)
Сьогодні сталась чергова неприємна ситуація з Приватбанком. 30.11.2021 року близько 15 години в одному з терміналів самообслуговування я спробував переказати кошти. через деякий час людина повідомляє що кошти їй ненадійшли. звоню на гарячу лінію 3700 там повідомляють що операція неуспішна. гроші будуть повернені за деякий час. дозвонитись до оператора (живої людини неможливо…), повернувшись додому відкриваю чат Приват24.
Спеціаліст Анастасія в чаті
Анастасія
Добрий день, Аркадію!
хвилину, будь ласка
поверення коштів при збійні операції пройшло на картку, я кою Ви провели авторизація в терміналі, по заявці вказана дана картка
в мене основна картка 2285
вона стоїть основною
в приложениї приват24. вона головна і на оплату онлайн і підвязана під мій номер телефону
і щераз збій пройшов непомоїй вені… прошу повторити дану операцію на тогож отримувача
Анастасія
На жаль, дане повернення не може бути скасоване. Все було првоедено згідно вказаній інформації
це є збій в вашій програмі та роботі термінала. мені потрібно здійснити даний переказ
Анастасія
Приносимо вибачення за подібні незручності та, на жаль, дане повернення на картку не може бути скасовано
Розяснуюю. гроші повернули за невдачну операцію на КРЕДИТНУ карточку. а не на основну (доречі яка є основною в додатку приват24)
Аркадію, на жаль, оскільки повернення вже проведено і воно вдало зараховане немає можливості провести його скасування чи змінити картку для отримання
добре. я йду на компроміс. відкрийте мені кредитний ліміт на 8000 грн щоб я зміг здійснити даний переказ. (Вже навіть йду на компроміс щоб якось улагодити дану ситуацію.)
підключили другого фахівця.
збій в переказі даних грошей сьогодні прийшов непомоїй вені. тому я просто прошу піти накомпроміс і вирішити це питання
Мар’ян
Приносимо свої вибачення за незручності. На жаль, оскільки повернення вже проведено і воно вдало зараховане немає можливості провести його скасування чи змінити картку для отримання
Тобто. немає жодного значення по чиїй вені пройшла помилка транзакції. Приватбанк завжди ПРАВИЙ…
Прошу допомоги Юристів. чи дійсно при помилці (збої) додатку чи терміналу самообслуговування немає можливості повторити переказ попередньому адресату (або інші спірні питання) Уточнюю для Юристів і технічного відділу Приватбанку. — коли провине не Клієнта!!! (до речі навіть і клієнта. всі ми живі люди…). де можна знайти або перечитати Угоду з ПриватБанком і знайти відповідь на спірні питання.
Я навіть недумаю., а знаю. у всьому Цивілізованому світі — госструктури, приватні особи. Банки та інші навіть прості люди стараються уникати неприємних (деколи спірних) ситуацій, знаходити якесь компромісне рішення (в Україні видно давно забули що це таке).
Реально це вже просто накіпіло…, така ж ситуація вже неперша в саме мому досвіді. подібне було десь півроку тому. такаж переписка. і такіж відмазки працівників. ми нічого неможем зробити. я то (прохавав.), зараз просто реально я немав щераз такої суми щоб повторити дану транзакцію. (ми всією сімєю перехворіли ковідом. я двічі. минулого року і цього року разом з жінкою і детиною. дочка (9 рочків) лежала в лікарні з ускладненям (пневмонією.).), я багато що розумію. розумію складну ситуацію в Україні і інше… просто нормальні люди можуть увійти у ситуацію. а працівники приватбанку НІ. (доречі помилка сталась по вені обладнання Приватбанку, а немоєї. (на шо я неодноразово наголошував) провині).
Попри дані факти я надаю ще один. до речі прошу зацікавитись Поліцію, Прокуратуру і інші госструктури. 2021 році прийшло судове рішення про стягнення з дітей покійної заборгованості по карті в розмірі 7200грн. заблокували всі карти (навіть де нараховувались Допомога (дитячі гроші !!!)), при поході до юристів приватбанку ми взагалі були шоковані. по перше суд пройшов без нас, по друге, після смерті ми принесли довідку про смерть. ще 7 років тому карточка була закрита і при нас порізана…, по третє. юрист дивиться в базу і каже що вона в них жива і до неї навіть звонили…(в нас є цей момент зазнятий)…
Постраждалі від неправомірних дій Приватбанку. в кого ще є достовірна інформація. приєднуйтесь., нехай правління банку перегляне свою політику по відношенню до клієнтів. і нарешті почне прислухатись до наших проблем і йти назустріч населенню.
PS: всі дані переписок, а також відеодокази (по необхідності) по своїй ситуації можу надати в будьякий момент. мій електронний адрес: mazicom@i.ua (всі копії вже зберігаються в довіреної особи)
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 10:38
Якщо авторизація в терміналі була фінансовим телефоном, у разі неуспішної операції повернення на карту відправника за пріоритетом: карта для виплат, кредитна картка «Універсальна».
Відповідно, за відсутності картки для виплат, кошти зараховуються на кредитну картку.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності.
Що стосується обмеження рахунків, в ситуації, коли надходить лист від виконавчої служби про накладення арешту, банк не може його ігнорувати. В такому випадку, згідно з постановою, банк має обмежити рахунки клієнта. Так як картка для виплат може використовуватися для будь-яких операцій, вона не є карткою зі спеціальним статусом. Саме тому банк не може відмовити виконавцю в накладенні арешту на неї.
Щоб ми могли допомогти зняти арешт з конкретної картки, нам потрібно отримати відповідного листа від виконавця. Власник рахунку може надати виконавцю виписку за рахунком з нарахуваннями цільових виплат (якщо даний формат підійде виконавцю). При отриманні такого листа ми зробимо все необхідне в найкоротші терміни.
PrivatZlo 30 листопада 2021, 19:26
Являюсь клиентом банка более 13 лет, но все больше стал замечал ухудшение качества их услуг. Со временем депозиты/зарплатная карта просто ушли в другие учреждения, карты постепенно закрывались, проводились не большие транзакции: оплата страховок, оплата покупок и ТД. Единственное что держало это удобная функция «оплата частями», ей и пользовался (без просрочки платежей), НО в один прекрасный день банк без уведомления решил отключить эту функцию, оставив кредитный лимит в 40 тыс. (Который особо не нужен). Просто возможность оплаты частями — ноль. Решили узнать в колл центре, что же случилось? Мало ли) Служба поддержки оказалась полностью безрезультативной, они не знают и не видят, что происходит. Совет поддержки: «обратиться в банк» (оказывается банк и банковский колл-центр разные учреждения с их слов). В конце концов мне прислали причину уменьшения оплаты частями до 0 гривен, оказывается:
«На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послугу „Оплата частинами“. Це пов’язано з тим, що за адресою прописки є більше 50% прострочених кредитів. Для перегляду рішення і доступності, необхідно всім хто прописаний або проживає на Вашу адресу погасити прострочену заборгованість перед банком»

