Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
MykolaV 13 грудня 2021, 17:28
Добрый день!
Получил «системку» о необходимости обновления личных данных.
Как законопослушный гражданин вошёл в приват 24 и начал заполнять.
Отфотографировал паспорт, выскочила анкета, а дальше мне стало непонятно с какой целью Вы собираете информацию о моем имуществе, о моих заработках, почему интересуетесь дополнительными заработками и счетами в других банках.
Кредит я у Вас не просил и не прошу, на карту приходит только зарплата, каких то других оборотов по карте до сотни грн в месяц. В чем проблема?
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 18:37
Добрий вечір!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Такі вимоги декларує Постанова НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення ´Про здійснення банками фінансового моніторингу´.
Банк зобов’язаний забезпечити всебічний аналіз та перевірку документів (інформації) про фінансові операції клієнтів банку та відомостей про їх учасників.
Сподіваємося на ваше розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vance 13 грудня 2021, 16:30
Оплачувала послуги на олх. Приват зняв тільки доставку 104 грн, а за сам товар не зняв. Прийшло сповіщення про повернення коштів, які так і не повернули. Робила ту саму операцію на монобанк, і ніяких проблем. Приват банк став шлаком!!! Поверніть мої кошти!!!
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 17:22
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Raccoon 13 грудня 2021, 14:11
Переводили З П со счета ФОПа в данном банке на карту сотрудника в другом банке.
Прошла неделя, деньги так и не пришли. И о чудо, оказывается, деньги можно получить хоть сегодня в кассе отделения, но надо оформить карту Привата, но перевести их на карту, на которую они и были отправлены — что-то не получается.

Кажется кто-то не слышал о незаконном навязывании услуг
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 15:08
Добрий день!
З розрахункового рахунку ПриватБанку є можливість здійснити виплату заробітної плати на картку іншого банку, при умові, якщо були вказані коректні дані отримувача.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
marija5 13 грудня 2021, 11:00
При пересиланні коштів на мої звичайні карти (100−200 грн) летять звинувачення, що мої рахунки шахрайські на 99%. При чому звернення до операторів онлайн і за телефоном 3700 безрезультатні — «ваші карти активні». Як з цим боротись?
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 12:54
Добрий день!
Перевірка та верифікація власника картки при оплаті проводиться з міркувань безпеки.
Алгоритми та правила перевірки ми повідомити не можемо із зрозумілих причин.
Якщо власник картки проходить верифікацію та підтверджує оплату, то платіж буде проведено банком.
Щоб перевірити інформацію, хто саме телефонував платнику, ми звернулись до вас в приватні повідомлення.
Проблема вирішена
9073355 13 грудня 2021, 10:06
моя история, год все проплаты делал, получал средства и в один прекрасный момент, так как я не беру кредитов не на какие банковские уловки не ведусь, мне подсунули кредитный лимит. Я сознательно его закрыл при открытии карты, потом на мою претензию «почему открыт» ответ — банк пересмотрел что-то там и мало того что открыл снова, еще и лимит повысил. Представьте, когда оплачиваете, у Вас не хватает средств, то Вам об этом говорит банк, а тут открыли сами кредитный лимит и если бы я по случайности не рылся в кабинете, то начала бы и начисляться пеня.
Банк начал заниматься самоуправством. Так же плохой отзыв новой версии приложения, как бы красочна она не была, но функционально, не могу повторить свифт платеж, по тем же реквизитам что и есть платеж в архиве. Поддержка, постоянно переключается на голосовое меню, я звоню человеку не для того что бы потом на робота переключили, банк испортился.
Пользоваться можно только по необходимости и все …
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 14:51
Добрий день!
Банк встановив вам ліміт як надійному клієнту, про ви отримали від нас сповіщення. Це подяка за користування послугами банку. Його можна прибрати в будь-який, проте, погодьтесь, у житті бувають різні обставини, коли непогано мати фінансовий запас, який їсти не просить.
Коли кредитний ліміт не використовується, це не тягне за собою жодних витрат для вас.
Ми вже працюємо над відновленням функції переказу з архіву в новій версії додатку. Зробимо все можливе, щоб ви вже нею користувалися найближчим часом.
Приносимо вибачення за такі незручності. Ми обов’язково станемо краще!
