×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Не видача коштів
В мене сталась наступна ситуація
При знятті готівки банкомат не видав кошти, а з карти вони списались
Питання: чому я повинна очікувати на повернення коштів 60 днів?
Сума не маленькаі потрібна мені зараз всі скріни в мене збережені що кошти мені не видались
Прошу вирішити мою ситуацію
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Коментарі (2)
Онлайн обслуговування
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами. Ми поруч 24/7.
Написати коментар
Розірвали договір без ніяких на те причин
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (5)
Заблокована картка старенької
.Старенька маломобільна, має важке захворювання.Приїхати, з'єднатися з банком не має можливості.Додатку не має, телефон зломався, для отримання смс не має з’вязку.
Але мабуть банк вирішив самостійно розібратися таким чином, щоб старенька не отримувала свою відпрацьовану 40 річну на доярні пенсію.
Або вони вирішили списати її з списків живих-це ж війна…Кому війна, а кому і …
Я (помічниця) зверталась в чат бот Приватбанку, де її ні як не могли веріфікувати.бот писав постійно одне й те ж саме разів 100…Я фотографувала її лежачу з паспортом у руці, де все було дуже видно (усі данні).Вони її так і не признали…Пишуть звернутися в відділення банку.Бот знову дав нам пінка …З оператором так і не з'єднали.Я чекаю відповідь від представника банку, а не від фантома в онлайні…
Це ганьба! Це шахрайство!
Люди не залишайте готівку на картах, знімайте все…
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (6)
Приват снижает лимит спонтанно и несколько раз за месяц
Розуміємо, що ви могли очікувати на інший ліміт. В банку кожного дня система аналізує багато показників по кожному клієнту, тому ліміт може бути переглянутий в будь-яку мить. При аналізі враховується дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Написати коментар
Велика подяка
Хочу висловити слова великої вдячності службі безпеки банку, а саме — працівникам, які дуже швидко і компетентно оформили черджбек і зреагували на моє звернення. Також мої слова безмежної вдячності адресовані Анні, так вона представлялася з центрального офісу м. Дніпро, коли телефонувала мені щодо моєї ситуації з шахрайськими діями. Також моя безмежна вдячність менеджеру Софії Світус, яка оперативно провела всі необхідні операції та менеджеру Олійник Альоні Станіславівні, які доклали свої зусилля і професійність у оформленні повернення коштів. Дорогі працівники Приватбанку! Мої щирі, сердечні слова вдячності вам за все, що ви робите для нас! Від усієї душі бажаю вам та вашим рідним достатку, гарних людей в оточенні, Божого захисту у всіх ваших справах та мирного неба!!! Ви — НЕЙМОВІРНІ!!! З повагою, безмежною вдячністю за ваші добрі та щирі серця, Світлана Миколаївна Черненко.) 0675552779
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Написати коментар
Оплата частинами
Я вирішив скористатися цим лімітом, поповнив свою картку для першого внеску, оформив замовлення і мав підписати договір з Приватбанком. Однак при оформленні мені повідомили, що функція оплати частинами зараз недоступна через рішення банку. Це суперечить інформації на їхньому сайті, де чітко зазначено мій ліміт. Це викликає розчарування через втрату часу і невідповідність що зазначено у застосунку.
Я вважаю, що така ситуація потребує уточнень і виправлень з боку банку, оскільки вона порушує мої очікування, які були зазначені у застосунку банка.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Неправомерные действия, нет сервисного обслуживания
2. Дали мне кредит на другую карту хотя я и гасила обязательный платеж, списывали непонятный процент с другой карты и с этой, вообще был мой шок, когда я закрыла всю сумму, в следующем месяце карта ушла в минус с непонятным процентом!
3. Оператору дозвониться нельзя, никакого сервисного обслуживания, пишут отмазки!
Итог: обдиралово и мошенничество!
У разі закриття картки кошти буде автоматично переведено протягом 48 годин на вашу іншу активну картку, яку було обрано для зарахування залишку. Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний для ознайомлення у виписці в Приват24 https://next.privat24.ua/. При натисканні на операцію списання % потрібно натиснути 'Показати розрахунки ', % нараховується не на суму заборгованості за якийсь певний день, а проводиться аналіз усього періоду, тому що в різні дні сума заборгованості різна. Якщо картка не перебувала в пільговому періоді (як і було) буде списано % навіть при повному погашенні — за ті дні, коли на рахунку була заборгованість. У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або в чат-онлайн pb.ua/chat.
Написати коментар
Зелёная карта оформление через ПриватБанк
Коментарі (2)
Скасував платіж по застарілим реквізитам за декілька хвилин за допомогою чата підтримки
Дякуємо за відгук. Ваші слова дають нам додаткову мотивацію та енергію для подальшої роботи.
Написати коментар
Банкомат не видав гроші і банк затягує повернення коштів
Чия вина? Банку звісно. Але ніхто не спішить вирішувати ситуацію, а статус заявки говорить що чекає на якусь перевірку.