Вопрос к банку: «У нас в стране советский союз? Коллективная ответственность? Я даже приблизительно не знаю у кого из родственников/соседей какие кредиты, какое к этому имею отношение, или я обязан оплатить за кого-то кредит? Давайте сразу спишем с меня чужие задолженности с моего счета, пойдем дальше и наложим арест на имущество за чьи-то долги (если они вообще есть).

Каких то пол года назад, колл центр навящиво предлагал расширение кредитного лимита, который «не к чему не обязывает», в чем естественно отказался.

К сожалению, на этом история с «приват банком» окончена, приложение удалено и карты будут заблокированы, крупнейшее фин. учреждения стало разочарованием.
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 20:13
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kia284 30 листопада 2021, 17:57
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Березинська, 18
Огромное спасибо за внимани и вежлевое обслуживание оператора Евгении (отд. г. Днепр, ул. Березинская), очень внтмательно и толково разьяснила и делала много предложений по возможностям для физ.клиентов. Мне очень понравилось. Человек реально на своем раб. месте. Счастья, здоровья и прибыли. Спастбо.
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 18:22
Дякуємо вам за відгук!
Євгенія — справжній профі і ваші слова її ще більше мотивують продовжувати в тому ж дусі.
Проблема вирішена
olegselezen 30 листопада 2021, 14:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Михайла Гришка, 4-А
История началась 22.11, решил взять машину в лизинг
Приехал в Киев, нашли машину, договорились с владельцем, Приват Банк вынес положительное решение по лизингу. Оформлением лизинга занималась очень не компетентная сотрудница, казалось что она делает это в первый раз, по несколько раз ходил сканировал документы и отправлял ей, каждый вечер с 22.11 по 25.11 возникали новые проблемы, то нужны документы ФОП, то документы по налогам, прав нет в базе и так далее. все эти нюансы можно было обговорить в первый день ну да ладно, это мелочи.

