Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
32328089 25 березня 2022, 15:18
Во время войны этот банк начал работать даже лучше, чем в мирное время. Поддержка всегда присутствует, тарифы снижены, платежи по реквизитам проводятся максимально быстро, кредитные каникулы без процентов по кредитной карте. Спасибо Вам большое за качественное обслуживание.
Приватбанк
Відповідь банку
25 березня 2022, 16:11
Добрий день!
Завжди до ваших послуг! Дякуємо, що ви з нами :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dima00345 24 березня 2022, 20:42
В Мелитополе перестали выдавать наличные деньги в банкоматах и кассах. Нет денег. Зато деньги появились в точках купли- продажи валюты, где обналичивают дельцы под 15 процентов. Вывод: деньги ПриватБанка используются для коррупции и мародерства. Откуда такое количество наличных в пунктах обмена валют и нелегальных менял? Из ПриватБанка.
Приватбанк
Відповідь банку
25 березня 2022, 11:29
Добрий день!
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно проводити інкасацію відділень і наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму. Детальніше про послугу: https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi#services
Що ж до вашої гучної заяви в заголовку, маємо зазначити, що з першого дня війни банк робить все, щоб клієнти могли отримувати банківські послуги. Ми сприяємо збору коштів для гуманітарних цілей і на потреби ЗСУ. ПриватБанк передає на потреби ЗСУ та ТРО весь вільний транспорт. Ми залишили собі необхідний мінімум для забезпечення функціонування відділень, банкоматів та ТСО. Банк не несе відповідальності за пункти обміну валют або осіб, які здійснюють валютообмінні операції на своїх умовах, адже вони не є частиною банку та ніяким чином не стосуються діяльності банку. Просимо клієнтів утриматись від безпідставних заяв та роздмухування паніки і ворожнечі всередині країни в цей нелегкий час. ПриватБанк працює на благо України та кожного клієнта.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ири Пономаренко 23 березня 2022, 16:28
Добрий день скажить якщо я подала заявку на отримання 6500 э пидтримка 12.03 то коли можна чекать гроши
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2022, 17:28
Вітаємо.
Зазвичай термін зарахування до 10 робочих днів від дати, коли ви подали заявку на виплату в Дії (від 12ого числа це 25те). Кошти будуть надіслано на вашу картку як тільки ми отримаємо таке доручення від Міністерства економіки України.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
obmanytiyvklad 23 березня 2022, 16:10
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Данила Галицького, 25
Моя мама получает пенсию в Приватбанке- на основании заключённого много лет назад Договора. Маме 79 лет, 2 инфаркта, плохо слышит и видит, но слава Богу, память хорошая, на кнопочном телефоне умеет делать вызовы на 5−7 номеров и отвечать на вызовы (если телефон рядом и она услышит), открывать и читать сообщения не умеет. Моя сестра периодически «чистит» сообщения на телефоне. Пару недель назад она наткнулась на сообщение от Приватбанка, что Скарбничка пополнилась на определённую сумму. На вопрос маме— откуда появилась Скарбничка- она ответить не смогла- письменного согласия на подключение этого вклада она не давала. Она вообще не в курсе этой Скарбнички. При обращении в отделение банка 21.03.22 — зав.отделением сразу сказал — что подключение производится по-умолчанию и если Скарбничка не нужна её надо самому отключить в Приват24 или явиться в банк маме. Маме очень плохо с сердцем- я попросила его отключить без неё, так как и подключали этот вклад без нее, но он отказался.
Сегодня мы вместе с сестрой смогли привести маму в банк и только тогда менеджер банка перевела 607 грн из Скарбнички на пенсионную карту и этот вклад отключила. Исходя из предоставленной выписки вклад был подключён в июне 2021 года и за это время до 22.03.22 банк незаконно распоряжался и использовал часть пенсии моей мамы в размере 607 грн. Так как на многие вопросы мы не смогли получить вразумительного ответа от ваших сотрудников, задаю их здесь по пунктам, надеюсь получить ответы так же по пунктам:
1 На основании каких Законов Украины банк имеет право изымать, распоряжаться и пользоваться чужими денежными средствами без согласия собственника этих средств?- На мой вопрос -в каком пункте договора на пенсионное обслуживания прописана такая возможность — я ответа у сотрудников банка не получила. Заявление моей мамы на подключение данного вклада на пенсионный счёт- тоже не показали, естественно- его не существует в природе.
