Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Alyona12345 15 грудня 2021, 22:55
Сегодня стала жертвой мошенников с продажи криптовалюты на карту мошенников 4134182119586235, 4134182119586235. Перевела 6000 тыс
Гривен. Пыталась дозвониться в приват банк. Но ни один оператор так и не вышел на связь. А как какую нибудь фигню предлагать, так они все на связи!
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 11:09
Добрий день.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
VV2 15 грудня 2021, 22:23
В суспільстві існує міф про надійність державних банків. Їм можна довіряти, вони не підведуть, вони виконають свої зобов’язання, хай би що трапилось у світі, — таких думок дотримуються багато пересічних клієнтів.

І ось від держаного (отже, думалось, надійного) «Приватбанку» на емейл приходить цікава пропозиція наступного змісту:
«А наша „чорна п’ятниця“ продовжується аж до 7 грудня 2021.
Купуйте все, що хочете з кредитною карткою від ПриватБанку та гарантовано отримайте 100 грн за купівлі на суму від 300 грн одним чеком. Кешбек буде виплачено протягом тижня після закінчення акції
Далі — посилання „ПІДКЛЮЧИТИ КЕШБЕК“.
Та примітка — Акція діє до 07.12.2021».

Більш, чим приваблива пропозиція, подумав я. Тому й підключив кешбек.
Все здавалось аж занадто просто, якби цю акцію проводив не Приватбанк, який в минулому вже «прославився» недотриманням власних же умов по акціям.
Щоб перестрахуватися, вирішив після підключення кешбеку звернутися в чаті до служби підтримки через Приват24. Детально розпитав про те, з якої саме картки треба здійснити витрати, чи є обмеження по МСС-кодам, чи має значення купівля офлайн чи в інтернет-магазині. Насамкінець, попросив підтвердити, що кешбек підключено та я беру участь в акції. Оператор Станіслав підтвердив, що все гаразд, вказавши з точністю до секунди, коли було підключено кешбек, а, отже, й участь в акції. Дану інформацію заскрінив (це ж Приватбанк, ми пам’ятаємо).

Далі залишилось придбати щось смачненьке та чекати зарахування коштів.
Проста математика — 7 грудня (дата закінчення акції) + 7 календарних днів (тиждень після закінчення акції, протягом якого мав бути виплачений кешбек), і до 14 грудня 2021 р. 100 гривень мало бути на рахунку.

Але це ж Приватбанк, тут так просто не буває!
Спочатку подумалось, що, можливо, в Приватбанку якась інша інформація про кількість календарних днів в тижні, тому я й зарано чекаю винагороди.
Знову звернувся в чаті Приват24 до служби-підтримки.
14 грудня після запитання оператори кудись зникали.
Цікавість, яким чином Приватбанк спробує надурити цього разу почала додавати азарту. 15 грудня 2021 р. я таки отримав інформацію. Після тривалого вивчення ситуації оператор Микола заявив, що … я не зареєструвався в акції. Скаргу оформити відмовився. Після прохання перевірити інформацію, яку надав раніше оператор Станіслав (є в історії чату та скріні), Микола, а, отже, і Приватбанк, ошелешив своїм рівнем цинізму та «пробивання дна» — «Приносимо свої вибачення за інформацію, яку раніше надав вам оператор, але участь в акції не була підтверджена».

Хтось з мудрих сказав — «якщо тобі вдалося обдурити людину, то це не означає, що вона дурень. Це лише означає, що тобі довіряли більше, ніж ти того заслуговував».

