Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Dani1 3 серпня 2024, 15:13
Я являюсь клиентом банка более 10 лет, у меня в нем открыт счет компании, я плачу налоги и т. д. Неожиданно банк блокирует мой личний счет под предлогом того, что в мой адрес есть обвинение со стороны одного из клиентов, которого я даже не знаю, и несмотря на наличие всех доказательств, указывающих на то, что истец является мошенником, банк так и сделал, не брал в расчет бумаги… Понятно, что есть кто-то, кто наживается изнутри. Банк защищает и прикрывает этих мошенников… а когда узнали, что мы пойдем в полицию, закрыли все счета и начал придумывать разные истории)))) Ни совести ни веры, оставили меня и мою семью за границей без денег, без карточек…

Це була перша глава))))
Розділ другий. Коли ми почали листуватися у більш формальний спосіб електронною поштою та надсилати докази, відповідальні за це питання (ті, хто захищає шахраїв) покладалися на посилення тиску на мене, тому вони закрили решту рахунки, в тому числі валютні та рахунок компанії)))
Зауважте, що наявні там суми у багато разів перевищують суму, яка є предметом проблеми, і, що більш важливо, був зареєстрований запит, який ми подали онлайн, щоб отримати офіційну заяву з поясненням причини закриття основного рахунку для використання в поліція та прокуратура, тому вони скасували та стерли запит, і вони посилили та змінили правило надання нам цієї заяви, як спосіб тиску та зволікання.
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2024, 15:58
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 серпня 2024, 16:22
Відгук зарахований (на 03.08.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
MykolaMykolaL 3 серпня 2024, 6:55
Клієнт Приватбанку з лютого 2018 року.

Хочу подякувати професійній та ввічливій службі підтримки (Допомога Online) у додатку Приват 24. Швидко відповіли на моє питання у чаті та надали всю необхідну інформацію.

