Жахлива заскриптована технічна підтримка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
Если у вас карта виза, то у них есть лимит на межбанковские транзакции в кол 50штук на 30 дней
- +
- 0
-
- Владислав Коваленко
- 10 червня 2020, 11:22
- #
Забавно, что банк этой информации не знает, а какой-то «левый» человек в комментариях отвечает ПРАВИЛЬНО.
Проверил свои платежи, там правда 50 платежей за 30 дней
Проверил свои платежи, там правда 50 платежей за 30 дней
- +
- 0
-
- Владислав Коваленко
- 10 червня 2020, 11:23
- #
Чому тоді мені в коментарях відповіли оперативно, що це ліміт 50 переказів за 30 днів, а співробітники банку цього не знають?
І не треба казати, що це ліміти не банку, а платіжної системи. В будь-якому разі, цей ліміт відноситься до карти
І не треба казати, що це ліміти не банку, а платіжної системи. В будь-якому разі, цей ліміт відноситься до карти
«Чому тоді мені в коментарях відповіли оперативно» — ответил человек, который пользуется картой и следит за изменениями, чтобы не иметь проблем.
А вопрос вы задаете девочке, которая судорожно ищет ответ в старой методичке,.
Имеем две большие разницы.
А вопрос вы задаете девочке, которая судорожно ищет ответ в старой методичке,.
Имеем две большие разницы.
- +
- 0
-
- Владислав Коваленко
- 10 червня 2020, 13:06
- #
Методичка там не то что старая, а убогая по всем фронтам. Работает она не так, как гугл. Запрос нужно писать дословно и без опечаток. Просто научиться ориентироваться в ней без поиска - это непосильная задача. Да и не факт, что там ответ будет.
Поэтому претензия не как к операторам, а к работодателю, который нужные условия не может дать
Поэтому претензия не как к операторам, а к работодателю, который нужные условия не может дать
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Добитись спроби допомогти просто нереально.
До суті. Користуюсь карткою універсальною. Отримую на неї перекази з інших банків. З сьогоднішнього дня виникають помилки при відправленні на карту з картки інших банків і сервісів, а саме:
— Монобанку;
— Ощадбанку;
— Терміналів IBOX;
— Сервісу переказів NovaPay від «Нової Пошти».
В усіх сервісах і банках повідомляють, що відмова зі сторони мого банку, бо я перевищив один із лімітів на отримання коштів (або картка неактивна).
Картка, звичайно ж, активна. З приватбанку кошти надходять нормально, як і завжди. Я потратив більше години в чаті, надаючи докази від відправників, що проблема саме зі сторони отримувача, тобто з моєї сторони.
Навіть зі своєї картки монобанку перевести спробував — відразу кошти повернулись назад на карту.
Співробітники чату, як я вже вище писав — це заскриптовані боти. Вони повністю ігнорують мої докази і кажуть, що проблема з відправниками.
Лише через годину спілкування в чаті я отримав відповідь, що проблема може бути з платіжною системою, тому мені рекомендовано ПЕРЕВИПУСТИТИ КАРТУ.
Знущаєтесь? Чому я маю виконувати лишні дії там, де немає моєї вини?
На прохання подати заявку співробітники дали відмову, бо «такої можливості немає». Чому я повинен сам вирішувати проблему з карткою — не зрозуміло.
Надаю скріншоти від сторонніх сервісів і банків:
https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200609/Xt_VcOfVqgAPAVkX.jpeg
https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200609/Xt_VkYpCQwAPACed.jpeg
https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200609/Xt_WqcBAuQAPACuk.jpeg
https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200609/Xt_XbefVqgAPAV3M.jpeg
https://cdn.liqpay.ua/userfiles/i14778026796/200609/Xt_X5sBAuQAPAC61.jpeg
Надіюсь, хоч тут банк спробує допомогти, а не відповісти завченою фразочкою. Дякую
Дозвольте пояснити, що зі сторони банку не встановлено подібних обмежень.
Певне, описана Вами ситуація пов'язана з обмеженнями платіжної системи картки.
Хочемо зазначити, що Ви можете замовити digital-картку, обравши платіжну систему Visa або MasterCard.
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Також, Ви можете надати відправнику повні реквізити картки, для оплати за ними.
Що стосується зазначеної ситуації про консультацію в чаті, то діалог було перевірено.
Оператор надав коректну інформацію, повідомивши, що даного рода обмеження по картці не встановлені з боку банку.