Мінфін - Курси валют України

Встановити

скарга на дії працівників приватбанку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
gala0808 9 червня 2020, 11:56
Відділення за адресою: Полтава, вул. Шевченка, 52
28.05.2020 року у мене викрадено карту приватбанку. цього дня я зателефонувала на гарячу лінію та звернулася до відділення банку з метою блокування карти та її оновлення. мені сказали, що потрібний пакет документів. я його зібрала і 01.06.2020 року всі зазначені документи були надані до відділення банку. 02.06.2020 року мені прийшло смс-повідомлення, що документи пройшли перевірку. 03.06.2020 року я їду до відділення банку, а мені говорять, що нібито я була у банку 02.06.2020 року та документи мої знаходяться на перевірці. Хоча зазначу, що самі працівники банку зазначили, що перевірка триває лише 5 робочих днів! На сьогодні, станом на 09.06.2020 мені прийшла відповідь від банку про те, що «… Приносимо Вам свої вибачення від імені банку за отримані незручності. Змушені повідомити Вам, що Ваші документи знаходяться ще на розгляді та затвердженні. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб повідомити Вас про рішення якомога швидше. Ми розуміємо Вашу ситуацію і бажання отримати відповідь якомога раніше. Але, на жаль, на даний момент, відповідальному спеціалісту потрібно трохи більше часу на перевірку інформації, ніж того хотілося б. Це пов«язано з тим, що наш фахівець зобов»язаний перевірити всю інформацію максимально якісно. Ми не можемо собі дозволити випустити з виду будь-який факт при розгляді Вашого питання. Про результати розгляду Ви будете проінформовані додатково. Очікуйте, будь ласка...». Де конкретика? Чому відбувається порушення норм чинного законодавства? Чому відповідь буудується лише на суб'єктивних причинах розгляду? ДЕ ЗАКОН? САМІ ПРАЦІВНИКИ БАНКУ ПОРУШУЮТЬ СТРОК 5 РОБОЧИХ ДНІВ, ЯКІ Ж ВОНИ І ВКАЗАУЮТЬ. Відповіді на той факт, що я була у відділенні банку нібито 02.06.2020 року я не отримую. Хто був у відділені банку 02.06.2020 року насправді? Чому не зазначені строки не можуть здійснити перевірку моїх документів? До публічних діячів ні я, ні члени моєї родини відношення не мають. поняття публічний діяч виокремлено у статті 1 пункту 37 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». На сьогодні з урахуванням всих цих обставин я не знаю навіть чи мої кошти збережені на рахунку! як можна на законодавчому рівні із посиланням на букву закону аргументувати дії працівників приватбанку в даній ситуації? і коли мені нарешті віддадуть мою карту — конкретно число та дату
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2020, 13:43
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / скарга на дії працівників приватбанку