Раджу цей банк за професійних робітників та дуже зручний мобільний додаток.
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2024, 9:41
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Дякуємо, що ви з нами.
Проблема вирішена
Phaha 2 серпня 2024, 20:10
Отже, маю картку «Ключ до рахунку» в Приваті. Забув пароль до акаунту Приват24 — пішов відновлювати. Просить вибрати картку та ввести пін й новий пароль. Все ввів, усе наче добре, але з’являється меседж — «Ваш пін був змінений, скористайтеся карткою в торговій мережі…». Пишу в підтримку, швидко розрулили, провели ідентифікацію (дані, відео дзвінки й т.д.) й кажуть: «Змінюємо ваш код на ІПН, тільки як залогінетесь — одразу змінюйте». Настанови я почув, й пішов змінювати. Такий самий шлях — картка → пін → новий пароль. Тільки тепер писало, що «Неможливо оновити пароль через міркування безпеки». Ок, пішов в підтримку знову, де мені запропонували оформити іншу картку. Тільки питання в тому, що я не хочу нову картку, а просто — змінити пароль до свого акаунту. Через довго суперечку з підтримкою хоч домігся заблокувати усі доступи до усіх акаунтів Привату за моїми даними. Просто цікаво, якщо вже мене ідентифікували й запустили в Приват24, на кой мені нова картка, щоб змінити пароль? А якщо хтось ще продукт якийсь оформить, то я буду за то відповідати?
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2024, 9:34
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
Сергій НС 2 серпня 2024, 13:04
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 65
Я розмістив, депозит у USD. Після закінчення депозиту кошти були розміщенні на валютній карті. Через додаток замовив готівку на певну дату. Прийшов у відділення касир каже що по моїй заявці привезли купюри старого зразку. На питання як отримати купюри нового зразку касир порадила робити купу заявок і ходити до них у відділення поки не з’являться купюри нового зразку. Виходить клієнт розміщує депозит у Приваті а забрати його не може… Як могли по заявці привезти купюри старого зразку? Чому я повинен витрачати купу часу на заявки і чекати коли з’являться нормальні купюри? Навіть не надали відповідь коли зявляться нові купюри.
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2024, 14:45
Вітаємо.
Сума формується та доставляється для замовлення з купюр того номіналу та року випуску, що є в наявності. Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання. Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можливо отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nikkie 2 серпня 2024, 9:38
Відділення за адресою: Харків, пр-т Аерокосмічний, 20-А
У мене заблокували карту і мені сказали як це зробити я дуже вдячний за їхню роботу 🥰
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2024, 10:29
Вітаємо. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Недорого Отзывы 1 серпня 2024, 18:13
Весь Т Ц работает, а приват закрывается во время тревог. Через онлайн чат чего-то трудно добиться. Если нужно что-то узнать, то нужно на почту писать или в личку. Сегодня сотрудники сидели в коридоре под дверями и консультацию проводили, помогали с карточками. Вчера просто бегали туда сюда
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 1 серпня 2024, 18:44
Добрий вечір!
Під час повітряної тривоги та артобстрілу, затверджено чіткий порядок дій співробітників. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя. Співпрацюючи з місцевою владою, поряд з відділеннями банку встановленні бетонні укриття, де клієнтам безпечно перечекати Повітряну тривогу.
У відділеннях ПриватБанку працівники зачиняють двері та діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.
Більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Разом з тим, ми хочемо, щоб наші клієнти не наражали себе на небезпеку, тому просимо не залишатися на вулиці під час сигналу «Повітряної тривоги». Подбайте про себе та своїх рідних!
У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку для отримання консультації можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або pb.ua/chat.
Сподіваємось на ваше розуміння!
Бережіть себе.
VRPSL 31 липня 2024, 17:05
Дуже давній клієнт ПриватБанку. Коли він став державним перетворився на якесь жахиття. Спочатку мені по рішенню когось зі служби безпеки заблокували картку, бо йому не сподобався платіж. Тобто, йшов платіж на аліекспрес на 2 тис. — норм, а наступний на 200 грн. на пром не сподобався. Ок. Відкрив картку (10 хв) в монобанку. Розблокував в відділенні картку, перевів кошти в моно. Намагався не дуже користуватися приватом. Сьогодні падає повідомлення що кредитний ліміт заблоковано. І це зробила система автоматично, так як я майже не користуюсь карткою. Тобто банк мене примушує це робити? Коротше, якщо впродовж тиждня не знімуть це, то розтанусь з приватом назавжди. ПРИНЦИПОВО.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 липня 2024, 17:56
Добрий вечір.
Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого.
Згідно з умовами та правилами https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk, п. 2.1.1.2.5. сторони узгодили, що протягом строку кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта в рамках розміру, зазначеного у абз.1 цього пункту, та не потребує додаткового погодження із Клієнтом.
Проблема вирішена
OlgaKireeva 31 липня 2024, 8:48
27.06.2024 року мені погоджено ПриватБанком кредит за програмою є-оселя у розмірі 1624320 грн. Для погодження кредиту я мала подавати документи разом з документами підібраної квартири. Тому 19.06.2024 року між мною і продавцем квартири було заключено угоду і мною проплачено продавцю аванс. Угода з продавцем діє до 02.08.2024, після того я можу втратити авансові гроші. Не дивлячись на те, що кредит погоджено було 27.06.2024 року, коштів і досі не має. Чому банк не попереджає про проблеми з надходженням до них грошей за програмою є-оселя? Як би мене попередили, я би прийняла умови Ощадбанку, у якого не має проблем і затримок з виплатами. Обирала приват банк з огляду на те, що я військовослужбовець і отримую зарплату в цьому банку. Неодноразове звернення на гарячу лінію приват банку результатів не дало. Відповідь одна «грошей не має, всі чекають і ви чекайте». Тому в Приват банку програма є-оселя не працює і спроби отримати погоджений кредит це лише втрачений час і гроші.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 липня 2024, 11:28
Вітаємо!
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. З цього питання раніше була ініційована заявка, в результаті якої перевірили доступну інформацію та надали зворотній зв'язок. Для уточнення термінів отримання коштів рекомендуємо Вам звернутися безпосередньо до фонду, що займається виплатою коштів. Зі свого боку банк зарахує кошти відразу після надходження.
Natalialife 29 липня 2024, 9:42
Відкривала вклад в ПриватБанку по обміну валют. І зараз через 6 місяців вони мені повернули суму гривнями на кредитну картку! Ну гаразд, так, ви вже вирішили заробити на клієнтах хто не читає договір і повернули в гривні. Але повернути вклад на картку «універсальна», тобто щоб мені щоб забрати ці свої гривні треба ще заплатити. На гарячій лінії сказали якщо ви переведете одним платежем, то комісія у вас буде лише 50 гривень, але ще є одна комісія за перевод з карти універсальна — 300 гривень і взагалі я повинна заплатити 350 гривень!!! Щоб забрати свої гроші якими 6 місяців вони користувалися просто так!!! Так щоб отримати свої гроші я їм ще повинна заплатити! Будьте уважні з цим банком, краще зовсім не користуйтеся, обирайте адекватні банки. В цьому ти ще винен залишишся їм за те що відкрили у них депозит!!!
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2024, 10:05
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
SavickiGL 29 липня 2024, 1:14
Відділення за адресою: Одеса, вул. Тираспольська, 19
Сьогодні, 28.07.2024 року під час перевірки балансу в застосунку Приватбанку виявив незаконне списання грошових коштів з моєї кредитної карти Приватбанку для оплати послуг Facebook Meta.
Списання грошових коштів із моєї картки здійснювалось різними платежами протягом 26.07.2024 — 28.07.2024.
Загалом за цей період по моєму рахунку було здійснено без мого на те дозволу 97 транзакцій!!! на суму більше 56000 гривень (орієнтовно 1366 доларів США) на користь Facebook Meta. Транзакції здійснювались в доларах та китайських юанях в перерахунку на гривню.
Всі платежі відбулись в рахунок кредитних коштів.
Будь-якими послугами чи підписками на таку суму я не користувався.
Більш того, я взагалі не маю бізнес акаунту у Facebook та моя банківська карта з якої відбулось списання не підв'язана до мого акаунту в Facebook.

