×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Осторожно интернет машенники
Гривен. Пыталась дозвониться в приват банк. Но ни один оператор так и не вышел на связь. А как какую нибудь фигню предлагать, так они все на связи!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (6)
А ви ще довіряєте Приватбанку?!
І ось від держаного (отже, думалось, надійного) «Приватбанку» на емейл приходить цікава пропозиція наступного змісту:
«А наша „чорна п’ятниця“ продовжується аж до 7 грудня 2021.
Купуйте все, що хочете з кредитною карткою від ПриватБанку та гарантовано отримайте 100 грн за купівлі на суму від 300 грн одним чеком. Кешбек буде виплачено протягом тижня після закінчення акції
Далі — посилання „ПІДКЛЮЧИТИ КЕШБЕК“.
Та примітка — Акція діє до 07.12.2021».
Більш, чим приваблива пропозиція, подумав я. Тому й підключив кешбек.
Все здавалось аж занадто просто, якби цю акцію проводив не Приватбанк, який в минулому вже «прославився» недотриманням власних же умов по акціям.
Щоб перестрахуватися, вирішив після підключення кешбеку звернутися в чаті до служби підтримки через Приват24. Детально розпитав про те, з якої саме картки треба здійснити витрати, чи є обмеження по МСС-кодам, чи має значення купівля офлайн чи в інтернет-магазині. Насамкінець, попросив підтвердити, що кешбек підключено та я беру участь в акції. Оператор Станіслав підтвердив, що все гаразд, вказавши з точністю до секунди, коли було підключено кешбек, а, отже, й участь в акції. Дану інформацію заскрінив (це ж Приватбанк, ми пам’ятаємо).
Далі залишилось придбати щось смачненьке та чекати зарахування коштів.
Проста математика — 7 грудня (дата закінчення акції) + 7 календарних днів (тиждень після закінчення акції, протягом якого мав бути виплачений кешбек), і до 14 грудня 2021 р. 100 гривень мало бути на рахунку.
Але це ж Приватбанк, тут так просто не буває!
Спочатку подумалось, що, можливо, в Приватбанку якась інша інформація про кількість календарних днів в тижні, тому я й зарано чекаю винагороди.
Знову звернувся в чаті Приват24 до служби-підтримки.
14 грудня після запитання оператори кудись зникали.
Цікавість, яким чином Приватбанк спробує надурити цього разу почала додавати азарту. 15 грудня 2021 р. я таки отримав інформацію. Після тривалого вивчення ситуації оператор Микола заявив, що … я не зареєструвався в акції. Скаргу оформити відмовився. Після прохання перевірити інформацію, яку надав раніше оператор Станіслав (є в історії чату та скріні), Микола, а, отже, і Приватбанк, ошелешив своїм рівнем цинізму та «пробивання дна» — «Приносимо свої вибачення за інформацію, яку раніше надав вам оператор, але участь в акції не була підтверджена».
Хтось з мудрих сказав — «якщо тобі вдалося обдурити людину, то це не означає, що вона дурень. Це лише означає, що тобі довіряли більше, ніж ти того заслуговував».
А ви ще довіряєте Приватбанку?!
Якщо всі умови було виконано, то ми обов'язково допоможемо вам у вирішенні питання.
На жаль, у відгуці немає інформації, за якою ми могли б вас ідентифікувати і перевірити ситуацію.
Щоб ми могли вам допомогти, написали до приватних повідомлень для уточнення даних.
Коментарі (2)
Шахрайство
Капта приватбанку 5363 5420 1490 9536.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Дуже погане відношення до клієнтів.
Перепрошуємо за незручності. Питання в роботі у профільних фахівців. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
легко и качественно
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Написати коментар
Благодарность банку за помощь в возврате кредитных средств украденных мошенниками😃
Но! Банк все это время боролся за мои украденные деньги! И МНЕ ВЕРНУЛИ МОИ ДЕНЬГИ!!! Огромная благодарность Приват банку!
Дякуємо, що ви з нами.
Коментарі (5)
Помогите наконец решить проблему!
В 2019 году получил украинское гражданство, выйдя при этом в установленном порядке из предыдущего.
Сразу после этого подал в банк обновлённые данные о документах. В 2020 году, когда обратился в отделение по вопросу swift перевода, менеджер с удивлением обнаружила, что мои данные не актуализированы. Есть только внж. Тогда же менеджер внесла данные в базу и заверила, что все хорошо.
В 2021 году обнаруживаю, что мой расчётный счёт ФЛП был арестован (да, не заблокирован/заморожен, а именно арестован). Обращаюсь на горячую линию. Там говорят, что это «не точная формулировка», надо просто актуализировать данные. Скидываю фото документов по списку. Все ок, разблокировали.
Месяц назад, понадобилось зайти в кабинет плательщика налогов на сайте налоговой службы. Обычно использую для этого BankID и другой банк, но в тот момент были в нем какие-то технические работы и решил воспользоваться Приватом. И тут при входе вижу снова данные своего, уже несколько лет неактуального, внутреннего (!) паспорта другой страны, гражданином которой я уже давно не являюсь. В кабинет из-за этого не пускает. То же самое (специально проверил) с сайтом пенсионного фонда, кабинетом водителя. Обращаюсь в отделение. Менеджер начинает рассказывать откровенную ерунду, путая при этом понятия налогового резидентства и гражданства. Говорит, что этого паспорта у них в базе нет. Попросила при ней залогиниться на сайте. Все показал, на что она посоветовала обратиться в службу поддержки кабинета плательщика налогов))) подпись «дані підтвердив АТ КБ Приватбанк» на информационной странице и то, что при авторизации через другой банк подтягивает корректную ID карту, для неё было не аргументом. Отметила только странность, что мои данные должны были быть актуализированы до 2026 года, а по факту по 2024. В итоге констатирую факт, что работая с приватом я не имею возможности использовать гос. услуги онлайн :)
Я понимаю, что, возможно: ситуация не стандартная, но это не означает, что вы должны постоянно спихивать все на других прикрываясь «у нас в системе документы актуальны». Я прошу просто найти где у вас в базе указан мой неактуальный документ и заменить его на украинский. Тут пишу больше от безвыходности, потому что помимо вышеописанного было ещё несколько попыток общения с вашими сотрудниками в чате.
На жаль, вказаних у відгуці даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Йдемо в приватні повідомлення.
Коментарі (1)
Приват Банк Списал 12 тысяч с карты без уведомления
— 1, На второе обращение они заявили что они перепутали кассеты банкомата и он выдал нам больше денег.
— 1,1По факту сколько выдал банкомат денег нет информации кроме «чеков» Так как человек взял деньги положил в сумку и дома к своим сбережениям, и выяснить сколько выдал банкомат неТ возможного! Только по информации чеков!
— На ответ указанный выше в пункте 1.1. Нам ответили вы сами виноваты что насчитали деньги у банкомата!
По данному делу будем писать в прокуратуру и в полицию за клевету и снятие денег без уведомления банка. За грубость в обсаживания, за обвинение человека без признания его виновным и применения незаконных действий про снятие денег со счета у человека!
Виходячи з відгуку та відсутності звернень від вас до банку з описаної ситуації, ми розуміємо, що мова йде про іншого клієнта банку. Щоб перевірити інформацію та уточнити деталі ми звернулись в особистому повідомленні.
Коментарі (10)
НИКОГДА НЕ ПОПОЛНЯЙТЕ ЧЕРЕЗ ТЕРМИНАЛ ПРИВАТБАНКА
Пишу отзыв 15 декабря, ситуация произошла 11 декабря — денег до сих пор не вернули.
Перепрошуємо за незручності викликані помилкою в роботі терміналу.
Повернення коштів на картку ПриватБанку проводиться для того, щоб ми були певні, що гроші надійдуть саме тій особі, яка вносила їх в термінал та виключити можливість заволодіння коштами третіми особами. У разі проведення операцій на суми до 500 грн можливе повернення на номер мобільного, яким була здійснена авторизація при проведенні операції.
В такій ситуації можна замовити доставку картки звернувшись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua. Завітавши на сайт https://next.privat24.ua/ можна зареєструватись в Приват24 і стати нашим клієнтом не виходячи з дому. Після успішної реєстрації та актуалізації даних в акаунті можна оформити віртуальну картку та подати заявку на повернення коштів на неї. Змінити логін (номер телефону) можна скориставшись веб версією Приват24, зайшовши на сайт з ПК чи смартфона.
Коментарі (2)
Мошенничество в банке
Перепрошуємо, якщо опис операції у виписці міг збити вас з пантелику. Оплата про яку йде мова була проведена онлайн на сторонньому сайті з використанням вашого Приват24, доступ до якого маєте лише ви.
Із зрозумілих причин інформацію персонального характеру немає змоги надати публічно. Ви можете звернутись в онлайн допомогу на нашому сайті pb.ua або в Приват24, щоб наші колеги могли підказати на якому сайті та за які послуги була здійснена оплата, щоб ви могли пригадати дану операцію.
Коментарі (7)
Відмовляються від обслуговування пенсіонерів
Відповідь яка надійшла від Приватбанку виглядає як насмішка — Під час карантину, право позачергового входу мають: всі особи з інвалідністю, вагітні жінки, клієнти з дітьми до 6 років.
Шановні співробітники приватбанку, може б Ваші недпрацівники спочатку цікавились чи є в людини інвалідність? Мати має інвалідність в зв’язку з цукровим діабетом, але жоден з співробітників не надав їй послуги першочергово, натомість лише знущались. Ви перш ніж писати стандартні відписки, для початку хоча б вибачення попросили за хамовите поводження ваших робітників. Карту привату закриваємо, пенсію мати бути отримувати в іншому банку з адекватним обслуговуванням
Приносимо свої вибачення. Ми вже передали інформацію колегам для проведення перевірки за ситуацією. За результатом з клієнтом додатково зв'яжуться.
