Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Anyamog 5 лютого 2022, 15:19
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Швабська, 57
Доброго дня. В мене стоїть обмеження по рахункам, і для того щоб воно було знято, мені потрібно було підійти у відділення і написати зобов’язання про те що я не буду вести підприємницьку діяльність по рахункам. І обмеження Банк мав зняти. Але обмеження не було знято, так як для того мені вже потрібно йти знову у відділення і писати пояснювальну про доходи. А пояснювальну про доходи я вже писала і надавала в чат, сказали що то можна було надати пояснювальну про доходи в чат. І вже 6 разів я була у відділенні. Бо по обмеженню ніщо не змінюється. А тільки кожного разу, мені потрібно йти у відділення і все щось писати.
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2022, 17:00
Добрий день!
Заява має бути написана чітко по шаблону. На жаль, попередня заява не відповідала шаблону. За вашим зверненням у відділення для написання зобов'язання співробітник може знайти шаблон для заяви (зобов'язання) у відповіді на заявку про зняття обмеження. Наші колеги проведуть перевірку відносно коректності дій і консультації співробітника відділення та зв'яжуться за результатом.
irinabal 5 лютого 2022, 13:47
Відділення за адресою: Львів, вул. Староєврейська, 3
Мною в терміналі відділення вносились кошти, але оскільки я не помітила, що попередній клієнт не завершив операцію, вони не потрапили на мій рахунок. Для мене це була суттєва сума. Працівники банку та гарячої лінії неодноразово намагались мені допомогти. Але через хвилювання та розпач я не могла згадати точну дату та час операції, що значно ускладнювало вирішення моєї проблеми.
Вкотре телефонуючи на гарячу лінію ПриватБанку, мене з'єднали з оператором Юлією. Вона щиро перейнялася моєю непростою ситуацією. Її професіоналізм та чуйне ставлення до мене посприяли вирішенню цієї проблеми, що вразило та допомогло заспокоїтись. Було приємно, що до мене віднеслись не шаблонно, а з індивідуальним підходом. Я відчула на собі яким чином біблійний принцип застосовується і в наші дні: «Не відмовляй у добрі тому, хто його потребує, якщо у твоїй силі допомогти». Дуже хочу щиро подякувати співробітникам ПриватБанку та особливо оператору Юлії.
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2022, 14:52
Добрий день!
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Дякуємо, що ви з нами :)
У чеку про оплату митного збору зазначена одна особа, а на митниці інша. І за цю послугу сплачено 540 гривень. Тепер я маю писати лист до митниці на повернення коштів, чекати, проводити операцію знову. Шкода втраченого часу, нервів і грошей.
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2022, 10:12
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ГО Центр протидії фінансовим зловживанням 4 лютого 2022, 17:49
Місія Громадської організації «Центр протидії фінансовим зловживанням» полягає в тому, щоб захистити споживачів фінансових послуг від різного роду зловживань шляхом підвищення обізнаності щодо можливостей повернення втрачених коштів через процедуру чарджбек. Ця процедура передбачена правилами МПС Віза та Мастеркард, якими прийняті правила, що регламентують порядок проведення процедури чарджбек усіма банками, які займаються випуском платіжних карт.

ГО «Центр протидії фінансовим зловживанням» у рамках своєї діяльності також займається збиранням та аналізом інформації про хід чарджбек-диспутів проти нелегальних форекс-платформ у банках України.

Ми вже декілька років моніторимо і опрацьовуємо матеріали, які нам надають члени нашої організації. Ці матеріали вказують на те, що у більшості випадків українські банки- емітентів платіжних карт ідуть назустріч своїм клієнтам в питаннях оскарження транзакцій, проведених на користь шахрайських форекс-платформ.

Однак, нами зафіксовано та задокументовано десятки безпідставних відмов у прийнятті чарджбек заявок, а також численні факти безпідставного закриття раніше відкритих заявок з боку співробітників претензійного підрозділу АТ КБ «Приватбанк». Так ряд громадян, які опротестовували транзакції на користь одних і тих же торгово-сервісних точок крім ПриватБанку у інших банках, зіткнулись з різним проведенням чарджбек диспутів і спостерігали протилежну якість претензійної роботи. Якщо у Монобанку чи іншому банку приймалися заявки на чарджбек і кошти згодом повертались на карту, то з боку ПриватБанку за тих же обставин, поступала відмова або без пояснення причин, або з посиланням на те, що згідно з правилами МПС, опротестувати ці операції неможливо. Хочемо зазначити, що у Приватбанку мали місце численні випадки повернення коштів однім клієнтам при відмові іншим по аналогічним транзакціям.