2 Кто конкретно оформил Скарбничку на мою маму? Менеджер сказала, что это определить невозможно и вклад подключается автоматически (!!!). Жду комментария по этому заявлению ваших сотрудников. Заведующий отделения, 21.03.22 сказавший, что подключение происходит по умолчанию, 22.03.22 вышел из кабинета с вопросом ко мне: «Кто подключил услугу?))) Прошу ответить конкретно на этот вопрос.
3 Если услуга подключается автоматически (!!!) или сотрудником — где гарантия, что она не будет подключена снова в ближайшее время без ведома клиента банка? На мою просьбу дать гарантийное письмо, что Скарбничку снова не подключат- мне отказали.
4 Подключение Скарбнички к пенсиям- единственному скромному доходу пенсионерам, большинство из которых еле концы с концами сводят и не имеют Приват24, не имеют здоровья отслеживать смс- это по мнению банка не воровство? Не стОит мне рассказывать, что эти деньги можно снять. Во-первых многие и не догадываются, что вы залазите им в карман, во-вторых, чтобы снять эти деньги- необходимо иметь дорогой смартфон, подключённый к Интернету, Приват 24 и уметь им пользоваться- такой возможности большинство пенсионеров не имеют.
5 Хотелось бы узнать судьбу денег со Скарбнички после смерти клиента банка? Я так понимаю, эти деньги остаются банку, так как многие родственники даже не будут знать об их существовании.
Очень жду конкретных ответов попунктно, так как я рассматриваю данные действия банка, как кражу денег у пенсионеров и мошенничество.
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2022, 17:19
Вітаємо.
Ми не зобов'язуємо наших клієнтів підключати додаткові послуги чи продукти при оформленні карток. Це можливо лише за згоди та підтвердження операції клієнтом. Для зручності клієнтів, в Приват24 реалізована можливість переглядати підключені послуги, такі як Скарбничка, керувати ними, та у виписці по картці відображаються списання на скарбничку, якщо такі мали місце.
Після смерті клієнта кошти з рахунків виплачуються спадкоємцю у встановленому законом порядку.
Ann7 22 березня 2022, 23:44
Відділення за адресою: Харків, вул. Отакара Яроша, 18-Д
Хочу поблагодарить Приват за человеческое отношение во время войны. Кредитный лимит не срезали, снимать нал можно, переводить на другие карты можно. Так ещё и грейс период продлили. И хоть я всё равно погасила задолженность до 25 числа приятно знать что банк готов прийти на помощь.
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2022, 9:30
Робимо все, щоб ви отримали найкращий сервіс. Дякуємо, що ви з нами :)
Nikereni 22 березня 2022, 18:10
Добрый день
Совершал операции на бинансе по выводу и вводу, в конце концов приват банк без каких либо уведомлений заблокировал все счета вместе с деньгами, официального ответа не даёт, поддержка говорит пишите письма в Днепр, никто ничего не знает никакой информации не дают
На горячей линии робот говорит банк розорвал с вами договор до свидания! Неужели у банка такое отношение к бинансу?
Почему нельзя было запросить документы, а потом разрывать договор?
Как стать клиентом снова?
Никакого отношения к войне русским и рашистам не имею
С кредитами все ок, никогда не было просрочке,
Обещает вернуть деньги в другой банк, в чем я сомневаюсь!
Это воровство! 90е
Сейчас если судится я думаю что пока суд закончится уже доллар будет по 100
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 18:52
Добрий вечір!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з вами договори та закриті поточні рахунки. Від банку вам було надіслано листа за адресою реєстрації. Вам необхідно звернутись до відділення банку із зазначеним у листі переліком документів та заявою про перерахування коштів на рахунок, що відкритий у іншому банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ivenko 22 березня 2022, 12:02
Більше за все що банк має якесь коріння в РФ. Не може Український банк не виконувати постанови від КМУ! Все робиться навмисне вже 20 день! Люди страждають мало того що від війни та ще й бездіяльності «банків тероритстів»!!! Це потрібно вважати як зраду українського народу! І керівництво має нести відповідальність по закону!
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 18:58
Добрий вечір!
На жаль, з інформації у вашому відгуці незрозуміло про що саме йде мова.
Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
Валентин Судомир 22 березня 2022, 9:20
2022−03−06 Знімав гроші з криптобіржі Binance через SWIFT переказ.
Перед цим, в онлайн-чаті запитав ПриватБанк, чи може бути зарахований SWIFT-переклад з Binance, на що отримв відповідь, «що в даний момент жодних обмежень немає.»