З повагою, Приватбанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Яна Иванцив 13 грудня 2021, 4:47
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30
Сегодня 13.12.2021 в 04:18:10 пытались сотрудники банка списать с моей карточки деньги на сумму 321.38 UAH. Якобы пытаясь полнить интернет, где были указанные данные: LP Dating Ser, Днепр, Наб. Победы 30.
Что за кошмар происходит у вас? Куда смотрит служба безопасности? Кого вы берете к себе работать???
А ещё говорите о безопасности средств людей!
Я жду от банка звонка!!!
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 8:53
Добрий ранок!
Співробітники банку не мають відношення до цієї операції. Просимо вас звернутися в підтримку чата на сайті: pb.ua/chat, або за телефоном 3700, де наші фахівці з радістю підкажуть вам після ідентифікації, в яку торгівельну точку мав бути здійснитися цей платіж.
З повагою, ПриватБанк.
IRA198603 12 грудня 2021, 19:06
Добрий вечер.
У меня такая ситуация произошла и я не могу понять розв’язка будет или нет. Без моего ведома сняли с карточки 2000грн. После звонка к оператору мне сказали что произошол розбаланс карточки ждите. Сколько ждать как так розбаланс?
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 8:56
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nikolay1982 12 грудня 2021, 12:08
9.11.21 при оплате штрафа через ликпэй с меня сняли 15000 вместо 150 грн. Теперь пытаюсь вернуть деньги. Для того чтобы это сделать мне нужна кватинция установленного образца. В которой указан номер счета в бюджете, на который ушли деньги. Все, что мне до этого присылали специалисты Приватбанка не подходит — там указан получатель инспекция по парковке. А нужен именно номер счета, стандартная квитанция. В казнечействе говорят, что без нее деньги не вернут! И ликпэй и приватбанк не хотят мне выдавать стандартную квитанцию — якобы они выдают чек стандартного образца!!! Ччто за бред??? Уже больше месяца нервотрепки!!!
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2021, 13:36
Добрий день!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату вам зателефонує наш фахівець.
modder 12 грудня 2021, 3:49
Недавно без моего согласия выдал кредитный лимит (и не только мне). Хорошо что я внимательный, а моя супруга не заметила, и пошла бы тратить.
Потом хотел положить наличку на карту моно через терминал привата, ввел номер карты, прошел идентификацию, всё хорошо, внёс деньги… и тут в друг! По непонятной причине деньги зависают, и мне сообщают, что могу их вывести только на карту привата. А с карты привата на карту моно перевод понятно уже будет с процентами. Красавчики)
Всячески делают, чтобы деньги не уходили из банка.
Пока он держится и у меня есть его карта из-за прошлой популярности, наработанным в прошлом разными сервисами, услугами, интеграциями с другими сервисами.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2021, 12:00
Добрий день!
Дійсно, банк може встановити ліміт надійному клієнту. Це подяка за користування нашими послугами. Його можна прибрати, проте, погодьтесь, у житті бувають різні обставини, коли непогано мати фінансовий запас, який їсти не просить.
Коли кредитний ліміт не використовується, це не тягне за собою жодних витрат для вас.
При неуспішній операції в терміналі самообслуговування, кошти можуть бути повернуті на картку ПриватБанку, так як нам потрібно впевнитись, що вони надійдуть особі, що здійснювала платіж.
З повагою, ПриватБанк.
Tatjana32 12 грудня 2021, 1:58
Открыла карту в этой шарашкиной конторе для получения пособия по рождению ребенка. Все вроде бы хорошо, несколько месяцев получала пособие, но вот! Приходит уведомление от банка: на ваши карты наложен арест частным исполнителем. Звоню на горячую линию, объясняю оператору что согласно законодательству Украины арест социальных карт запрещен законом, на что они мне объясняют, мол в постановлении не было указано какие именно карты арестовывать, поэтому арестовали все. Посоветовали обратиться к частному исполнителю. После моего письменного обращения в исполнительную службу и предоставления справок и выписок из банка о том что это карта для получения пособия на ребенка, исполнитель просто начинает игнорировать все мои письма и сообщения. Никаких движений ни с одной стороны, ни с другой. Решила обратиться на государственную горячую линию, составили петицию в банк, после чего приходит мне письмо из банка, в котором они мне пишут что исполнитель прислал постановление об аресте карт ихнего банка, кроме тех которые запрещено арестовывать законом. Звоню в банк опять, говорю мол так и так, вы ж мне сами написали что не было постановления на арест конкретно социальной карты, это запрещено законом, на что они опять съезжают на частного исполнителя. Они сами себе противоречат. Создается впечатление что они вообще законов не знают. Сегодня позвонила опять на гос. горячую линию и составила жалобу на Приват Банк и на частного исполнителя в Министерство юстиции Украины. Если они сами между собой не могут договориться, то пускай им разъясняют более грамотные и компетентные люди. Для себя сделала вывод- надо бежать от этого банка, и чем дальше тем лучше, и не иметь с ними вообще никаких дел. Теперь в этом банке даже коммуналку оплачивать не буду. А сотрудником банка пожелание- хоть иногда интересуетесь законодательством. Сейчас вы по факту не мою карту арестовали, вы отобрали деньги у маленького девятимесячного ребенка. Хоть иногда вчитывайтесь в постановления, которые вам приходят.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2021, 11:27
Добрий день!
