Щодо використання платних карток і їх перевипуск
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
Ну саме цікаве те, що є більш зношена персоніфікована платіжна картка 5167 98** **** 5099 зі строком дії 09/2020. Постійно що мною — потертості на магнітній смузі не заважають працювати з нею з ТСО.
Також банк обмежує в безкоштовній заміні платіжній картці через перевищення у грудні 2019 року ліміту на перевипуск. Я що винен, що в грудні нашого місту з'явилися платіжні картки миттєвого випуску з чіпом і безконтактом? Замінив декілька своїх карток і декілька карток на довірену особу. На сайті ж написано 6 карток безкоштовно й 3 картки на довірену особу, але нігде не вказано, що ці 3 картки на довірену особу входять у ліміт 6 карток. Йще ніхто через ніяки канали зв'язку мене не попереджав про перевищення ліміту й коли він онулиться.
Висновки:
1) підтримка банку «на висоті». Чомусь у чаті мені одразу не повідомили щодо умов безкоштовної заміни картки — марно згаяв час, відсутність вирішення питання дистанційно (привіт, Covid-19);
2) якщо чіп і безконтакт справний, то картку ніяк неможна використати в ТСО, навіть при задіяні мобільного додатку Приват24 (21 століття, а в ногу з часом ідемо дуже повільно); про цифрові (digital-картки) можна взагалі не згадувати;
3) якщо банкомат не зчитав магнітну смугу, то чип він зчитувати не планує;
4) у кінці спілкування з оператором мені він повідомив про наявність акційної пропозиції інсталяції мобільного додатку «Мої вклади» при тому, що я активно користуюся додатком Приват24 (користувався, мені не зручно й баги є) — не цікаво, більше спам;
5) банк погано обслуговує своє обладнання (ТСО й банкомати), що може призвести до пошкодження платіжної картки чи її елементів;
6) у деяких ситуаціях система малопродумана.
ps Ще мені не подобається, що для платних карток при їх оформленні убрали можливість керувати опцією «Запитувати ПІН-код при оплаті в POS-терміналах» (авторизація оплати через підпис на чеку). Таку можливість залишити лише для VIP-карток (класу Platinum). У цьому випадку не бачу сенсу використовувати картки класу Gold. Марна трата грошей за участь у Gold-клубі.
Нам шкода, що Ви відчули незручності, та водночас не бажаємо, щоб між Вами та банком були непорозуміння. Ми детально розглянули Ваш випадок і хочемо повідомити, що у разі, коли здійснюється успішна авторизація в пристроях банку – це свідчить про справність картки.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що, що Клієнт може оформити до своєї основної неперсоналізованої миттєвої картки:
— одну додаткову картку на 3-ю особу;
— одну додаткову картку з фото (при цьому миттєва картка буде заблокована, і розрахунки клієнт буде здійснювати по іменній картці);
— без обмежень клієнт може оформлювати на себе платні картки.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.