9 березня отримав повідомлення про вхідний SWIFT переказ та про те що потрібно надати додаткові документи на адрес «swift@privatbank.ua», звернувшись за цим адресом, виявелось що банк не може зарахувати ці кошти через те що відправник повязаний з криптовалютою.
По суті, ПриватБанк просто привласнив собі мої гроші, так як повертати їх назад теж не хоче.
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 10:46
Добрий день!
Постановою Правління НБУ від 24.02.2022 № 18 банкам забороняється здійснювати за дорученням клієнтів транскордонні перекази валютних цінностей з України, крім переліку випадків, яким не передбачено можливості перерахування валютних коштів для використання на біржах криптовалют, проведення операцій із зарахування на рахунки в банку коштів, що отримані на біржах криптовалют. На жаль, банк вимушений відмовити вам у проведенні даної операції.
Відправка міжнародних валютних переказів з України за кордон на підставі Постанови НБУ від 24.02.2022 № 18 тимчасово обмежена, крім випадків для оплати лікування та допомоги армії України.
Повернення даного переказу можливе за ініціативою відправника.
Зверніться, будь ласка, до нього, щоб він надіслав запит на повернення коштів через систему SWIFT.
Проблема вирішена
lyabik 22 березня 2022, 9:03
Відділення за адресою: Харків, пр-т Незалежності, 7
Начну с того, что моему отцу под 60 лет. У него кнопочный телефон и он плохо разбирается в интернет технологиях. Я ему всегда помогаю оплачивать счета, пополнять мобильный и переводить деньги. При очередном переводе банк посчитал нужным вместо одного подтверждения позадавать моему отцу вопросов на засыпку. Он ответил по паспортным данным, по данным жены, где родился, где проживает и т. д. Но в итоге так получилось, что отец не ответил на какой-то вопрос, касательно того, как он переводит деньги (каким сервисом, т.к. в этом помогал ему я) и тех поддержка заблокировала ему счета и приват24. Заблокировала счета в военное время, пенсионеру, в зоне боевых действий. Карточку с единственным доходом. Ладно, подумал я, сейчас разберемся в онлайне с этим. Но не тут то было. Горячая линия не может разблокировать счета удалённо, блокировать может, а вот разблокировать нет. В чате онлайн пройдя кучу проверок с фотоидентификацией, потратив 2 дня ничего не получилось. Оператор чата отвечает раз в 15 минут. Оставили пенсионера в зоне боевых действий без денег. ПРОСТО ХУДШИЙ БАНК В МИРЕ. Идите вслед за русским военным кораблем!!!
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 11:23
Вітаємо!
Шкода, що наші піклування про фінансову безпеку вашого батька залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку — це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснює саме клієнт, а не третя особа і цим самим захистити клієнта від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження коштів клієнта.
В нашому банку є можливість оформити додаткову картку за дорученням, щоб ви могли мати доступ до рахунку вашого батька.
Як ми бачимо, в чаті наші фахівці вирішили питання щодо розблокування картки. Просимо вашого батька звернутися в чат повторно та виконати рекомендації для встановлення ознаки фінансового номеру телефону.
У випадку, якщо виникнуть труднощі чи додаткові питання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
valentinavolga 21 березня 2022, 23:10
раньше очень нравился, много функций и поддержка. и хочется дальше пользоваться, но есть вопросы, но сейчас откровенно посылюст в чате. в лучшем случае просто через час просят уточнить вопрос и снова окошко подключить специалиста. понимаю, все заняты, сложная ситуация, но люди так себя ведут, как будто не собираются там дальше работать
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 9:53
Добрий день!
Вибачте, що наша підтримка залишила у вас неприємний осад. Як ми розуміємо, що ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на операторів.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
bazel6 21 березня 2022, 23:01
На сколько я понимаю, е підтримка это социальная помощь. Какое право имеют забирать 1000 грн за вакцинацию в Счёт исполнительной службы?!
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2022, 9:43
Добрий ранок!
ПриватБанк в своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства та інструкціями НБУ.
При надходженні запиту про списання коштів з картки від виконавця, банк не може в цьому відмовити.
Для того, щоб таких ситуацій не відбувалося, необхідно надати довідку про цільове призначення картки у виконавчу службу.
Для замовлення довідки у web Приват24 https://next.privat24.ua Вам достатньо:
1. Зайти в меню: Сервіси — Послуги — Сервіс довідок;
2. Вибрати тип 'Довідка про цільове призначення картки'
3. Вибрати необхідні дані для довідки і натиснути 'Сформувати'.
