×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Обмеження по рахункам
Заява має бути написана чітко по шаблону. На жаль, попередня заява не відповідала шаблону. За вашим зверненням у відділення для написання зобов'язання співробітник може знайти шаблон для заяви (зобов'язання) у відповіді на заявку про зняття обмеження. Наші колеги проведуть перевірку відносно коректності дій і консультації співробітника відділення та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (1)
Дякую за вирішення моєї проблеми та за індивідуальний підхід до клієнта.
Вкотре телефонуючи на гарячу лінію ПриватБанку, мене з'єднали з оператором Юлією. Вона щиро перейнялася моєю непростою ситуацією. Її професіоналізм та чуйне ставлення до мене посприяли вирішенню цієї проблеми, що вразило та допомогло заспокоїтись. Було приємно, що до мене віднеслись не шаблонно, а з індивідуальним підходом. Я відчула на собі яким чином біблійний принцип застосовується і в наші дні: «Не відмовляй у добрі тому, хто його потребує, якщо у твоїй силі допомогти». Дуже хочу щиро подякувати співробітникам ПриватБанку та особливо оператору Юлії.
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Дякуємо, що ви з нами :)
Написати коментар
Обслуговування доброзичливе але не якісне.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Коментарі (1)
Претензіоністи ПриватБанку служать клієнтам чи шахраям?
ГО «Центр протидії фінансовим зловживанням» у рамках своєї діяльності також займається збиранням та аналізом інформації про хід чарджбек-диспутів проти нелегальних форекс-платформ у банках України.
Ми вже декілька років моніторимо і опрацьовуємо матеріали, які нам надають члени нашої організації. Ці матеріали вказують на те, що у більшості випадків українські банки- емітентів платіжних карт ідуть назустріч своїм клієнтам в питаннях оскарження транзакцій, проведених на користь шахрайських форекс-платформ.
Однак, нами зафіксовано та задокументовано десятки безпідставних відмов у прийнятті чарджбек заявок, а також численні факти безпідставного закриття раніше відкритих заявок з боку співробітників претензійного підрозділу АТ КБ «Приватбанк». Так ряд громадян, які опротестовували транзакції на користь одних і тих же торгово-сервісних точок крім ПриватБанку у інших банках, зіткнулись з різним проведенням чарджбек диспутів і спостерігали протилежну якість претензійної роботи. Якщо у Монобанку чи іншому банку приймалися заявки на чарджбек і кошти згодом повертались на карту, то з боку ПриватБанку за тих же обставин, поступала відмова або без пояснення причин, або з посиланням на те, що згідно з правилами МПС, опротестувати ці операції неможливо. Хочемо зазначити, що у Приватбанку мали місце численні випадки повернення коштів однім клієнтам при відмові іншим по аналогічним транзакціям.
У зв’язку з цим, у багатьох держателів карт виникає обгрунтована підозра, що співробітники претензійного відділу Приватбанку, які безпідставно блокують проходження чарджбек-диспутів у МПС, знаходяться у змові з представниками т.з. форекс-брокерів (а насправді — шахрайських проектів). А деякі держателі карт припускають, що незважаючи на письмові відмови, насправді претензійна робота Приватбанком проводяться і кошти повертаються, але в подальшому протиправно привласнюються банком.
Ми закликаємо керівництво АТ КБ «Приватбанк» силами внутрішньої безпеки банку провести службове розслідування вказаних фактів та перевірити роботу претензійного підрозділу.
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Звертаємо увагу, що даний сайт не є ресурсом банку.
При необхідності отримати від банка відповідь на запит рекомендуємо формувати запит згідно норм чинного законодавства.
Коментарі (44)
Махинации с комерческий курсом
Фахівці проведуть перевірку відносно наданої консультації в підтримці та зв'яжуться з вами за результатом розгляду питання.
Написати коментар
Приватбанк «відфутболює» своїх клієнтів
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Шахрайство
На жаль, згідно правил міжнародної платіжної системи, в даній ситуації банк не має змоги оскаржити платіж, як шахрайський, так як оплата здійснювалась з присутністю картки або телефона.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (6)
Не выплатили кешбэк по акции
Перепрошуємо за незручності.
Колеги вже працюють, щоб кешбек був зарахований на вашу картку в найкоротші строки.
Коментарі (2)
Взаимодействие с банком в случае мошенничества.