Блокування рахунків, при надходженні запиту від виконавчої служби — є обов'язком банку в такій ситуації, що регламентовано діючим законодавством.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Проблема вирішена
nataliia777B 11 грудня 2021, 19:29
здійснювала обмін валюти в терміналі із зарахуванням на свою картку, гроші на картку не, надійшли, на гарячій лінії відповіли чекати від 4 годин до доби, я зробила заявку на повернення мені коштів на валютний рахунок, тепер взагалі сказали, що кошти повернуться протягом 3 діб. Чому я повинна скільки чекати і що це за сервіс, що я не можу не зняти ні повернути свою кошти одразу, чому хтось ними користується.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2021, 11:51
Добрий день!
Вибачте за спричинені незручності. Бачимо, що ваша заявка вже розглянута успішно. Якщо у вас є додаткові запитання — будемо раді підказати в приватних повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
nikitavitrenko 11 грудня 2021, 15:01
Заблокировали карту, не могу зайти даже в приложение, для разблокировки как оказалось нужно обратиться в отделение банка которые работают только по будним дням, я военнослужащий за контрактом, прийти в будний день просто не возможно… на карте были все средства, из-за блокировки остался без копейки, блокировка произошла после того как я делал перевод в размере 6000 тисячь на карту монобанка, вместо того что бы позвонить либо же провести какие либо проверки просто блокируеться счёт
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2021, 16:02
Добрий день!
Ми піклуємось про безпеку коштів наших клієнтів та приносимо свої вибачення, якщо блокування картки доставило вам незручності. По картці була здійснена підозріла операція і щоб не ризикувати вашими коштами картка була заблокована.
Необхідність звернення у відділення для розблокування продиктована необхідністю впевнитись, що саме власник картки здійснює операції та має доступ до картки і фінансового номеру телефону.
На нашому сайті можна знайти відділення та їх графік роботи: https://privatbank.ua/map
yurii77792 10 грудня 2021, 22:28
Раніше вся інформація у додоатку приват24 мені відображалась українською мовою, сповіщення про останнє поповнення картки чомусь прийшло російською… це мене дуже не влаштовує(((!!!
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2021, 9:39
Доброго ранку!
В мобільному додатку після авторизації знаходячись на головному екрані можна свайпнути вправо та серед налаштувань обрати мову інтерфейсу. Якщо мова повідомлення та мова інтерфейсу відрізняються, будь ласка, надайте в особистому повідомленні ваші контакти.
kio 10 грудня 2021, 18:18
Заблокировали все счета без предупреждения, когда начал выяснять что случилось сказали что жалоба поступила и ждать рассмотрения. Потом позвонили с службы безопасности и сообщили что 10 дней назад был совершен перевод с украденого телефона и нужно вернуть деньги тогда разблокируют или расторгнут договор. Это что ещё такое? Почему я должен расплачиваться из косяков службы безопасности? И еще не факт что мошенник сам отправитель прикинулся пострадавшим. Как мне связаться с рассмотрением этого дела?
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 19:22
Добрий вечір!
Профільними фахівцями проводиться всебічна перевірка за ситуацією. На даний момент питання на розгляді. За результатом буде проведено зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LVV88 10 грудня 2021, 13:41
Столкнулся с ситуацией, у моей жены были списаны средства с карты. Мошенники под поводом покупки товара, скинули ссылку типа перевода денег на карту. При переходи по ней были списаны деньги (с назначением платежа покупка ВТС). Сразу же были проинформированы сотрудники банка, с просьбой отменить транзакцию, на которую получили ответ сами виноваты.