А ви ще довіряєте Приватбанку?!
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 10:40
Добрий день!
Якщо всі умови було виконано, то ми обов'язково допоможемо вам у вирішенні питання.
На жаль, у відгуці немає інформації, за якою ми могли б вас ідентифікувати і перевірити ситуацію.
Щоб ми могли вам допомогти, написали до приватних повідомлень для уточнення даних.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VitaSkripka 15 грудня 2021, 21:20
Махаев Максим Едуардович пропонує послуги репетитора англійської мови. Бере оплату за місяць, а потім очищує переписку з домовленностями і блокує номер щоб не було змоги з ним зв’язатися.
Капта приватбанку 5363 5420 1490 9536.
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 10:04
Добрий день.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема вирішена
mklad 15 грудня 2021, 17:25
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Гагаріна, 47
Чим далі, тим все гірше працює Приват. Я на початку листопада в додатку замовив перевипуск картки. Десь 20 листопада мені зателефонували з банку, зняли 150 грн. за нову картку і повідомили що доставлять курєром. 4 грудня я звернувся в підтримку банку бо картки ще не було. В підтримці сказали що картка повинна вже бути доставлена і сформували заявку 2990039. Карти досі немає і відповіді на заявку теж немає. 11 знов звернувся в підтримку, сказали що моя заявка на опрацюванні. Сьогодні вже 15 грудня, відповіді так і немає. Гроші за перевипуск карти я вже не поверну, це банку на новий рік. Буду закривати рахунки в приваті, добре що банків в Україні вистачає.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 19:55
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. Питання в роботі у профільних фахівців. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 грудня 2021, 9:10
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 16.12.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
ludmilash 15 грудня 2021, 17:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Вишгородська, 26/2
В Приватбанке являюсь клиентом более 15 лет и как ФОП и как физическое лицо. Очень удобно осуществлять операции online-никаких очередей и долгих ожиданий. Для предпринимателей вообще разработана самая удобная и понятная программа из всех банков Украины. Пробовала в других банках открывать счета как ФОП-но в итоге осталась верна Приватбанку! Удобно тем, что к счету предпринимателя привязывается карточка ключ к счету и не нужно делать платежки на перевод со счета ФОП на карточку, чтобы например снять наличные в банкомате-деньги автоматически переходят сами на карточку. Также ежемесячный платеж за обслуживание счета составляет всего 100 гривен и по каждой операции приходят СМС на телефон! То есть есть еще и двойной контроль! За коммунальные услуги банк сам пишет на личной страничке суммы и задолженности по организациям и услугам и за каждый платеж берет 3 гривны-это меньше, чем например в Ощадбанке! не нужно стоять очереди в кассах, чтобы оплатить-на это уходит всего несколько минут в любое время суток! Также удобно, что клиент Приватбанка не привязан конкретно к какому-то отделению-можно обслуживаться в любом отделении Украины! А у других государственных банках можно обслуживаться только в каком-то конкретном отделении-что создает неудобства для клиентов банка! Также легко оформить страховку на авто или при поездке за границу! Еще я пользуюсь услугой покупки билета на любой транспорт, например бывает нет билетов на какой-то конкретный поезд-есть бесплатная услуга в Приватбанке: Вы даете онлайн -задание банку, чтобы если появятся билеты на этот поезд на нижние полки-банк выкупил Вам билеты и отправил Вам сообщение об этом, И в большинстве Приватбанк выкупает билеты и Вы успешно едете на поезде. В общем все продумано до всяких мелочей-вплоть до оплаты за интернет или кино! Желаю Приватбанку процветания и побольше благодарных клиентов! А другим банкам перенимать опыт по удобству прежде всего для клиентов банка!
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 19:45
Добрий вечір!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Elena2973 15 грудня 2021, 16:21
Відділення за адресою: Херсон, вул. Католицька, 34
Мошенники с моей карты украли кредитные средства в сумме более 2000 грн. Конечно я была в шоке, конечно же обратилась в банк, написала заяву в полицию. Верила ли я что мне вернут деньги? Нет…
Но! Банк все это время боролся за мои украденные деньги! И МНЕ ВЕРНУЛИ МОИ ДЕНЬГИ!!! Огромная благодарность Приват банку!
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 17:19
Завжди до ваших послуг :)
Дякуємо, що ви з нами.
TheVladi1 15 грудня 2021, 16:05
Первую карту в Приватбанке оформил, проживая в Украине по виду на жительство.
В 2019 году получил украинское гражданство, выйдя при этом в установленном порядке из предыдущего.
Сразу после этого подал в банк обновлённые данные о документах. В 2020 году, когда обратился в отделение по вопросу swift перевода, менеджер с удивлением обнаружила, что мои данные не актуализированы. Есть только внж. Тогда же менеджер внесла данные в базу и заверила, что все хорошо.
В 2021 году обнаруживаю, что мой расчётный счёт ФЛП был арестован (да, не заблокирован/заморожен, а именно арестован). Обращаюсь на горячую линию. Там говорят, что это «не точная формулировка», надо просто актуализировать данные. Скидываю фото документов по списку. Все ок, разблокировали.
Месяц назад, понадобилось зайти в кабинет плательщика налогов на сайте налоговой службы. Обычно использую для этого BankID и другой банк, но в тот момент были в нем какие-то технические работы и решил воспользоваться Приватом. И тут при входе вижу снова данные своего, уже несколько лет неактуального, внутреннего (!) паспорта другой страны, гражданином которой я уже давно не являюсь. В кабинет из-за этого не пускает. То же самое (специально проверил) с сайтом пенсионного фонда, кабинетом водителя. Обращаюсь в отделение. Менеджер начинает рассказывать откровенную ерунду, путая при этом понятия налогового резидентства и гражданства. Говорит, что этого паспорта у них в базе нет. Попросила при ней залогиниться на сайте. Все показал, на что она посоветовала обратиться в службу поддержки кабинета плательщика налогов))) подпись «дані підтвердив АТ КБ Приватбанк» на информационной странице и то, что при авторизации через другой банк подтягивает корректную ID карту, для неё было не аргументом. Отметила только странность, что мои данные должны были быть актуализированы до 2026 года, а по факту по 2024. В итоге констатирую факт, что работая с приватом я не имею возможности использовать гос. услуги онлайн :)

