Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
mariana4567 3 липня 2024, 21:02
Відділення за адресою: Львів, пл. Адама Міцкевича, 6/7
Вітаю
В мене сталась наступна ситуація
При знятті готівки банкомат не видав кошти, а з карти вони списались
Питання: чому я повинна очікувати на повернення коштів 60 днів?
Сума не маленькаі потрібна мені зараз всі скріни в мене збережені що кошти мені не видались
Прошу вирішити мою ситуацію
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 липня 2024, 9:23
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Wik13 2 липня 2024, 11:37
Проблема вирішилась швидко, і об'єктивно, тобто без відвідування відділення приват банку, не затративши часу, все зробив з дому, по відеозв' язку, дуже вдячний керівництву банку за організацію роботи і хороших кваліфікованих консультантів.
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2024, 13:19
Вітаємо.
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами. Ми поруч 24/7.
Проблема вирішена
Ірина Петрова 2 липня 2024, 11:01
Доброго дня. Зі мною було розірвано договір без ніяких на те причин. Я надала документи про наявність офіційного доходу більш ніж 6 млн. грн за два роки. Також в мого чоловіка дохід ще більше, чим в мене, про що я надала також докази. У Вас виникали питання щодо транзакції в долларі/євро, але цю валюту поклала я сама через термінал, кошти, які були в мене відкладенні. Я якраз перейшла на Ваш банк, як зарплатний. Надала всі докази, де розписала всі транзакції, була лише одна транзакція, від людини непов’язаної зі мною в сумі близько 25 тис грн. І то це було повернення коштів. Тобто навіщо взагалі дозволяти в банку вхідні транзакції, якщо одна транзакція за 6 місяців, може заблокувати рахунок. Це був мій улюблений банк… Тепер безліч проблем з роботою, а саме зарплатною картою та вибором нового банку. Я навіть не можу глянути, де скільки коштів залишилось на картках. В мене були валютні карти, не тільки гривневі.
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2024, 11:23
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lfrdws 1 липня 2024, 19:23
У старенької заблокували картку для виплати пенсіі.Срок дії закінчився.Але ж пояснювали, якщо людина знаходиться не в Україні, або на окупованих територіях, картки автоматично продляють до 24 місяців
.Старенька маломобільна, має важке захворювання.Приїхати, з'єднатися з банком не має можливості.Додатку не має, телефон зломався, для отримання смс не має з’вязку.
Але мабуть банк вирішив самостійно розібратися таким чином, щоб старенька не отримувала свою відпрацьовану 40 річну на доярні пенсію.
Або вони вирішили списати її з списків живих-це ж війна…Кому війна, а кому і …
Я (помічниця) зверталась в чат бот Приватбанку, де її ні як не могли веріфікувати.бот писав постійно одне й те ж саме разів 100…Я фотографувала її лежачу з паспортом у руці, де все було дуже видно (усі данні).Вони її так і не признали…Пишуть звернутися в відділення банку.Бот знову дав нам пінка …З оператором так і не з'єднали.Я чекаю відповідь від представника банку, а не від фантома в онлайні…
Це ганьба! Це шахрайство!
Люди не залишайте готівку на картах, знімайте все…
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2024, 20:28
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Kateryna1968 1 липня 2024, 17:35
Как и многие жители Украины давно являюсь клиентом Привата. Я, конечно, понимаю, что раз банк государственный, то и сервис плохой. У меня был лимит еще в начале войны 30000 грн. Потом стали происходить чудеса, банк стал неожиданно отщипывать от этого лимита по нескольку раз в месяц и в настоящее время кредитный лимит уже около 3000 грн. Просрочек у меня не было, лимит гасился каждый месяц полностью кроме пару раз, когда гасила только минимальный платеж. При этом у меня даже есть небольшой депозит в этом банке. Деньги банка и он вправе решать, давать деньги или нет, но рассчитывать на этот лимит совсем нельзя, тк в любую секунду его могут забрать. А недавно мне позвонила сотрудница банка и поинтересовалась буду ли я пользоваться счетом ФОПа в Привате. Конечно же нет, тк банк не доверяет мне, а я банку, поэтому открыла счет ФОП в другом банке и деньги по ФОПу получаю там. Кстати, так будет и со следующими депозитами, буду их открывать только в адекватных банках.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2024, 18:36
Вітаємо.