Проходящие люди вызвали полицию. Пока я дожидался служителей закона, пока меня опрашивали в отделении полиции, в течении нескольких часов мошенники, а по сути грабители, сняли все кредитные деньги с кредитной карты, через приложение перевели мою пенсию с карты, которой у них не было, на похищенную и также сняли, открыли ещё одну кредитную карту и на неё, а также на похищенную оформили множество кредитов в МФО, более того, оформили договор оплаты частями в известной торговой сети на мобильный телефон в сумме 10999 грн.
Интересно, что банк в этих бешеных движениях средств не узрел ничего подозрительного. Т. е. многолетний клиент, НЕ имеющий НИ одного случая просрочки или задолженности по кредиту, в один момент сносит все деньги со счетов, набирает кредитов, оформляет оплату частями на новый мобильный телефон и это ни разу не подозрительно. Просто недавно читал в новостях, как Приватбанк заблокировал счёт клиентки, которая оформила кредит в МФО с выводом средств на карту Приватбанка, посчитав транзакцию подозрительной.
По ситуации. Заявление в полицию подано, в ЕРДР внесено, я признан потерпевшим в деле о мошенничестве. Веду переписку с банком, где в заявлениях прошу на время проведения расследования приостановить начисление ежемесячной комиссии и взносов по оплате частями, прилагая к заявлению выдержку из ЕРДР, протокол допроса меня, как потерпевшего. Банк в своём ответе, а тут внимательно — советует мне обратиться в полицию… И ссылаясь на множественные нормативные и законодательные акты, сообщает, что (цитата):
«Додатково повідомляємо, що норми банківського законодавства, зокрема Закону „Про
банки і банківську діяльність“, забороняють банкам встановлювати окремій особі більш
сприятливі умови, ніж іншим клієнтам банку за аналогічними договорами.
Враховуючи вищезазначене, АТ КБ „ПРИВАТБАНК“, на жаль, змушений відмовити Вам в задоволенні Вашого запиту.»
Т.е по мнению банка, я нахожусь в данный момент времени, в тех же условиях, что и остальные клиенты банка, то есть все пострадали от мошеннических действий и далее по ситуации.
Я считаю, что Приватбанк, предоставив в своём приложении Приват24, максимальный спектр финансовых услуг и операций, должным образом не позаботился о безопасности средств и личных данных клиента. Людей грабят с сотворения мира, а в цифровую эру вопросы кибербезопасности на первом месте. Приватбанк не учитывает, что финансовыми инструментами могут воспользоваться третьи лица и это не учтено в алгоритмах работы банка, а по меркам двадцатого века переносит всю ответственность на клиента.
К слову, запросив повышения лимита на оплату частями (телефон — то украли, надо было выходить из ситуации) в Монобанке, служба безопасности запросила со мной видеозвонок. Вот так — то…
Ми завжди наголошуємо, що у разі втрати картки або фінансового номеру необхідно звернутись в підтримку для їх блокування, щоб попередити можливі шахрайські дії зі сторони третіх осіб.
Згідно Умов та Правил банківського обслуговування розміщених на сайті банку https://privatbank.ua/terms:
— п.п. 2.1.4.5.2. Клієнт зобов'язаний вживати необхідних заходів для запобігання втрати, пошкодження, викрадення Картки, доступу третіх осіб до Картки, в тому числі до інформації, нанесеної на неї.
— п.п. 2.1.4.5.8. У разі втрати/крадіжки Фінансового номеру телефону або зміни номера телефону, який є Фінансовим, Клієнт зобов'язується негайно інформувати Банк.
— п.п. 2.1.4.5.6. Клієнт зобов'язаний інформувати Банк та правоохоронні органи про факти втрати Картки, ПІНу або отримання інформації про їх незаконне використання. При настанні вищевказаних випадків необхідно звернутися у відділення Банку або за телефоном 3700 (безкоштовно по Україні),+38 073 (050, 098) 9000002 (для VIP-клієнтів), +38 073 716 11 31 (для дзвінків із-за кордону).
Шахраї не можуть отримати доступ до Приват24, підвищити кредитний ліміт та робити інші операції в особистому кабінеті маючи лише фінансовий номер телефону. Для цього необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН код картки (для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
Для зняття коштів у банкоматі перевірка проводиться введенням пін-коду, який має бути відомий лише вланику картки.
Ми завжди радимо звертатись до правоохоронних органів у подібній ситуації та зі своєї сторони надаємо всю необхідну інформацію для проведення рослідування. Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування та рішення суду на основі якого банк матиме підстави та можливість здійснити перерахунок заборгованості.
