×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Финансовый номер телефона
Вопрос следующий: я нахожусь за границей, у меня украден телефон с украинским номером. В течение недели по несколько часов в день пыталась пройти идентификацию для изменения финансового номера телефона, с различных гаджетов и браузеров. Все мои действия правильны, что подтверждали операторы во время этой процедуры. Но системе распознавания что-то не нравится, доходим до последнего пункта и все, подтверждения нет ((Операторам отдельное спасибо за помощь и терпение! Картой я пользуюсь регулярно за границей, только не могу войти в свой аккаунт (Я обратилась в банк с вопросом, может ли моя дочь по доверенности от моего имени и с моей картой ИЗМЕНИТЬ ФИНАНСОВЫЙ НОМЕР ТЕЛЕФОНА в отделении банка в городе Киеве? На что банк ответил мне отказом!!! ПОЧЕМУ?!?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (1)
ПриватБанк як завжди на висоті…
Шкода, що наші піклування про фінансову безпеку вашої мами залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку — це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснює саме клієнт, а не третя особа і цим самим захистити клієнта від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження коштів клієнта.
Для розблокування картки, вашій мамі достатньо написати в нашу підтримку чата, де наші фахівці з радістю допоможуть вирішити дане питання. Підтвердити номер телефону є можливість в найближчому банкоматі.
Просимо проявити терпіння і розуміння в необхідності даної процедури.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (10)
Приват банк почав перевіряти кваліфікацію ІТ-працівників?
https://dou.ua/forums/topic/36203/
P. S.: 1 зірка за досвід обслуговування в відділені на зодчих, м вінниця, жахливий досвід користування мобільним додатком та не компетенту технічну підтримку
В зазначеній вами ситуації необхідна перевірка інформації по клієнту. Для цього, він може звернутися в підтримку на захищені канали, де наші фахівці з радістю проаналізують даний випадок та нададуть відповідь після ідентифікації.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі стосовно ваших зауважень по додатку, підтримці та обслуговування у відділенні.
Коментарі (8)
Обслуговування клієнтів
Вибачте, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ймовірно, ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на операторів. До речі, ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua
Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб вирішити усі питання.
Коментарі (2)
Звоните в рельсу
Приносимо вибачення за таку ситуацію. Ймовірно, ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на операторів телефонної лінії. Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (2)
Получение социальной карты для программы «Пакунок Малюка»
Есть такая замечательная программа помощи от гос-ва, но, к сожалению, социальную карту выдает единственный банк — ПБ.
На официальном сайте написано всё лего и просто, 10 минут и карта у Вас и Вы уже можете подавать заявление. Но… приват банк не был бы приват банком, если бы не кучу НО.
И так. пришел я в отделение приват-банка с единственным желанием — получить соц карту, но мне тут же заявили, что карту мне не выдадут, если я не открою у них счет, на мой вопрос, почему так, мне что-то там объяснили, что это является ОБЯЗАТЕЛЬНЫМ условием получения социальной карты «Пакунок Малюка»… Мне это не очень понравилось, потому что я не хотел открывать никакие дополнительные счета. Ну в общем… решил я позвонить на горячую линию, что бы уточнить, насколько сея информация является правдивой и на какой основании мне отказывают в открытии социальной карты без открытия счета в Приват-Банке… По итогу переговоров, на горячей линии мне сообщили — что они монополисты и будут делать так, как считают нужным…
Ну да ладно… открыть счет, так открыть счет, выбора все равно нет. Пошел, открыл счет, получил 2 карты (универсальная + социальая). Во время открытия счета, мне, почему-то, сообщили, что, я ОБЯЗАН воспользоваться картой «универсальная» иначе, мне МОГУТ ограничить пользования социальной картой…
В общем.приват как хочет, так и вертит этой государственной программой…
Картка «Пакунок малюка» оформлюється як Картка для виплат, тому для її отримання ви маєте бути ідентифікованим.
Наявність картки «Універсальної» та здійснення по ній платіжних операцій — не являється обов’язковою умовою для користування Карткою для виплат.
Йдемо приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку стосовно ситуації, що склалася.
Коментарі (2)
Это не люди
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонує наш співробітник.
Коментарі (16)
Отвратительное обслуживание!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад.
По вашому питанню вже проводиться перевірка. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
Додатково, ми проаналізуємо ваше звернення в підтримку та по результату вам зателефонуємо.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію щодо інших подібних випадків, які ви зазначили у відгуці та розібратися в ситуації детальніше.
Коментарі (3)
Не октрывайте фоп в этом банке!!!
