навязывание идентификации
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- 0
- 330121246 Qa
- 24 червня 2020, 14:26
- #
Почему «Дана потреба виключно для того, щоб убезпечити Ваші кошти.» Вы грозитесь лишить меня возможности обращаться на 3700? меня мои данные устраивают.
- +
- 0
- troeschina
- 24 червня 2020, 16:49
- #
Аналогично. Время не подходящее, для посещения отделений. Особенно сейчас, когда заболевших короновирусом приближается к 1 тыс в день. Мои родственники столкнулись с этой болезнью, реанимация, кислород, месяц в больнице. На работе разрешили всем сотрудникам работать удаленно. Продукты заказываю с доставкой на дом
Но тут появился Приватбанк со своей актуализацией, и какого-то хрена, я должен тулить в отделение, под которым толпы людей.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Всі курси банку |
пишу в чат, дословно:
Вам необхідно звернутись в найближче відділення для актуалізації Ваших анкетних даних, а саме — кодового слова. Змінити кодове слово можна тільки у відділенні банку, ні по вхідному/вихідному дзвінку, ні в Приват24 кодове слово не змінюється.
Звертаємо увагу, що проведення фінансових операцій з оператором та користування функціями голосового меню буде не доступне до проходження актуалізації даних. Консультацію оператора Ви можете отримати тільки за загальними питаннями. Так, дата ідентифікації ше не надійшла, але ми рекомендуємо Вам повторно звернутись для повторної актуалізації кодового слова в анкеті."
Зачем мне менять то, что меня устраивает? правого основания — нет. отсылка на НБУ — никакого толку.
ктото сталкивался с «добровольно принудительной» повторной идентификацией?
Нам дуже шкода, що ця ситуація потребувала додаткових дій.
Дана потреба виключно для того, щоб убезпечити Ваші кошти.
З повагою, ПриватБанк.