Коментарі (16)
Обов’язковий платіж по Кредитній карті Універсальна
Ми не змінювали умови акції і тим більше не мали на меті ввести вас в оману.
Дана акція дає змогу не сплачувати відсотки за користування кредитними коштами, якщо картка вийде з пільгового періоду. При цьому умови пільгового періоду по картці не змінюються, а сам пільговий період не стає довшим.
Щоб картка залишалась в пільговому періоді вам необхідно було до 25.01.2022 внести суму трат за грудень 2021. На жаль, необхідна сума не була внесена і картка вийшла з пільги. В такому разі, згідно умов договору по картці, починається нарахування відсотків за користування лімітом. Доки діє акція відсоткова ставка для вас змінена зі стандартної на 0,00001% на місяць, що дає змогу не сплачувати відсотки за користування лімітом (до 28.02.2022).
Щоб уникнути нарахування відсотків після закінчення акції, в березні, та знов користуватись коштами в рамках пільгового періоду необхідно повністю погасити суму заборгованості. В такому разі при наступному використанні кредитних коштів наступить новий пільговий період.
Ви завжди можете ознайомитись з інформацією про те, як працює пільговий період по картці за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
Коментарі (4)
Наследование вклада умершего
Банком були отримані запити від нотаріуса стосовно наявності залишків на рахунках та на них було надано відповідь.
Для вирішення вашого питання, нам необхідно отримати від нотаріуса офіційний запит, де буде зазначена вимога на виплату коштів.
У разі додаткових запитань — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Не компетентність персоналу
а не на суму стягнення, події дальше… на мій дзвінок -скаргу оператор повідомляє що в постанові має бути вказаний номер зарплатного рахунку і підтвердження що це зарплатний рахунок… Звідки виконавець може про це знати? Надалі я надаю роз’яснення працівнику банку щодо постанов про арешт- (Відповідно до частини другої статті 10 Конвенції про захист заробітної плати від 01 липня 1949 року № 95 заробітна плата повинна охоронятися від арештів і передачі в такій мірі, в якій це вважається потрібним для утримання працівника і його сім'ї. Таке право гарантоване статтею 43 Конституції України, яка передбачає що право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.
Так, Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у справі № 340/1018/19 зазначив, що рахунки, які передбачені для виплати заробітної плати та сплати податків, зборів і обов’язкових платежів до Державного бюджету України, є рахунками із спеціальним режимом, на які виконавчою службою відповідно до вимог законодавства арешт не накладається.Підставою для зняття виконавцем арешту з усього майна (коштів) боржника або його частини є отримання виконавцем документального підтвердження, що рахунок боржника має спеціальний режим використання та/або звернення стягнення на такі кошти заборонено законом.Банк повинен надати виконавцю відмову про накладення арешту на цей рахунок, оскільки він використовуються отримання заробітної плати так як у постанові зазначено, що окрім рахунків заборонених законом, банк повинен повідомити виконавця, що на цей рахунок не може бути накладено арешт, оскільки це рахунок зі спеціальним режимом використання, а саме отримання заробітної плати) на що отримую відповідь що виконавець при подачі постанови про арешт мав вказати що це зарплатний рахунок і на нього не накладати арешт, аргументуючи те що банк мав повідомити виконавця що це зарплатний рахунок та надати відмову в блокуванні цього рахунку в подальшому повторювала одне і теж!
Висновок я зробив такий:
1. Банк не уважно розглядає документи які йому надходять, що призводить до таких обставин!
2. З'єднують з оператором який не розуміється в поставленому йому питанні!
3. Виконує постанови не зрозумілих виконавців не дотримуючись закону України!
Прошу керівництво банку відреагувати на дану проблему якнайшвидше тому що заблоковано зарплатний рахунок що ускладнює моє проживання! Та зняти арешт з мого рахунку!
ПриватБанк в своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства та інструкціями НБУ. Банк обмежує рахунки клієнта при надходженні постанови про арешт від виконавця, як того вимагає законодавство. Картка для виплат — не є карткою зі спеціальним режимом використання, адже вона може бути поповнена не лише цільовими коштами, як то заробітна плата або соціальні виплати, а також і готівкою чи переказом з інших карток. Тому, щоб банк мав підстави не блокувати дану картку, інформація про це та номер самої картки мають бути вказані у виконавчому впровадженні.