Я понимаю, что, возможно: ситуация не стандартная, но это не означает, что вы должны постоянно спихивать все на других прикрываясь «у нас в системе документы актуальны». Я прошу просто найти где у вас в базе указан мой неактуальный документ и заменить его на украинский. Тут пишу больше от безвыходности, потому что помимо вышеописанного было ещё несколько попыток общения с вашими сотрудниками в чате.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 17:03
Добрий день!
На жаль, вказаних у відгуці даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Йдемо в приватні повідомлення.
T9ga 15 грудня 2021, 11:34
Приват Банк списал 12 тысяч гривен без уведомлений и предупреждений, за обращения в банк, грубым тоном сообщили что вы производили снятие денег в банкомате, который якобы выдал вам больше денег, На что мы ответили что у нас есть вся информация по снятию наличных денег, Чеки, кода операции и т. д. Они не захотели слушать. Просто обвинили человека и заставляют платить.
— 1, На второе обращение они заявили что они перепутали кассеты банкомата и он выдал нам больше денег.
— 1,1По факту сколько выдал банкомат денег нет информации кроме «чеков» Так как человек взял деньги положил в сумку и дома к своим сбережениям, и выяснить сколько выдал банкомат неТ возможного! Только по информации чеков!
— На ответ указанный выше в пункте 1.1. Нам ответили вы сами виноваты что насчитали деньги у банкомата!