У зв’язку з цим, у багатьох держателів карт виникає обгрунтована підозра, що співробітники претензійного відділу Приватбанку, які безпідставно блокують проходження чарджбек-диспутів у МПС, знаходяться у змові з представниками т.з. форекс-брокерів (а насправді — шахрайських проектів). А деякі держателі карт припускають, що незважаючи на письмові відмови, насправді претензійна робота Приватбанком проводяться і кошти повертаються, але в подальшому протиправно привласнюються банком.

Ми закликаємо керівництво АТ КБ «Приватбанк» силами внутрішньої безпеки банку провести службове розслідування вказаних фактів та перевірити роботу претензійного підрозділу.
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 19:12
Добрий вечір!
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Звертаємо увагу, що даний сайт не є ресурсом банку.
При необхідності отримати від банка відповідь на запит рекомендуємо формувати запит згідно норм чинного законодавства.
Проблема вирішена
Sergiiqwert 4 лютого 2022, 15:14
Приват на свое усмотрение меняет комерческий курс во время торговой сесии. Сегодня заходил в 8.00 курс был 28.10 — Курс с учетом вчерашнего дня. Зашел после 10.00 — курс 28.13. Зашел в 12.30 — уже 28.02. Как курс может измениться во время работы сесии? Написал в потдержку — сказали — да все ок. Приват в праве менять курс во время открытой сесии обмена. Дословно: «Так, вірно, проте якщо курс змінюється на ринку, керівництво приймає рішення про зміну курсів і в основну сесію.» позвонил на 3700. Сказали нет. Такого быть не может. А когда указал на переписку в чате, и противоречие двух консультантов, заикаясь сказали что «ну возможно». К тому же курс 28.13 не отображается на графике курсов на сайте. Не впервые замечаю махинации с курсом. В декабре — поменяли по одному курсу, а на графике сайта, через пару дней указали другой, больший. После разберательств разницу вернули. Кароче шарашкина кантора.
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 15:58
Добрий день!
Фахівці проведуть перевірку відносно наданої консультації в підтримці та зв'яжуться з вами за результатом розгляду питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dp111292lvr 4 лютого 2022, 14:51
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 70-А
співробітник приватбанку м Полтава вул Соборності 70а відкрив клієнту карту є підтримка. На прохання клієнта додати карту до гугл пей, співробітник відправив клієнта до відділення іншого банку Абанку щоб йому там допомогли. Клієнту сказали що їй тут зроблять пластикову карту і вона зможе розрахуватися держ коштами. Ситуація абсурдна
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 15:16
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 лютого 2022, 11:26
Відгук не зарахований (на 06.02.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
DimaKsenchuk 4 лютого 2022, 14:06
15.12.2021 року було знято з картки 80 000 грн (кредитних). З банку не було ніякого попередження про зняття такої суми. Подавши заявку на відшкодування коштів 1776932 15.12.2021, на наступний день було відмовлено в розгляді, ніяких розслідувань не проводилося.
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 14:34
Добрий день!
На жаль, згідно правил міжнародної платіжної системи, в даній ситуації банк не має змоги оскаржити платіж, як шахрайський, так як оплата здійснювалась з присутністю картки або телефона.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
SviatoslavH 4 лютого 2022, 11:18
У привата была акция «5% кешбэк за перевод в счет кредитных средств». Выплаты должны были быть 15 декабря за ноябрь и 15 января за декабрь. Все выплаты перенесли на 21 января. В итоге деньги не поступили по сей день. В службе поддержки отвечают «ждите!»
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 11:58
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Колеги вже працюють, щоб кешбек був зарахований на вашу картку в найкоротші строки.
iustitia 4 лютого 2022, 9:39
Только суть. 13.11.2021 у меня был украден мобильный телефон с финансовым номером, а также кредитные карты, в числе которых была и карта Приватбанка.