Ви можете безкоштовно сформувати довідку в своєму Приват24 про те, що на картку надходять цільові кошти та звернутись з довідкою до виконавця, з питанням зняття арешту саме з даної картки. При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження знімається протягом 1-3 робочих днів.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в особисті повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Обслуживание специалистами
Від імені банку приносимо вибачення за таку ситуацію. З 24.01.22 відкрита можливість оплачувати ліки для клієнтів віком від 60 років, що отримали кошти на картку єПідтримка. Придбання доступне як безконтактним шляхом, так й через інтернет-сайти аптек.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку стосовно поведінки нашого співробітника відділення.
Коментарі (3)
Оперативно и быстро помогли решить вопрос
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс :)
Беремо і допомагаємо!
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Оплата частями от ПБ
Меня предупреждали, что данными услугами Привата лучше не пользован, но я, к сожалению, решила попробовать ((((больше никогда не вступлю в данное болото, у других банков намного лучше предложения
Нам шкода, що ви відчули незручності та приносимо вибачення, якщо зміна ліміту по 'Оплаті частинами' була несподіваною. Система аналізує сотні показників і самотужки приймає рішення.
Ваше питання стосовно заборгованості було розглянуто та вам намагався зателефонувати наш фахівець, щоб надати пояснення, однак, на жаль, ви не вийшли на зв’язок. Дозвольте зауважити, що кредит за договором Оплати частинами, за яким не відбулось списання повної суми регулярного платежу, на наступний день після дати платежу вважається простроченим.
При наявності простроченої заборгованості, умови договору за послугою «Оплата частинами» змінюються та формується новий рахунок для внесення коштів, про що ми завжди інформуємо наших клієнтів та ці положення вказані в умовах та правилах на сайті: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-153/?lang=uk, а саме в пункті 2.7.1.3.4.
Ми неодноразово надсилали вам сповіщення з нагадуванням необхідності внести потрібну суму за допомогою СМС-повідомлення, так як, на жаль, ви не вказали вашу пошту в банку.
Для погашення кредиту (договору) надалі кошти потрібно вносити за графіком (до дати списання планового платежу) на новий рахунок, який ви можете побачити в Приват24, в меню: Кредити — Оплата частинами — Договори — Обрати необхідний договір — Реквізити, або в SMS-повідомленні, що ми вам надіслали. Для оплати доступні такі способи: через Приват24, термінали самообслуговування, у відділенні ПриватБанку чи в касі іншого банку із зазначенням ІПН.
Дострокове погашення по кредитному договору доступне у випадку, якщо погашено прострочену заборгованість.
Додатково, ми перевіримо ваш діалог з нашим співробітником та по результату перевірки вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Безосновательно блокируют счета
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Навязывания услуг
1. Навязали карту Универсальная и открыли кредитный лимит в 10000. На мои возражения при оформлении, что эта карта нам не нужна, получили ответ, что она входит в пакет…
2. После ввода всех данных попросила поставить 5 подписей на планшете без объяснения каких либо причин, что этим ты подписуешь не понятно!!! Нужно постоянно спрашивать, а сотрудник обо всём умалчивает!
3. В окончании всего не дали договора, не сказали где условия можно скажем почитать и т. д.
Работой полностью разочарованы! Карту универсальную сразу же закрыли.
Приносимо вибачення, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Наявність картки «Універсальної» не являється обов'язковою умовою для отримання Картки для виплат.
Ви завжди можете ознайомитися з умовами та правилами користування банківськими продуктами та послугами на нашому сайті: https://privatbank.ua/
Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Коментарі (1)
Служба підтримки приватбанк 3700
Приносимо вибачення, що при зверненні в підтримку ви зіткнулися з такими незручностями. Вже з’ясовуємо, чому вам довелося очікувати стільки часу та обов’язково приймемо усі необхідні міри, щоб такого більше не повторювалось.
Замовити потрібну вам довідку можливо в меню: Головна вкладка Довідки. https://pb.ua/short?75E
Документ з´явиться в цьому ж меню, протягом 10-15 хвилин після замовлення.
До речі, ви завжди можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua, де наші фахівці, також, готові вам допомогти.
Якщо у вас є додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Ужаснейший банк 2
Потратила день жизни, 8 раз подавала документы о доходах.
Это худший банк в Украине. Закрывайте счёт
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Заявка по вашому питанню вже в роботі. Зробимо все можливе, щоб розглянути її якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Шахрайство
Підозрюю що маои мою сім карту, яку я міняла рік тому, або телефон який продали.
Смс на телефон мені не приходили, а приват 24 не користуюся через відсутність смартфону.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (2)