И вот я собрал весь пакет документов, в кассе Приват Банка внёс сумму которую мне чётко назвала специалист по лизингу, 78 000 грн., к вечеру 26.11 она говорит что ошибка в сумме и нужно доплатить еще 343 грн., хорошо, сделали доплату и тут она сообщает нам что ВАМ ОТКАЗАНО В ЛИЗИНГЕ, И ТЕПЕРЬ БАНК НЕ ВОЗВРАЩАЕТ НАМ НАШИ 78 343 грн. Заявку на возврат подали 27.11, а в Пн. 29.11 нам сообщили что в заявке ошибка и она отклонена (в заявке не может быть ошибки или её допустил сотрудник который её принимал), подали заявку повторно, уже 30.11, в отделении ничем помочь не могут, говорят звоните 3700, там вежливо отвечают мол ждите.

Прошу срочно связаться со мной для решения этого вопроса по ел. почте selezen. egor@gmail.com

Никому не советую пользоваться услугами приват Банка, мы потеряли 1.5 недели нашего времени, кучу нервов, неизвестно вернут ли нам эти 78 343 грн. или нет, это чистой воды мошенничевство, схема проста «мы даём вам лизинг, вносите 78к=>мы не даём вам лизинг=>ваши 78к останутся у нас». Какое право Банк имеет удерживать деньги клиента? Далее я буду писать жалобу в НБУ на вашу Гос. Фин. Установу, будет ролик на Ютуб который я распираю и распространю где только можно!
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 15:53
Добрий день!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
Проблема вирішена
17768592 30 листопада 2021, 14:21
Приватбанк себя длительное время называл банком, у которого можно все операции проводить онлайн. Депозит открыть онлайн, сделать нужные платежи и т. п.
Дано: открыт депозит, к нему привязана карта для выплат.
Карта заканчивается в этом месяце, старый депозит «стандарт безналоговый» тоже заканчивается и автоматическое продление было отменено из-за того, что не ясно на какой из имеющихся ныне депозитов будут переведены средства. Депозит открывался через приват24, все операции по нему осуществлялись через Приват24.
Сегодня последний день действия карты для выплат и в приват24 она была перевыпущена на новую Digital.
C этого момента банк внезапно превратился в сберкассу, в которой в онлайне нельзя сделать НИЧЕГО. Деньги теперь можно только получить в кассе, перевести деньги на другой депозит после завершения текущего — только в кассе.
Автоматически зачислить депозит на новую перевыпущенную карту — тоже нельзя. По словам представителя банка — можно получить в банке наличные и зачислить их на карту уже с комиссией 0,5%.
Откатить действия чтоб деньги оказались на счету вкладчика карточном или расчётном чтоб не идти в банковское отделение и стоять в кассе с маленьким ребёнком — банк не может.
Подвязать новую карту вместо той, у которой закончился срок действия — тоже не может.
Уважаемый приватбанк: что можно сделать в 21 веке в век цифровых технологий чтоб депозит мог остаться на счету клиента без посещения отделения, снятия наличных и обратного пополнения счёта? Нужно чтоб депозит зачислился на карту для выплат которая перевыпущена вместо старой. Что за сложности?
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 15:45
Добрий день!
Наші колеги вже розглядають вашу ситуацію. За результатами перевірки вам зателефонують.
З повагою, ПриватБанк.
ksynya225 30 листопада 2021, 13:49
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Новокузнецька, 27
Хочу отблагодарить Вашего сотрудника хорошим отзывом. Всегда на связи, всегда проконсультирует Горбань Татьяна, которая работает в г. Запорожье на Южном микрорайоне, отделение по ул. Новокузнецкая, 27. Благодаря такому отзывчивому и внимательному сотруднику как Татьяна Горбань хочется пользоваться услугами Вашего банка.
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 14:30
Добрий день!
Вдячні вам за такі теплі слова. Тетяна, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Проблема вирішена
IvannaMar 30 листопада 2021, 12:22
Неодноразово звертаюсь у відділення ПриватБанку з приводу отримання карти для виплат. Отримую відмову без вказання причини. НІКОЛИ не мала ні кредитів, ні карток в даному банку, офіційно працевлаштована, без судимостей. При зверненнні на номер підтримки 3700, отримала відповідь, що відмова не відома і відповідно до п. 1.1.3 банк має право в односторонньму порядку відмовити в обслуговуванні Клієнта та обмежити доступ до програмних
комплексів Банку. Як вийти з цієї ситуації?
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 14:37
Добрий день!
На жаль, за наданими вами даними у заявці — немає можливості вас ідентифікувати. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
gancsta 30 листопада 2021, 11:07
ПриватБанк не чесно ставиться до своїх клієнтів.
На жаль був клієном даного банку, як клієнт мав відритий рахунок для ФОП. Після ліквідації ФОП, дуже довго не користався рахунком, в такому разі банк не стягує щомісячну плату 125 грн за обслуговування.
На момент закриття рахунку на балансі було 0.96 грн.
Для закриття рахунку скористався онлайн послугою через особистий кабінет, заповнив всі поля. На момент подачі заявки були такі дані
Залишок: 0.96 UAH
Заборгованість за обслуговування: 0 UAH
Заборгованість за кредитним лімітом: 0 UAH

