Мінфін - Курси валют України

Встановити

Обережно! Банк-шахрай. (питання вирішено 21.06.2020)

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
nik12345nik 28 травня 2020, 14:08
Оцінка в одну зірочку для Приватбанку – це занадто багато. Тут би більше підійшла оцінка мінус 10. Не вище.

Навіть не знаю з чого почати. Мабуть з того, що Приватбанк — це банк-шахрай, який не дотримується власних офіційних договорів, правил та не виконує взяті на себе фінансові зобов’язання.
Я є клієнтом Приватбанку з 2000-го року, тобто вже майже 20 років! Співпрацюю з ним і зараз. Але ось минулого тижня сталася дуже неприємна історія, за наслідками якої ні самій не хочеться залишатися клієнтом цього банку, а ні в якому разі не раджу тепер це робити й іншим.
З 26 березня по 24 квітня 2020 року Приватбанк проводив акцію «Без стейків сумно, а без кешу — вигідно!» (офіційна назва «30 днів без готівки»). Я повністю прочитала умови акції, вони були для мене прийнятними і тому я вирішила взяти участь в цій акції. Умовами було передбачено, що я маю в вищезазначений термін не знімати готівку зі своїх карток, а також провести не менше 5-ти оплат карткою Мастеркард на загальну суму від 3000 грн. через Інтернет або ПОС-термінал. За це була обіцяна винагорода в 800 грн., які будуть повернуті на картку. В Офіційних правилах акції на офіційному сайті Приватбанку були чітко виписані умови, які необхідно виконати для отримання кешбеку. Це стосувалося і платежів, які будуть враховані як такі, що підпадають під умови акції. Всі ці умови були зібрані в пункті 2 Офіційних правил акції, який і зараз можна передивитись за адресою https://promos.privatbank.ua/ua/promos/nu-duzhe-legkyy-sposib-otrymaty-800-grn. В пункті 2.1.3 цих правил чітко виписано, які платежі будуть зараховуватися по акції, а саме треба здійснити щонайменше 5 безготівковкових оплат на загальну суму від 3 000 грн в будь-яких торговельно-сервісних підприємствах на території України або в Інтернеті будь-яких товарів, робіт чи послуг Карткою/Картками будь-яким способом, у тому числі через POS-термінали будь-яких банків, через смартфон, безконтактною карткою тощо. Платежі, які не будуть зараховуватися, зазначені в пунктах 2.3.1-2.3.5 і що мене здивувало, там не було комунальних послуг, адже тільки їх оплата складала за той місяць більше 2000 грн. Тому мій син в чаті Приват24 зписався зі співробітниками банку, щоб дізнатися, чи дійсно можна сплатити в рахунок акційних платежів комунальні послуги. Спілкування виявилося не самим швидким, але під час нього два співробітника банку тричі(!!!) дали чітку відповідь, що комунальні платежі через Приват24 зараховуватися не будуть, а через інші платіжні системи, в т. ч. і Portmone.com, будуть! До речі, тільки після цього спілкування мого сина зі співробітниками банку на офіційному сайті в розділі «Поширені питання» на сторінці акції з’явився пункт, що операції здійснені через Приват24, не будуть зараховуватися до інтернет-транзакцій, що беруть участь в даній акції. В Офіційних правилах акції при цьому жодних змін не відбулося.
Умови, як можна бачити, були неважкі і я їх сумлінно виконала та радісно очікувала на обіцяний кешбек, виплата якого мала відбутися до 15 травня. Але гроші чомусь не надійшли… Наступного дня зателефонувала в колл-центр банку на номер 3700. І тут почався цирк, який описувати можна ду-у-у-уже довго! Від простих операторів я чула, що, мовляв, все вірно, ви виконали всі умови акції, це, мабуть, збій системи. Потім мені звонили різні співробітники центрального офісу починали розказувати, що я начебто не виконала умов акції, тому що в мене є платежі через систему Portmone.com. На мої питання, де зазначено в умовах акції, що не можна платити через цю платіжну систему, відповіді, звичайно, не було жодної. От не можна було, і все! Намагання вказати, що ці мої транзакції повністю відповідають Офіційним правилам акції, тобто це є безготівковою оплатою в Інтернеті (Portmone.com є ІНТЕРНЕТ-платформою) послуг (комунальні ПОСЛУГИ) карткою і вони проведені повністю у відповідності до пункту 2.1.3 цих правил і жодним чином не підпадають під виключення зазначені в пунктах 2.3.1.