Для перегляду замовленої довідки:
1. Зайти в меню: Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Архів довідок;
2. Знайдіть замовлену довідку і натисніть на неї.
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в особисті повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
aivahnik 21 березня 2022, 7:53
Раніше для мене Приват банк був номер 1 серед банків України.Зараз інша ситуація.Проблеми клієнтів банку не цікавить, додзвонитися на гарячу лінію майже неможливо.Сервіс залишає бажати кращого.
І по поводу страховки.Як мене завіряли у банку страховий випадок виплачується за 1 банківський день і т.д.Я вже чекаю тиждень і скоріше за все страхування — це викинуті гроші у смітник.
Приватбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 9:11
Доброго ранку!
Перепрошуємо за можливі незручності. Ми робимо все, щоб клієнти отримували банківські послуги та підтримку фахівців у разі виникнення питань. Ми бачимо вашу заявку про настання страхового випадку. Зазначимо, що рішення про виплату коштів за страховим випадком приймає страхова компанія на основі умов договору страхування. Термін прийняття рішення залежить від надання вами документів. Ваша заявка була розглянута страховою. В своєму Приват24 ви можете бачити коментар, щодо заявки в меню «Сервіси» — «Страхування» — «Інші послуги» — «Причини відмов» — «Історія заявок по страхових подіях». Необхідно надати медичну довідку після закінчення лікування, в якій повинно бути вказана тривалість лікування.
megavip 20 березня 2022, 21:52
Треба до 21 березня оплатити інтернет, цілий день чекав, але так і не оплатив. Коли запрацює?
Приватбанк
Відповідь банку
21 березня 2022, 9:12
Доброго ранку!
Команда ІТ фахівців ПриватБанку другу добу у режимі 24/7 працює над впровадженням резервних потужностей для безперебійної роботи Приват24 та всіх послуг банку за будь яких обставин, які можливі під час війни. З огляду на велику кількість сервісів та послуг, які надає ПриватБанк, налаштування вимагає більшого часу, ніж планувалося на початку робіт.
Частина сервісів, серед них платежі з картки на картку в Приват24, вже відновила свою роботу.
Просимо вибачити за тимчасові незручності і сподіваємось на ваше розуміння. Наші колеги роблять все можливе, щоб якнайшвидше завершити планові технічні роботи.
Проблема вирішена
kawasaki13 20 березня 2022, 17:09
как на сегодня снять арест с карты ??? в отделении банка сказали что в течение суток снимут прошли двое суток ничего не поменялось!
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2022, 18:15
Добрий вечір!
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, у разі, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн. Як бачимо, по вашій картці раніше подавалась заявка на прискорення зняття обмеження. Заявка була успішно опрацьована в день її подачі, а обмеження знято. Радимо перевірити інформацію в своєму Приват24.
Nadezhda111 20 березня 2022, 14:28
Обещали провести тех работы до 10:00 в итоге весь день не могу перевести деньги, тех поддержка не отвечает. Изредка скидывают ложную информацию, что якобы в веб версии можно перевести деньги, но это не так
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2022, 15:11
Добрий день!
Перекази з картки на картку в Приват24 тимчасово не працюють, виконуються регламентні роботи. Ви можете надіслати переказ на сайті https://privatbank.ua/sendmoney
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SimSim 19 березня 2022, 19:08
Когда весь мир пытается помочь Украине.«Главный банк страны»всё наживается на простых людях!
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2022, 10:55
Добрий день!
ПриватБанк вже відмінив низку комісій для операцій з картками та значно зменшив комісії в дистанційних каналах. Окрім того, банком запроваджені кредитні канікули для всіх типів кредитних карток: Картка Універсальна, Універсальна Gold та преміальних карток.
Актуальна інформація про те, як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану на нашому сайті — https://privatbank.ua/help
SimSim 19 березня 2022, 18:23
В г. Лисичанске уже месяц не работает банкоматы и банк не работает.Идет война картой ничего не купишь только за наличку, а снять её негде.Люди за 01.03.2022 не могут снять пенсию.Как жить людям? Или вы нас уже списали? Мы же сражается за Украину на линии фронта неужели вам трудно заправить банкомат что бы хоть как-то облегчить жизнь людям?