Що більше всього шокує це те, що під час жодної із 97 транзакцій від банку мені не було надіслано жодного СМС щодо необхідності підтвердження платежу!!!

Я нікому не передавав дані своєї картки, не вводив на сторонніх сайтах номери, дату та cvv код своєї картки, із зловсисниками не спілкувався, не переходив за підозрілими посиланнями і т.п.

Тому з огляду на це розумієш, що твої рахунки в Приваті взагалі не захищені!!!

Одразу після виявлення незаконного списання грошей з мого рахунку заблокував свою картку через Приват 24 та подав заявку на повернення грошей.

Намагався дозвонитись за закріпленним менеджером банку, але без результатно.

Додзвонився лише на гарячу лінію Приватбанку, де мені зазначили, що зроблять все від них залежне для вирішення ситуації, подано запит на повернення. При цьому відповіді щодо повернення чекати до 120 днів.
На моє питання чи будуть до вирішення питання нараховуватись проценти за користування незаконно знятих грошей відповіли «ТАК» проценти будуть нараховуватись…або принесіть нам вирок суду, де буде встановлено факт шахрайства!

Тобто получається так, що банк, який не забезпечив належну безпеку грошей на моєму рахунку в результаті чого третіми особами незаконно, без мого відома та без підтвердження були списані кредитні гроші, ще й буде брати з мене як з потерпілої особи проценти нібито за їх користування. Взагалі нормально?

Може все-таки треба спочатку було забезпечити безпеку рахунку клієнта?

Чому коли щомісячно на протязі 10 років поповнюєш один й той самий рахунок мобільного телефона до тебе приходять СМС для підтвердження, а коли у тебе знімають гроші в доларах, юанях незрозуміло за що й ким, ніякі підтвердження банк не надсилає? Може державному Банку так вигідно? ще й проценти отримує…

Після виявленого також одразу була написана заява до Кіберполіції за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ст. 190 КК України «Шахрайство».

Одразу перетелефонував поліцейський та порекомендував звертатись до банку кожні три дні та вимагати, щоб повернули гроші.

