Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахлива заскриптована технічна підтримка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Владислав Коваленко 9 червня 2020, 22:32
Раніше сам працював в тех. підтримці привату. Наскільки мені відомо, за пару років все стало тільки гірше. Всі відповіді по скриптах, отримати відповідь від «живої» людини нереально. Всі відповіді лунають наче від роботів.
Добитись спроби допомогти просто нереально.
До суті. Користуюсь карткою універсальною. Отримую на неї перекази з інших банків. З сьогоднішнього дня виникають помилки при відправленні на карту з картки інших банків і сервісів, а саме:
— Монобанку;
— Ощадбанку;
— Терміналів IBOX;
— Сервісу переказів NovaPay від «Нової Пошти».

В усіх сервісах і банках повідомляють, що відмова зі сторони мого банку, бо я перевищив один із лімітів на отримання коштів (або картка неактивна).
Картка, звичайно ж, активна. З приватбанку кошти надходять нормально, як і завжди. Я потратив більше години в чаті, надаючи докази від відправників, що проблема саме зі сторони отримувача, тобто з моєї сторони.
Навіть зі своєї картки монобанку перевести спробував — відразу кошти повернулись назад на карту.
Співробітники чату, як я вже вище писав — це заскриптовані боти. Вони повністю ігнорують мої докази і кажуть, що проблема з відправниками.
Лише через годину спілкування в чаті я отримав відповідь, що проблема може бути з платіжною системою, тому мені рекомендовано ПЕРЕВИПУСТИТИ КАРТУ.
Знущаєтесь? Чому я маю виконувати лишні дії там, де немає моєї вини?
На прохання подати заявку співробітники дали відмову, бо «такої можливості немає». Чому я повинен сам вирішувати проблему з карткою — не зрозуміло.

Надаю скріншоти від сторонніх сервісів і банків:
https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200609/Xt_VcOfVqgAPAVkX.jpeg
https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200609/Xt_VkYpCQwAPACed.jpeg
https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200609/Xt_WqcBAuQAPACuk.jpeg
https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200609/Xt_XbefVqgAPAV3M.jpeg
https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200609/Xt_X5sBAuQAPAC61.jpeg

Надіюсь, хоч тут банк спробує допомогти, а не відповісти завченою фразочкою. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2020, 11:13
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що зі сторони банку не встановлено подібних обмежень.
Певне, описана Вами ситуація пов'язана з обмеженнями платіжної системи картки.
Хочемо зазначити, що Ви можете замовити digital-картку, обравши платіжну систему Visa або MasterCard.
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Також, Ви можете надати відправнику повні реквізити картки, для оплати за ними.
Що стосується зазначеної ситуації про консультацію в чаті, то діалог було перевірено.
Оператор надав коректну інформацію, повідомивши, що даного рода обмеження по картці не встановлені з боку банку.

Коментарі - 7

+
+29
Jokets
Jokets
9 червня 2020, 23:15
#
Если у вас карта виза, то у них есть лимит на межбанковские транзакции в кол 50штук на 30 дней
+
0
Владислав Коваленко
Владислав Коваленко
10 червня 2020, 11:22
#
Забавно, что банк этой информации не знает, а какой-то «левый» человек в комментариях отвечает ПРАВИЛЬНО.
Проверил свои платежи, там правда 50 платежей за 30 дней
+
0
Владислав Коваленко
Владислав Коваленко
10 червня 2020, 11:23
#
Чому тоді мені в коментарях відповіли оперативно, що це ліміт 50 переказів за 30 днів, а співробітники банку цього не знають?
І не треба казати, що це ліміти не банку, а платіжної системи. В будь-якому разі, цей ліміт відноситься до карти
+
+15
MykolaA
MykolaA
10 червня 2020, 12:52
#
«Чому тоді мені в коментарях відповіли оперативно» — ответил человек, который пользуется картой и следит за изменениями, чтобы не иметь проблем.
А вопрос вы задаете девочке, которая судорожно ищет ответ в старой методичке,.
Имеем две большие разницы.
+
0
Владислав Коваленко
Владислав Коваленко
10 червня 2020, 13:06
#
Методичка там не то что старая, а убогая по всем фронтам. Работает она не так, как гугл. Запрос нужно писать дословно и без опечаток. Просто научиться ориентироваться в ней без поиска - это непосильная задача. Да и не факт, что там ответ будет.
Поэтому претензия не как к операторам, а к работодателю, который нужные условия не может дать
+
+15
Jokets
Jokets
10 червня 2020, 15:47
#
У самого карты визы + помимо банка и их условий старайтесь гуглить) мне Гугл подсказал о таком
+
0
smad2005
smad2005
11 червня 2020, 0:53
#
А можно ссылку? Я открыл правила пользования виза, на сайте visa. Сделал поиск по 50 и не нашёл этого ограничения.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Жахлива заскриптована технічна підтримка