Але в такому разі мені не вдалося закрити рахунок, причина позитивний баланс.
У формі було запропоновано наступні кроки, без яких закрити рахунок не можливо.
1. Перевести залишок на карту універсальна.
2. Зняти готівкою.
3. На благодійність.
Обравши будь-який з варіантів (я обрав 1 варіант), як зясувалось згодом данна операція тягне за собою нарахування коштів за обслуговування в розмірі 125 грн.
Закрити безкоштовно рахунок в данному банку просто не можливо.
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 12:08
Добрий день!
Бачимо, що ваше питання стосовно повернення комісії за розрахунково-касове обслуговування було розглянуто позитивно.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Проблема вирішена
marinadovbnya 30 листопада 2021, 8:48
16 листопада 2021 року з моєї картки було знято кошти у розмірі 187 гривень. Адреса П Б Л П Электрическое оборудованием Дніпро, вул Набережна Перемоги, 30. вимагаю відреагувати керівництво Приват! з поверненням коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 10:32
Добрий день!
По зрозумілим причинам, ми не можемо вам надати публічно інформацію щодо руху коштів на вашій картці. Просимо вас звернутися на захищені канали підтримки банку ( в чат-онлайн, або за телефоном 3700 ), де наші фахівці з радістю підкажуть вам отримувача платежу в безпечній сесії.
Полезный комментарий
marinadovbnya 30 листопада 2021, 10:30
Дякую. проблему вирішено.
0680583897 29 листопада 2021, 21:57
29.11.2021р. пересилали гроші батьків на потреби дитячого садочка, а саме, на миючі засоби за реквізитами UA… 3360грн через приват24 з картки універсальна з кредитних грошей з дому через інтернет тому, що так нам було зручніше (через приват24 робили перший раз і треба вказати призначення платежу). Ввели реквізити, суму і нам показало — комісія 3 грн. Нас це влаштовує, тому, що в касі приватбанку беруть комісію 50 грн. Надрукували квитанцію — комісія 3грн — теж добре. Перевірив рахунок------КОМІСІЯ 3грн, а з рахунку знято 3463грн, ТОБТО, КОМІСІЯ 3 грн, А100грн ПРОСТО ВКРАЛИ. (Рахуно на який перераховували гроші теж приватбанк). Передзвонив в банк спитати де 100 грн і чому про це не повідомляють то відповіли, що знято комісію щось біля 3% від суми платежу (100грн) за пересилання коштів юридичній особі, а про те, що знято без попередження ні чим не пояснили (СКАЖІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, ЯК МЕНІ ЗНАТИ СКІЛЬКИ ВИ (БАНК) МОЖЕТЕ В МЕНЕ ВКРАСТИ ГРОШЕЙ ПРИ ЯКОМУСЬ ПЛАТЕЖУ100?, 200?, ЧИ МОЖЕ 1000?, ЯКЩО ВИ ПРО ЦЕ НЕ ПОПЕРЕДЖУЄТЕ?). Найбільша незадоволення в мене до того, що не попереджують про додаткову комісію.
Приватбанк
Відповідь банку
30 листопада 2021, 10:22
Добрий день!
Платіж на рахунок організації з картки “Універсальна“ за кредитні кошти становить — 3%. Інформація про тарифи банку знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
З повагою, ПриватБанк.
Kaplin 29 листопада 2021, 18:20
Надо доказывать что ты не ишак. Купил овгз. и получил заблокированные карты от чиновников держиморд в. подтвердил все доходы -иначе не открывают… через время требуют. справку о доходах. блокирут все карты. предоставляю в отделении за 2019 и 2020 декларации из налоговой как физлицо и ЧП… говорят вы ж не ЧП, а физлицо- не катит-аргумент про то что человек заплативший налоги и получивший доход как ЧП. может их использовать по своему усмотрению-и что это прямая норма закона-налогового кодекса. на сидящую там на финмониторинге-не действует… госбанк-сидит типа чиновник и мурыжит тебя. объясняю аргументирую. еду в банк. начальник городского отделения говорит я согласен. но от меня ничего не зависит. прошу чтоб со мной кто-то связался. из финмониторинга ни кого не интересует. короче банк превратился в пристанище бюрократов держслужбовц Ів…не связуйтесь-себе дороже. не совершайте моих ошибок-надо годами и в суде. не ведитесь на это ***
Приватбанк
Відповідь банку
29 листопада 2021, 19:36
Добрий вечір!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Ваше питання розглядають профільні фахівці. За результатом з вами зв'яжуться.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