По данному делу будем писать в прокуратуру и в полицию за клевету и снятие денег без уведомления банка. За грубость в обсаживания, за обвинение человека без признания его виновным и применения незаконных действий про снятие денег со счета у человека!
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 13:46
Добрий день!
Виходячи з відгуку та відсутності звернень від вас до банку з описаної ситуації, ми розуміємо, що мова йде про іншого клієнта банку. Щоб перевірити інформацію та уточнити деталі ми звернулись в особистому повідомленні.
Kardi 15 грудня 2021, 11:03
Не являюсь клиентом ПРИВАТБАНКА решил через их терминал пополнить карту другого банка что бы купить Ж Д Билеты (что бы вернутся с командировки домой пораньше). Терминал деньги взял и на екране высветилась табличка что терминал завис и что бы вернуть деньги звоните 3700. Со своего номера дозвониться не возможно (я так понимаю что если ты не клиент привата то и до оператора не дозвонится). Попросил позвонить коллегу и тут понеслось: оказалось что бы забрать свои же деньги нужно ставать клиентом привата иначе никак, но и это не самое главное что бы вернуть деньги нужно искать в выходной день работающее отделение (скажу сразу по выходным они не работают) и открыть карту (это оказалась МОЯ ПРОБЛЕММА ЧТО ЗАВИС ИХ ТЕРМИНАЛ). Служба поддержки — ЭТО ПРОСТО НАБРАНЫЕ СТУДЕНТЫ КОТОРЫЕ ВООБЩЕ НИЧЕМ ВАМ НЕ ПОМОГУТ, а только как мантру будут повторять заученный текст. После часа общения с разными операторами все-таки достучались что есть еще 1 вариант как разрешить ситуацию это найти клиента привата (благо у сотрудника была их карта) и изменить у него в приложении финансовый номер на мой и потом позвонить оператору что бы они вернули деньги, но оказалась и эта задача труднорешима так так с приложения это сделать нельзя только со стационарного компьютера ЛИБО найти банкомат привата и это сделать с его помощью.
Пишу отзыв 15 декабря, ситуация произошла 11 декабря — денег до сих пор не вернули.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 12:27
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності викликані помилкою в роботі терміналу.
Повернення коштів на картку ПриватБанку проводиться для того, щоб ми були певні, що гроші надійдуть саме тій особі, яка вносила їх в термінал та виключити можливість заволодіння коштами третіми особами. У разі проведення операцій на суми до 500 грн можливе повернення на номер мобільного, яким була здійснена авторизація при проведенні операції.
В такій ситуації можна замовити доставку картки звернувшись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua. Завітавши на сайт https://next.privat24.ua/ можна зареєструватись в Приват24 і стати нашим клієнтом не виходячи з дому. Після успішної реєстрації та актуалізації даних в акаунті можна оформити віртуальну картку та подати заявку на повернення коштів на неї. Змінити логін (номер телефону) можна скориставшись веб версією Приват24, зайшовши на сайт з ПК чи смартфона.
Проблема вирішена
Marinar86 15 грудня 2021, 10:05
Я проживаю в Харькове и сегодня чисто случайно залезла в историю платежей и обнаружила, что 11.11.21 у меня списали деньги с счета в сумме 179.00 в городе Днепр наб. Победы, 30, хотя я ничего в этот день не покупала и фактически была в Харькове. Это просто мошенничество и развод чистой воды сотрудниками Приватбанк. Причем на мой отзыв в приложении Приват 24 ничего не ответили. Это получается, что можно любую сумму списать со счета без ведома клиента и это всё останется безнаказанно? Благо на счету было всего 200 грн с хвостиком, иначе бы списали больше. Если руководство банка не вернет деньги на счёт, подам заявление в полицию по поводу хищения денежных средств сотрудниками банка, тк без их ведома такую махинацию провернуть невозможно. Совсем оборзели уже!
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 11:53
Добрий день!
Перепрошуємо, якщо опис операції у виписці міг збити вас з пантелику. Оплата про яку йде мова була проведена онлайн на сторонньому сайті з використанням вашого Приват24, доступ до якого маєте лише ви.
Із зрозумілих причин інформацію персонального характеру немає змоги надати публічно. Ви можете звернутись в онлайн допомогу на нашому сайті pb.ua або в Приват24, щоб наші колеги могли підказати на якому сайті та за які послуги була здійснена оплата, щоб ви могли пригадати дану операцію.
Проблема вирішена
7Vetal77 14 грудня 2021, 23:05
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександра Мишуги, 9-А
14 грудня о 10:30 годині у відділенні Приватбанку за адресою вул. Мишуги 9А, співробітниця яка обслуговує фізичних осіб (робоче місце зліва біля стіни), прийшла на робоче місце з значним запізненням та відмовилась обслуговувати матір, пенсіонера яка була першою в черзі (в цей час у неї стався напад гіпоглікемії, оскільки мати має цукровий діабет, про що вона повідомила співробітниці банку). На що співробтник відмовилась обслужити матір, попросила її відсісти та покликала спочатку особу яка була останньою в черзі молодого віку, а потім особу з середини черги, вдруге відмовившись обслужити матір з нападом гіпоклікемії. Мати двічі підходила та сідала в крісло для обслуговування за власною чергою, двічі співробітник банку піднімала її та відмовляла в обслуговуванні, обслуговуючи інших осіб можливо друзів чи своїх родичів. Нажаль ПІБ працівника мати не розгледіла, оскільки їй було дуже зле, проте у відділенні банку стоять відеокамери які фіксували данний інцидент (10:30 14 грудня), але служба безпеки банку навіть розбиратися не захотіла, та висловити догану працівнику за підрив довіри до банківської установи, відсутність клієнтоорієнтованості та моральних якостей які повинні бути у співробітників державного банку.