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2022, 10:51
Добрий день!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для співробітників і клієнтів. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек можна і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму. Детальніше про послугу і список магазинів партнерів за посиланням: https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi#services
Ми також робимо все необхідне, щоб мережа терміналів в торгових точках працювала в звичайному режимі, щоб клієнти мали можливість здійснювати купівлі розраховуючись карткою замість готівки.
Зазначимо також, що зняття готівки в банкоматах інших українських банків здійснюється без додаткової комісії.
Проблема вирішена
Роман Поляк 19 березня 2022, 14:16
Вчера вечером 18.03.2022 в 17:05 мне нужно было внести сумму денег на карту, терминал с первого раза не принял все купюры, но после повторного внесения остатка — вовсе перестал работать, не вернул и не зачислил мне ничего. И как мне сегодня быть когда это последнии деньги? В 17:40 мне удалось дозвониться к оператору, оставил заявку на возврат средств, обещали за день дадут результат — в итоге ни денег, ни результата… разочарован максимально, если в стране война — разве это повод для игнорирования клиентов?
Приватбанк
Відповідь банку
19 березня 2022, 15:28
Добрий день!
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в найкоротший термін.
Natalia20222 19 березня 2022, 0:59
Відділення за адресою: Одеса, Люстдорфська дорога, 140-В
Здравствуйте!

Моя карта заморожена с 2015 г.
Средства использовались исключительно в личных целях, о чем я уже сообщала в устной и письменной форме.
Несмотря на многочисленные обращения, с просьбой о снятии ограничений, мне сообщали, что снять можно только судебном порядке.
Я пенсионерка, у меня нет сил и возможностей судиться с вами.
Убедительная прошу еще раз разморозить деньги, средства крайне необходимы в сложившейся ситуации в стране.
Я могу подойти на любом отделение для выяснения!
Скажите пожалуйста, есть ли в этом смысл и какой-то шанс что мне могут их разморозить в связи с ситуациец в стране?

Надеюсь на понимание
С уважение, Карапетян Наталья Игоревна
Приватбанк
Відповідь банку
19 березня 2022, 10:39
Добрий день!
При аналізі операцій були виявлені надходження коштів на вашу картку шахрайського характеру.
На жаль, наразі між вами і банком обмежена співпраця в зв´язку з шахрайськими діями по вашій картці.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду, про що вам повідомляли раніше.
Виталий Герасимов 18 березня 2022, 17:00
Відділення за адресою: Одеса, вул. Черняховського, 1-А
Здравствуйте, уже 4 года живу и работаю (через ФОП, ТОВ) на территории Украины.
После 24го заблокировали доступ к счетам, сегодня выяснилось что я даже не могу зайти в личный кабинет привата и проверить свою личную информацию, в саппорте мне вот такое написали:
— Допомога Онлайн
Повідомляємо Вам про прийняте Банком рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори і закритті поточні рахунки, на підставі статті 64 Закону України «Про банки і банківську діяльність», частини першої статті 10 Закону України «Про запобігання
та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення «, а саме в зв´язку з встановленням неприйнятно високого ризику за результатами переоцінки
ризику.
Банк надіслав Вам приклад заяви на розірвання рахунків, з даною заявою Вам необхідно звернутися до відділення ПриватБанку для переказу залишку коштів на рахунок іншого банку.

Я:
Все средства были получены официально, с оплатой налогов, так же за каждую транзакцию я могу пояснить

Допомога Онлайн
Вам необхідно звернутися до відділення ПриватБанку для переказу залишку коштів на рахунок іншого банку.
— У меня нет других активных счетов в других банках. С формулировкой «Про запобігання
та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення «я полностью несогласен и считаю ее оскорбительной, я за 26 лет проживания в РФ платил нОлоги только 7 месяцев (не считая НДС за каждую покупку), переехал в Украину не только потому что у меня тут друзья, но и потому что хотел платить налоги тут, а не в Польше к примеру, как и в ответе саппорту, я готов пояснить за каждую гривну и за каждый потраченный цент!
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2022, 19:08
Добрий вечір!
Згідно Постанови НБУ №18 від 24.02.2022 банк запроваджує обмеження, що передбачають зупинення здійснення банками видаткових операцій за рахунками резидентів держави, що здійснила збройну агресію проти України (є резидентами Російської Федерації або Республіки Білорусь). По всім рахункам та картковим продуктам резидентів заблоковано всі витратні операції.
Наразі у Постанові НБУ не визначено термін, на який запроваджуються обмеження. Обмеження будуть діяти до моменту отримання особових розпоряджень НБУ.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