Нам шкода, що у вас накопичилося скільки негативу до нас. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (2)
Неякісна робота онлайн
Замовляла готівку. Повідомлення про те, що кошти надійшли у відділення НЕ прийшло.
Прикро, що при сучасних технологіях ти на них не можеш розраховувати…
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (1)
Акція «витрачайте більше грошей, а ми вас навіть не додамо до списку учасників»
Зареєструвався у акції. Для надійності ще раз спробував це зробити, отримав повідомлення «ви вже зареєстровані». чи шось таке. Провів після цього 4 транзакції по 200 грн (в детальних умовах акції написано що кожна транзакція підвищує шанси, тому так і зробив). Четверту транзакцію біло зробити дуже важко, довелось декілька годин провести в чатах привата, щоб довести що я це я (і четверта транзакція поки досі «в обробці»). Пізніше в чатботі знайшов кнопку «перевірити участь в акціях»… і він показує що я в жодній не приймаю участь. Почав розбиратись, підтримка сказала що я теж «ще не приймаю участь і треба зареєструватись». Я спробував ще раз, отримав «Ви вже берете участь в цій акції». Ну і чотири транзакції що я зробив заради участі в акції, схоже в ній участь приймати не будуть, і відмінити їх не можна, і зареєструватись так щоб приймати участь і зробити хоча б одну транзакцію поки теж скоже не можна. Коротше витратив 600−800 грн для участі в акції до якої мене навіть не додали
Уточнюємо інформацію по вашому питанню. Додатково відпишемо в приватні повідомлення.
Коментарі (2)
Оплата коммунальных
Якщо в шаблоні платежу відображається заборгованість за послугою по якій ви провели оплату, це означає, що постачальник послуги не надав до банку оновлені дані після вашої оплати.
Платіж про який йде мова успішно відправлено на рахунки отримувача в той же день. Ви можете отримати квитанцію за платежем через Приват24 в архіві платежів та надати її отримувачу за необхідності.
Уточнити актуальну суму заборгованості чи переплати ви можете в особистому кабінеті постачальника послуг або звернувшись в їх підтримку.
Ми завжди поруч і будемо раді допомогти!
Коментарі (3)
Касир відмовилась обслуговувати
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Коментарі (4)
Заблокували картку
При проведенні платежу він може випасти на додаткову перевірку. Якщо при проведенні оплати знадобилось додаткове підтвердження, значить за одним чи декількома критеріями даний платіж був визначений, як ризиковий. Підтвердження такого платежу за допомогою дзвінка дає змогу ідентифікувати клієнта та впевнитись, що операцію проводить саме власник картки. Якщо ж ідентифікація не була вдалою, оператор не має змоги дозволити проведення платежу, так як не певний, що його робить власник рахунку.
— Це може бути, якщо у вас змінились дані, та ви не повідомили банку про це;
— Якщо оплата проводиться під диктовку третіх осіб;
— Якщо оплата проводиться третьою особою.
З міркувань безпеки підтвердження фінансового номеру здійснюється саме в банкоматі чи терміналі ПриватБанку з використанням картки клієнта.
Коментарі (7)
Заблокували карту
навіть сам приват банк
я захожу в приват24
пише ваша карта заблокована якимось виконавцем
Так звертаюся до вас приват банк
Длячого ви видаєте людям карточки якщо їх може любий виконавець
заблокувати І ви неможете нічого зробити
А якщо В людей Стоят накарточці Крупні суми
Іщо їх заблокують якиїсь виконавець
А приват банк неможе нічого зробити
Інформація у відгуці свідчить про те, що до банку надійшов лист від виконавця з вимогою блокування карток.
Банк не може ігнорувати вимоги чинного законодавства України.
Щодо питання «Якщо сума на картці більше ніж сума в постанові»:
В такому разі буде недоступна саме та сума, що вказав виконавець, якщо на картках коштів більше, то клієнт зможе користуватися залишком.
Що стосується питання «Хто може розблокувати картку:
Розблокування проводить банк після того, як надходить відповідна вимога від виконавця, що наклав арешт.
Ви можете звернутися до виконавця для вирішення питання або ж до суду, якщо вважаєте, що вимога виконавця незаконна.
Перевірити контакти та деталі щодо впровадження можна на сайті https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors.
Також, зі сторони банка було надіслано інформування про накладення арешту.
Якщо за цей час ви вже вирішили питання щодо даного інциденту, то потрібно, щоб виконавець надіслав нам відповідну інформацію.
Коментарі (7)
Обслуговування жахливе
Перепрошуємо за дану ситуацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей, щоб передати інформацію колегам та провести перевірку відносно коректності та якості обслуговування співробітника.