Відповідь яка надійшла від Приватбанку виглядає як насмішка — Під час карантину, право позачергового входу мають: всі особи з інвалідністю, вагітні жінки, клієнти з дітьми до 6 років.

Шановні співробітники приватбанку, може б Ваші недпрацівники спочатку цікавились чи є в людини інвалідність? Мати має інвалідність в зв’язку з цукровим діабетом, але жоден з співробітників не надав їй послуги першочергово, натомість лише знущались. Ви перш ніж писати стандартні відписки, для початку хоча б вибачення попросили за хамовите поводження ваших робітників. Карту привату закриваємо, пенсію мати бути отримувати в іншому банку з адекватним обслуговуванням
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 10:12
Доброго ранку!
Приносимо свої вибачення. Ми вже передали інформацію колегам для проведення перевірки за ситуацією. За результатом з клієнтом додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
Vendols 14 грудня 2021, 21:05
Открыл карту данного банка неделю назад. Отправил перевод по ошибке не тому кому надо заграницу через WesternUnion. Ну думаю ничего страшного, сейчас отменю перевод и готово. Перевод отменить в новой версии приложения невозможно, подсказка как это сделать для старой версии. Решил написать в поддержку, на удивление ответили очень быстро. Объяснил ситуацию и попросил сделать отмену. Сначало один консультант пытался это сделать, потом второй отправил запрос в техническую поддержку т. к ошибка при попытке отменить перевод. В итоге консультант зарегистрировал заявку специалистам по выше как я понял, и написал что решение проблемы 1 — 2 дня. Думаю отлично, отписал человеку что через 2 дня отправлю деньги. Прошло 4 дня, деньги не вернули, когда пишешь в поддержку «24/7» пишет подключения консультанта больше 10 минут, после ожидания: «Нам очень жаль, что в прошлый раз вы не дождались.» после чего я сижу с удивлённым лицом и телефоном который специально не блокировал и не закрывал приложение более 10 минут. Ну да, мне тоже жаль. Жаль что я пошел в ПриватБанк. Проверял через WesternUnion где деньги, пишет что были возвращены. То есть они уже в привате, правильно? В чем проблема их обратно зачислить на карту? Подведя итог для себя, я точно буду закрывать карту в этом банке.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2021, 10:31
Добрий день!
За Вашим зверненням був зроблений запит в систему Western Union. Переказ повернутий для виплати відправнику. За правилами системи переказів, в такому випадку присвоєються новий номер для повернутого переказу. За новим контрольним номером відправник виплачує переказ на свою картку. Таку операцію можна проводити в Приват24.
Як бачимо, на даний момент переказ вже виплачений на вашу картку. Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки для покращення якості обслуговування в майбутньому. Також просимо надати зворотній зв'язок в приватних повідомленнях, щоб ми могли перевірити інформацію, щодо невдалої спроби з'єднання з фахівцем підтримки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Viktoria2204 14 грудня 2021, 19:51
7−8 листопада 2021 року із моєї зарплатної картки Приватбанку шахрайськими діями або через збій було знято 23557 грв. Я вже писала відгук із цього приводу тут: https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/255348/#
Після публікації на сайті Мінфін зі мною зв*язався представник Приватбанку і оформив 35 чарджбеків. Чому 35 мені не зрозуміло, чому не 100? Чи не 800? Або не всі?
9.12.2021 року Приватбанк повернув 34 платежі на загальну суму 888 грв 08 коп.
1 чарджбек ще розглядається.
14.12.2021 року я звернулася у відділення Приватбанку, щоб написати заяву на чарджбек інших транзакцій. Економіст, який розглядав мою справу, мені в цьому відмовив. Я зателефонувала на 3700 з тим же проханням. Оператор мені теж в цьому відмовила. На сайті Приватбанку ця послуга не доступна. За електронною адресою chargeback@privatbank.ua відповіді немає, хоча я туди слала неодноразово листи.
Як можна оформити чарджбек в Приватбанку? Чи взагалі це із розділу фантастики?
Чому мені відмовляють навіть в подачі заявки, не кажучи про повернення вкрадених коштів?
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 20:38
Добрий вечір!
Проведення платежів та їх оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи(МПС). На жаль, в даній ситуації банк не має змоги оскаржити частину платежів.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Фахівцями було розглянуто ваше питання та надано зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Organon 14 грудня 2021, 17:39
Відділення за адресою: Київ, вул. Інститутська, 17/5
ПриватБанк заблокировал текущий счёт!!! И предлагает пройти актуализацию.