Проходящие люди вызвали полицию. Пока я дожидался служителей закона, пока меня опрашивали в отделении полиции, в течении нескольких часов мошенники, а по сути грабители, сняли все кредитные деньги с кредитной карты, через приложение перевели мою пенсию с карты, которой у них не было, на похищенную и также сняли, открыли ещё одну кредитную карту и на неё, а также на похищенную оформили множество кредитов в МФО, более того, оформили договор оплаты частями в известной торговой сети на мобильный телефон в сумме 10999 грн.
Интересно, что банк в этих бешеных движениях средств не узрел ничего подозрительного. Т. е. многолетний клиент, НЕ имеющий НИ одного случая просрочки или задолженности по кредиту, в один момент сносит все деньги со счетов, набирает кредитов, оформляет оплату частями на новый мобильный телефон и это ни разу не подозрительно. Просто недавно читал в новостях, как Приватбанк заблокировал счёт клиентки, которая оформила кредит в МФО с выводом средств на карту Приватбанка, посчитав транзакцию подозрительной.
По ситуации. Заявление в полицию подано, в ЕРДР внесено, я признан потерпевшим в деле о мошенничестве. Веду переписку с банком, где в заявлениях прошу на время проведения расследования приостановить начисление ежемесячной комиссии и взносов по оплате частями, прилагая к заявлению выдержку из ЕРДР, протокол допроса меня, как потерпевшего. Банк в своём ответе, а тут внимательно — советует мне обратиться в полицию… И ссылаясь на множественные нормативные и законодательные акты, сообщает, что (цитата):
«Додатково повідомляємо, що норми банківського законодавства, зокрема Закону „Про
банки і банківську діяльність“, забороняють банкам встановлювати окремій особі більш
сприятливі умови, ніж іншим клієнтам банку за аналогічними договорами.
Враховуючи вищезазначене, АТ КБ „ПРИВАТБАНК“, на жаль, змушений відмовити Вам в задоволенні Вашого запиту.»
Т.е по мнению банка, я нахожусь в данный момент времени, в тех же условиях, что и остальные клиенты банка, то есть все пострадали от мошеннических действий и далее по ситуации.
Я считаю, что Приватбанк, предоставив в своём приложении Приват24, максимальный спектр финансовых услуг и операций, должным образом не позаботился о безопасности средств и личных данных клиента. Людей грабят с сотворения мира, а в цифровую эру вопросы кибербезопасности на первом месте. Приватбанк не учитывает, что финансовыми инструментами могут воспользоваться третьи лица и это не учтено в алгоритмах работы банка, а по меркам двадцатого века переносит всю ответственность на клиента.
К слову, запросив повышения лимита на оплату частями (телефон — то украли, надо было выходить из ситуации) в Монобанке, служба безопасности запросила со мной видеозвонок. Вот так — то…
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 11:00
Добрий день!
Ми завжди наголошуємо, що у разі втрати картки або фінансового номеру необхідно звернутись в підтримку для їх блокування, щоб попередити можливі шахрайські дії зі сторони третіх осіб.
Згідно Умов та Правил банківського обслуговування розміщених на сайті банку https://privatbank.ua/terms:
— п.п. 2.1.4.5.2. Клієнт зобов'язаний вживати необхідних заходів для запобігання втрати, пошкодження, викрадення Картки, доступу третіх осіб до Картки, в тому числі до інформації, нанесеної на неї.
— п.п. 2.1.4.5.8. У разі втрати/крадіжки Фінансового номеру телефону або зміни номера телефону, який є Фінансовим, Клієнт зобов'язується негайно інформувати Банк.
— п.п. 2.1.4.5.6. Клієнт зобов'язаний інформувати Банк та правоохоронні органи про факти втрати Картки, ПІНу або отримання інформації про їх незаконне використання. При настанні вищевказаних випадків необхідно звернутися у відділення Банку або за телефоном 3700 (безкоштовно по Україні),+38 073 (050, 098) 9000002 (для VIP-клієнтів), +38 073 716 11 31 (для дзвінків із-за кордону).