Чекаю на адекватну відповідь банку та реальне вирішення ситуації із поверненням незаконно списаних грошових коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2024, 9:49
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Існує ряд умов, при яких пароль не вимагається:
— різні типи операцій, наприклад — регулярний платіж. Дані картки зберігаються в компанії за угодою з клієнтом і з певною періодичністю надходять в банк до списання;
— різні типи самих терміналів, наприклад довірений магазин. Платіжна система сама визначає параметри довірених точок за сукупністю великого переліку критеріїв.
У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (Смс на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми, як банк-емітент Вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу. За результатом розгляду заявок вам надійде повідомлення від банку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 серпня 2024, 10:00
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/08/21/133196027/
DestinFly 27 липня 2024, 21:34
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Садова, 16/2
Обходите стороной этот банк! Я до сих пор в шоке! Я была клиентом этого банка не знаю сколько лет, у меня ФОП, плачу налоги ежемесячно, и тут просто так без предупреждения блокировка карт, денег и всего на счету с клеветой о том, что я мошенник, хотя все документы у меня есть на руках, и когда я сказала что могу их хоть сейчас отправить, их никто не захотел принимать! Никому не рекомендую к сотрудничеству, не храните там ваши деньги, останетесь без них, а захотите вывести в другой банк — еще куча проблем, учитывая тот факт что я не нахожусь в стране и вот так оставить человека без карт, денег, счета, без каких либо предупреждений, это еще надо совесть иметь! А главное, там вообще все равно есть у вас документы или нет, банк принял решение закрыть вам счет — с вашим мнением вообще никто считаться не будет, вот такое отношение к клиентам!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 липня 2024, 8:47
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
HannaL 26 липня 2024, 23:34
26.07.2024 р. я актуалізувала свої особисті дані в додатку Приват24, відкрила картку UnionPay, здійснила переказ зі своєї картки іншого банку у розмірі 200 грн, після чого мені було заблоковано додаток через «Vy zdiisnyly operatsiiu, yaka vymahaie dodatkovoho pidtverdzhennia». Чат-бот не дає змоги поспілкуватися з оператором через те, що я не можу пройти верифікацію зі своїм паспортом (з яким я актуалізовала свої дані пару годин раніше, парадокс) через погану якість фото на сайті Приват24. По запропонованому номеру +380 (73) 716 11 31 для міжнародних дзвінків набирала три рази, зворотнього звʼязку немає.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 липня 2024, 9:51
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, проводити платіж або не проводити. Платіж розцінили, як високоризиковий. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 серпня 2024, 9:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/08/21/133196027/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GeorgM 26 липня 2024, 15:45
Сьогодні об одинацятій годині звернувся з приводу «Актуалізації даних». Приємно, що Банк швидко відреагував. Але, як що Банк цікавить моє громадянство США (а чому не ЄС, Китай, Індія та ін.) то то вже таке. Але є така строка з питанням: «Чи зареєстровані Ви, як фізична особа підприємець?». При відповіді: «Ні», в цій же строкі знизу написана відповідь: «Надання послуг таксі». Виходить діяльністю я не займаюсь, а послуги таксі надаю. На моє питання, як таке може бути? Що ця діяльність ліцензується. З початку фахівець Банку намагався мене переконати, що я неправильно читаю, потім неправильно розумію. Що це так зроблена програма (цікаво подивитися на жінку років 70, без водійського посвідчення, але з «Наданням послуг таксі»). Що програму ніхто переробляти не буде. Так що нічого страшного, як що Банк втратить клієнта, який не хоче підписувати завідома неправдиву інформацію про свою діяльність.
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2024, 16:54
Вітаємо.
Україна підписала міжурядову угоду для поліпшення виконання податкових правил і застосування положень FATCA. Згідно з положеннями цієї угоди банки повинні надавати інформацію про клієнтів, що є платниками податків США.  До Угоди вже приєдналися близько 60 держав, включаючи країни ЄС. Відповідно до ч. 1 ст. 55 Закону України «Про банки та банківську діяльність» відносини банка з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Банк пропонує необмеженому колу юридичних та фізичних осіб надання послуг на підставі Умов та Правил надання банківських послуг, Умови та Правила надання банківських послуг (далі — Умови та Правила або Договір) — договір приєднання, який укладається в порядку, встановленому статтею 634 Цивільного кодексу України, а саме: публічна його частина встановлена Банком та розміщена в мережі Інтернет на сайті https://privatbank.ua/terms (п.1.1 Умов та Правил).
ijowef 26 липня 2024, 11:30
Отримав p2p переказ на картку іншого банку, але відправляли з привату. Вважаю цю транзакцію шахрайською, впевнений на 90%.
Готовий повернути кошти, але якщо я їх поверну зараз, то злодії переведуть їх знову кудись далі.
Дзвоню на 3700 (маю квитанцію), описую ситуацію і прошу перевірити чи у клієнта все добре, мені кажуть що такої перевірки не існує і посилають до мого банку. А до чого мій банк, якщо клієнт привата?

