Змінює умови акцій і не виплачує кешбек
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.55 | 49.55 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Ще під час акції (до її завершення) уточнював у оператора чи враховується оплата мобільного телефону (є переписка) і отримав відповідь, що якщо це не у приват24 (!!!), тоді входить у вищезгадану суму. Платив у POS-терміналах, скрізь, де раніше юзав картку МоноБанку, раз поповнив телефон через сайт Київстару на 180 гривень і назбиралася сума у 3 тисячі з гаком і став чекати кешбек.
І ось, коли настав час найбільшому банку країни нагороджувати клієнтів, то виплату кешбеку відстрочили (спочатку в умовах називали дату 10 травня, а згодом вже 15). Навіть 16 числа гроші (800 гривень кешбеку) я так і не отримав.
У чаті на моє резоннє запитання відповіли, що як раз ті 180 гривень не враховуються у суму і витрати не дотягують до 3 тисяч. При цьому аргументи з посиланням на слова їхньої колеги, яка казала, що сума за оплату мобільного (взагалі, на інших сайтах, а не у приват24) не входять.
На гарячій лінії Мастеркарду теж переглянули правила на сайті ПриватБанку, погодилися зі мною і порадили лише звертатися до «більш адекватного оператора» Привату.
Ось так — чи то некомпетеність персоналу чи відверте шахрайство. Треба зняти той залишок у банку, а депозит віднести у іншу установу.
Подібні речі з «акціями» у Приваті вже траплються систематично: у 2018 вони «забули» про кешбек за оплату googlepay (довелося нагадувати і лиш тоді виплатили), а минулого року теж «приносили вибачення», бо «Забули» про 5% (ще одна «акція») за оплату подорожей.
Тепер розумію, чому знайомий-підприємець сказав, що байкотує ПриватБанк. Отже, і мої гроші (більшість яких за рік перейшли в інші банки) кажуть «Привату» гудбай.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.