Шахраї не можуть отримати доступ до Приват24, підвищити кредитний ліміт та робити інші операції в особистому кабінеті маючи лише фінансовий номер телефону. Для цього необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН код картки (для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
Для зняття коштів у банкоматі перевірка проводиться введенням пін-коду, який має бути відомий лише вланику картки.
Ми завжди радимо звертатись до правоохоронних органів у подібній ситуації та зі своєї сторони надаємо всю необхідну інформацію для проведення рослідування. Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування та рішення суду на основі якого банк матиме підстави та можливість здійснити перерахунок заборгованості.
Проблема вирішена
yuriy2021 3 лютого 2022, 20:28
Доброго вечора! У грудні місяці 2021 року мене підключили до акції Новий рік без відсотків. Ж клієнтом банку ще з 2013 року, ніколи у мене не було проблем із вашим, завжди був лояльним до працівників. У мене картка була завжди у пільговому періоді, завжди я вносив кошти до 25 числа наступного місяця, і все було без проблем, оплачував комуналку, постійно користуюся оплатою частинами. Але сьогодні сьогодні я побачив, що мені потрібно вносити суму до повного погашення у повному обсязі станом до 28.02.2022 року, і зрозумів, що мене розвели. Дякую, що дали мені зрозуміти, що для Вас лояльність клієнта не важлива, є багато інших банків зможуть надати ті ж послуги, що й ви. Молодці!
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2022, 10:10
Добрий день!
Ми не змінювали умови акції і тим більше не мали на меті ввести вас в оману.
Дана акція дає змогу не сплачувати відсотки за користування кредитними коштами, якщо картка вийде з пільгового періоду. При цьому умови пільгового періоду по картці не змінюються, а сам пільговий період не стає довшим.
Щоб картка залишалась в пільговому періоді вам необхідно було до 25.01.2022 внести суму трат за грудень 2021. На жаль, необхідна сума не була внесена і картка вийшла з пільги. В такому разі, згідно умов договору по картці, починається нарахування відсотків за користування лімітом. Доки діє акція відсоткова ставка для вас змінена зі стандартної на 0,00001% на місяць, що дає змогу не сплачувати відсотки за користування лімітом (до 28.02.2022).
Щоб уникнути нарахування відсотків після закінчення акції, в березні, та знов користуватись коштами в рамках пільгового періоду необхідно повністю погасити суму заборгованості. В такому разі при наступному використанні кредитних коштів наступить новий пільговий період.
Ви завжди можете ознайомитись з інформацією про те, як працює пільговий період по картці за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
Проблема вирішена
Любовь Белая 3 лютого 2022, 16:22
С 27 августа длится эпопея оформления Банком разрешения на наследование вклада умершего брата. В отделении банка менеджер все корректно оформила — и запрос нотариуса, и свидетельство л смерти. Через месяц я пришла выяснить, как продвигается вопрос. Менеджер проверила — документы не числятся. Повторно отправила. Ещё через месяц — та же ситуация. В ноябре отправлены документы (запрос нотариуса и заверенное нотариусом свидетельство о смерти) рекомендованным письмом. Опять общаюсь онлайн с онлайн поддержкой. Выясняется, что, как оказывается, свидетельство о смерти таки есть с августа месяца. На вопрос, получены ли документы, отосланные по Укрпочте, отказываются дать информацию, ссылаясь на правило Банка, что такую информацию предоставляют только нотариусу и — внимание!!! — нужен запрос нотариуса. Прошу нотариуса онлайн связаться с банком. Нотариус связывается. Обещано в течение месяца решить вопрос. В итоге на сегодня, 3 февраля, нотариус не получила никакого документа, дающего право на оформление соответствующих документов на право наследования. Могу ли я считать, что банк просто украл вклад умершего клиента? Как вообще это называется?
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 19:21
Добрий вечір!
Банком були отримані запити від нотаріуса стосовно наявності залишків на рахунках та на них було надано відповідь.
Для вирішення вашого питання, нам необхідно отримати від нотаріуса офіційний запит, де буде зазначена вимога на виплату коштів.