Коментарі (2)
У ПриватБанк поддержка 24/7 (нет)
За Вашим зверненням був зроблений запит в систему Western Union. Переказ повернутий для виплати відправнику. За правилами системи переказів, в такому випадку присвоєються новий номер для повернутого переказу. За новим контрольним номером відправник виплачує переказ на свою картку. Таку операцію можна проводити в Приват24.
Як бачимо, на даний момент переказ вже виплачений на вашу картку. Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки для покращення якості обслуговування в майбутньому. Також просимо надати зворотній зв'язок в приватних повідомленнях, щоб ми могли перевірити інформацію, щодо невдалої спроби з'єднання з фахівцем підтримки.
Коментарі (6)
Динамо від Приватбанку.
Після публікації на сайті Мінфін зі мною зв*язався представник Приватбанку і оформив 35 чарджбеків. Чому 35 мені не зрозуміло, чому не 100? Чи не 800? Або не всі?
9.12.2021 року Приватбанк повернув 34 платежі на загальну суму 888 грв 08 коп.
1 чарджбек ще розглядається.
14.12.2021 року я звернулася у відділення Приватбанку, щоб написати заяву на чарджбек інших транзакцій. Економіст, який розглядав мою справу, мені в цьому відмовив. Я зателефонувала на 3700 з тим же проханням. Оператор мені теж в цьому відмовила. На сайті Приватбанку ця послуга не доступна. За електронною адресою chargeback@privatbank.ua відповіді немає, хоча я туди слала неодноразово листи.
Як можна оформити чарджбек в Приватбанку? Чи взагалі це із розділу фантастики?
Чому мені відмовляють навіть в подачі заявки, не кажучи про повернення вкрадених коштів?
Проведення платежів та їх оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи(МПС). На жаль, в даній ситуації банк не має змоги оскаржити частину платежів.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Фахівцями було розглянуто ваше питання та надано зворотній зв'язок.
Коментарі (7)
Невозможно пройти актуализацию
Человек находится вне Украины и пытается эту актуализацию пройти через Приват24. Неоднократно. Все тщетно.
Приходит один и тот же отказ с одной и той же причиной — Incorrect photos.
Опытным путем удалось установить, что дело не в качестве прилагаемых фотографий и т. д. (т.к. фото качественные и делаются как требует приложение).
Реальную же причину никто не можете сказать либо в силу незнания либо не желания либо формального подхода (через чат Приват24 мол, повторите заново).
К кому можно обратиться по поводу как можно выяснить реальную причину отказа в актуализации? И как эту актуализацию пройти? С учётом того, что в отделение прийти возможности нет (за границей).
Счёт в это время заблокирован. Деньгами пользоваться нельзя.
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам. Своєчасне оновлення даних допомагає запобігти ситуації з блокуванням рахунків.
У вашому випадку, актуалізувати дані не вийшло через фото поганої якості. Зазначимо, що фото має бути читабельним, тобто, дивлячись на фото можна було розпізнати не лише ваше обличчя, а й текст на ідентифікуючому документі, що має бути присутнім на фото.
Коментарі (1)
Оформление карты по доверенности
Фахівці перевіряють доручення не тільки на справжність, а також на наявність в ньому прописаних необхідних повноважень, що дають право довіреній особі здійснювати операції в банку від імені довірителя. Якщо ж в документі не вказані необхідні повноваження для здійснення операцій в банку, відповідно, таке доручення банк прийняти не може.
Коментарі (1)
сайт
У оновленому Приват24 ми оптимізували роботу сервісів та врахували недопрацювання старї версії, беручи до уваги відгуки та побажання клієнтів. Сподіваємося, що використовуючи оновлений дизайн і функціонал ви зміните свою думку на краще.
Коментарі (3)
Оформление карты єПідтримка
Например, если вы желаете открыть виртуальную карту єПідтримка, то без мобильного приложения у вас ничего не получиться. То есть, если у вас нет возможности установить их приложение, то лучше сразу выбирайте другой банк для открытия этой карты.
Як можна відкрити картку єПідтримка в ПриватБанку?
Оформлення буде доступне:
1. В мобільному додатку Приват24: Гаманець — Картки — Додати — єПідтримка.
2. У застосунку Дія при подачі заявки на отримання коштів: єПідтримка — Отримати допомогу — Відкрити новий рахунок, обравши ПриватБанк.
Відкриття карток єПідтримка в ПриватБанку з 13.12.21. Для цього потрібно оновити додаток Приват24 до останньої версії.
Зверніть увагу! Оновлена версія додатку розгортається поступово для користувачів та може бути недоступна певний проміжок часу. Зазвичай до 1 доби.
Коментарі (19)
Актуалізація це що знущання?
Ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Якщо при введенні даних під час актуалізації вказати адресу прописки відмінну від тої, що вказана в паспорті, фото чи скан якого клієнт прикріпив, актуалізація не буде коректною. Необхідно вказувати актуальні та коректні дані, які збігаються з даними в паспорті. У разі виникнення питань клієнт може звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або в Приват24 — наші фахівці будуть раді допомогти.
Коментарі (1)
Все хуже и хуже
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Банк не повертає кошти
Приносимо вибачення за можливі незручності. Ваше питання в роботі. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
Написати коментар