При подаче жалобы на мошенника, сотрудника банка получили от него доказательства того что он купил ВТС для себя, а не для клиента с карты которого были списаны деньги, и сделали вид что так и должно быть.
При общении на сайте Bitzlato, подтвердили что была такая ситуация, была транзакция
с участием третьих лиц, но деньги не вернуть. Говорят чтобы банк сделал отмену. И тут круг замкнулся.
При общении под видом покупателя на сервисе обмена ВТС, (с продавцом на которого был сделан перевод), оказалось что такие схемы они проводят чуть ли не каждый день, в основном я так понял что из ОЛХ.
Будьте осторожны и не по-повторяйте наших ошибок. Так как всем будет все равно, и никто не поможет.
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 14:18
Добрий день!
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Клієнт власник картки може звернутись в підтримку банку для отримання консультації.
katyahrech 10 грудня 2021, 13:23
Пол года уже как не приходит свифт перевод, то в банке у них программа зависла, прийдите завтра. То отдел свифт переводов уже не работает и приходите опять завтра… То мы ничем помочь не можем, мы не видим никакой перевод! Теперь фамилия изменена, но перевод уже видим… да сколько это издевательство будет продолжаться?
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 14:15
Добрий день!
На жаль, вказаних у відгуці даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Йдемо в приватні повідомлення для уточнення ваших контактів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zzz9090zzz9090 9 грудня 2021, 22:31
Вот не нахожу я себе покою, места себе не нахожу, тыкаюсь во все углы как слепой, ночи не сплю, все думаю и думаю. А об чем думают свидомые, а вот об чем закралась как-то мысль открыть карту Visa Infinite в известном лучшем банке страны Зеленых думаю загоню мильенов 500−700 долляров США, а потом голос как БОГ говорит со мной. Не ведись говорит на замануху потеряешь все что нажито непосильным трудом. И вправду думаю Комісія за зняття власних коштів в усіх українських банках/банкоматах у межах України, а також за послугу «Готівка на касі» 1%. Комісія за зняття власних коштів у зарубіжних банках/банкоматах. 2%. Комісія за зняття кредитних коштів у банкоматах і касах будь-якого українського або іноземного банку, за послугу «Готівка на касі», а також за операції з quasi-готівкою 3%. Едрить колотить тут как в пот бросит и ентово вы с моих денег такие тыщи себе в карманы капиталисты ложить будете. Обомлел задумался. А потом думаю так, а если я по серьезному загоню на карту 2−3 мильярда долларов США, начну так сказать входить в раж тратиться на Казино, девочек, цыганей, рестораны, а мне банк опа при тратах свыше 400 тыс. вечно деревянных, а скажите нам мил человек-товарищ откуда у вас безработного эти деньги. Предьявите нам доказательство откуда у вас такие богатства? А? Что?! Ослабел до потери чувств и сказал в Приват ни ногой уж лучше кэш, налик, но с рюкзаком денег постоянно ходить тяжело, да и когда напьешься теряешь часто. В общем друзья вот такой вот он Шкурный вопрос.
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 11:18
Добрий день!
Ми завжди раді, коли клієнти обирають нас за наші переваги та дослухаємось до критики, щоб стати краще.
Якщо ви плануєте вносити кошти на картку, то зможете користуватися всіма перевагами безготівкових оплат, які проходять без комісії (оплата в мережі інтернет, оплата в магазинах), окрім цього є ще ряд переваг для клінєтів котрі вирішили отримати картку:
-знижки на паркінг і таксі до аеропорту;
-LoungeKey, Fast Track та Fast Line;
-професіональний конс'єрж сервіс та персональний банкір;
-юридична й правова підтримка;
-та ще багато інших превілеїв, які дає картка Visa Infinite(https://privatbank.ua/vip/infinite).
Та як ми зрозуміли з вашого відгуку, основною причиною відмови від картки та всіх її превілеїв стало небажання розкривати джерело походження коштів у разі здійснення трат на значні суми. Банк відповідально ставиться до вимог законодавства в сфері фінансового моніторингу та завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 грудня 2021, 18:04
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.12.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sofohka 9 грудня 2021, 22:22
Відділення за адресою: Львів, пр-т Червоної Калини, 66-А
З карточки Пакунок Малюка було знято кошти згідно виконавчого впровадження. Як можна перевести кошти з рахунку спеціального використання на інший рахунок загалка, але питання полягає в іншому. На нарячій лінії залишала заявку стосовно того що виконавець хоче повернути кошти, оператор запевнив мене що 8.12.21. все вияснять і мені зателефонують. Ніхто не зателефонував. 9.12.21 телефоную сама, так заявка є, стверджує оператор на гарячій лінії, вам сьогодні обов’язково зателефонують. Далі тишина. Виконавець написав номер платіжного доручення на повернення. Платіжка від 07.12.21. кошти незараховано!