Що ж до питання відсутності готівки, на жаль, касир не має змоги видати потрібну вам суму, якщо в касі немає достатньої кількості готівки. Для зручності клієнтів ми додали в Приват24 можливість заздалегідь замовляти готівку на обране відділення і дату. Ви можете скористатись даним сервісом та якщо в процесі виникнуть питання чи труднощі, будь ласка, звертайтесь, будемо раді допомогти.
Коментарі (3)
Моя история с кредитом в этом банке.
В УБКІ міститься інформація про кредитну історію, частиною якої є прострочення по кредиту, яке виникає у разі непогашення планового щомісячного платежу клієнтом. Погашення кредиту здійснюється згідно з умовами договору з якими погоджується клієнт укладаючи договір.
У разі виникнення питань ви можете звернутись в підтримку на нашому сайті pb.ua.
Коментарі (5)
Приватбанк продает валюту с дефектами
Был печальный опыт покупки крупной суммы валюты в одном из отделений Приватбанка. Наряду с нормальной валютой, я получила 15 купюр имеющие дефекты (порванные, вымазанные в чернило, имеющие какие то надписи и печати).
В отделении сказали, что у них вся валюта проверяется и такого случая быть не могло (наглая ложь!) и что это я испортила.
В результате — у меня сорвалась сделка, + ни один банк такие купюры не принимает.
Данный банк никогда не идет навстречу своим клиентам. И это клиентам, с которыми сотрудничает на протяжении 10 лет и у которых хранится не малая сумма в данном банке.
У них есть множество способов связаться с менеджерами, написать скаргу и.т.д, но итог будет один — вы потеряете время, испортите себе настроение и в итоге ничего не добьётесь. Все делается для галочки, из разряда — «Ваш звонок очень важен для нас».
Остается только вывести все свои сбережения и перестать быть клиентом данного банка.
Перед тим, як купюри потраплять в касу вони проходять перевірку при якій сумнівні банкноти відбраковуються та не використовуються для інкасації. При видачі коштів в касі клієнт має змогу перевірити отриману готівку і за бажанням відмовитись від проведення операції та отримання запропонованих йому купюр.
Дійсно, в нас є достатньо каналів для комунікації, через які клієнт може звернутись для вирішення питання та це не означає, що банк задовольняє або відхиляє всі без розбору звернення. Кожне звернення в підтримку за тим чи іншим каналом опрацьовується профільним фахівцем, після чого надається відповідь.
Коментарі (22)
Коллектори Привата займаються вимаганням та залякуванням!!!
Раніше ми просили вас надати ваш номер телефону в приватних повідомленнях, щоб ми змогли вас ідентифікувати та детально розглянути ваш випадок, однак, на жаль, ви не вказали ваші контакти. Просимо вас надати зворотній зв’язок для перевірки інформації.
Коментарі (7)
невідомо на що були списані кошти з картки
LIQPAY*DIGITALSCREENS, LIQPAY*DIGITALSCR, ТЕРМІНАЛ #I0220AT6 08/12/2021 11:12:56
КОД АВТОРИЗАЦІЇ: 69351Z ЧЕК N: MDUYDYLV81208. І вдруге: Л П Кабельн Сател Ю А Днiпро, Наб. Перемоги, 30, ТЕРМІНАЛ #I0DN0Z16 13/01/2022 06:40:30
КОД АВТОРИЗАЦІЇ: 77761Z ЧЕК N: MDUTC55BK0112.
Прошу пояснити, чому відбуваються такі списання і як їх уникнути у майбутньому. Як мінімум у м.Дніпро о 06:40 я не могла ні за що платити, оскільки постійно проживаю у м.Львів і стверджую, що у Дніпрі бувала хіба що проїздом, і то не 13.01.2022р.
Залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши її авторизацію, ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу, або звернувшись в нашу цілодобову підтримку, однак для 100% гарантії припинення списань, вам необхідно додатково припинити підписку або видалити картку в особистому кабінеті сайту, так як сервіс може ігнорувати повідомлення про відмову, та відправляти запити на списання в банк повторно, оскільки платіжні системи (VISA і Mastercard) не вимагають, а рекомендують сайтам реагувати на запити банку про видалення підписок.
Радимо перевірити виписку по картці за інші періоди. Можливо, це вам допоможе згадати, куди саме здійснювалися оплати.
По зрозумілим причинам, ми не можемо вам надати публічно інформацію щодо руху коштів на вашій картці. Просимо вас звернутися на захищені канали підтримки банку ( в чат-онлайн, або за телефоном 3700 ), де наші фахівці з радістю підкажуть вам деталі в безпечній сесії.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
Якщо у вас є додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді вам підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)