Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неправильно стягують комісію

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
offizier 30 червня 2020, 12:23
Вже не вперше вирішив скористатися послугою покупки валюти онлайн і знову стикнувся з проблемою що з цільового рахунку списали комісію при тому що поле 'Оплатити комісію за одержувача' було вибране. В описі даної функції написано що якщо відмічено це поле то одерджувач отримає точну суму, що по факту не правда і прямий обман користувачів.

Для більшого розуміння наводжу конкретні приклади:
17 квітня 2020 року я через цю ж таки систему здійснюю покупку 2000 доларів, відмічаю поле 'Оплатити комісію за одержувача' і натискаю підтвердити. За хвилину бачу що на рахунку ожержувача 1999.99 доларів. Тобто з цільового рахунку таки списали комісію в цей 1 цент. Одразу ж написав в підртимку, більше години доводив що це системна помилка і комісія списана не правильно і о чудо вони таки погодилися зі мною, створили заявку на виправлення і наступного тижня мені таки дозарахували цей 1 цент.

Протягом квітня я здійснив ще 3 подібні операції які пройшли без проблем.

27 червня 2020 року я вирішив знову купити валюту, на цей раз на суму 4000 доларів і знову стикнувся з проблемою списання не правильної комісії(переказ здійснювався з карти Універсальна Gold(гривненва) на карту для виплат Gold(доларова)). На цільовий рахунок було зараховано 3999.99 доларів. Знову пишу в підтримку, витрачаю більше години, створюють заявку, а на наступний день бачу відповідь що це проблема старого інтерфейсу, її не будуть виправляти і рекомендують користуватися новим(хоча я користувався новим), грошей мені не повернули. При отриманні даної відповіді була можливість натиснути на 2 кнопки('мені все зрозуміло', 'у мене залишилися питання') я натис на останню і написало що мені незабаром зателефонують. Пройшло 3 дні, мені так ніхто і не подзвонив.
Приватбанк
Відповідь банку
30 червня 2020, 13:26
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Полезный комментарий
offizier 30 червня 2020, 15:21
Після того як я залишив негативний відгук, проблему було вирішено на протіязі 2.5 годин. Це набагато ефективніше ніж писати у підтримку банку.

Коментарі - 1

+
+15
offizier
offizier
30 червня 2020, 15:21
#
Корисний коментар
Після того як я залишив негативний відгук, проблему було вирішено на протіязі 2.5 годин. Це набагато ефективніше ніж писати у підтримку банку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.8 41.4
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.8 41.4
Всі курси банку