Человек находится вне Украины и пытается эту актуализацию пройти через Приват24. Неоднократно. Все тщетно.

Приходит один и тот же отказ с одной и той же причиной — Incorrect photos.
Опытным путем удалось установить, что дело не в качестве прилагаемых фотографий и т. д. (т.к. фото качественные и делаются как требует приложение).

Реальную же причину никто не можете сказать либо в силу незнания либо не желания либо формального подхода (через чат Приват24 мол, повторите заново).

К кому можно обратиться по поводу как можно выяснить реальную причину отказа в актуализации? И как эту актуализацию пройти? С учётом того, что в отделение прийти возможности нет (за границей).
Счёт в это время заблокирован. Деньгами пользоваться нельзя.
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 18:34
Добрий вечір!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам. Своєчасне оновлення даних допомагає запобігти ситуації з блокуванням рахунків.
У вашому випадку, актуалізувати дані не вийшло через фото поганої якості. Зазначимо, що фото має бути читабельним, тобто, дивлячись на фото можна було розпізнати не лише ваше обличчя, а й текст на ідентифікуючому документі, що має бути присутнім на фото.
Irina212121 14 грудня 2021, 17:14
Здравствуйте, ни в коем случае не хочу, чтобы отзыв трактовался отрицательно, т.к. меня обслуживала очень приятная девушка Алина, сотрудница банка. Но, перейду к вопросу. Почему юридический отдел Приватбанка отклонил генеральную доверенность, оформленную на меня моим супругом? Который находится в командировке. Мне всего лишь нужно было оформить карту для выплат. Т. Е. Получить карту сложнее, чем продать имущество и иметь право подписи? Прошу рассмотреть мой вопрос, я предоставила документы повторно)))
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 17:56
Добрий день!
Фахівці перевіряють доручення не тільки на справжність, а також на наявність в ньому прописаних необхідних повноважень, що дають право довіреній особі здійснювати операції в банку від імені довірителя. Якщо ж в документі не вказані необхідні повноваження для здійснення операцій в банку, відповідно, таке доручення банк прийняти не може.
Vodogray 14 грудня 2021, 10:59
Сайт став жахливим! Старий був набагато зручнішим та зрозумілим! Кому прийшло в голову міняти його?!
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 11:30
Добрий день!
У оновленому Приват24 ми оптимізували роботу сервісів та врахували недопрацювання старї версії, беручи до уваги відгуки та побажання клієнтів. Сподіваємося, що використовуючи оновлений дизайн і функціонал ви зміните свою думку на краще.
hvv 14 грудня 2021, 8:32
Приватбанк предоставляет ограниченный функционал для клиентов у которых не установлено мобильное приложение. Или же, наоборот, часть сервисов доступно в ПК версии, но вы их не найдете в мобильном приложении.