У разі додаткових запитань — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Ostaps33 3 лютого 2022, 16:13
26.01.22 я дізнаюся від банку що на мої кошти накладено арешт і всі рахунки заблоковані(невідома мені фірма і невідомий мені також нотаріус склали виконавчий напис), паралельно в додатку «Дія» знаходжу постанову про арешт моїх рахунків… Де ясно в постанові написано що: Накласти арешт на рахунки які відкриті в банку на суму стягнення (7600 грн) крім рахунків на які заборонено законом накладати арешт… І паралельно банк заблоковує мій зарплатний рахунок (єдине джерело доходу) і заблоковує його повністю
а не на суму стягнення, події дальше… на мій дзвінок -скаргу оператор повідомляє що в постанові має бути вказаний номер зарплатного рахунку і підтвердження що це зарплатний рахунок… Звідки виконавець може про це знати? Надалі я надаю роз’яснення працівнику банку щодо постанов про арешт- (Відповідно до частини другої статті 10 Конвенції про захист заробітної плати від 01 липня 1949 року № 95 заробітна плата повинна охоронятися від арештів і передачі в такій мірі, в якій це вважається потрібним для утримання працівника і його сім'ї. Таке право гарантоване статтею 43 Конституції України, яка передбачає що право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.

Так, Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у справі № 340/1018/19 зазначив, що рахунки, які передбачені для виплати заробітної плати та сплати податків, зборів і обов’язкових платежів до Державного бюджету України, є рахунками із спеціальним режимом, на які виконавчою службою відповідно до вимог законодавства арешт не накладається.Підставою для зняття виконавцем арешту з усього майна (коштів) боржника або його частини є отримання виконавцем документального підтвердження, що рахунок боржника має спеціальний режим використання та/або звернення стягнення на такі кошти заборонено законом.Банк повинен надати виконавцю відмову про накладення арешту на цей рахунок, оскільки він використовуються отримання заробітної плати так як у постанові зазначено, що окрім рахунків заборонених законом, банк повинен повідомити виконавця, що на цей рахунок не може бути накладено арешт, оскільки це рахунок зі спеціальним режимом використання, а саме отримання заробітної плати) на що отримую відповідь що виконавець при подачі постанови про арешт мав вказати що це зарплатний рахунок і на нього не накладати арешт, аргументуючи те що банк мав повідомити виконавця що це зарплатний рахунок та надати відмову в блокуванні цього рахунку в подальшому повторювала одне і теж!
Висновок я зробив такий:
1. Банк не уважно розглядає документи які йому надходять, що призводить до таких обставин!
2. З'єднують з оператором який не розуміється в поставленому йому питанні!
3. Виконує постанови не зрозумілих виконавців не дотримуючись закону України!
Прошу керівництво банку відреагувати на дану проблему якнайшвидше тому що заблоковано зарплатний рахунок що ускладнює моє проживання! Та зняти арешт з мого рахунку!
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 17:32
Добрий день!
ПриватБанк в своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства та інструкціями НБУ. Банк обмежує рахунки клієнта при надходженні постанови про арешт від виконавця, як того вимагає законодавство. Картка для виплат — не є карткою зі спеціальним режимом використання, адже вона може бути поповнена не лише цільовими коштами, як то заробітна плата або соціальні виплати, а також і готівкою чи переказом з інших карток. Тому, щоб банк мав підстави не блокувати дану картку, інформація про це та номер самої картки мають бути вказані у виконавчому впровадженні.
Ви можете безкоштовно сформувати довідку в своєму Приват24 про те, що на картку надходять цільові кошти та звернутись з довідкою до виконавця, з питанням зняття арешту саме з даної картки. При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження знімається протягом 1-3 робочих днів.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в особисті повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Людмила Майорова 3 лютого 2022, 13:36
Добрый день! 02.02.2022 г. в 16−00 я посетила отделение приватбанка в г. Бахмуте по ул. Мира 13. Обслуживала меня специалист по имени Людмила. Я задала вопрос по поводу приобретения лекарств в аптеках по е-карточке. которую открыла в приватбанке. Ответ был не корректен. Посоветовала обратиться к детям или внукам Если их нет рядом — это мои проблемы. Прошу объяснить мне такое поведение «специалиста.» Я пожилой человек пенсионер ветеран труда инвалид было очень обидно.
