навязывание идентификации
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.82 | 42.42 |
| Всі курси банку | ||
пишу в чат, дословно:
Вам необхідно звернутись в найближче відділення для актуалізації Ваших анкетних даних, а саме — кодового слова. Змінити кодове слово можна тільки у відділенні банку, ні по вхідному/вихідному дзвінку, ні в Приват24 кодове слово не змінюється.
Звертаємо увагу, що проведення фінансових операцій з оператором та користування функціями голосового меню буде не доступне до проходження актуалізації даних. Консультацію оператора Ви можете отримати тільки за загальними питаннями. Так, дата ідентифікації ше не надійшла, але ми рекомендуємо Вам повторно звернутись для повторної актуалізації кодового слова в анкеті."
Зачем мне менять то, что меня устраивает? правого основания — нет. отсылка на НБУ — никакого толку.
ктото сталкивался с «добровольно принудительной» повторной идентификацией?
Нам дуже шкода, що ця ситуація потребувала додаткових дій.
Дана потреба виключно для того, щоб убезпечити Ваші кошти.
З повагою, ПриватБанк.