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 10:29
Добрий день!
Питання в роботі у профільних фахівців. Ми прагнемо вирішити його якомога швидше. За результатом з вами додатково зв'яжеться співробітник банку.
igorvav 9 грудня 2021, 21:18
У меня было несколько строчных годовых гривневых депозита, которые в связи с заниженными неконкурентными процентами я не планировал продлевать.
Мне не приходило никакого сообщения о завершении моего депозита, вместо этого я получил сообщение, что его уже продлили на новый год.
После этого я хотел отказаться от продления второго депозита, дата окончания которого уже была близко, на что получил отказ с текстом, что отказываться от продления нужно не позже, чем за месяц до его окончания. После этого они продлили мой депозит еще на 1 год под нерыночные проценты, которые не покрывают и половину инфляции и по сути просто прирекли накопления на дальнейшее обесценивание.
После этого я хотел расторгнуть эти продлённые без моего на то согласия депозиты, но теперь система мне показывает сообщение, что на протяжении календарного года я их расторгнуть не могу.
Мне кажется, что это не самое чесное поведение весьма неплохого в далёком прошлом банка.
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 10:20
Добрий день!
В особистому кабінеті Приват24 ви можете бачити інформацію по вашим вкладам, в тому числі, дати їх закінчення.
Банк інформує клієнта про продовження вкладу на новий строк, якщо клієнт не відмовився від автоматичного продовження. По строковим вкладам можливість відмовитись від автоматичного продовження доступна протягом місяця до закінчення поточного терміну дії депозиту. Відмовитись можна не тільки звернувшись у відділення, а й самостійно натиснувши відповідну кнопку в меню керування депозитом через Приват24 або мобільний додаток «Мої вклади».
У разі продовження договору на новий термін клієнт має змогу (у відділенні або онлайн через Приват24) розірвати його протягом 5-ти днів з дати закінчення попереднього строку без втрати відсотків за попередній період дії договору.
Щоб уточнити деталі та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LongName 9 грудня 2021, 21:06
Після 4х місячного спілкування з працівниками даної структури банку, найбрехливих працівників напевно знайдеш лише в Верховні Раді і то лише тільки серед якихось фріків. Такої зухвалої, цинічної бреханини мені ще не доводилось чути. Складається враження що правнук Геббельса там викладає практику брехні та проводить курс лекцій на постійні основі *Чим зухваліша брехня, тим швидше в неї повірять*.Справа стосувалась повернення 3млн.грн.які були списані з рахунку за підпобними документами, та переведені на рахунок фіктивних фірм. Як виявилось банк настільки втягнутий в відмивання що захищає отримувача наче злодій який покриває свого подільника в протизаконних діях. Причому це стосується практично усіх відділів роботи банку. А про відділ IT безпеки та Комплаєнс ризикам де така дира у системі АСУ КБ що боінг 747 запакований під завязку $$$ пролетить й ніхто не помітить. Видно що керівників давненько не пропускали через поліграф. Пора країні взнати банківських злодюжок в лице: Спеціаліст із з абезпечення бізнес-процесів Департаменту зобробки запитів клієнтів та держорганів Г О Семененко В. В та Коломиец Ольга.
Заступник керівника департаменту по вдосконаленню бізнес-процесів і технологій ГО Чорна Г. В.
Керівник проекту по роботі з документами клієнтів Ніколаєнко Ю. В Оператор — пат кб «Приватбанк: Анастасия Ткаченко
І ще багато інших зухвалих банкірів в яких у голові лише
СХЕМИ, СХЕМИ, МАНІ, МАНІ.
Про суму схематику напишу згодом, нехай усі знають що і як відбувається за кулісами.
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2021, 10:17
Добрий день!
В банку впроваджені та працюють внутрішні механізми по протидії шахрайству. Діяльність банку здійснюється виключно в рамках чинного законодавства України та регулятора (НБУ). Банк постійно слідкує за дотриманням вимог законодавства на всіх рівнях.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