Мінфін - Курси валют України

Встановити

«Арест» счетов на второй выходной день после уведомления об актуализации

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
vysdel 21 червня 2020, 17:13
TL;DR;
Менеджер банка по своему желанию может «арестовать» ваши счета, не имея на то никаких оснований. А уже потом вам придеться доказывать что вы не верблюд.

Удобный privat24 для клиента и бизнеса и быстрые переводы в том числе swift, но темнемее не рекомендую открывать и вести счета ФОП в ПриватБанк, поскольку менеджеры банка могут неправомерно и без оснований заблокировать ваши счета вместе с деньгами.

Например моя ситуация — в пятницу 19 июня, в 17:52 мне присылают email о том что мне необходимо «актуализировать» свои анкетные данные а уже в воскресенье, 21, второй нерабочий день спустя, все мои счета «арестованны» в связи с тем данные небыли «актуализированны»

Вопрос не в самой актуализации данных, а вопрос, зачем вести дела в банке, для которго клиенты это расходный материал, и менеджер не может дать даже одного рабочего дня на выполнение его запроса, прежде чем «арестовывать» все счета ФОП
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2020, 18:48
Банк неодноразово заздалегідь надсилає нагадування/попередження про необхідність актуалізації даних через доступні канали зв'язку.
На жаль, у бізнесі іноді необхідно дотримуватися досить рутинних, але при цьому важливих формальностей: згідно із Законами України № 2121-IIIБ та № 361-IX, а також Постановами НБУ та № 417 усі банки повинні отримувати й підтримувати в актуальному стані відомості про своїх клієнтів. До таких відомостей належать: фінансова звітність та додаткова інформація про діяльність підприємства.
Це необхідно робити за правилами фінансового моніторингу. Не дивуйтеся, якщо раніше ви вже надавали такі документи, а зараз маєте доступ до цього запит знову, адже в кожного документа є так званий «строк давності», після закінчення якого всі банки зобов’язані запитувати в усіх клієнтів актуальні документи.
Тому для успішного продовження ділових відносин надайте, будь ласка, в банк актуальні анкетні дані.
При цьому ми прагнемо максимально економити ваш час – не потрібно йти в банк: передати всі документи можна в електронному вигляді через «Приват24 для бізнесу» в меню «Анкета». https://docs.google.com/document/d/12k1vZh_n1vt-ymQaBlxkTsPA64sb0O2bkGoAw3veNTo/edit?fbclid=IwAR10_Lf9qcos0mOijrzJlU8OIWFZ-A3VXjd3cXJkI-igEwCoCOITNncK4Xw
На жаль, законодавство України в частині фінансового моніторингу зобов’язує банки переглядати можливість обслуговування клієнтів, які не надали вчасно запитувану інформацію.

Коментарі - 3

+
+12
tina33
tina33
21 червня 2020, 18:35
#
Я вам даже больше скажу, мы ФОП в Привате. И уже почти 2 месяца, нам не зачисляют деньги на наш р/с.  То есть, крутится такая себе транзакция, которой ни конца ни краю не видно. Заплатить налог ты не можешь, а снять и подавно. Писали на ссылки, которые нам же предоставляли работники банка, звонили на 3700, все бестолку. А деньги крутятся на депозитных счетах верхушки. /Чтобы вы понимали..60 тыс долл/. На Б.Хмельницкого, 41 в головном офисе, нам так и сказали: Вы зарабатываете, дайте и нам заработать..А то что это оборотные средства, з\п сотрудников - это никого не волнует. Вот такой беспредел творится в банке!!!  Мало того, даже угрожают нам налоговой, грозятся бизнес отобрать и т.д. Каждый день идут анонимные звонки..Все хотят нам помочь снять транзакцию..А почему шифруетесь, ребята?? Говорят, что со службы безопасности банка...Вот такой цирк. Осталось только пароль им сказать и все...деньги « у нас» будут на счету.  Как я сейчас завидую своему знакомому, который пройдя эти мытарства с нашими банковскими крысами, перевел свой бизнес в Чехию...
+
0
vysdel
vysdel
21 червня 2020, 20:12
#
>Банк неодноразово заздалегідь надсилає нагадування/попередження про необхідність актуалізації даних через доступні канали зв'язку.

Как оказалось, «неоднократно» - это пропущенный звонок в понедельник 15 июня. Это все ваше «неоднократно» подвтердили в колцентре.
+
0
smad2005
smad2005
22 червня 2020, 4:28
#
Постанова 417 уже тютю. Есть новая 65, где :
13. Банк зобов'язаний забезпечувати актуалізацію даних про клієнта (отриманих та існуючих документів, даних та інформації про нього):
1) не рідше одного разу на рік, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є високим;
2) не рідше одного разу на три роки, якщо ризик ділових відносин з клієнтом є середнім;
3) не рідше одного разу на п'ять років - в інших випадках за умови відсутності підозр.
14. Банк зобов'язаний забезпечувати актуалізацію даних про клієнта також у разі:
1) виявлення фактів наявності суттєвих змін у діяльності клієнта (зокрема в разі зміни КБВ, керівника, місцезнаходження юридичної особи, трасту, іншого подібного правового утворення, ФОП);
2) закінчення строку (припинення) дії, втрати чинності чи визнання недійсними поданих документів;
3) втрати чинності / обміну ідентифікаційного документа клієнта (представника клієнта);
4) встановлення факту належності клієнта до PEP
Тоже подбешивает, пришло тоже в пятницу, хотя актуализация была в феврале 2020. Причём все мои документы в актуальном состоянии
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / «Арест» счетов на второй выходной день после уведомления об актуализации