Розуміємо, що ви могли очікувати на інший ліміт. В банку кожного дня система аналізує багато показників по кожному клієнту, тому ліміт може бути переглянутий в будь-яку мить. При аналізі враховується дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Світлана Черненко 1 липня 2024, 13:20
Доброго дня, шановне керівництво Приватбанку!
Хочу висловити слова великої вдячності службі безпеки банку, а саме — працівникам, які дуже швидко і компетентно оформили черджбек і зреагували на моє звернення. Також мої слова безмежної вдячності адресовані Анні, так вона представлялася з центрального офісу м. Дніпро, коли телефонувала мені щодо моєї ситуації з шахрайськими діями. Також моя безмежна вдячність менеджеру Софії Світус, яка оперативно провела всі необхідні операції та менеджеру Олійник Альоні Станіславівні, які доклали свої зусилля і професійність у оформленні повернення коштів. Дорогі працівники Приватбанку! Мої щирі, сердечні слова вдячності вам за все, що ви робите для нас! Від усієї душі бажаю вам та вашим рідним достатку, гарних людей в оточенні, Божого захисту у всіх ваших справах та мирного неба!!! Ви — НЕЙМОВІРНІ!!! З повагою, безмежною вдячністю за ваші добрі та щирі серця, Світлана Миколаївна Черненко.) 0675552779
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2024, 14:30
Вітаємо,
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Проблема вирішена
Назарій Гасюк 1 липня 2024, 12:20
Під час ремонту у мене з’явилася потреба у покупці кухонної техніки. Після того, як я ознайомився з пропозиціями товарів, також оглянув пропозиції від банків щоб оформити «Оплата частинами». За інструкцією в застосунку мені показали, що мій ліміт на оплату частинами становить 60,000 гривень.

Я вирішив скористатися цим лімітом, поповнив свою картку для першого внеску, оформив замовлення і мав підписати договір з Приватбанком. Однак при оформленні мені повідомили, що функція оплати частинами зараз недоступна через рішення банку. Це суперечить інформації на їхньому сайті, де чітко зазначено мій ліміт. Це викликає розчарування через втрату часу і невідповідність що зазначено у застосунку.

Я вважаю, що така ситуація потребує уточнень і виправлень з боку банку, оскільки вона порушує мої очікування, які були зазначені у застосунку банка.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2024, 13:05
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Lesia50 1 липня 2024, 11:38
1. Потеряла карту, они мне ее заблокировали с оставшейся суммой, небольшой, но, когда я поговорила, с трудом, с оператором, они мне сказали закрыть самостоятельно карту и на какую карту перевести деньги, что я и сделала, но ничего не произошло, год как.
2. Дали мне кредит на другую карту хотя я и гасила обязательный платеж, списывали непонятный процент с другой карты и с этой, вообще был мой шок, когда я закрыла всю сумму, в следующем месяце карта ушла в минус с непонятным процентом!
3. Оператору дозвониться нельзя, никакого сервисного обслуживания, пишут отмазки!
Итог: обдиралово и мошенничество!
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2024, 12:55
Вітаємо.
У разі закриття картки кошти буде автоматично переведено протягом 48 годин на вашу іншу активну картку, яку було обрано для зарахування залишку. Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний для ознайомлення у виписці в Приват24 https://next.privat24.ua/. При натисканні на операцію списання % потрібно натиснути 'Показати розрахунки ', % нараховується не на суму заборгованості за якийсь певний день, а проводиться аналіз усього періоду, тому що в різні дні сума заборгованості різна. Якщо картка не перебувала в пільговому періоді (як і було) буде списано % навіть при повному погашенні — за ті дні, коли на рахунку була заборгованість. У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або в чат-онлайн pb.ua/chat. 
