Мінфін - Курси валют України

Встановити

Достали свои креативом

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Александр Скачков 1 червня 2020, 14:42
Не могу оплатитл эл-книгу и получаю это сообщение «Шановний клієнт, Ваш платіж скасований з метою безпеки. Для підтвердження платежу, будь ласка, зверніться в чат-онлайн.»
Мне что теперь, по каждой покупке отчитываться?
Может еще спрашивать разрешение — когда в туалет сходить?
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2020, 14:47
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших Клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих Клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.

Коментарі - 5

+
+31
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
1 червня 2020, 15:26
#
Мне что теперь, по каждой покупке отчитываться?
Может еще спрашивать разрешение — когда в туалет сходить?
================

Уже не долго до этого осталось, наберитесь терпения…

=======================
+
0
Jokets
Jokets
1 червня 2020, 16:49
#
Напомню, что карта принадлежит банку, а вы лишь пользователь как и любой другой из нас. И если надо будет то будите подтверждать каждый платеж и более того в случаее поступления средств на карту ещё и документы от куда эти деньги ибо это обязывает банк закон.
+
+15
Toxa David
Toxa David
1 червня 2020, 18:42
#
Вы платите на сайт который зарегистрирован в перечне банка как «шахрайский» и на который 1000 и 1 раз жаловались клиенты банка. Банк вас переспрашивает, вы точно хотите туда платить? что бы потом и от вас не выслушивать жалобы. Вы подтверждаете, точно мне некуда деньги девать и я хочу их смыть в туалет. Как то так.
+
+15
Alex Ghost
Alex Ghost
2 червня 2020, 6:05
#
Да это хорошо что банк пытается защитить клиентов, но иногда они очень сильно перегибают палку, например, я столкнулся с такой же проблемой при пополнении своего финансового номера более чем на 500 грн, это же паранойя. Причем в чате не смогли помочь провести платеж, а порекомендовали заплатить через easypay, portmone или на сайте vodafone
+
+15
Toxa David
Toxa David
2 червня 2020, 8:47
#
Случаи разные бывают, бывают и сбои которые хотят хоть чем то прикрыть, бывает и не корректная консультация.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися