Неправильно стягують комісію
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Всі курси банку |
Для більшого розуміння наводжу конкретні приклади:
17 квітня 2020 року я через цю ж таки систему здійснюю покупку 2000 доларів, відмічаю поле 'Оплатити комісію за одержувача' і натискаю підтвердити. За хвилину бачу що на рахунку ожержувача 1999.99 доларів. Тобто з цільового рахунку таки списали комісію в цей 1 цент. Одразу ж написав в підртимку, більше години доводив що це системна помилка і комісія списана не правильно і о чудо вони таки погодилися зі мною, створили заявку на виправлення і наступного тижня мені таки дозарахували цей 1 цент.
Протягом квітня я здійснив ще 3 подібні операції які пройшли без проблем.
27 червня 2020 року я вирішив знову купити валюту, на цей раз на суму 4000 доларів і знову стикнувся з проблемою списання не правильної комісії(переказ здійснювався з карти Універсальна Gold(гривненва) на карту для виплат Gold(доларова)). На цільовий рахунок було зараховано 3999.99 доларів. Знову пишу в підтримку, витрачаю більше години, створюють заявку, а на наступний день бачу відповідь що це проблема старого інтерфейсу, її не будуть виправляти і рекомендують користуватися новим(хоча я користувався новим), грошей мені не повернули. При отриманні даної відповіді була можливість натиснути на 2 кнопки('мені все зрозуміло', 'у мене залишилися питання') я натис на останню і написало що мені незабаром зателефонують. Пройшло 3 дні, мені так ніхто і не подзвонив.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.