Inform1 30 червня 2024, 10:57
В июе 2024 года оформила зелёную карту через приватбанк, думала всё хорошо деньги списали. Потом когда мне понадобилась распечатать свой полюс, оказалось его нет, они его не оформили. Итог я заграницей без страховки. На что они меня 2е суток обманывали что не могут вернуть деньги. Специалисты разберутся и ответят в чём проблема. Однозначно не делайте через них страхование, лучше на прямую с компанией тогда будете уверены в том что не откажитесь среди Европы без страховки и вам придётся понести 1000 евро убытки.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 червня 2024, 14:54
Вітаємо. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити додаткову інформацію і допомогти у вирішенні питання.
oleglg 29 червня 2024, 14:30
Здійснив платіж по застарілим помилковим реквізитам. Звернувся до служби підтримки через онлайн чат. Попросив скасувати платіж. Розраховував що буде довга історія на декілька днів, але все вирішилось дуже швидко. Платіж був скасований і гроші повернулись на мою картку за декілька хвилин.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 червня 2024, 14:59
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Ваші слова дають нам додаткову мотивацію та енергію для подальшої роботи.
Проблема вирішена
Олекса Сальникова 29 червня 2024, 7:26
Вчора банкомат зʼїв мої кошти, банкомат у відділенні. З картки кошти пішли, а в руки так і не потрапили.
Чия вина? Банку звісно. Але ніхто не спішить вирішувати ситуацію, а статус заявки говорить що чекає на якусь перевірку.
Таке враження, що мене назвали злодієм і мовчки звинувачують що я ці кошти забрала.
На будь які мої прохання — відмова. Прискорити інкасацію (інкасатори в тому ж відділенні і знаходяться) — ні, перевірити камери і впевнитись що кошти в банкоматі — ні, точний термін повернення коштів — ні, пройти крізь менеджерів до керівника щоб пояснити ситуацію — ні, гарантувати мені, шо банк точно поверне кошти — ні.
Банк захищає лише себе, в свого клієнта — абсолютно ніяк в таких ситуаціях і таке враження що намагається вивернути ситуацію на свою користь.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 червня 2024, 9:59
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Проблема вирішена
Vitulla 28 червня 2024, 20:20
22.06 24 р. Шляхом шахрайства та завдяки взлому програми кредитування отримала два кредити. Про шахрайство відразу повідомила. Повернути кредити не можу до не працює програма кредитування на моїй сторінці приват 24. Відсотки нараховуються. Заявка про це надана мною 24.06.24р. До цого часу проблема не вирішена.Заявка 139762547. Нажаль ніхто зі мною не зв’язався.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 червня 2024, 10:08
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
galkovskaya 26 червня 2024, 20:14
Сьгодні 26.06.2024 близько 18:30 банкомат, що знаходиться за адресою: м. Одеса ТРЦ Рів'єра вул. Південна дорога 101а під час проведення операції по списанню готівки в розмірі 10 000грн з картки іншого банку списав гроші, але готівку не видав, зафіксувавши помилку, під час роботи термінала стався збій в роботі і на мотніторі з’вяилось повідомлення про те що гроші списано з рахунку, але кошти не видано і вони автоматично повернуться на протязі 30хвилин на картку. Але грошей на картку не було заразовано не 30 хвилин, ні за півтори години. Банк ссилається на стандартні регламентні строки до 120 днів, але жити на щось треба. Хочу зауважити, що даний термінал неодноразово зависав під час проведення даної операції і не видавав кошти!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 червня 2024, 20:46
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
polir 26 червня 2024, 17:06
Весь день не було світла, з’явилось, потім заходжу в кабінет і бачу, що магазин змінив статус ще зранку і оплати не приймаються. На пошту прийшло повідомлення, причина вказана чому гуснявою: 1.17 — САМОЛИКВИДАЦИЯ И ЛИКВИДИРОВАННЫЕ ПРЕДПРИНИМАТЕЛИ (ФЛП)
Швидко відповів на пошту. Тиша. Я вже перевіряю чи нема в мене боргів за податки, чи не заблокували мій ФОП. Ні, все норм. Пишу в підтримку, перекидають між операторами. Кажуть, а Ви анкету не заповнили в П24 бізнес. Заходжу туди, нема ніяких подвідомлень про анкету. Розповіли де шукати такий пункт меню. Швидко заповнюю, відправляю, питаю що тепер? Відповідь: чекайте до 5 робочих днів.