–2.3.5, відповідь була одна: ці транзакції не підпадають під умови акції, без вказання причини. На прохання ж вказати, який пункт правил унеможливлює зарахування цих транзакцій до акційних платежів, мені ніхто надати відповіді не міг. От так просто, НЕ ЗАРАХОВУЮТЬСЯ! І все! Крапка. До побачення. Казала, що і син же особисто звертався з цим питанням до ВАШИХ СПІВРОБІТНИКІВ і вони чітко і ясно вказали, що такі транзакції будуть зараховуватися!!! Питали фінансовий номер сина для перевірки переписки в Приват24, телефонували різні спеціалісти, просили зачекати, потім казали, що перезвонять, потім звонили якісь інші спеціалісти і таки давали одну і ту ж відповідь «не зараховуються». Знову просила вказати, згідно якого пункту Офіційних правил ці транзакції не зараховуються, жодної відповіді не було. Не зараховуються, без жодних пояснень. Просто банку так захотілося!!!
Нарешті через декілька днів подібного спілкування з різними співробітниками Приватбанку мені дали відповідь, що кошти не будуть виплачені і послалися при цьому на п.7.1 Офіційних правил. В ньому зазначено, що «у разі виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення цих Правил, будь-яких спірних питань та/або питань, які не врегульовані цими Правилами, остаточне рішення ухвалюється Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає». Але ж яке тут СПІРНЕ ПИТАННЯ??? Чи питання «не врегульоване цими правилами»? Чи пункт 2.1.3 Офіційних правил «припускає неоднозначне тлумачення»? От тут вже не знаю, чи сміятися, чи плакати… чи подавати до суду… Я чітко ВИКОНАЛА всі умови акції, не порушила жодного пункту Офіційних правил. Причому виконала з чіткими уточненнями, які СПІВРОБІТНИКИ банку надала моєму синові. А банк, замість того, щоби виконати взяті на себе фінансові зобов’язання, відповідає ¬¬– «спірне питання»! «Неоднозначне тлумачення»! Самі виписали в правилах чіткі юридичні норми, а тепер не можуть їх «однозначно розтлумачити». Коли клієнт повністю виконує офіційні умови та правила, які виписує сам банк, а після цього банк відмовляється виплачувати обіцяні кошти, посилаючись на «спірні питання» та «неоднозначні тлумачення» самим же виписаних норм, ну знаєте… я навіть не можу підібрати слів! От як нормальними словами прокоментувати подібну маячню? Тут лише одне на думку спадає, Приватбанк – це дійсно банк-шахрай!!!
Після такого хіба можна Приватбанку довіряти свої гроші? Чергового разу вони просто їх можуть вам не віддати. І скажуть «ну розумієте, тут спірне питання», чи пошлються на який-небудь «форс-мажор» і плакали ваші гроші! Були, і немає! І плювати на договори та власні зобов’язання. БАНК вирішить, що в договорі є «неоднозначні тлумачення», і забере собі ваші гроші. Після того, як банк відмовляється виконувати ВЛАСНІ умови та правила, довіри до такого банку не може бути жодної. І це ДЕРЖАВНИЙ БАНК!!! До державних органів та інституцій довіра і так вже впала майже до нуля, так державний банк просто її добиває. Доведеться таки, на жаль, завершувати співробітництво з Приватбанком, бо в нас приватні банки, на диво, виявляється за рівнем чесності не гірші за державний, а умови обслуговування там ще й кращі. На жаль… на жаль… на жаль…

«Мне за Державу обидно!» (Верещагин, «Белое солнце пустыни)
Приватбанк
Відповідь банку
28 травня 2020, 15:07
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.

Коментарі - 2

+
+30
2769
2769
28 травня 2020, 15:09
#
Я в цій акції участі не брав і правильно зробив.Декалька років назад я вже мав невдалий досвід з цим банком..Не вдаючись в деталі,причиною по якій мені не вдалось скористатися акцією було те,що касир в Ельдорадо(покупку треба було зробитм там) прлвела мою кредитку не через той термінал.Треба було через ТОЙ,а вона не через НЕ ТОЙ.З тих пір в акціях привату участі не беру.
+
0
nik12345nik
nik12345nik
21 червня 2020, 12:45
#
Дякую ПриватБанку. Моє питання було вирішено і кошти кешбеку зараховані на картку. Єдиним мінусом залишилось те, що задля встановлення справедливості довелося викласти цю історію сюди на форум. Як на мене краще б було все вирішити в режимі спілкування зі спеціалістами банку по «гарячій лінії».
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Обережно! Банк-шахрай. (питання вирішено 21.06.2020)