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 14:15
Добрий день!
Від імені банку приносимо вибачення за таку ситуацію. З 24.01.22 відкрита можливість оплачувати ліки для клієнтів віком від 60 років, що отримали кошти на картку єПідтримка. Придбання доступне як безконтактним шляхом, так й через інтернет-сайти аптек.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку стосовно поведінки нашого співробітника відділення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svetasokol 3 лютого 2022, 11:12
Я сделала оплату в интернет магазине и магазин не отвечал на мои письма, и не было телефона для связи. Я запереживала что мои деньги ушли в никуда (в интернет магазине сделала проплата на карту приват банка). Решила что магазин не добросовестный. Через 2 суток после оплаты обратилась в приват банк, просто была поражена вежливостью, внимательностью сотрудника. К сожалению не запомнила имя девушки, она мне перезвонила уточнила все данные и сказала что они свяжутся с магазином и решат вопрос. И как только я закончила разговор этот магазин выслал мне товар и пришёл номер Ттн. На след день девушка ещё раз перезванивала с приват банка уточнить все ли хорошо. Просто низкий поклон и большое спасибо за такую оперативную и классную работу! У меня нет слов! Я очень благодарна приват банку, мне кажется если б не они я б свой товар так и не получила б и возможно потеряла б деньги. Ещё раз большое спасибо банку, что так вежливо общаются и качественно делают свою работу!!! Девушка была из отдела по работе с обращениями. Спасибо вам лично!
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 12:27
Добрий день!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс :)
Беремо і допомагаємо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 лютого 2022, 17:10
Отзыв не засчитан (на 05.02.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
HannaK 3 лютого 2022, 5:33
Взяла товар с оплатой частями. На карте Универсальная был кредитный лимит, который практически не тратился, поскольку брала специально на одну покупку, которую спустя две недели закрыла по карте. И вот решила взять товар в одном магазине, на небольшую сумму, но условия были удобные, и планировала взять ещё один товар, поскольку счёт ФЛП открыт в этом же банке, погашать удобно. Но спустя несколько дней, мне банк ставит 0 по оплате частями… это было дико странно, с тем учётом, что кредитный лимит оставили прежний… я решила закрыть и кредитный лимит, поскольку без оплаты частями он мне не нужен. Но вот осталась к карте подвязана ранее оформленная покупка. Я немного денег закинула на карту и забыла. Снимались деньги автоматически, но вот в январе как оказалось денег для автоматического снятия не хватило (и банк самостоятельно меняет счёт кредита при этом, данное действие не указывается в кредитном договоре и новые реквизиты не обозначаются в кабинете! Банк считает нормальным прислать просто уведомление, которое попросту теряется в потоке сообщений приходящих за день. Более того, они отправляют новый счёт, который невозможно скопировать и угрозами в телефонном режиме сообщают что его нужно оплатит, и сообщает это абсолютно неквалифицированный сотрудник, который при первом звонке даже не представляется сотрудником банка! Абсолютно хамский банк, который нарушает Закон о прозрачности кредитных договоров! Пыталась досрочно погасить весь остаток по кредиту, так они даже эту функцию заблокировали!
Меня предупреждали, что данными услугами Привата лучше не пользован, но я, к сожалению, решила попробовать ((((больше никогда не вступлю в данное болото, у других банков намного лучше предложения
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 18:33
Добрий вечір!
Нам шкода, що ви відчули незручності та приносимо вибачення, якщо зміна ліміту по 'Оплаті частинами' була несподіваною. Система аналізує сотні показників і самотужки приймає рішення.
Ваше питання стосовно заборгованості було розглянуто та вам намагався зателефонувати наш фахівець, щоб надати пояснення, однак, на жаль, ви не вийшли на зв’язок. Дозвольте зауважити, що кредит за договором Оплати частинами, за яким не відбулось списання повної суми регулярного платежу, на наступний день після дати платежу вважається простроченим.
При наявності простроченої заборгованості, умови договору за послугою «Оплата частинами» змінюються та формується новий рахунок для внесення коштів, про що ми завжди інформуємо наших клієнтів та ці положення вказані в умовах та правилах на сайті: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-153/?lang=uk, а саме в пункті 2.7.1.3.4.
Ми неодноразово надсилали вам сповіщення з нагадуванням необхідності внести потрібну суму за допомогою СМС-повідомлення, так як, на жаль, ви не вказали вашу пошту в банку.
Для погашення кредиту (договору) надалі кошти потрібно вносити за графіком (до дати списання планового платежу) на новий рахунок, який ви можете побачити в Приват24, в меню: Кредити — Оплата частинами — Договори — Обрати необхідний договір — Реквізити, або в SMS-повідомленні, що ми вам надіслали. Для оплати доступні такі способи: через Приват24, термінали самообслуговування, у відділенні ПриватБанку чи в касі іншого банку із зазначенням ІПН.
Дострокове погашення по кредитному договору доступне у випадку, якщо погашено прострочену заборгованість.
Додатково, ми перевіримо ваш діалог з нашим співробітником та по результату перевірки вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
sansic 3 лютого 2022, 0:22
После перевода средств со счета ФОП в Ощадбанке на личный счет в этом банке (Привет) счет безосновательно заблокировали под предлогом проверки похождения средств. Т. е. сам себе переводишь деньги с одного госбанка в другой и должен доказывать что не преступник. Начинают требовать декларацию и какую-то пояснительную. И нужно чтобы была подписана (КЕП не подходит). Отправляют в отделение писать от руки пояснение и декларацию, да еще и фоткатся.
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 9:48
Добрий день!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Сегодня с женой приехали в данное отделение открыть счёт для социальных выплат (произошло пополнение в семье), якобы всё хорошо, вежливо общалась с нами сотрудница, но есть но:
1. Навязали карту Универсальная и открыли кредитный лимит в 10000. На мои возражения при оформлении, что эта карта нам не нужна, получили ответ, что она входит в пакет…
2. После ввода всех данных попросила поставить 5 подписей на планшете без объяснения каких либо причин, что этим ты подписуешь не понятно!!! Нужно постоянно спрашивать, а сотрудник обо всём умалчивает!
3. В окончании всего не дали договора, не сказали где условия можно скажем почитать и т. д.
Работой полностью разочарованы! Карту универсальную сразу же закрыли.
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2022, 9:28
Добрий ранок!
Приносимо вибачення, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Наявність картки «Універсальної» не являється обов'язковою умовою для отримання Картки для виплат.
Ви завжди можете ознайомитися з умовами та правилами користування банківськими продуктами та послугами на нашому сайті: https://privatbank.ua/
Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Проблема вирішена
sukubus 2 лютого 2022, 15:41
50 хвилин … чекаю з'єднання з оператором …
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 16:42
Добрий день!
Приносимо вибачення, що при зверненні в підтримку ви зіткнулися з такими незручностями. Вже з’ясовуємо, чому вам довелося очікувати стільки часу та обов’язково приймемо усі необхідні міри, щоб такого більше не повторювалось.
Замовити потрібну вам довідку можливо в меню: Головна вкладка Довідки. https://pb.ua/short?75E
Документ з´явиться в цьому ж меню, протягом 10-15 хвилин після замовлення.
До речі, ви завжди можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua, де наші фахівці, також, готові вам допомогти.
Якщо у вас є додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RuslanSi 2 лютого 2022, 15:32
Не могу снять свои деньги.
Потратила день жизни, 8 раз подавала документы о доходах.
Это худший банк в Украине. Закрывайте счёт
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 17:12
Добрий день!
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Заявка по вашому питанню вже в роботі. Зробимо все можливе, щоб розглянути її якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mysijka2 2 лютого 2022, 10:24
Моєю картою паралельно користувалися, коли я запідозрила це, заблокувала карту. Через приват 24 карту було розблоковано і знято суму 65 тис грн. я звернулася в банк, карту заблокували, повідомили службу безпеки. Я не знаю що тепер робити в мене немає коштів погасити ці суми, які неодноразово списували з моєї карти паралельно.
Підозрюю що маои мою сім карту, яку я міняла рік тому, або телефон який продали.
Смс на телефон мені не приходили, а приват 24 не користуюся через відсутність смартфону.
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 11:32
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