В цілому, простий дзвінок клієнту з питанням, чи робив він транзакцію, чи ні дозволило би зберегти кошти клієнту (можливо ще не всі витрачені), але це сильно не по барськи для привата — думати про збереження коштів своїх клієнтів
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2024, 12:50
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
GeorgM 26 липня 2024, 11:13
При спробі дістанційно пройти оновлення даних, на останньому етапі під час підпису виникає дуже суперечлива інформація про заняття підприємницькою діяльністю і сплати податків. Надо віддати належне працівникам кол-центру, з якими я спілкувався не менше п’яти разів, для вирішення проблеми. Останній раз спілкувався майже годину. Робив скріншоти відповідей, але питання так і не вирішилося. Порекомендували звернутися у відділення банку. Буцім-то у них більше ПРАВ і вони зможуть вирішити цю ситуацію, або підписати те що видає програма. Постає питання, з якою метою на заключному етапі є відповіді, які не включені до питань актуалізації і неможливості змінити інформацію, яка не існує?
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2024, 11:39
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Імені Прізвище 26 липня 2024, 7:06
Додайте функцію «Блок платежу», бо буває можна втратити доступ до сторінки сервісу, а гроші будуть хотіти списувати. В іншого конкурента є така функція в додатку.
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2024, 9:32
Вітаємо.
Ми розглядаємо всі пропозиції та ідеї від наших користувачів. Дякуємо, що ви поділилися з нами своїми думками.
Проблема вирішена
AlinaKlym 25 липня 2024, 18:50
Мною з Монобанку була зроблена оплата послуги на ПриватБанк отримувача. Вже більше місяця гроші не зараховуються на рахунок. Моно каже, що гроші списані, Приват розводить руками. Як і де шукати ці «зниклі» кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2024, 19:42
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Danylchenko1608 25 липня 2024, 15:22
ПриватБанк створив послугу «Конверт». У рекламі вказуєтся, що це гарний та зручний спосіб збирати донати. Донатила знайомому хлопцю на реабілітацію після участі у бойових діях, банк навіть з донату взяв відсоток!!! Як це взагалі можливо?
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2024, 15:51
Вітаємо.
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті — https://privatbank.ua/envelopes-p24. Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
Ol2024 25 липня 2024, 12:35
Заходжу в додаток Приват Банку і бачу, що він заблокований, іду в Приват там кажуть, що Банк розірвав договір, я маю кредити, кажуть платіть, як платити я не знаю, установа виплачує заробітню плату на карту Привата, я залишилася без грошей і зарплати ще й з кредитом за який не можу платити, може хтось щось пояснить, розблокуйте карту та дайте змогу хоча б зарплату отримувати
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2024, 12:59
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Імені Прізвище 25 липня 2024, 11:31
Стояв інтернет ліміт 199 грн., списала фірма в інтернеті 400. Не рекомендую зв’язуватися з даним банком.
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2024, 12:09
Вітаємо.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників. Якщо сайт вважається довіреним, в цьому випадку, не потрібен ліміт — платіж розцінюється не як ризиковий. Для платежів в інтернеті ми рекомендуємо використовувати окрему віртуальну картку. Ви можете переводити на неї кошти перед оплатою і не турбуватися про стан основної картки — її номер Ви не будете вказувати при оплаті.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.7 42.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.7 42.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