Таке враження, що мене назвали злодієм і мовчки звинувачують що я ці кошти забрала.
На будь які мої прохання — відмова. Прискорити інкасацію (інкасатори в тому ж відділенні і знаходяться) — ні, перевірити камери і впевнитись що кошти в банкоматі — ні, точний термін повернення коштів — ні, пройти крізь менеджерів до керівника щоб пояснити ситуацію — ні, гарантувати мені, шо банк точно поверне кошти — ні.
Банк захищає лише себе, в свого клієнта — абсолютно ніяк в таких ситуаціях і таке враження що намагається вивернути ситуацію на свою користь.
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (3)
Кредит готівкою.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
Банкомат списав, але не видав гроші
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Коментарі (1)
Статус Вашого магазину в Liqpay
Швидко відповів на пошту. Тиша. Я вже перевіряю чи нема в мене боргів за податки, чи не заблокували мій ФОП. Ні, все норм. Пишу в підтримку, перекидають між операторами. Кажуть, а Ви анкету не заповнили в П24 бізнес. Заходжу туди, нема ніяких подвідомлень про анкету. Розповіли де шукати такий пункт меню. Швидко заповнюю, відправляю, питаю що тепер? Відповідь: чекайте до 5 робочих днів.
Тобто без попередження магазин заблокували на 5 днів через якусь анкету. Ніби я якийсь шахрай, чи злочинець, чи тіщенко. Ну хіба ж це рівень сервісу? Чому так важко запросити заповнити цю анкету через ту саму ж пошту, дати на це хоча б добу чи скільки потрібно Пб для перевірки? В цей період, коли війна, бізнесу і так не солодко, вимикають світло, воду. Ну невже в такий період так важко бути сервісом для людей?
Коментарі (4)
Відгук
Дякуємо за відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
Написати коментар
закрыли счет без оснований
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (4)
Комісія без вказання в запиті через Google Pay
Ми засмучені тим, що склалася така ситуація. У зв’язку з тим, що сайт, на якому Ви робили платіж, встановив налаштування в проведенні платежів і видавав операцію з картки як переказ коштів, а не оплату за послугу чи товар. Комісія відповідає тарифам на проведення платежів з картки. Також хочу повідомити про те, що комісія в Приват24 відображається при підтвердженні, якщо оплата через наш ресурс. Через сторонній — комісія зазначається в умовах картки.
Написати коментар
Приват… ***
Хотів поділитись своїми враженнями по роботі з цим банком. В лютому 2022 року компанія однодумців вирішила відкрити фірму. Був цікавий проект, було бажання зробити світ краще… Але через 20 днів почалась війна. Проект прийшлось припинити, а потім і закрити. Потім намагались бути корисним армії в зв’язку з нашою специфікою виробництва, але, але… Було прийнято рішення заморозить діяльність фірми до перемоги. Так от до чого це я) Приват. Так наш національний коханий приват. Коли реєстрували фірму, ми завдяки зручності та обслуговуванні обрали саме приват. Та і взагалі все було норм. Та знову але… На рахунку у нас залишилися гроші, можна сказати залишки до 10 тис грн. І ці гроші лежать без руху вже більше року. Фірма господарської діяльності не веде. Я не розумію чого так трапилось, але в один сірий день мені квакнула смс, яка радісно сповістила, що приват взяв з нашого рахунку 350 грн за обслуговування рахунку. Я, чесно, вже давно не дивуюсь на те що трапляється навкруги, але це мене трошки вибісило. Як ви, (мало цензурних слів), обслуговуєте наш рахунок? Ви його бавовняною ганчіркою протираєте, чи як? За що ви списали 350 грн з непрацюючого рахунку? Вам чужі гроші глаза муляють? А проценти за те що наші гроші лежать у вас два роки і ви ними користуєтесь, ви не хочете нам на рахунок подарувати? Безсовісні ви. В країні війна, а ви таким ганебним чином, по копійках, рахунки компаній обкрадаєте.
Комісія за моніторинг неактивного рахунку списується тільки при умові, якщо по всім рахункам клієнтів не було операцій протягом 12 місяців. Якщо хоч по одному з рахунків клієнт проводив операцію комісія не застосовується. Тариф стягується за обслуговування кожного поточного рахунку у національній валюті (ФОП, ЮО, фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність) за відсутності клієнтських операцій на протязі 12 місяців, але не більше суми позитивного залишку. Тариф не нараховується: — на рахунки, на яких встановлено обмеження, — якщо хоча б один рахунок клієнта є активним. Термін оплати: не пізніше п'ятого робочого дня місяця, наступного за оплачуваним.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-177/?lang=uk
Коментарі (2)
Відсутня можливість додати пластикову карту
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
Дуже подобається простота і робота банку
Дякуємо за підтримку. Ваш відгук зробив наш день яскравішим.
Коментарі (1)