Например, если вы желаете открыть виртуальную карту єПідтримка, то без мобильного приложения у вас ничего не получиться. То есть, если у вас нет возможности установить их приложение, то лучше сразу выбирайте другой банк для открытия этой карты.
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 16:52
Добрий день!
Як можна відкрити картку єПідтримка в ПриватБанку?
Оформлення буде доступне:
1. В мобільному додатку Приват24: Гаманець — Картки — Додати — єПідтримка.
2. У застосунку Дія при подачі заявки на отримання коштів: єПідтримка — Отримати допомогу — Відкрити новий рахунок, обравши ПриватБанк.
Відкриття карток єПідтримка в ПриватБанку з 13.12.21. Для цього потрібно оновити додаток Приват24 до останньої версії.
Зверніть увагу! Оновлена версія додатку розгортається поступово для користувачів та може бути недоступна певний проміжок часу. Зазвичай до 1 доби.
Kind74 14 грудня 2021, 7:36
Моя тьоща лежача людина.81 рік.Отримує пенсію в приваті.Вчора дружина зайшла в приват 24.І о щастя. Пише що потрібно пройти актуалізацію.Пройшли вчора актуалізацію, прийшла відповідь.Що дані прописки в паспорті і в базі банку не співпадають.Пішла дружина в ПриватБанк відділення.Там сказали пробувати через приват 24. Мені цікаво, як може не співпадати місце прописки? До цього часу все співпадало.а тепер ні.
Приватбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 9:28
Доброго ранку!
Ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Якщо при введенні даних під час актуалізації вказати адресу прописки відмінну від тої, що вказана в паспорті, фото чи скан якого клієнт прикріпив, актуалізація не буде коректною. Необхідно вказувати актуальні та коректні дані, які збігаються з даними в паспорті. У разі виникнення питань клієнт може звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або в Приват24 — наші фахівці будуть раді допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vitkas 13 грудня 2021, 19:23
Судя по отзывам и жалобам клиентов Приватбанк скатывается вниз. Я тоже имел неприятность- не смог перевести деньги с своей картки на другую. Был отказ без причины. Не перехожу пока в другой банк только из- за Приват24, но уже думаю. При Коломойском банк работал как часы, не умеете управлять- верните назад Коломойскому.
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 20:01
Добрий вечір!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 грудня 2021, 20:02
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 15.12.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sofohka 13 грудня 2021, 17:52
Відділення за адресою: Львів, пр-т Червоної Калини, 66-А
Приватним виконавцем було повернення коштів 07.12.21. на карточку Пакунок Малюка. Коштів немає. На гарячій лінії конкретно сказати нічого не можуть. Мною була залишина заявка 07.12.21. обіцяли прояснити ситуацію до 08.12.21. не прояснили. 12.12.21. прийшло повідомлення про те що номер вашого звернення змінив номер і чомусь став від 12.12.21. і ще буде розглядатися 1−3 дні. Що ж там можна стільки часу розглядати???
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2021, 18:45
Добрий вечір!
Приносимо вибачення за можливі незручності. Ваше питання в роботі. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