Мінфін - Курси валют України

Встановити

второй раз за месяц заблокировали карту

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Маша Зайцева 28 травня 2020, 19:03
Второй раз за месяц заблокировали карту. Теперь каждый платеж в интернете сопровождается часовым разбирательством с прекрасными операторами Приват Банка.
Оператору Дарье я 4 раза отправляла фото и только на 4- й раз она рассмотрела фотографию.
Еще по 2 раза уточняла одну и ту же информацию.
А потом самое интересное. Войти в приват 24 у меня так и не получилось. Мой номер телефона оказался не подвязанным к карте! При верификации моей личности просили ввести номер телефона. Вопрос — зачем? После того как разблокировали карту на вайбер на мой номер телефона начали приходить уведомления от Приват Банка. Как так? Раз номер не подтвержден? И единственным способом, который есть, чтобы привязать свой номер телефона к карте это поход в отделение или в банкомат.
Ответ от оператора: це повідомлення на номер, який зафіксовано за Вами, але не підтверджено
повідомлення не містять жодної фінансової інформації про Ваші картки та рахунки, тому Ви отримали дане повідомлення
також, Ви вказали даний номер при проведенні ідентифікації в чаті, тому саме на нього Ви отримали дану інформацію" Для меня это издевательство…
Почему банк с такой легкостью блокирует карту второй раз за месяц и заставляет своих клиентов чувствовать неудобство и ходить по отделениям в карантин? Почему если у банка возникли сомнения не перезвонить по мобильному телефону и не провести верификацию? Не задать те же вопросы по телефону?
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2020, 20:22
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших Клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих Клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших Клієнтів. Не тому, що хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили Вам незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. Додатково перевіримо консультацію оператора, у разі порушення стандартів обслуговування буде проведена відповідна робота.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / второй раз за месяц заблокировали карту