Тобто без попередження магазин заблокували на 5 днів через якусь анкету. Ніби я якийсь шахрай, чи злочинець, чи тіщенко. Ну хіба ж це рівень сервісу? Чому так важко запросити заповнити цю анкету через ту саму ж пошту, дати на це хоча б добу чи скільки потрібно Пб для перевірки? В цей період, коли війна, бізнесу і так не солодко, вимикають світло, воду. Ну невже в такий період так важко бути сервісом для людей?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 червня 2024, 19:44
Вітаємо. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити додаткову інформацію і допомогти у вирішенні питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sasha114480 25 червня 2024, 23:00
Мені сподобалось обслуговування ще немає проблем з видачею депозитних коштів в касі достатньо готівки мені сподобалось рекомендую
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 червня 2024, 8:56
Добрий день.
Дякуємо за відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 червня 2024, 18:39
Відгук не зарахований (на 28.06.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даної компанії.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dvalex20 25 червня 2024, 22:32
Пока жил в Украине, был активным пользователем данного банка, пользовался премиум обслуживанием которое стоит 400 грн в месяц. Во время войны по очевидным причинам выехал за границу и пользовался банком очень редко, из-за ограничений со стороны НБУ, но все же, не расторгал премиум обслуживание и периодически пользовался для оплаты покупок (никаких мошеннических схем не прокручивал, никаких п2п бинанс и прочее, это важно!), в последнее время я решил, что не хочу платить по 400 грн просто за черную карту, которая по их обещаниям должна давать бесплатные проходы в лаунж-кей залы в аэропортах, но по факту мне отказывали каждый раз, я обратился к своему личчному менеджеру, которая в грубой форме ответила мне, что раз я хочу расторгнуть премиум договор и перейти на простое обслуживание, теперь она не мой менеджер, в итоге я решил этот вопрос через поддержку для обычных пользователей. Примерно с неделю назад я воспользовался кредитной картой для пополнения сайта фаворит спорт (фавбет), сегодня хотел зайти пополнить мобильный счет, меня выбросила из аккаунта приват24, а по телефону мне сказали что закрывают мне счёт! Мало того что они меня подставили, я внёс деньги в фаорит спорт с карты приватбанка и вывести могу теперь только туда, я выиграл 200000 грн, и теперь мне нужно будет доказывать что у менея закрытая карта, что бы вывести на другую, так еще и 2 года просто списывали по 400 грн, без нагрузки, а когда я хотео перейти на простой тариф меня всячески пинали, полтора месяца не давали это сделать что бы снимались дополнительные деньги… когда ты был нормальный банк, но как стал государственным, все испортилось!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 26 червня 2024, 8:50
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
autovova 25 червня 2024, 18:44
Проводилася оплата через Google Pay. Прийшов запит в додаток на списання 46.24 і потрібно підтвердити. Підтвердив але списало 51.24 грн. В виписці написано 5 грн комісія. Оператор каже проведено як оплата по реквізитах і мін комісія 0.5% (мін 5 грн). Посилався на тарифи на сайті банку. Ок! Тоді питання чому в запиті на списання, який потрібно підтвердити для проведення операції про комісію ні слова. В запиті сума відображена була, що буде списано 46.24, а по-факту у виписці 51.24 грн
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 25 червня 2024, 20:12
Вітаємо.
Ми засмучені тим, що склалася така ситуація. У зв’язку з тим, що сайт, на якому Ви робили платіж, встановив налаштування в проведенні платежів і видавав операцію з картки як переказ коштів, а не оплату за послугу чи товар. Комісія відповідає тарифам на проведення платежів з картки. Також хочу повідомити про те, що комісія в Приват24 відображається при підтвердженні, якщо оплата через наш ресурс. Через сторонній — комісія зазначається в умовах картки.
k0tmtr0skin 24 червня 2024, 20:48
Добрий день.
Хотів поділитись своїми враженнями по роботі з цим банком. В лютому 2022 року компанія однодумців вирішила відкрити фірму. Був цікавий проект, було бажання зробити світ краще… Але через 20 днів почалась війна. Проект прийшлось припинити, а потім і закрити. Потім намагались бути корисним армії в зв’язку з нашою специфікою виробництва, але, але… Було прийнято рішення заморозить діяльність фірми до перемоги. Так от до чого це я) Приват. Так наш національний коханий приват. Коли реєстрували фірму, ми завдяки зручності та обслуговуванні обрали саме приват. Та і взагалі все було норм. Та знову але… На рахунку у нас залишилися гроші, можна сказати залишки до 10 тис грн. І ці гроші лежать без руху вже більше року. Фірма господарської діяльності не веде. Я не розумію чого так трапилось, але в один сірий день мені квакнула смс, яка радісно сповістила, що приват взяв з нашого рахунку 350 грн за обслуговування рахунку. Я, чесно, вже давно не дивуюсь на те що трапляється навкруги, але це мене трошки вибісило. Як ви, (мало цензурних слів), обслуговуєте наш рахунок? Ви його бавовняною ганчіркою протираєте, чи як? За що ви списали 350 грн з непрацюючого рахунку? Вам чужі гроші глаза муляють? А проценти за те що наші гроші лежать у вас два роки і ви ними користуєтесь, ви не хочете нам на рахунок подарувати? Безсовісні ви. В країні війна, а ви таким ганебним чином, по копійках, рахунки компаній обкрадаєте.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 25 червня 2024, 9:40
Вітаємо.
Комісія за моніторинг неактивного рахунку списується тільки при умові, якщо по всім рахункам клієнтів не було операцій протягом 12 місяців. Якщо хоч по одному з рахунків клієнт проводив операцію комісія не застосовується. Тариф стягується за обслуговування кожного поточного рахунку у національній валюті (ФОП, ЮО, фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність) за відсутності клієнтських операцій на протязі 12 місяців, але не більше суми позитивного залишку. Тариф не нараховується: — на рахунки, на яких встановлено обмеження, — якщо хоча б один рахунок клієнта є активним. Термін оплати: не пізніше п'ятого робочого дня місяця, наступного за оплачуваним.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-177/?lang=uk
ptuser 24 червня 2024, 20:34
На жаль, помилково за 1 рік близько 6 разів перевипустив карту. У ці 6 карт за 1 рік я замовив кілька пластикових карт і тепер не можу їх додати собі в аккаунт, тому що перевищено ліміт. Я готовий заплатити 100 грн. за активацію кожної карти, але у мене немає можливості повернутися в Україну і прийти у відділення. А віддалено за гроші активувати не можна через ліміт. Робіть висновки, шановні.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 25 червня 2024, 10:06
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
CrazyBoy49z 22 червня 2024, 19:34
Користуюсь кількома українськими банками. І цей банк мене радує простотою і роботою. Завжди швидко допомагають в вирішенні проблеми, просять вибачення, пропозиції приймають без проблем. І стараються стати кращими.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 червня 2024, 20:29
Вітаємо.
Дякуємо за підтримку. Ваш відгук зробив наш день яскравішим.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